چشم‌انداز ایران‌خودرو: کف حمایتی و اهداف صعودی

چشم‌انداز ایران‌خودرو: کف حمایتی و اهداف صعودی

صدرا شریفی
مرداد ۱۲, ۱۴۰۴
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی
خلاصه‌عمومی
تحلیل حاضر، وضعیت شرکت ایران خودرو را از جنبه‌های تکنیکال و بنیادی بررسی می‌کند. از دیدگاه تکنیکال، سهم در کف قیمتی ۳۸ تا ۴۰ تومان قرار دارد و انتظار می‌رود با تکمیل الگوی دیامتریک افزایشی، موج صعودی موقتی تا محدوده ۵۰ تا ۵۲ تومان آغاز شود. مقاومت‌های بعدی در محدوده ۶۱ تا ۶۷ تومان قرار دارند. از لحاظ بنیادی، با وجود رشد ۳۱ درصدی درآمد چهارماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل، چالش‌های قیمت‌گذاری دستوری و افزایش زیان هر سهم به ۳۷ ریال در بهار ۱۴۰۴، محدودیت‌هایی را برای سهم ایجاد کرده‌اند. بنابراین، پیش‌بینی دقیق‌تر نیازمند رصد مستمر تحولات قیمتی و اخبار مربوط به سیاست‌های قیمت‌گذاری است.
این خلاصه‌ها با هوش مصنوعی گوگل ساخته شده‌اند. فناوری هوش مصنوعی مولد هنور در مرحله آزمایشی است.
خلاصه فهرست‌وار
  • وضعیت تکنیکال: کف قیمتی در محدوده ۳۸ تا ۴۰ تومان با پتانسیل موج صعودی موقت تا ۵۰ تا ۵۲ تومان و مقاومت‌های بعدی در ۶۱ تا ۶۷ تومان.
  • چشم‌انداز کوتاه‌مدت: انتظار می‌رود با تکمیل ریزموج‌های لگ F و افزایش حجم تقاضا، یک موج صعودی موقت آغاز شود.
  • عملکرد مالی: رشد ۳۱ درصدی درآمد فروش در چهارماهه نخست ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل.
  • چالش‌های بنیادی: قیمت‌گذاری دستوری و افزایش زیان هر سهم به ۳۷ ریال در بهار ۱۴۰۴ به عنوان چالش‌های اساسی.
  • فروش تیرماه ۱۴۰۴: فروش ۲۷۶,۱۰۰ میلیارد ریالی با کاهش ۱۰ درصدی نسبت به خرداد و افزایش ۳ درصدی نسبت به تیرماه ۱۴۰۳.
این خلاصه‌ها با هوش مصنوعی گوگل ساخته شده‌اند. فناوری هوش مصنوعی مولد هنور در مرحله آزمایشی است.
مشاهده سبک‌های دیگر:
[sonaar_audioplayer display_control_artwork="true" show_control_on_hover="true" show_skip_bt="default" show_shuffle_bt="default" show_speed_bt="default" show_volume_bt="default" progress_bar_style="default" wave_bar_width="1" wave_bar_gap="1" sticky_player="true" track_memory="default" player_layout="skin_float_tracklist" show_track_market="true" track_market_inline="true" cta_track_show_label="default" force_cta_dl="default" force_cta_share="default" force_cta_favorite="default" force_cta_singlepost="default" notrackskip="true" player_metas="meta_track_title::div" css=".iron-audioplayer{border-radius:10px;overflow:hidden;}"][/sonaar_audioplayer]
این فایل صوتی توسط هوش‌مصنوعی ایجاد شده و ممکن است برخی ایرادات را نسبت به متن اصلی گزارش بازار بتاسهم داشته باشد.

ایران‌خودرو، غول خودروسازی ایران، در برهه‌ای حساس قرار دارد. با پرتفویی گسترده و نقش کلیدی در بازار، این شرکت با چالش‌ها و فرصت‌هایی در حوزه قیمت‌گذاری و عملکرد مالی روبه‌روست. این تحلیل، با نگاهی دقیق به روند قیمتی و داده‌های مالی اخیر، چشم‌اندازی از وضعیت کنونی و پتانسیل‌های آتی سهم ارائه می‌دهد. برای جزئیات تکنیکال و بنیادی، متن کامل را مطالعه کنید.

