در خبرهای خودرویی …

در خبرهای خودرویی ...

میلاد خاندوزی
مرداد ۲۱, ۱۴۰۴
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی
خلاصه‌عمومی
گزارش حاضر به بررسی اخبار و تحلیل‌های مرتبط با ارزش‌گذاری سهام شرکت‌های خودرویی می‌پردازد. شایعات پیرامون ارزش‌گذاری سهام تودلی‌ها قوت گرفته و انتظار می‌رود هفته آینده اخبار مثبتی در این زمینه منتشر شود که تأثیر قابل توجهی بر سهام وساپا، ورنا و خساپا خواهد داشت. در سوی دیگر، با کمی صبر، سهام خودرو خساپا نیز می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. همچنین، خدیزل در تیر ماه ۱۴۰۲ با افزایش نرخ، فروش ۲۳۲۹۴ میلیارد ریالی را تجربه کرده و فروش چهارماهه آن به ۴۸۶۲۲ میلیارد ریال رسیده است که نشان از رشد دو برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. این شرکت سود ۴۸ ریالی محقق کرده و سود عملیاتی و خالص آن به ترتیب ۶۲۹۰ و ۳۱۶۳ میلیارد ریال بوده است. برخی پیش‌بینی سود تا ۳۰۰ ریال را نیز مطرح می‌کنند و قیمت فعلی سهم را مناسب ارزیابی می‌کنند.
این خلاصه‌ها با هوش مصنوعی گوگل ساخته شده‌اند. فناوری هوش مصنوعی مولد هنور در مرحله آزمایشی است.
خلاصه فهرست‌وار
  • ارزش‌گذاری تودلی‌ها: شایعات مربوط به ارزش‌گذاری جدی‌تر شده و انتظار اخبار مثبت در هفته آینده می‌رود، که تأثیر زیادی بر سهام وساپا، ورنا و خساپا خواهد داشت.
  • سهام خساپا: با کمی صبر، چشم‌انداز مثبتی برای سهام خودرو خساپا پیش‌بینی می‌شود.
  • عملکرد خدیزل: افزایش نرخ در تیر ماه ۱۴۰۲، فروش ۲۳۲۹۴ میلیارد ریالی و فروش چهارماهه ۴۸۶۲۲ میلیارد ریالی (رشد دو برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل) را برای خدیزل به همراه داشته است.
  • سود خدیزل: سود هر سهم خدیزل ۴۸ ریال بوده و برخی سود تا ۳۰۰ ریال را پیش‌بینی می‌کنند. قیمت فعلی سهم مناسب ارزیابی می‌شود.
این خلاصه‌ها با هوش مصنوعی گوگل ساخته شده‌اند. فناوری هوش مصنوعی مولد هنور در مرحله آزمایشی است.
مشاهده سبک‌های دیگر:
[sonaar_audioplayer display_control_artwork="true" show_control_on_hover="true" show_skip_bt="default" show_shuffle_bt="default" show_speed_bt="default" show_volume_bt="default" progress_bar_style="default" wave_bar_width="1" wave_bar_gap="1" sticky_player="true" track_memory="default" player_layout="skin_float_tracklist" show_track_market="true" track_market_inline="true" cta_track_show_label="default" force_cta_dl="default" force_cta_share="default" force_cta_favorite="default" force_cta_singlepost="default" notrackskip="true" player_metas="meta_track_title::div" css=".iron-audioplayer{border-radius:10px;overflow:hidden;}"][/sonaar_audioplayer]
این فایل صوتی توسط هوش‌مصنوعی ایجاد شده و ممکن است برخی ایرادات را نسبت به متن اصلی گزارش بازار بتاسهم داشته باشد.
کاربر عزیز،
برای مشاهده این تحلیل باید وارد حساب کاربری خود در بتاسهم بوده و اشتراک فعال داشته باشید.
