اخباری که امروز از

اخباری که امروز از

میلاد خاندوزی
مهر ۲۲, ۱۴۰۴
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی
خلاصه‌عمومی
تحلیل بازار امروز حاکی از تقابل نیروهای متضاد است. از یک سو، فشار عرضه دیروز و قیمت‌های پایانی، شروعی کاهشی را پیش‌بینی می‌کنند. از سوی دیگر، اظهارات دونالد ترامپ و افزایش قیمت‌های جهانی می‌توانند تعادلی مثبت ایجاد کنند. بازگشایی احتمالی نماد خودرو در میانه بازار نیز می‌تواند جو روانی مثبتی را القا کرده و تقاضا را افزایش دهد که برای بازار مفید ارزیابی می‌شود. در ابتدا، انتظار می‌رفت بازار با عرضه بیشتری مواجه شود، اما با توجه به صحبت‌های ترامپ و کاهش نرخ دلار، شرایط نسبتاً بهبود یافته است. به طور کلی، وضعیت فعلی بازار نیازمند رصد دقیق تحولات سیاسی و اقتصادی برای درک بهتر روند آتی آن است.
این خلاصه‌ها با هوش مصنوعی گوگل ساخته شده‌اند. فناوری هوش مصنوعی مولد هنور در مرحله آزمایشی است.
خلاصه فهرست‌وار
  • فشار عرضه دیروز و قیمت‌های پایانی: شروعی با احتمال کاهش در بازار.
  • اظهارات ترامپ و افزایش قیمت‌های جهانی: می‌تواند تعادل مثبتی در بازار ایجاد کند.
  • بازگشایی احتمالی نماد خودرو: ایجاد جو روانی مثبت و افزایش تقاضا.
  • تاثیر کاهش نرخ دلار: بهبود نسبی شرایط بازار نسبت به پیش‌بینی عرضه بیشتر.
این خلاصه‌ها با هوش مصنوعی گوگل ساخته شده‌اند. فناوری هوش مصنوعی مولد هنور در مرحله آزمایشی است.
مشاهده سبک‌های دیگر:
[sonaar_audioplayer display_control_artwork="true" show_control_on_hover="true" show_skip_bt="default" show_shuffle_bt="default" show_speed_bt="default" show_volume_bt="default" progress_bar_style="default" wave_bar_width="1" wave_bar_gap="1" sticky_player="true" track_memory="default" player_layout="skin_float_tracklist" show_track_market="true" track_market_inline="true" cta_track_show_label="default" force_cta_dl="default" force_cta_share="default" force_cta_favorite="default" force_cta_singlepost="default" notrackskip="true" player_metas="meta_track_title::div" css=".iron-audioplayer{border-radius:10px;overflow:hidden;}"][/sonaar_audioplayer]
این فایل صوتی توسط هوش‌مصنوعی ایجاد شده و ممکن است برخی ایرادات را نسبت به متن اصلی گزارش بازار بتاسهم داشته باشد.
کاربر عزیز،
برای مشاهده این تحلیل باید وارد حساب کاربری خود در بتاسهم بوده و اشتراک فعال داشته باشید.
برای ورود روی دکمه زیر کلیک کنید
ورود / عضویت

نمادهای این تحلیل

آخرین اخبار مرتبط

تاریخ خبر: مهر ۲۱, ۱۴۰۴
در نهایت #خودرو اعلام کرده است جدول جدید قیمت هارا طوری میزند که مصالح سهامداران و مشتریان رعایت شود... فردا بازگشایی خواهد شد ؟!!
تاریخ خبر: مهر ۲۱, ۱۴۰۴
#خودرو و زمان افشا
تاریخ خبر: مهر ۲۱, ۱۴۰۴
#خودرو
تاریخ خبر: مهر ۲۱, ۱۴۰۴
#خودرو شفاف سازی زده و گفته تا ۲۷ مهر اعلام می‌کنیم سازمان حمایت مصرف¬کنندگان و تولیدکنندگان در مهلت يك¬ماه مندرج در بند ١-٣ ماده ٣ مصوبه ٥٤٣ شوراي رقابت به¬همراه اصلاحات بعدي تا تاريخ 1404/06/11 (اصلاحي طي مصوبه ٧٨٢ مورخ 1404/06/04 و مصوبه ٧٨٤ مورخ 1404/06/11) پاسخ قانوني را به این شرکت ارسال ننمود و مهلت اعلام نظر آن سازمان درخصوص قيمت¬هاي پيشنهادي اين شركت در تاریخ 1404/07/17 به اتمام رسيده است. لذا این شرکت ضمن تأکید بر حقوق مکتسبه خود حاصل از نامه شماره ۱۴۰۴۴۱۶۲۴۷ مورخ 1404/06/18 (تصوير پيوست)، به¬منظور تنظیم روابط با مردم عزیز کشور در این شرایط اقتصادی، سعی در تعدیل جدول تثبیت شده و مکتسبه قیمت¬ها به¬نحوی که مصالح سهامداران و مشتریان رعایت شود را دارد که این موضوع در دست بررسی است و انشاءا... حداکثر تا تاریخ 1404/07/27قیمت¬هاي نهايي در سامانه کدال افشاء می¬شود.