کاربر عزیز،
برای مشاهده ادامه‌ی این تحلیل باید وارد حساب کاربری خود در بتاسهم بوده و اشتراک فعال داشته باشید.
برای ورود روی دکمه زیر کلیک کنید
ورود / عضویت

نمادهای این تحلیل

آخرین اخبار مرتبط

تاریخ خبر: مرداد ۱۳, ۱۴۰۴
معتقدیم در روزهای باقیمانده ما باید با خشاب‌های محدودی از فشنگ‌های جریان‌ نقدینگی به جنگ با فروشندگان برویم و همین جا یک اعتراف باید کرد که این خشاب‌های محدود توان جنگ فرسایشی را ندارد و شاید برای دو الی سه هفته توان ادامه داشته باشد اما بعد از آن دوباره خالی شدن این فشنگ‌های جریان‌ پولی ،مجبور به عقب نشینی خواهد شد پس در کوتاه مدت از همین حالا تاکید می‌کنیم از همین حالا به فکر روزهایی باشید که دوباره این خشاب‌های شما خالی شده و اتفاقات این ۵ ۶ روز اخیر تکرار خواهد شد برای بار چندم این هشدار را می‌دهیم از همین امروز به فکر آن روزها باشید ما در فضای فعلی بازار برای مدیریت کردن اوضاع دو ابزار در اختیار داریم یک ابزار به نام ابزار جریان پول و دیگری جریان اطلاعات و خبر روزهای قبل هم نوشتیم جریان خبر به تنهایی نمی‌تواند در بازار اثرگذار باشد اما جریان پول می‌تواند به تنهایی مسیر را تا حدودی روشن‌تر کند اما ترکیب برنده و اثر فزاینده وقتی است که این دو با هم و کنار هم حرکت کنند ... حال به صفحه اصلی بازی برگردیم معتقدیم در بازار اگر قرار است فضا تغییر کند و شرایط بازار کمی آرام گیرد ترکیب این دو باید برای دو گروه با قدرت و جدیت پیاده شود و چرا معتقدیم این دو گروه باید لیدر این جنگ شد و آنها ابتدا به ظاهر برنده بازی باشند ؟! بقیه بازار می‌تواند تا حدودی با یک کمک نصفه و نیمه گلیم خود را از آب بکشد ولی باقی بازار باید با یک استراتژی مشخص پیش رفت ...  در واقع ما وارد یک بازی دو مرحله‌ای خواهیم شد که اگر می‌خواهیم بازار را در کوتاه مدت نجات دهیم لازمه‌اش پیروزی در این دو مرحله است مرحله اول ترکیب پیچیده‌ای از اخبار و اتفاقات همچنین جریان پول را برای دو بخش نشان می‌دهد یکی گروه خودرو و دیگری اهرمی‌ها معتقدیم حال بازار و حل بحران فعلی بدون حل این دو جریان امکان‌پذیر نخواهد بود به خوبی به یاد داریم که در روزهای اول بحران وقتی همه درگیر حجم خوردن‌های متفاوت گروه‌های مختلف بودند بسیاری از دلسوزان که نقش مشاوره را ایفا می‌کردند تاکید داشتند که فکری به حال اهرمی‌ها بکنید به واقع این موضوع از کم کاری سازمان ناشی می‌شد که از کمک به این صندوق‌ها کوتاهی کرد و البته خود این صندوق‌ها نیز با عملکردی بسیار ضعیف فشار روی بازار را بیشتر کردند ... وقتی کمیته پایش ریسک شما روزها و هفته‌های قبل به شما گزارش داده که پول بسیاری از دی تریدها و کوتاه مدت‌های بازار که همیشه موتور محرک  بازار بودند در این صندوق‌ها گیر است شما چرا انرژی را روی فولاد و فملی و چند سهم بزرگ گذاشتید ؟!  اگر هدف نجات بازار بود باید فکری برای این صندوق‌ها نیز می‌شد و حالا نیز معتقدیم اگر می‌خواهید در مرحله فعلی به بازار کمک کنید و جلوی ریزش پی در پی او گرفته شود برنامه منسجم و ویژه برای صندوق‌های اهرمی باید داشت. که آنها را از شرایط فعلی دور نمایید گروه دوم گروه خودروست که معتقدیم اتفاقاً جریان پول نه اینکه به این گروه کمک نکند اما رویداد اصلی که این گروه را هدایت خواهد کرد جریان اخبار و اتفاقات است دو خبر می‌تواند در این گروه اثرات ویژه‌ای داشته باشد خبر اول حضور ایران خودرو سایپا در بورس کالا و فروش محصولاتشان به قیمت بازار و خبر دوم اخبار اصلاح ساختار و به خصوص واگذاری سایپا که می‌تواند فضای این گروه را به شکلی جدی تغییر داده و این فاز فروش را از آنها بگیرد دقت کنید که ما در ابتدای امر نوشتیم که باید زمین قیمت‌ها را به راحتی از دست ندهیم همزمان هم زمان بخریم  و هم خیلی افت نکنیم و هنر همه دست اندرکاران و کسانی که سیاست گذاری می‌کنند این است که با اندک پول و سرمایه محدود این زمین را در قیمت‌های فعلی حفظ کرده زمان بخرند تا شرایط تغییر کند پس مرحله اول که کوتاه مدت خواهد بود این است که در دو گروه بالا یعنی اهرمی‌ها و خودرویی‌ها تحولات ضربتی و متفاوت پیش برود و در این مرحله دوم به نظر به جای ریخته شدن حجم وسیع و عظیمی از جریان پول به دامن سهم‌های بزرگ کاری را آغاز کنید که تا به امروز کمتر انجام داده‌اید با کمک اهالی بازار تیم‌های تحلیلی و حرفه‌ای می‌شود در ۲۰۰ تا ۲۵۰ نماد بازار فعالیت بیشتری داشت و به روان شدن معاملات سهم‌های کوچک نیز کمک کرد این اتفاق جنب و جوش بازار را افزایش می‌دهد و باعث خواهد شد شرایط برای عموم بازار بهتر شود و البته در این بین باید مراقب بود که سراغ نمادهایی که دچار عدم ارزندگی هستند نرفت و فرصت فروش برای سفته بازان ایجاد نکرد کار حساس و پیچیده‌ای است و پیچیدگی‌های بسیار زیادی هم دارد اما ای کاش از ابتدا این پلن ریخته می‌شد و این حجم پول به شکل دیوانه وار در بازار شلیک نمی‌شد اما از اینجا به بعد باید بسیار هدفمند و نقطه زنی رفتار کرد والا دوباره با اتمام پول چالش‌های بازار از سر گرفته می‌شود
تاریخ خبر: مرداد ۱۳, ۱۴۰۴
گزارش بازارامروز دوشنبه 13مرداد1404  آتش بس اهرمی ،لبخند خودرویی !  نمیدانیم بگوییم امروز آغاز یک مسیر جدید بود با نفسی تازه کردن در فردی که در حال غرق شدن بود ... هر چه بود نوع معاملات بازارامروز کمی متفاوت تر بود و صد البته این تفاوت از دو گروه خودرو  اهرمی آغاز و به بقیه بازار هم  سرایت کرد  ...ولی در مجموع پس از مدت ها امروز بازار ولو نه از ته دل حتی ظاهری لبخند بهتری را داشت  ... امروز بازار را در حالی آغاز کردیم که دلایل متفاوتی برای بهتر شدن وجود داشت و فضا برای ادامه روند منفی کمی کند و گنگ شده بود قبل از هر چیز معتقدیم انچه در حال حاضر و این روزها مانع از افت جدی بازار می‌شود نه خیلی موج حمایت‌هاست و نه رسیدن اخبار مثبت خاص، که صدالبته هر دو موثر اند،ولی بازار آنقدر عجیب و غریب و مظلومانه منفی شده که دیگر نای منفی شدن ندارد یعنی دو نفر زیر دست و بال او را می‌گیرند که بلندش کنند و کتکش بزنند نمی‌تواند حتی از جا بلند شود... به گواه تاریخ سرعت ریزش و اتفاقات تلخی که در این مدت رخ داد بی‌سابقه بوده و البته کماکان معتقدیم ممکن است حتی ادامه هم داشته باشد. اما فضای بازار امروز نشان داد که احتمالاً اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد و خبرهای سیاسی منفی خاصی نرسد و جریان حمایت با همین شکل و همین شیب ادامه داشته باشد سرعت ریزش بازار کند و یا اگر خیلی خوشبینانه نگاه کنیم متوقف می‌شود باز هم تاکید می‌شود این به معنی رشد بلند مدت بازار نیست برای رشد مولفه‌های مطمئن‌تر و بهتری نیاز است اما در هر صورت فضای فعلی بازار فضای بدی نبود و نشان می‌دهد ترکیبی از اقدامات و اتفاقات می‌تواند در شرایط فعلی به کار آید... اما این ترکیب چه بود که کمی سرعت رشد را افزایش داد و جلوی ریزش را گرفت ؟و سوال اساسی و مهم این است که آیا این ترکیب می‌تواند فضای روزهای آتی و هفته‌های بعد را نیز در برگرفته و مانع از ریزش آنچنانی شود  ؟! به سوال اول پاسخ بدهیم که تقریباً می‌توان گفت ترکیبی از عوامل مختلف نظیر اصلاح سنگین قیمت‌ها که نشان می‌دهد چه از نظر ارزش دلاری و چه قیمتی در نقاط بسیار عجیب و حداقلی قرار گرفته‌ایم، ارزندگی نسبی بازار که چند بار با ذکر آمار و دلایل گفتیم که در نقاطی جذاب‌تر است و حتی برخی معتقدند این جذابیت در ۱۲ سال گذشته در چنین نقطه‌ای نبوده در دلایل دیگر می‌توان به نرسیدن خبرهای منفی عجیب اشاره کرد که در حوزه سیاست بوده اخباری که برخی نقد شده ها هر شبانه روز انتظارش را می‌کشند اما فعلاً خبری نیست و این نرسیدن خبر در جو آرام فعلی موثر بوده و در نهایت دو عامل دیگر نیز به این موضوع کمک کرده است عامل اول رسیدن خبرهای جسته و گریخته مثبت از گروه خودرو بوده که می‌تواند تا حدودی بحران را کنترل کند و ادامه این اخبار انتشار گزارش‌های نسبتاً متوسط و خوب ماهانه و تکمیل گزارش‌های خوب میان دوره‌ای نیز قرار دارد و در نهایت عاملی که معتقدیم تکمیل کننده تمام موارد بالاست تزریق دوباره جریان پول به بازار بود که همه موارد بالا را اگر در یک کف بگذاریم این موضوع وزن نسبتا سنگینی را دارد پس ترکیبی از این موارد مانع از منفی سنگین‌تر بازار این روزها می‌شود البته برخی هم معتقدند رشد دلار عامل این موضوع بوده که معتقدیم در فضای با ریسک‌های سیاسی بالا چنین چیزی نمی‌تواند عامل موثری باشد ...
تاریخ خبر: مرداد ۱۲, ۱۴۰۴
دوستان و عزیزان دلسوزان زیادی نظر می‌پرسند که چه باید کرد به نظر روزهای قبل شفاف و روشن گفته‌ایم شما که توان و قدرت ایجاد خبرهای سیاسی را که ندارید نهایت تمرکز خود را باید روی دو موضوع قرار دهید موضوع اول تزریق بی‌وقفه منظم و قوی پول و موضوع دوم تزریق بی‌ وقفه منظم و قوی جریان خبرهای مثبت است ما طی مدت در خبرها بد نبودیم هم اخبار گزارش‌ها خوب بود و هم صنایع شاید  خودرو و پالایش و پتروشیمی و ... دوباره فعال تر باشند  بهتر هم می شود  اما شاید جریان پول به تنهایی بتواند جای اخبار را پر کند اما خبرها بدون پول راه به جایی نمی‌برند پس هر چه میچرخیم بازهم  به جریان پول میرسیم که ابتدا باید اعتماد آفرین باشد و بعد ... هنوز هم معتقدیم اگر نتوانیم در این دوران نقدینگی در بازار شارژ کنیم قیمت‌ها کمتر و کمتر و کمتر می‌شود و به جایی می‌رسد که دیگر انگیزه‌ای برای فروش وجود ندارد که البته معتقدیم با این نقطه خیلی فاصله نداریم ولی هنوز چند قدمی باقی مانده  حتی برخی معاملات همین روزها و این هفته‌ها را نشانه همین شرایط می‌داند و یکی از مهمترین مزیت‌های این دوره این است که سقوط بازار با سرعت کمتری پیش می‌رود و نمادها حاضر به افت بیشتر نیستند اما رشد آنچنانی را نیز نداشته و در به در به دنبال خبری برای بهانه رشد می‌گردد وچه عجیب که هرچه هر روز جلوتر می‌رویم این بهانه سیاسی نه تنها ایجاد نمی‌شود بلکه بدتر هم می‌شود تا دیروز به مذاکرات استانبول اروپا کمی امیدوارتر بودیم اما تقریباً از دیروز به بعد همگان به این نتیجه رسیدند به زودی مکانیسم ماشه فعال می‌شود و حرکت اخیر دلار هم دوباره جلوی بازار لوندی میکند ...  بیشک زیر سایه و آوار جنگ و در حالی که یکی دیگر هم ماشه داغی در دست گرفته و او را روی هوا می‌چرخاند و به ما نشان می‌دهد قاعدتاً بازار نمی‌تواند رشد مطمئنی داشته باشد به واقع همین که سقوط عجیب‌تر و تلخ‌تری را تجربه نکند دست به کار بزرگی زده ... و اما بخش دوم به یکی از مهم ترین اتفاقات و دغدغه های اهالی بازار میپردازد ... این روزها دوباره زمزمه فعال شدن مکانیزم ماشه و تحولات سیاسی باعث شده است تا دلار مسیر صعودی در پیش بگیرد ان قدیم و ندیم‌ها رشد دلار با کمی تاخیر دست بازار را می‌گرفت و از فضای منفی نجات می‌داد اما در حال حاضر به نظر می‌رسد رشد دلار درست بر خلاف آنچه همه فکرش را می‌کنند در کوتاه مدت نمی‌تواند آثار قوی آنچنانی در بازار داشته باشد و نمی‌توان به آن دل بست اثر اول و مهم که مانع از رشد بازار می‌شود این است که این رشد به واسطه افزایش سنگین ریسک‌های سیاسی بوده که این چنین شده و بازار را به این فضا کشانده است و چون ریسک سیاسی ریسک بزرگتر و خاص‌تر و ویژه‌تر و اثرگذاتری است همه چیز در زیر سایه این ریسک قرار گرفته ... بارها و بارها به خاطر دارید که ما شاهد افزایش نرخ ارز بودیم اما چون این افزایش ماهیت سیاسی داشت بازار از آن استقبال نکرده و حتی روند معکوس در پیش گرفته است نکته بعد این بوده که یکی از مهم‌ترین دلایلی که با افزایش نرخ دلار آزاد بازار واکنش خاصی نشان نمی‌دهد این است که طی چند سال گذشته سیاست سرکوب ارزی در دستور کار دولت و بانک مرکزی بوده و خبری از افزایش نرخ دلار توافقی نیست و دولت روی گردن این نرخ نشسته و مانع از افزایش آن می‌شود به درستی و غلطی این ماجرا که فعلاً کاری نداریم که البته شک نداریم تماماً غلط هستم و به هر حال عامل دومی که مانع از این افزایش می‌شود عدم رشد و منطقی شدن و همراه شدن دلار نیما با دلار تابلو است و سومین موضوع که جدیداً روی تابلو رقیب بازار شده صندوق‌های طلا هستند دیروز از ابتدای ۱۴۰۴ تاکنون رکورد ورود پول در صندوق‌های طلا شکسته شده و ما شاهد ورود بخش سنگینی از جریان خارج شده از بازار به صندوق‌های طلا هستیم اتفاقی که به نظر همچون دو کفه ترازو وزن بازار و فشار روی آن را بیشتر می‌کند و رقیب جدی برای بازار به شمار می‌رود رشد دلار این روزها بازار صندوق‌های طلا را نیز داغ می‌کند و همچون دلبری با دامن کوتاه جلوی بازار و سهامداران زخم خورده ‌رژه می رود و دلبری می‌کند و وسوسه رها شدن از قید بازار را یک بار دیگر تقویت می‌نماید ...
تاریخ خبر: مرداد ۸, ۱۴۰۴
عرضه جدید خودروهای وارداتی به زودی آغاز می‌شود مهدی ضیغمی مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان عرضه خودروهای وارداتی گفت: عرضه خودروهای وارداتی به زودی آغاز می‌شود و جزئیات مربوطه اعلام خواهد شد./ مهر
تاریخ خبر: مرداد ۸, ۱۴۰۴
ایران #خودرو و طرح شکایت از دولت و صمت و ... دادخواست هاي صادره در خصوص فروش خودرو به قيمت كمتر از قيمت متعارف تاريخ طرح دعوی 1404/04/23 طرف دعوی دولت جمهوري اسلامي - نهاد رياست جمهوري - ستاد تنظيم بازار - وزارت صنعت و معدن و تجارت - سازمان حمايت مصرف كننده گان و توليدكنندگان - مركز ملي رقابت - شوراي رقابت مرحله دعوِی طرح اوليه موضوع مطالبه خسارت ناشي از تكليف شركت ايران خودرو به فروش خودرو به كمتر از قيمت متعارف شرح كامل شامل ادعا مطالبه خسارت ناشي از تكليف شركت ايران خودرو به فروش خودرو كمتر از قيمت متعارف از تاريخ 11-11-1401 تا تاريخ 20-3-1404
تاریخ خبر: مرداد ۸, ۱۴۰۴
به اطلاع مي‌رساند، نماد معاملاتي شركت ايران خودرو (خودرو) پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه و عدم تقسيم سود نقدي و همچنين رفع تعليق نماد معاملاتي، بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج آماده انجام معامله مي‌باشد
تاریخ خبر: مرداد ۸, ۱۴۰۴
شفاف سازی (ولی ادامه #غیرشفافیت) #خودرو
تاریخ خبر: مرداد ۷, ۱۴۰۴
#خودرو را مفصل تر ببینیم در حالی که در فروردین 189951 میلیارد ریال فروش را ثبت کرد و میزان تولید مكانیكي محصولات در فروردين ماه سال ١۴٠۴ برابر با ۲۹.۳۰۰ دستگاه خودرو بوده است و 34 هزار دستگاه فروخته در اردیبهشت با رقم چشم گیر 386667 میلیارد ریالی مواجه بود و نزدیک 48 هزار دستگاه فروش داشته و 54 هزار دستگاه تولید کرده است . فروش قطعات هم 10 همت است . در خرداد 307645 میلیارد ریال فروش زد و 40 هزار دستگاه فروش داشته است .7200 میلیارد تومان قطعات دارد . در تیر عدد فروش 276100 میلیاردریال رشده 3600 میلیارد تومان فروش قطعات بوده . 38 هزار دستگاه فروش داشت 4 ماهه 1.195.586 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه 913.027 میلیارد ریال شده و رشد خوبی داشت
تاریخ خبر: مرداد ۶, ۱۴۰۴
ابلاغ اصلاحیه دستورالعمل معاملات قرارداد اختیار معامله بازگشایی قراردادهای آپشن با وجود توقف دارایی پایه امکان‌پذیر شد اگر در روز سررسید آپشن، دارایی پایه متوقف باشد، نمادهای آپشن مربوط به آن دارایی و سررسید خاص، بازگشایی می‌شود وحید مطهری‌نیا، مدیر عملیات بازار ابزارهای نوین مالی بورس تهران، گفت: با ابلاغ اصلاحیه دستورالعمل معاملات قرارداد اختیار معامله توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، بازگشایی قراردادهای آپشن با وجود توقف دارایی پایه امکان‌پذیر شد. وحید مطهری‌نیا گفت: به عنوان مثال و بر اساس ماده ۴۲ مکرر دستورالعمل معاملات قرارداد اختیار معامله، در صورت باز نشدن نماد «خودرو» تا روز چهارشنبه، در ۶۰ دقیقه پایانی همان روز، نمادهای اختیار معامله با سررسید ۸ مردادماه بازگشایی می‌شود. مدیر عملیات بازار ابزارهای نوین مالی بورس تهران، با بیان‌این‌که ابلاغیه مزبور از امروز ۶ مرداد ۱۴۰۴، در بازار مشتقه بورس تهران اجرایی شده، گفت: براساس این ابلاغیه، در روز سررسید آپشن، اگر دارایی پایه متوقف باشد، نمادهای آپشن مربوط به آن دارایی و سررسید خاص، بازگشایی می‌شوند تا اشخاصی که از قبل موقعیت باز داشتند، فرصت داشته باشند موقعیت خود را آفست کنند. مطهری‌نیا، در عین حال توضیح داد: این موضوع فقط برای بستن موقعیت بوده و امکان ایجاد موقعیت جدید در این حالت وجود نخواهد داشت
تاریخ خبر: مرداد ۶, ۱۴۰۴
توضیحات #خودرو در مورد صورت های مالی

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم