خبر
رکیش در بازار …
تحلیل خبر
بتا سهم – 8:09 خبر می رسد که فردا رکیش وارد بازار می شود که شرکتی است که وابسته به شرکت انفورماتیک و البته بانک صادرات(خوارزمی) است . رانفور در این سهم 6% به طور مستقیم و 32% از طریق ایرانیان و به شکل غیر مستقیم سهامدار است .
رکیش در حالی به بازار می آید که در این حوزه شرایط خوبی را شاهد است و قراردادهای اعتباری و انحصاری خوبی را منعقد کرده است .
سود سال 90 این شرکت 1674 ریال و سال 91 مبلغ 1721 ریال اعلام شده مطابق رویه معمول احتمال تقسیم 60 تا70% سود در مجمع نیز وجود دارد .
اما قیمت سهم در محدوده 10000 تا 11000 ریال خواهد بود که می تواند برای گروه نیز مناسب باشد . خرید این سهم در این گروه برای نوسان گیری پیشنهاد می شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
22 اسفند 90
آغاز جشنواره نوروزی سایت بتاسهم
http://betasahm2.ir/analyse-article/vizheh901204.html