تاریخ خبر: مهر ۲۱, ۱۴۰۴
نمی‌دانیم ... بی تعارف نمی‌دانیم و نگرانیم که این مردودی‌های پی در پی در این بزنگاه‌ها جایی جمع شده و منفجر می‌شود شما وقتی نتوانی این بزنگاه‌ها را مدیریت کرده و حل و فصل نمایی از اولین چیزی که می‌بازی زمان است گذر زمان به زیان شما تمام خواهد شد و کار به جایی می‌رسد که می‌خواهی مشکلات را حل کنی اما دیگر قدرتش را نداری و توانایی حل مشکل اقتصادی از بین رفته و مشکل تبدیل به بحران شده است و حل بحران، فرمول و دست فرمان خود را می‌خواهد در مورد خودرو این موضوع بارها و بارها ثابت شده و امیدواریم کمی تصمیمات عاقلانه گرفته شود https://betasahm1.ir/reports/1404/07/21/263020/
تاریخ خبر: مهر ۲۱, ۱۴۰۴
پس جمیع موارد بالا این است که نه خوشبین عجیب و غریب باشیم نه بدبین که ممکن است زیر ولو کاهش قیمت‌ها اذیت شویم بازار هنوز ارزنده است و اگر اتفاق عجیبی در گزارش‌ها رخ ندهد ما تثبیت قیمت‌ها را خواهیم داشت یک نکته را نیز تاکید کنیم برخی می‌گویند چرا اینقدر روی گزارش‌ها و کدال تاکید می‌کنید نگاهی به بازدهی سهم‌هایی که طی این مدت رقم زده شده داشته باشید آنهایی پیشرو بودند که شرایط بنیادی خوبی داشتند در واقع کدال موفق تابلوی موفق را ایجاد کرد پس انقدر غر نزنید که چرا فلان سهم رشد نمی‌کند نیم نگاهی به کدال و وضعیت بنیادی داشته باشید دلایل روشن است همین حالا نیز باز هم تاکید می‌کنیم هر آنچه از دل ارزندگی و گزارش‌ها بیرون آمد می‌تواند به تابلو کمک کند و در نهایت ما برای حفظ شاخص ۳ میلیون و حمله به سنگر سقف‌های قبلی کار سختی را داریم تا به اینجا خوب آمدیم و پیشروی ما بسیار بسیار قوی و محکم بوده اما از اینجا به بعد با احتیاط باید گام برداشت این با احتیاط گام برداشتن یعنی سراغ هر سهمی نرفتن و به هر قیمتی در هر نقطه‌ای خرید نکردن و باز هم تاکید می‌کنیم این به معنی ریزش و اصلاح بازار نیست به این معنی است که باید در این نقاط با چشمانی بازتر و حواسی جمع‌تر در بازار حرکت کرد و اما در بخش دوم سراغ یکی از چالش‌های بزرگ بازار می‌رویم... تابوده  خودرو نخ تسبیح فتنه‌ها و رشدهای بازار بوده و حتی همین چند روز اخیر بر کسی پوشیده نیست حرکت خودرو و صف خرید آن بازار را نجات داد که البته حالا خود غایب شده ... پس در اهمیت خودرو هیچکس هیچ شک و شبهه‌ای ندارد و معتقدیم حتی خودرو می‌تواند در سرنوشت بازار و رفتار او موثر باشد این بخش را همین جا نگه دارید تا سراغ بخش بعدی برویم بارها و بارها چه قبل و چه بعد از جنگ این موضوع را نوشته‌ایم که دولت و حاکمیت و نظام باید تکلیف خود را با بزنگاه‌های مهم سیاسی و اقتصادی روشن کند شترسواری دولا دولا نمی‌شود بدون تعیین تکلیف این بزنگاه‌ها توسعه امکان‌پذیر نیست و بدون تعیین تکلیف آن بالاخره جامعه جایی یقه حاکمیت را خواهد گرفت این بزنگاه‌ها که عمدتاً سیاسی و اقتصادی است شامل تعیین و تکلیف پرونده هسته‌ای ، ارتباط با آمریکا و دنیا ، موضوع نرخ ارز ، بودجه، حامل‌های انرژی و در آخر روابط دولت با بخش خصوصی و شرکت‌هاست و معتقدیم بدون تعیین و تکلیف این موارد راه به هیچ جایی نخواهیم برد امروز در مورد چیزی صحبت می‌کنیم به نام صنعت خودرو که دقیقاً همین مورد آخر در آن روشن و آشکار است ...  