برای ورود روی دکمه زیر کلیک کنید
ورود / عضویت

نمادهای این تحلیل

آخرین اخبار مرتبط

تاریخ خبر: مرداد ۲۱, ۱۴۰۴
وزیر صمت: خودروهای وارداتی با تعرفۀ سال ۱۴۰۴ وارد شود 👈در نامۀ وزیر صمت به معاون حقوقی رئیس‌جمهور اعلام شده برای کنترل قیمت‌ها می‌بایست برای خودروهایی که در سال جاری ترخیص می‌شوند تعرفه‌های اصلاحی مصوب هیئت وزیران مبنای کار قرار گیرد. 🔹همچنین در این نامه اشاره شده که ارز مورد نیاز برای بخش قابل توجهی از خودروهای وارداتی در ۶ ماهه گذشته از سپرده‌های خارجی بوده و ثبت سفارش‌های این‌چنینی نباید شامل تعرفۀ ۱۰۰ درصدی سال ۱۴۰۳ شود. ‌ @AsreFori
تاریخ خبر: مرداد ۲۰, ۱۴۰۴
نتایج قرعه کشی خودروهای وارداتی اعلام شد 🔹ضیغمی مدیر طرح خودروهای وارداتی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه نتایج قرعه کشی اعلام شد گفت: ثبت نام کنندگان برای مشاهده نتایج به سایت جدید سامانه خودروهای وارداتی مراجعه کنند. 🔹تعداد خودروهای عرضه شده نزدیک به ۱۲ هزار خودرو است.
تاریخ خبر: مرداد ۱۸, ۱۴۰۴
به اطلاع مي‌رساند، نماد معاملاتي شركت‌هاي پتروشيمي خارک (شخارك)، گروه سرمايه گذاري سايپا (وساپا)، گروه بهمن (خبهمن) باتوجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه ب، با محدوديت نوسان قيمت آماده انجام معامله مي‌باشند بازگشايي نمادهاي معاملاتي(وبصادر)،(سيستم)،(ساربيل) حراج مجدد نمادهاي معاملاتي(خلنت)،(كحافظ)،(لابسا)،(شفارس)،(غالبر)(غدشتح)
تاریخ خبر: مرداد ۱۷, ۱۴۰۴
❇️ گزارش مدیرعامل #ایران‌خودرو به خبرنگاران درباره عملکرد شش‌ماهه مدیریت بخش خصوصی: 🔹با همه فشارها و مشکلات کشور و کمبود برق و آب و شرایط جنگی ، افزایش تولید داشتیم و امسال 4500 دستگاه بیشتر از دوره مشابه تولید کردیم 🔹 فقط در حین جنگ 12 روزه ما 19000 خودرو تحویل مشتریان دادیم 🔹 چهارشنبه که همه جای تهران تعطیل بوده ، ما در ایران خودرو 2000 دستگاه خودرو تولید کردیم 🔹 ما داخل شرکت ایران خودرو ، نیروگاه اختصاصی داریم و 28 مگاوات برق تولید می کنیم و برق مورد نیاز خطوط تولید  را خودمان تامین می کنیم. 🔹شش‌ماه برای قضاوت عملکرد مدیریت بخش خصوصی زمان کمی است و باید کمی زمان داد تا نتایج آن بهتر مشخص شود @betasahm360
تاریخ خبر: مرداد ۱۶, ۱۴۰۴
۱۰ هزار دستگاه خودرو در دور جدید خودردوهای وارداتی عرضه می شود در عرضه جاری خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، نزدیک به ۱۰ هزار خودرو آماده فروش شده و حدود ۹۵ هزار متقاضی نیز برای خرید آن ها اعلام آمادگی کرده اند. در نتیجه به ازاء هر ۹ یا ۱۰ شرکت کننده یک خودرو برای خرید وجود دارد. به این ترتیب شانس برنده شدن هر فرد حدود ۱۰ درصد است. قرعه کشی خودروهای وارداتی نیز یک شنبه ۱۹ مرداد ماه صورت خواهد گرفت.
تاریخ خبر: مرداد ۱۵, ۱۴۰۴
#وساپا احتراماً؛ با عنایت به آگهی مزایده فروش ملک موسوم به پلاسکوکار در تاریخ 1404/05/05و اتمام مهلت ارائه و بازگشائی پاکات پیشنهادی در تاریخ 1404/05/15، به استحضار می رساند ، هیچ پاکتی دریافت نگردید و مزایده فوق بدون نتیجه به پایان رسید.
