خبر
تلاش مجدد کنور…
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:20 دیروز چند خبر در مورد کنور به بازار داده شد اما حضور گروه مالی ملت و بهمن و خرید بازرگانی ایران از مهم ترین این اخبار بوده است . گفته می شود شرکت جدید در حال حاضر زیان دارد اما در اختیار داشتن انبارهای متعدد در کشور به خصوص در مبادی صادراتی برای صبانور که بیش از 90% محصولاتش صادراتی است بسیار مناسب است .
به نظر میرسد که با معامله 2 میلیون سهم دیگر امکان سقوط قیمت به زیر 20000 ریال ضعیف شود و با یک فشار کوچک خبری یا معاملاتی سهم باردیگر به صفوف خرید برود .
خبر مثبت بعدی برای سهم گزارش 12 ماهه کنور است .
از برخی منابع خبری موثق شنیده می شود سهم مجمع بسیار موفقی با تعدیل جدی سود را خواهد داشت .
گروه تحلیل گری بتا سهم
12 اردیبهشت 91