امروز صنعت خودرو در دو چالش مهم گرفتار شده که هر دو نگاه دولت به این صنعت و اقتصاد را نشان می‌دهد و به خوبی نشان می‌دهد هر آنچه دولت در حوزه اقتصاد شعار می‌دهد پوچ و مهمل است و هیچ انگیزه‌ای برای تغییر خود ندارد تمام کسانی که طی این مدت مخالف واگذاری خودرو بودند امروز در صف مخالفت واگذاری با سایپا ایستاده‌اند اصلا کاری نداریم چه بلایی سر خودرو آمده یا چه شده همین یک قلم که این شرکت به واسطه قوانین حاکمیت شرکتی در حفظ منافع سهامداران پیش می‌رود بزرگترین پیشرفت است دستپخت دولت طی این سال‌ها در صنعت خودرو هم روشن بوده به نظر همین یک قلم به همراه جریان فشار برای کنترل قیمت و نرخ گذاری دستوری کافیست که بفهمیم فرمان همان فرمان قبل است و هنوز منافع بسیاری درگیر این صنایع بوده و دولت هم در ظاهر شعار می‌دهد که می‌خواهد ال کند و بل کند هیچ چیز در چنته ندارد و هنوز حتی قدرت کنترل زیر مجموعه‌های خود را برای اینکه چالش ایجاد نکنند ندارد و نتیجه‌ای می‌شود که امروز بسیاری از خودروسازها نامه‌های محرمانه می‌زنند که اگر شرایط به همین شکل پیش برود تعدیل نیرو آغاز خواهد شد  و چه عجیب که دولت هم احتمالاً در آن موقع بحرانی تازه به فکرش می‌رسد که کاری بکند به نظر شرایط کاملاً روشن و شفاف است یا باید بپذیرید که مسیر را اشتباه رفته‌اید و برگردید یا همین دست فرمان می‌روید و سقوط می‌کنید !  در حوزه خودرو این موضوع کاملاً روشن است و دیر یا زود تصمیمات غیرمنطقی و غیر عقلایی باید جای خود را در تصمیمات دولت باز کند اینکه هر فردی به واسطه منافعی که درگیر شده اینطور برای کل مجموعه‌ها تصمیم بگیرد عین فساد است که به نظر مسیری که آنها می روند روشن است که در جهت حفظ کرسی ها به هر قیمتی است ...  به هر حال خودرو یک پیش نمایش برای عملکرد و نگاه دولت به صنایع است و به نظر در همین ابتدا باز هم نمره مردودی گرفته و در این آزمون هم قبول نشد حداقل فعلاً نشده ...
تاریخ خبر: مهر ۲۱, ۱۴۰۴
فوری / مهم واگذاری سهام تودلی‌ خودروسازها هم‌چنان در دستور کار است در پی انتشار نامه‌ سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) خطاب به دبیر هیئت دولت مبنی بر درخواست توقف واگذاری باقی‌مانده سهام دولت در ایران‌خودرو و سایپا، معاون توسعه صنایع حمل ونقل  ایدرو تأکید کرد:« این نامه به‌هیچ‌وجه به معنای توقف فرآیند خصوصی‌سازی شرکت‌های خودروساز نیست.» سهیل معمارباشی توضیح داد: «هم‌چنان واگذاری سهام تودلی خودروسازان دنبال می‌شود. نامه اخیر فقط ناظر بر حفظ سهم حداقلی قانونی دولت در این شرکت‌ها، آن هم به استناد اسناد بالادستی و قوانین و مقررات مربوط است و ارتباطی با فرآیند واگذاری سهام تودلی ندارد.» معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو، با اشاره به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی افزود: «طبق بند «ج» سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴، سهم دولت در شرکت‌های بزرگ(گروه دو) نباید کم‌تر از ۲۰ درصد باشد. بنابراین، نامه ایدرو مربوط به الزام حفظ این سهم حداقلی است، نه مخالفت با واگذاری.» معمارباشی تأکید کرد: «دولت هم‌چنان مصمم به اجرای قانون در خصوص سهام تودلی خودروسازان است. این اقدام باید در چارچوب تعیین شده در قانون و با حفظ نظارت حاکمیتی انجام شود.»/سنا
تاریخ خبر: مهر ۲۱, ۱۴۰۴
#خودرو و ادامه تعلیق به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ 1404/07/22 تعلیق می گردد.
