خبر
گزارش فخوز با …
تحلیل خبر
بتا سهم – 8:22 جالی خالی سنگ اپهنی ها و فخوز در بازار خالی است اما گزارش عملکرد فروش 3 ماهه اخیر فخوز و همچنین فروش 9 ماهه آن حکایت از ان دارد که شایعه سود بیش از 1000 ریالی فخوز صحبت داشته و حتی برخی از سود 1200 ریالی این شرکت صحبت می کنند . اما نکته مهم این است که در گزارش 3 ماهه اخیر فروش بیلت و اسلب با رشد قابل توجهی مواجه بوده که اخیراً در بورس کالا نیز قیمت ها به 7800 نزدیم شده است .
فروش بیلت در 3 ماهه سوم سال به مبلغ 753 هزار تومان و اسلب به قیمت 780 هزار تومان بو ده که این تعدیل سود سنگ آهنی ها را به همراه خواهد داشت . از همین رو شاید امروز بهتر باشد نگاهی هم به وسپه داشته باشیم که می تواند رشد قیمت خوبی را با توجه به مجمع پیش رو در پیش داشته باشد .
گفته می شود سنگ اهنی ها هفته بعد در بازار خواهند بود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
7دی 90