تاریخ خبر: مرداد ۱۳, ۱۴۰۴
معتقدیم در روزهای باقیمانده ما باید با خشاب‌های محدودی از فشنگ‌های جریان‌ نقدینگی به جنگ با فروشندگان برویم و همین جا یک اعتراف باید کرد که این خشاب‌های محدود توان جنگ فرسایشی را ندارد و شاید برای دو الی سه هفته توان ادامه داشته باشد اما بعد از آن دوباره خالی شدن این فشنگ‌های جریان‌ پولی ،مجبور به عقب نشینی خواهد شد پس در کوتاه مدت از همین حالا تاکید می‌کنیم از همین حالا به فکر روزهایی باشید که دوباره این خشاب‌های شما خالی شده و اتفاقات این ۵ ۶ روز اخیر تکرار خواهد شد برای بار چندم این هشدار را می‌دهیم از همین امروز به فکر آن روزها باشید ما در فضای فعلی بازار برای مدیریت کردن اوضاع دو ابزار در اختیار داریم یک ابزار به نام ابزار جریان پول و دیگری جریان اطلاعات و خبر روزهای قبل هم نوشتیم جریان خبر به تنهایی نمی‌تواند در بازار اثرگذار باشد اما جریان پول می‌تواند به تنهایی مسیر را تا حدودی روشن‌تر کند اما ترکیب برنده و اثر فزاینده وقتی است که این دو با هم و کنار هم حرکت کنند ... حال به صفحه اصلی بازی برگردیم معتقدیم در بازار اگر قرار است فضا تغییر کند و شرایط بازار کمی آرام گیرد ترکیب این دو باید برای دو گروه با قدرت و جدیت پیاده شود و چرا معتقدیم این دو گروه باید لیدر این جنگ شد و آنها ابتدا به ظاهر برنده بازی باشند ؟! بقیه بازار می‌تواند تا حدودی با یک کمک نصفه و نیمه گلیم خود را از آب بکشد ولی باقی بازار باید با یک استراتژی مشخص پیش رفت ...  در واقع ما وارد یک بازی دو مرحله‌ای خواهیم شد که اگر می‌خواهیم بازار را در کوتاه مدت نجات دهیم لازمه‌اش پیروزی در این دو مرحله است مرحله اول ترکیب پیچیده‌ای از اخبار و اتفاقات همچنین جریان پول را برای دو بخش نشان می‌دهد یکی گروه خودرو و دیگری اهرمی‌ها معتقدیم حال بازار و حل بحران فعلی بدون حل این دو جریان امکان‌پذیر نخواهد بود به خوبی به یاد داریم که در روزهای اول بحران وقتی همه درگیر حجم خوردن‌های متفاوت گروه‌های مختلف بودند بسیاری از دلسوزان که نقش مشاوره را ایفا می‌کردند تاکید داشتند که فکری به حال اهرمی‌ها بکنید به واقع این موضوع از کم کاری سازمان ناشی می‌شد که از کمک به این صندوق‌ها کوتاهی کرد و البته خود این صندوق‌ها نیز با عملکردی بسیار ضعیف فشار روی بازار را بیشتر کردند ... وقتی کمیته پایش ریسک شما روزها و هفته‌های قبل به شما گزارش داده که پول بسیاری از دی تریدها و کوتاه مدت‌های بازار که همیشه موتور محرک  بازار بودند در این صندوق‌ها گیر است شما چرا انرژی را روی فولاد و فملی و چند سهم بزرگ گذاشتید ؟!  اگر هدف نجات بازار بود باید فکری برای این صندوق‌ها نیز می‌شد و حالا نیز معتقدیم اگر می‌خواهید در مرحله فعلی به بازار کمک کنید و جلوی ریزش پی در پی او گرفته شود برنامه منسجم و ویژه برای صندوق‌های اهرمی باید داشت. که آنها را از شرایط فعلی دور نمایید گروه دوم گروه خودروست که معتقدیم اتفاقاً جریان پول نه اینکه به این گروه کمک نکند اما رویداد اصلی که این گروه را هدایت خواهد کرد جریان اخبار و اتفاقات است دو خبر می‌تواند در این گروه اثرات ویژه‌ای داشته باشد خبر اول حضور ایران خودرو سایپا در بورس کالا و فروش محصولاتشان