خبر
وسپه در حالی که …
تحلیل خبر
بتا سهم – 8:24 شب گذشته مطلبی راهمزمان با اعلام اطلاعیه سود شرکت های سنگ آهنی بر روی سایت گذاشتیم :
http://betasahm2.ir/rumor/sangahaniha901109.html
به نظر میرسد این شرکت ها با تعدیل مبهم خود به بازار باز می گردند که البته گفته می شود فردا بازگشایی خواهند شد اما روند صورت های مالی و وضعیت شمش بیلت فولاد خوزستان که می تواند به 1100 برسد ( که البته در 900 بورس با دستور او را حفظ کرده است ! ) این گروه شرایط جالبی برای رشد بیشتر سود خواهند داشت .
تنها سهمی که در گروه سنگ آهنی ها حضور داشته و متوقف نشده وسپه است که قیمتهای فعلی و مجمع پیش رو می تواند بازدهی بسیار مناسب و حتی تا 35و 40% را در 3 الی 4ماه پیش رو رقم بزند .
توصیه می شود خرید این سهم برای کوتاه مدت حتی در درصد مثبت امروز برای میان مدت می تواند مناسب باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
10 بهمن 90


