خبر
زاگرس باز می گردد…
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:45 مجمع زاگرس با سوالات متعدد و بی پاسخ سهامداران و با تقسیم سود 250 تومانی به پایان رسدیدو حالا نوبت بازگشایی سهم است . سهمی که از شانس خوبش با رشد 40 دلاری قیمت متانول و نزدیک شدن ان به 500 دلار مواجه شده است و از البته از یک سوی دیگر از شانس بدش با ریز ش دلار مواجه شده است .
با توجه به صادرات 1میلیارد دلاری این شرکت و احتمال تحقق سود 4000 ریالی برای سال 91 به نظر میرسد که زاگرس توانایی های بالایی برای رشد در بازار داشته باشد . فرصت خوبی برای خرید سهم درست پس از ریزش دلار است . امروز در صورتی که زاگرس در قیمت های کمتر از 1400 تومان به بازار بازگشت و محدوده 1300 تومان را برای خود ثبت کرد می تواند برای خرید منطقی و مناسب باشد .البته بعید است پارسان اجازه دهد سهم کاهشی باز شود .
به دارندگان سهم توصیه می شود تا گزارش 3 ماهه در سهم فروش نداشته باشند .
نکته مهم تعدیل سود 30 تا40 ریالی پارسان از تقسیم سود مناسب زاگرس بود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
10 اردیبهشت 91


