خبر
بازگشایی رانفور ؟؟!
تحلیل خبر
بتا سهم – 8:26 رانفورکه پس از معامله بلوک 5% سرمایه گذاری ایرانیان متوقف شده بود حال سود 1758 ریالی را اعلام نموده که ناشی از افزایش سود انفورماتیک کیش و سایر زیر مجموعه هاست . سرمايه گذاري ايرانيان تا تاريخ 22/09/90 مالک حدود 10 درصد سهام شرکت خدمات انفورماتيک بود که در تاريخ 22/09/90 حدود 5 درصد سهام مذکور فروخته شد و به تبع آن سود سرمايه گذاري در سهام شرکتهاي سرمايه گذاري ايرانيان و خدمات انفورماتيک کيش افزايش يافت که به این تعدیل منجر شد . رانفوردر حالی سود خود را 1446 ریال اعلام نموده است که این سود در صورت فروش 5% باقی سهام به بیش از 2000ریال می رسد .
به نظر میرسد سازمان نیز تا تعیین تکلیف بلوک دوم 5% نماد را به شکلی متوقف نگاه دارد و یا با دامنه نوسان محدود باز کند . به هر حال سهم به سمت قیمت های 1300 و 1350 حرکت خواهد کرد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
10 دی 90