به قیمت بازار و خبر دوم اخبار اصلاح ساختار و به خصوص واگذاری سایپا که می‌تواند فضای این گروه را به شکلی جدی تغییر داده و این فاز فروش را از آنها بگیرد دقت کنید که ما در ابتدای امر نوشتیم که باید زمین قیمت‌ها را به راحتی از دست ندهیم همزمان هم زمان بخریم  و هم خیلی افت نکنیم و هنر همه دست اندرکاران و کسانی که سیاست گذاری می‌کنند این است که با اندک پول و سرمایه محدود این زمین را در قیمت‌های فعلی حفظ کرده زمان بخرند تا شرایط تغییر کند پس مرحله اول که کوتاه مدت خواهد بود این است که در دو گروه بالا یعنی اهرمی‌ها و خودرویی‌ها تحولات ضربتی و متفاوت پیش برود و در این مرحله دوم به نظر به جای ریخته شدن حجم وسیع و عظیمی از جریان پول به دامن سهم‌های بزرگ کاری را آغاز کنید که تا به امروز کمتر انجام داده‌اید با کمک اهالی بازار تیم‌های تحلیلی و حرفه‌ای می‌شود در ۲۰۰ تا ۲۵۰ نماد بازار فعالیت بیشتری داشت و به روان شدن معاملات سهم‌های کوچک نیز کمک کرد این اتفاق جنب و جوش بازار را افزایش می‌دهد و باعث خواهد شد شرایط برای عموم بازار بهتر شود و البته در این بین باید مراقب بود که سراغ نمادهایی که دچار عدم ارزندگی هستند نرفت و فرصت فروش برای سفته بازان ایجاد نکرد کار حساس و پیچیده‌ای است و پیچیدگی‌های بسیار زیادی هم دارد اما ای کاش از ابتدا این پلن ریخته می‌شد و این حجم پول به شکل دیوانه وار در بازار شلیک نمی‌شد اما از اینجا به بعد باید بسیار هدفمند و نقطه زنی رفتار کرد والا دوباره با اتمام پول چالش‌های بازار از سر گرفته می‌شود
تاریخ خبر: مرداد ۱۳, ۱۴۰۴
گزارش بازارامروز دوشنبه 13مرداد1404  آتش بس اهرمی ،لبخند خودرویی !  نمیدانیم بگوییم امروز آغاز یک مسیر جدید بود با نفسی تازه کردن در فردی که در حال غرق شدن بود ... هر چه بود نوع معاملات بازارامروز کمی متفاوت تر بود و صد البته این تفاوت از دو گروه خودرو  اهرمی آغاز و به بقیه بازار هم  سرایت کرد  ...ولی در مجموع پس از مدت ها امروز بازار ولو نه از ته دل حتی ظاهری لبخند بهتری را داشت  ... امروز بازار را در حالی آغاز کردیم که دلایل متفاوتی برای بهتر شدن وجود داشت و فضا برای ادامه روند منفی کمی کند و گنگ شده بود قبل از هر چیز معتقدیم انچه در حال حاضر و این روزها مانع از افت جدی بازار می‌شود نه خیلی موج حمایت‌هاست و نه رسیدن اخبار مثبت خاص، که صدالبته هر دو موثر اند،ولی بازار آنقدر عجیب و غریب و مظلومانه منفی شده که دیگر نای منفی شدن ندارد یعنی دو نفر زیر دست و بال او را می‌گیرند که بلندش کنند و کتکش بزنند نمی‌تواند حتی از جا بلند شود... به گواه تاریخ سرعت ریزش و اتفاقات تلخی که در این مدت رخ داد بی‌سابقه بوده و البته کماکان معتقدیم ممکن است حتی ادامه هم داشته باشد. اما فضای بازار امروز نشان داد که احتمالاً اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد و خبرهای سیاسی منفی خاصی نرسد و جریان حمایت با همین شکل و همین شیب ادامه داشته باشد سرعت ریزش بازار کند و یا اگر خیلی خوشبینانه نگاه کنیم متوقف می‌شود باز هم تاکید می‌شود این به معنی رشد بلند مدت بازار نیست برای رشد مولفه‌های مطمئن‌تر و بهتری نیاز است اما در هر صورت فضای فعلی بازار فضای بدی نبود و نشان می‌دهد ترکیبی از اقدامات و اتفاقات می‌تواند در شرایط فعلی به کار آید... اما این ترکیب چه بود که کمی سرعت رشد را افزایش داد و جلوی ریزش را گرفت ؟