هواي بورس هم الوده شد!!!
امروز و در اين هفته به خصوص شاهد روند منفي و اصلاحي هستيم روندي كه باز سهام برتر را به مانند چند هفته گذشته به سطوح حمايتي قوي خود سوق ميدهد در اين بين افت و اصلاح قيمتي سهام تجهيزاتيها بيش از پيش نمود پيدا ميكند فردا روز مهمي خواهد بود برخورد قيمت سهام تجهيزاتيها به سطوح حمايتي خويش و جدال سهام برتر اين گروه كه يدك كشان شاخص نيز هستند جدالي جالب خواهد بود فردا بهتر است بگوييم تكليف كل بازار مشخص خواهد شد اگر گروه تجهيزات بر سر حمايتهاي فردا هم دوام نياورند و پس فردا هم به روند منفي خود ادامه دهند بايد نگران كل بازار شد چون ميبينيم وقتي تجهيزات منفي است كل بازار منفي است وقتي صدرا منفي است كل بازار منفي است!!!
اما چندين و چند عامل باعث ميشود تصورات بالا خنثي شود عامل اول رشد احتمالي قيمت نفت تا سطوح 100 دلار و رشد قيمتهاي جهاني فلزات دومين عامل نزديك شدن به انتشار گزارشات 9 ماهه و اكثرا مثبت شركتها و اخرين عامل احتمال اجرا شدن نصفه و نيمه طرح تحول يا شايد هم اجرا شدن طرح از سال اينده ميباشد كه همگي نويد برگشت بازار و باز مجددا روز از نو و روزي از نو تشكيل صفهاي خريد . نوسانات مثبت مقطعي را ميدهد پس هوشيار باشيد فردا سهام ارزنده تان را دودستي نگه داريد و اسير جو و سفته بازها نشويد
یکشنبه 21 اذر 89


