17:01جلسه معارفه نفت و گاز به اتمام رسیده است و به نظر میرسد که جلسه بسیار مثبتی را در پیش داشتیم که احتمالاً روز سه شنبه نتایج آن را در بازار مشاهده خواهیم کرد . صحبت از عرضه احتمالی 10% از سهام این شرکت و افزایش احتمالی آن تا 15% مطرح می شود . بلوک 5% دیگری نیز به گروه بهمن فروخته خواهد شد که امروز در ستون شایعات در مورد آن صحبت شد .
http://betasahm2.ir/rumor/khebahmna9011015.html
گفته می شود سود سال 91 این شرکت بیش از 1660 ریال است و سود سال 90 این شرکت نیز در محدوده 1560 ریال خواهد بود . شنیده شده قیمت سهم در محدوده 7500 و 8000 ریال عرضه می شود و دو گروه صندوق نفت و بانک تجارت علاوه بر بهمن از آن در بازار پشتیبانی خواهند کرد .
در حال حاضر در بازار زمزمه هایی از احتمال تعدیل سود غدیر به بالای 1050 ریال شنیده می شود .
خبرهای کامل و تکمیلی از این سهم و غدیر را فردا در ستون شایعات بخوانید .


