خبر
خبرهای رانفور …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:58 در برخی خبرها ذکر شده بود که در انفورماتیک با احتمال افزایش سود شرکت انفورماتیک کیش مواجه هستیم که شنیده شده افزایش سود 10% را دراین سهم شاهدیم . اما نکته مهم این است که گفته می شود انفورماتیک کیش امسال یش از 210 میلیارد تومان سود شناسایی خواهد کرد که تقسیم سود انفورماتیک در ان تنها 137 میلیارد تومان لحاظ شده است . این بدان معناست که بیش از 70 میلیارد تومان احتمال اضافه شدن سود انفورماتیک با تغییر نرخ سیاست تقسیم سود این شرکت وجود دارد .
برخی دیگر نیز این خبر را مطرح می کنند که احتمال تقسیم سود انفورماتیک کیش نزدیک به 180 میلیارد تومان خواهد بود که سود رانفور را به بیش از2150 ریال افزایش می دهد .
از همین رو در میان مدت و بیش از 3 ماه احتمال رشد قمیت سهم به بالای 16000 ریال وجود دارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
9بهمن 90