و سوال اساسی و مهم این است که آیا این ترکیب می‌تواند فضای روزهای آتی و هفته‌های بعد را نیز در برگرفته و مانع از ریزش آنچنانی شود  ؟! به سوال اول پاسخ بدهیم که تقریباً می‌توان گفت ترکیبی از عوامل مختلف نظیر اصلاح سنگین قیمت‌ها که نشان می‌دهد چه از نظر ارزش دلاری و چه قیمتی در نقاط بسیار عجیب و حداقلی قرار گرفته‌ایم، ارزندگی نسبی بازار که چند بار با ذکر آمار و دلایل گفتیم که در نقاطی جذاب‌تر است و حتی برخی معتقدند این جذابیت در ۱۲ سال گذشته در چنین نقطه‌ای نبوده در دلایل دیگر می‌توان به نرسیدن خبرهای منفی عجیب اشاره کرد که در حوزه سیاست بوده اخباری که برخی نقد شده ها هر شبانه روز انتظارش را می‌کشند اما فعلاً خبری نیست و این نرسیدن خبر در جو آرام فعلی موثر بوده و در نهایت دو عامل دیگر نیز به این موضوع کمک کرده است عامل اول رسیدن خبرهای جسته و گریخته مثبت از گروه خودرو بوده که می‌تواند تا حدودی بحران را کنترل کند و ادامه این اخبار انتشار گزارش‌های نسبتاً متوسط و خوب ماهانه و تکمیل گزارش‌های خوب میان دوره‌ای نیز قرار دارد و در نهایت عاملی که معتقدیم تکمیل کننده تمام موارد بالاست تزریق دوباره جریان پول به بازار بود که همه موارد بالا را اگر در یک کف بگذاریم این موضوع وزن نسبتا سنگینی را دارد پس ترکیبی از این موارد مانع از منفی سنگین‌تر بازار این روزها می‌شود البته برخی هم معتقدند رشد دلار عامل این موضوع بوده که معتقدیم در فضای با ریسک‌های سیاسی بالا چنین چیزی نمی‌تواند عامل موثری باشد ...
تاریخ خبر: مرداد ۱۲, ۱۴۰۴
دوستان و عزیزان دلسوزان زیادی نظر می‌پرسند که چه باید کرد به نظر روزهای قبل شفاف و روشن گفته‌ایم شما که توان و قدرت ایجاد خبرهای سیاسی را که ندارید نهایت تمرکز خود را باید روی دو موضوع قرار دهید موضوع اول تزریق بی‌وقفه منظم و قوی پول و موضوع دوم تزریق بی‌ وقفه منظم و قوی جریان خبرهای مثبت است ما طی مدت در خبرها بد نبودیم هم اخبار گزارش‌ها خوب بود و هم صنایع شاید  خودرو و پالایش و پتروشیمی و ... دوباره فعال تر باشند  بهتر هم می شود  اما شاید جریان پول به تنهایی بتواند جای اخبار را پر کند اما خبرها بدون پول راه به جایی نمی‌برند پس هر چه میچرخیم بازهم  به جریان پول میرسیم که ابتدا باید اعتماد آفرین باشد و بعد ... هنوز هم معتقدیم اگر نتوانیم در این دوران نقدینگی در بازار شارژ کنیم قیمت‌ها کمتر و کمتر و کمتر می‌شود و به جایی می‌رسد که دیگر انگیزه‌ای برای فروش وجود ندارد که البته معتقدیم با این نقطه خیلی فاصله نداریم ولی هنوز چند قدمی باقی مانده  حتی برخی معاملات همین روزها و این هفته‌ها را نشانه همین شرایط می‌داند و یکی از مهمترین مزیت‌های این دوره این است که سقوط بازار با سرعت کمتری پیش می‌رود و نمادها حاضر به افت بیشتر نیستند اما رشد آنچنانی را نیز نداشته و در به در به دنبال خبری برای بهانه رشد می‌گردد وچه عجیب که هرچه هر روز جلوتر می‌رویم این بهانه سیاسی نه تنها ایجاد نمی‌شود بلکه بدتر هم می‌شود تا دیروز به مذاکرات استانبول اروپا کمی امیدوارتر بودیم اما تقریباً از دیروز به بعد همگان به این نتیجه رسیدند به زودی مکانیسم ماشه فعال می‌شود و حرکت اخیر دلار هم دوباره جلوی بازار لوندی میکند ...  