خبر
وساپا و خبر مس …
تحلیل خبر
بتا سهم – 8:20 گویا بالاخره قرار براین شده است که بلوک مس توسط وساپا به فروش برسد . شایعات متعددی در مورد بلوک این شرکت شنیده می شود برخی معتقدند تنها 2% از سهام مس به بهمن واگذار شده و قیمت واگذاری نیز بیش از 5500 ریال خواهد بود .
در صورتی که برنامه فروش 2% از بلوک مس به قمیت های یاد شده مد نظر باشد سود وساپا حدود 250 ریال و در صورت فروش 3% از ان سود وساپا 350 ریال رشد خواهد کرد .
احتمالاً نماد این شرکت امروز قبل از آغاز معاملات متوقف خواهد شد و اثر مثبت اندکی بر سایپا خواهد داشت .
اما در صورتی که سهم متوقف نشد قیمت های 2200 و 2250 بسیار مناسب و حتی جای شد تا 2800 ریال را نیز خواهد داشت .
گروه تحلیل گری بتا سهم
19 فروردین 91


