خبر
با ذوب آهن چه کنیم …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:30 این سهم در حالی وادر بازار فراربورس خواهد شد که زیان انباشته 450 ریالی تا 9 ماه امسال و همچنین اعلام زیان 143 ریالی برای سال 90 در صورت های مالی این شرکت خودنمایی می کند هر چند برخی معتقدند که ذوب آهن با رشد قیمت میلگرد در سال بعد به سود کمتر از 100 ریال می رسد اما با تمام این موارد و عدم تقسیم سود احتمالی طی 2 سال پیش رو قیمت سهم در صورتی که در محدوده 1050 و 1100 ریال عرضه شود می تواند در کوتاه مدت مورد توجه بازار قرار گیرد هر چه سهم با قیمت بالاتری عرضه شود ارزش قیمتی فولاد و سایر فلزاتی ها بیشتر خواهد شد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
10بهمن 90


