خبر
خبرها از رانفور…
تحلیل خبر
بتا سهم – 9:00 رانفور پس از تعدیل سود هنوز هم تا حدودی مورد توجه سهامداران است . گزارش 9 ماه این شرکت بر روی کدال قرار گرفته این شرکت موفق شده در 9 ماهه با پوشش بسیار مناسب درامدهای خود بازهم مانند همیشه سود عملیاتی خود را با تحقق خوبی مواجه سازد . اما نکته بسیار جالب در مورد سود 114 میلیارد تومانی غیر عملیاتی شرکت است که هنوز محقق نشده و در پایان سال مالی محقق می شود و اگر بررسی مختصری از این شرکت ها به خصوص انفورماتیک کیش داشته باشیم می بینم سیاست تسیم سود 70% لحاظ شده حال آنکه سال گذشته 80% بوده و تغییر و افزایش ان خود می تواند یک تعدیل دیگر را در رانفور رقم بزند . به نظر میرسد از این پس سهامدارانی که وارد سهم می شوند باید با دید افزایش سرمایه و حضور در افزایش سرمایه سهم را خریداری نمایند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
4بهمن 89