تاریخ خبر: مهر ۲۰, ۱۴۰۴
#مهم #تودلی #خساپا #خودرو نامه ایدرو به هیئت دولت : واگذاری سهام دولت #قبل از #واگذاری_سهام_تودلی منجر به زیان دولت و نفع خریداران سهام تودلی می گردد خلاصه نامه : ۱-سهام تودلی اول باید واگذا بشود ۲-با توجه به اصل ۴۴ و برای نظارت ، سهام دولت در سایپا(۱۶٪) و ایران خودرو حفظ شود کانال تحلیلی پارسیس
تاریخ خبر: مهر ۱۹, ۱۴۰۴
توضیحات ایران‌خودرو درباره ضرورت اصلاح قیمت‌ محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف ایران، توضیحاتی درخصوص ضرورت اصلاح قیمت محصولات به دلیل شرایط اقتصادی ارایه کرد. ایکوپرس- متن این بیانیه به این شرح است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم ملت شریف و بزرگوار ایران، ایران‌خودرو، همان‌گونه که از نامش پیداست، فرزند این خاک و زاده‌ اراده و همت ایرانی است. ما در این شرکت، با وجود همه دشواری‌ها و موانعی که در ماه‌های اخیر پیش رو داشته‌ایم، همچنان بر عهد خود با مردم و میهن پایبند مانده‌ایم؛ عهدی برای تولید، پیشرفت و حفظ نام نیک صنعت ملی. بدیهی است، هیچ تغییر قیمتی برای ما خوشایند نیست، اما شرایط اقتصادی امروز، افزایش بهای مواد اولیه، ارز تامینی و هزینه‌های تولید، ما را ناگزیر ساخته تا با کم‌ترین میزان افزایش و صرفا برای حفظ تداوم تولید و جلوگیری از زیان به سهام دولتي، عمومي و خصوصي و سرمایه‌های ملی و مردمی و ارتقای كيفيت و نوسازي خطوط، نرخ‌های جدید را اعمال کنیم. از هم‌میهنان عزیز می‌خواهیم این تصمیم را نه به‌عنوان حرکتی سودجویانه، بلکه تلاشی برای بقای تولید داخلی و پاسداری از «حق‌الناس» بدانند. اکنون در پاسخ به اظهارات اخیر سازمان حمایت، نکات زیر را به استحضار ملت عزیز می‌رسانیم: -ایران‌خودرو، بر پایه بند ۱-۳ ذیل ماده ۳ مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت و اصلاحات بعدی آن تا تاریخ ۱۴۰۴/۰۶/۱۱، طی نامه شماره ۱۴۰۴۴۱۶۲۴۷ مورخ ۱۴۰۴/۰۶/۱۸، مستندات و محاسبات واقعی قیمت تمام‌شده محصولات خود را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال کرده است. -طبق همان مصوبه، سازمان حمایت مکلف بود حداکثر ظرف یک ماه نسبت به بررسی و اعلام نظر درباره قیمت‌ها اقدام کند. در صورت عدم پاسخ در مهلت مقرر، قانون صراحت دارد که سکوت سازمان به منزله تایید قیمت‌های پیشنهادی عرضه‌کننده تلقی می‌شود. -با این حال، سازمان محترم حمایت طی نامه شماره ۶۲۲۹۳۲۸ مورخ ۱۴۰۴/۰۷/۱۵ پاسخی ارایه کرده که از منظر حقوقی و قانونی، فاقد وجاهت است؛ چرا که با مفاد بند ۵ ماده ۵۸ و ماده ۹۲ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و نص صریح مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت و اصلاحات بعدی آن در تعارض است. بنابراین، هیات‌مدیره شرکت ایران‌خودرو، با احترام به قانون و در اجرای دقیق مصوبات شورای رقابت و با توجه به عدم اظهارنظر قانونی سازمان حمایت در مهلت مقرر، اقدام به اعمال تغييرات کرده است. هدف ما روشن است: پایداری تولید ملی، ارتقای کیفیت خودرو ایرانی و رعايت قوانين و مقررات و حفظ منافع مردم و سهام‌داران که همگی از دارایی‌های عمومی کشورند. ایران‌خودرو، خود را نه تنها تولیدکننده خودرو بلكه خدمتگزار مردم ایران می‌داند.

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم