خبر
فولاژ می آید!
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:31 عرضه فولاد آلیاژی در بازار جدی شده و گفته می شود روز چهار نشبه این سهم به بازار می اید . دیروز اندکی در مورد سود سال 89 و 90 این شرکت صحبت شد که باز هم تاکید می شود . فولاژ موفق شده در سال 89 سود خود را به 304 ریال برساند که پیش ازاین از سود 230 ریالی این شرکت صحبت شده بود . که البته این برای غدیر نیز خبر جالب توجهی خواهد بود .
پیش ازاین سیاست تقسیم سود فولاژ 90% بوده اما گویا در حال حاضر 210 ریال تعیین شده است .
سود سال 90 این شرکت نیز به بازار اعلام شده که در محدوده 337 ریال اعلام شده که این نشان دهنده عرضه احتمالی این شرکت در محدوده 2100 تا 2200 ریال است .
هر چند روند رو به رشد فولاد ، بازدهی فولادی آلیاژی یزد می تواند قیمت های بالاتری را نیز برای این سهم رقم بزند و اگر در محدوده 2500 ریال به بازار آمد تعجب نکنید .
به سهامداران توصیه می شود از خرید این سهم با دید کوتاه مدت و میان مدت غافل نباشند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
17اسفند 89


