خبر
یک بازار ، یک مخابرات…!
تحلیل خبر
بتا سهم – 8:32 دیروز مجمع مخابرات برگزار شد که مجمع نسبتاً پر حاشیه ای بوده است . شاید بتوان دو مورد بسیار مهم در مجمع مخابرات را تقسیم سود و پرداخت حقوق دولتی به سازمان تنظیم مقررات برشمرد . این شرکت و همراه اول به شدت در ترازنامه و پیش بینی دردامد ها روی کاهش این حقوق به 5% حساب باز کرده بودند اما گویا با مخالفت مواجه شده و همین امر را رقم زده است که البته در مجمع و در حاشیه ان برخی مدیران مخابرات از رایزنی برای کاهش آن سخن گفتند .
اما خبر مهم مجمع تقسیم سود نسبتاً مناسب 430 ریالی بود که گویا به زودی نیز پرداخت می شود . در کنار این موارد به نظر میرسد که مخابرات در محدوده 3400 و 3500 ریال بازگشایی شود و بازهم فرصت خوبی را برای خرید کوتاه مدت ها فراهم کند . به سهامداران توصیه می شود حدود 1 ماه با سهم صبوری کنند تا شرایط بازار و سهم بهبود یابد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
19 اردیبهشت 90


