خبر
ذوب آهن می آید
تحلیل خبر
بتا سهم – 9:11 پس از عرضه ناموفق روز های گذشته در نماد ذوب آهن امروز این سهم باردیگر به بازار می اید . گفته می شود قیمت های 1350 و 1400 ریال مد نظر مدیران بورسی و شرکت بوده و مشتری یابی نسبی از سوی کارگزار عرضه کننده صورت گرفته است . اما نکته جالب در مورد این سهم سود سال 91 این شرکت است که به نظر میرسد در صورتی که سهم بتواند پرداختی به صندوق نداشته باشد 250 میلیارد تومان به سود شرکت اضافه خواهد شد . پیش ازاین گفته بودیم که قیمت های 1200 و 1250 ریال برای این سهم مناسب است اما اگر امروز سهم در قیمت های 1350 ریال عرضه شد برای نوسان گیران ریسک کردن می تواند منطقی باشد البته رزو یکشنبه سهم خود را نشان خواهد داد . اما فروش سهم دیگر و خرید ذوب آهن چندان منطقی نیست .
گروه تحلیل گری بتا سهم
19 بهمن 90