بیشک زیر سایه و آوار جنگ و در حالی که یکی دیگر هم ماشه داغی در دست گرفته و او را روی هوا می‌چرخاند و به ما نشان می‌دهد قاعدتاً بازار نمی‌تواند رشد مطمئنی داشته باشد به واقع همین که سقوط عجیب‌تر و تلخ‌تری را تجربه نکند دست به کار بزرگی زده ... و اما بخش دوم به یکی از مهم ترین اتفاقات و دغدغه های اهالی بازار میپردازد ... این روزها دوباره زمزمه فعال شدن مکانیزم ماشه و تحولات سیاسی باعث شده است تا دلار مسیر صعودی در پیش بگیرد ان قدیم و ندیم‌ها رشد دلار با کمی تاخیر دست بازار را می‌گرفت و از فضای منفی نجات می‌داد اما در حال حاضر به نظر می‌رسد رشد دلار درست بر خلاف آنچه همه فکرش را می‌کنند در کوتاه مدت نمی‌تواند آثار قوی آنچنانی در بازار داشته باشد و نمی‌توان به آن دل بست اثر اول و مهم که مانع از رشد بازار می‌شود این است که این رشد به واسطه افزایش سنگین ریسک‌های سیاسی بوده که این چنین شده و بازار را به این فضا کشانده است و چون ریسک سیاسی ریسک بزرگتر و خاص‌تر و ویژه‌تر و اثرگذاتری است همه چیز در زیر سایه این ریسک قرار گرفته ... بارها و بارها به خاطر دارید که ما شاهد افزایش نرخ ارز بودیم اما چون این افزایش ماهیت سیاسی داشت بازار از آن استقبال نکرده و حتی روند معکوس در پیش گرفته است نکته بعد این بوده که یکی از مهم‌ترین دلایلی که با افزایش نرخ دلار آزاد بازار واکنش خاصی نشان نمی‌دهد این است که طی چند سال گذشته سیاست سرکوب ارزی در دستور کار دولت و بانک مرکزی بوده و خبری از افزایش نرخ دلار توافقی نیست و دولت روی گردن این نرخ نشسته و مانع از افزایش آن می‌شود به درستی و غلطی این ماجرا که فعلاً کاری نداریم که البته شک نداریم تماماً غلط هستم و به هر حال عامل دومی که مانع از این افزایش می‌شود عدم رشد و منطقی شدن و همراه شدن دلار نیما با دلار تابلو است و سومین موضوع که جدیداً روی تابلو رقیب بازار شده صندوق‌های طلا هستند دیروز از ابتدای ۱۴۰۴ تاکنون رکورد ورود پول در صندوق‌های طلا شکسته شده و ما شاهد ورود بخش سنگینی از جریان خارج شده از بازار به صندوق‌های طلا هستیم اتفاقی که به نظر همچون دو کفه ترازو وزن بازار و فشار روی آن را بیشتر می‌کند و رقیب جدی برای بازار به شمار می‌رود رشد دلار این روزها بازار صندوق‌های طلا را نیز داغ می‌کند و همچون دلبری با دامن کوتاه جلوی بازار و سهامداران زخم خورده ‌رژه می رود و دلبری می‌کند و وسوسه رها شدن از قید بازار را یک بار دیگر تقویت می‌نماید ...
تاریخ خبر: مرداد ۹, ۱۴۰۴
#خساپا در تیر با افت ۵۹۵۲۱ میلیارد ریال فروش داشت.۱۳ هزار دستگاه فروش داشت خرداد ۸۶۲۳۵ میلیارد ریال فروش داشت. ۱۶ هزار دستگاه فروش داشته است . در اردیبهشت خوب بود و 100739 میلیارد ریال فروش داشت حدود 22 هزار دستگاه فروش زد. در فروردین 44552 میلیارد ریال فروش ثبت کرد و 12 هزار دستگاه فروش داشت . ۴ ماهه به عدد فروش ۲۹۱۰۴۸ میلیارد ریالی رسیده که مدت مشابه قبل ۳۰۹۵۶۸ میلیارد ریال است

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم