جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزچهارشنبه 18مهر 1403

گزارش بازارامروزچهارشنبه 18مهر 1403

نوید خاندوزی
اکتبر 9, 2024
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروزچهارشنبه 18مهر 1403 

طلب آرامش … 

بازار امروز با توجه به تحولات شب گذشته کمی فضای بهتر از تصوری را ثبت کرد ولی همه را به فکر فرو برد که هنوز ریسک سیاسی روی سربازار است … هنوز حس ترس مهم ترین حس غالب در بازار است و جو آخر هفته نیز به این موضوع دامن زده است … قدیم ترها آخر هفته ها وقت دعا و نیایش بود و حالا فعالان بازار بهتر است در این رازو نیاز طلب آرامش کرده که این چندروز را تا صبح شنبه به سلامت سپری کنیم …

امروز چهارشنبه هفته سخت و تعلیق گونه و لنگ در هوا را در حالی به پایان بردیم که تازه چشممان به خبرهای آرام و آرامش بخش سیاسی گرم شده بود و کمی امیدوار شده بودیم که ناگهان دیشب این چرت خوش خیالی سیاسی پاره شد و دوباره ریسک‌ها از آن گوشه خود را به بازار نشان داد و بای بای کرد و او را به تعلیق و ترسی دوباره فرو برد که آثار آن را امروز در بازار شاهد بودیم . حقیقت امر تازه امروز کمی رعایت کرد و میتوانست بدتر باشد ولی همین که رخ داد به بازار این را یاداوری کرد که سایه سیاست هنوز هست و حضور دارد  …
البته به طور کلی چهارشنبه‌ها ترس همیشگی از خرید وجود داشت اتفاقات دیشب و خبرها نیز آن را تشدید کرد و امروز حجم کمتر بود  .

بازار در منگنه بدی گرفتار شده و فرصت فکر کردن و حرکت از او گرفته شده .کوچک‌ترین تحرکی در بازار با خبرهای سیاسی ‌میشکند و به هم می‌ریزد. دامنه یک درصد هم تحمل این روزها را سخت‌تر کرده و به طور کلی فشار روزهای این چنینی روی سر بازار هر روز بیشتر می‌شود و البته در چنین فضایی که دامنه یک و ریسک سیاسی وجود دارد کمک به بازار و انتظار از یک جریان پول قوی کمتر می‌شود و شاید اولین نتیجه و جمع‌بندی بسیاری که امروز در چهره بازار نیز مشخص بود این بوده که تا وقتی این دامنه برقرار است و آن ریسک‌ها پابرجاست، ریختن منابع در دل بازار هدر دادن فرصت‌هاست و نمی‌تواند اثرات ویژه‌ای داشته باشد . البته در همین مدت تعلیق و لنگ در هوا بودن اتفاقات مهمی رخ داده مثلاً نوسانات خاص بازارهای جهانی و یا رشد نیما که سرعت گرفته است و یا خبرهای مهم دیگر از صنایع اما همه چیز زیر سایه چکمه‌های زشت جنگ و سیاست له شده و کسی به آن توجه نمی‌کند . این همه اخبار خوب و وضعیت خوب بنیادی شرکت ها هنوز نتوانسته رخ نمایی جذابی برای جریان پول داشته  باشد و این نشان میدهد همه جا دامن کوتاه قشنک و زیبا نیست و برخی اوقات که نه اکثر اوقات دردسرساز می شود … دامنه نوسان را عرض میکنیم

اما با وجود تمام این موارد می‌خواهیم امروز در مورد یک ده روز خاص در بازار صحبت کنیم ۱۰ روز کاری ویژه پیش رو به نظر می‌تواند تحرکات بازار را بیشتر و عیار ارزندگی بازار را مشخص کند بسیاری همیشه منتقد بودند که به گزارش‌ها و به کدال نقش بالایی می‌دهید و در پاسخ بیان می‌شود به جد معتقدیم که کدال و اثرات بنیادی شرکت‌ها یگانه اثر منجی و ماندگار بازار برای فرار از بحران‌هاست از همین روست که معتقدیم در ۱۰ روز پیش رو اگر فاز شرایط سیاسی خیلی عجیب و غریب و غیر منتظره پیش نرود با بهبود فضای خبرها و رسیدن اخبار جدید اقتصادی رشد دلار نیما و از همه مهمتر انتشار گزارش‌های میان دوره‌ای و ماهانه بازار می‌تواند تجدید قوا کرده و مسیر بهتری را پیش بگیرد یک نکته را نیز در نظر داشته باشید به نظر ۱۰ روز پیش رو شاید آخرین فرصت و مهلت بازار قبل از انتخابات آمریکا باشد که بتواند کمی به خود برسد و خودنمایی کند جریان پول‌های بزرگ احتمالاً از ابتدای آبان دوباره در لاک دفاعی فرو رفته و روزشمار انتخابات آمریکا را روشن می‌کنند که بعید است در آن روزگار و آن روزها و آن ایام شکل مثبتی از بازار را شاهد باشیم و همه دوباره تماشاچی تحولات خواهند بود و اگر تازه بدشانس باشیم و ریسک سیاسی همچنان ادامه داشته باشد, انتخابات آمریکا هم به آن اضافه می‌شود و وزنه سنگین‌تری به پای لاغر و نحیف بازار ما بسته می‌شود

به هر حال معتقدیم این موضوع گزارش‌ها موضوع مهمی است که تقریباً از هفته بعد و از میانه‌های هفته تا هفته اول آبان بازار را درگیر خواهد کرد اما احتمالاً این آخرین فرصت بازار برای یک اصلاح پورتفو و یا رشد کوتاه مدت با طول موجی کوتاه است چرا که پس از آن بازار به رویداد سیاسی دیگری یعنی انتخابات آمریکا گره می‌خورد که به عقیده برخی ممکن است گره گشای بسیاری از ریسک‌های بازار باشد و به عقیده برخی گرهی روی گره‌های فعلی بازار بزند حقیقت امر سال عجیب و پرچالشی را داریم و تاب و تحمل سهامداران زیر بار این ریسک‌ها و اتفاقات ستودنی است البته کمی هم درد و فشار آن بر چهره و مغز و روان سهامداران آشکارتر شده است…

و اما حرف آخر می‌چرخیم و می‌گردیم می‌رسیم به دوراهی دردناکی که این چند روز از آن صحبت کردیم… امروز چهارشنبه بازار این هفته نیز با دامنه نوسان یک درصد به پایان رسید در این دو سه روز باقیمانده سیاستگذاران و مدیران سازمان باید تصمیم بگیرند که دامنه نوسان بر چه اصل و چه اساسی شکل گرفته و روز شنبه قرار است با چه دامنی به استقبال مهمانی ریسک‌ها برویم دامنی بلند و گل دار یا کوتاه خاص و این موضوع به نظر مهم‌ترین بحث این چند روز پیش رو خواهد بود که صد البته به شدت به ریسک‌های سیاسی و اتفاقات حاشیه بازار وابسته است …

واقعا دوراهی دردناکی است بسیاری بعد از اتفاقات دیشب مدام می‌گفتند اصلاً چه کاریست دامنه فعلاً تغییر کند بگذارید همین یک بماند و پیش برویم… بازار هم که تا حدودی متعادل شده، حداقل فضای موج ریسک‌ها با شدت و سرعت عجیبی به صخره بازار نمی‌خورند و این اتفاقات با دامنه یک درصد کنترل می‌شود … البته گویا دیگر کسی اصلاً از دامنه ۵ صحبت نمی‌کند و ۵ و ۶ به فراموشی سپرده شده و حقیقت امر هم با وجود این ریسک‌ها و این اتفاقات رفتن به دل دامن ۵ و ۶ دیوانگی محض است اما به هر حال باید تصمیم گرفته شود که چه مسیری را قرار است برای هفته بعد طی کنیم طبق برخی شنیده‌ها از این پس هر تصمیمی برای دامنه نوسان گرفته شود یعنی اگر فرضا تغییر به ۳ باشد این دامنه تا مدت‌ها باقی خواهد ماند و تغییر نمی‌کند پس احتمالاً گزاره فعلی پیش روی بازار دو راه است یا ماندن در دامنه فعلی ۱ و یا رفتن به دامنه ۳ … قطعاً تحولات این آخر هفته در رویدادهای سیاسی در این موضوع موثر است اما باید تصمیم گرفت که قرار است چه مسیری را پیش برویم باز هم قرار است زمان بخریم و منتظر تحولات سیاسی باشیم و یا شجاعانه‌تر رفتار خواهیم کرد…

بی تعارف دامنه یک مزیت‌ها و البته معایب بیشمار خود را دارد مهم‌ترین مزیت دامنه یک که ما اسم آن را جلیقه ضد گلوله می‌گذاریم این است که مثل یک جلیقه بر تن بازار رفته و اجازه اصابت و اثرگذاری و زخمی شدن بازار از تیرهای زهراگین سیاست و جنگ و ترور موشک را نمی‌دهد البته این تنها مزیت دامنه یک است و معایب فراوانی دارد که تقریباً منجر به عدم درگیر شدن پول و قفل شدن بازار شده است. اینکه برخی معتقدند نقدشوندگی را زیر سوال برده به نظر رفتار اخیر تا حدودی نشان داد این موضوع نیز در حاشیه قرار دارد و بسیاری از سهم‌ها متعادل شدند. دامنه نوسان 1 این آوانس و فرصت سیاست گذار به بسیاری از سهامداران است که اگر از ریسک جنگ می‌خواهند فرار کنند به راحتی امکان‌پذیر باشد و در نهایت دامنه یک یعنی کنترل بازار بدون تزریق پول و صرفاً با یک ابزار معاملاتی …

آن طرف ماجرا دامنه ۳ قرار دارد که آن هم ریسک‌ها و مزیت‌های خاص خود را داشته قطعاً با توجه به پیوسته بودن روند اخبار سیاسی هیچ بعید نیست که دامنه ۳ در مدت کوتاهی بازار را زیر فشار ببرد اما به عقیده همگان دامنه ۳ درصد حداقل کاریست که می‌توان در فضای فعلی برای بهبود و متعادل شدن سریعتر بازار و گردش جریان پول انجام داد… بسیاری بر این عقیده‌اند تا وقتی دامنه ۱ درصد باشد جریان پول بیرون نشسته و درگیر بازار نمی‌شود و وقتی این دامنه اصلاح و برخی سهم‌ها و گردش بازار بیشتر را رقم زد جذابیت‌های خرید و فروش را بیشتر کرده و مسیر بازار را هموارتر می‌کند منتها در این شرایط و این فضا برگشت به دامنه ۳ با حجم ریسک‌های سیاسی عجیب و ناشناخته دل شیر می‌خواهد و البته جیبی پرپول …

دو مسیر وجود دارد و باید در این روزهای باقیمانده در مورد این موضوع تصمیم گیری کرد مسیر اول همان چیزی است که تاکنون آمده‌ایم زمین بازی بازار و نقد شوندگی و قفل بودن و رکود را به جان بخریم و زمان بگیریم تا اوضاع پیش برود و با همین دامنه یک درصد جلو برویم که قطعاً هرچه جلوتر برویم جذابیت‌های بازار ممکن است کمتر و رکود و سکون بازار نیز بیشتر شود اما مزیت آن این است که خود را با آن جلیقه ضد گلوله در مقابل ریسک‌ها مصون کرده‌ایم راه دوم رفتن به دامنه ۳ درصد است جایی که ریسک‌ها و تلاطم اتفاقات را به جان خریده و خود را در معرض نوسان‌های بیشتری قرار می‌دهیم بیشک دامنه نوسان سه درصد همانطور که روزهای قبل بیان شد ابزار و الزامات خاص خود را می‌خواهد که بسته نجات بازار یکی از مهمترین آنهاست بله بدون این بسته و جریان پول رفتن به دامنه ۳ درصد ریسک بزرگی است مگر اینکه این قدرت و اختیار را داشته باشید که هر زمان که احساس کردید این ریسک روی سر بازار قرار گرفته بازار را تعطیل کنید که به نظر این موضوع نه در اختیار کامل رئیس قبلی سازمان بود و نه فعلی …

در هر صورت باید تصمیم گیری کرد و می‌دانیم چه فشار سنگینی روی تصمیم گیران بالا دست وجود دارد روزهای گذشته نیز یک توصیه کردیم که سازمان بورس با کمک اهالی بازار یک برآورد و نظرخواهی در مورد این دو مسیر داشته باشد و در نهایت تصمیم‌گیری کند و قاعدتاً همه افراد در حال حاضر مزیت‌ها و خطرات این دو راه را دیدند و لمس کردند البته باز هم تاکید می‌کنیم شاید نظر ما رفتن به سمت دامنه سه درصد باشد اما معتقدیم بدون آن بسته نجات و با این جو سیاسی فعلی رفتن به دامنه ۳ درصد ریسک‌های بالایی دارد اگر واقعاً می‌توانید خشاب‌های خود را پر از اخبار و جریان پول قوی کنید بسم الله در غیر این صورت دامنه ۳ درصد ممکن است در یک جرقه سیاسی فشار زیادی را به بازار تحمیل کند..

 

بازار بر پاشنه بانک ها

در نمادهای بانکی شاهد روند مثبت قوی هستیم بانک هاییکه خبرهای خوبی این روزها سهام این گروه را احاطه کرده است

در بانک اقتصاد نوین سهم با نوسانات مثبت به قیمت های 400 تومان نزدیک می شود سهمی که تا قیمت های 420 و 460 تومان هم جای نوسان مثبت دارد اگر ماهیت صورت های مالی 6 ماهه مانند تراز های مثبت ماهانه خوب باشد سهم رشد میان مدت قوی تری خواهد داشت

وپست هم با روند مثبت خوبی همراه شده است این سهم شرایط خوبی داشته و از دید بنیادی توان صعود خوبی دارد وپستی که تا قیمت های 460 تومان بالا خواهد رفت در صورت شکسته شدن این سطوح مهمان قیمت های 500 الی 520 تومانی می شود وپست هم سود سازی و هم تحولات بنیادی بسیار خوبی دارد

در وبصادر از فشار فروش کاسته شده است سهم توان برگشت روند خوبی را دارد سهمی که شرایط ایده الی داشته و شنیده می شود قرار است به زودی خبرهایی در خصوص افزایش سرمایه منتشر نماید این سهم برنامه تجدید ارزیابی 200 درصدی را در دستور کار خود دارد

در مورد  بلوک اپال و ثار بر وپارس تقسیم  سودی در کار نیست و این فروش دارایی صرف افزایش سرمایه و اصلاح ساختار بانک می شود و خبرخوبی برای نگهداری و بلند مدت این بانک است  به نظر وپارس اتفاقا تغییر ریل خوبی می زند و با دید بلندمت خاص می شود

روی خوش پتروشیمی ها به نیما

در نمادهای پتروشیمی هم شاهد نوسانات خوبی بودیم پتروشیمی ها هم روی خوشی به رشد قیمت دلار نیمایی نشان می دهند به نظر می رسد سهام پتروشیمی وضعیت خوبی داشته و تحولات مثبتی را به نمایش بگذارند

در نماد شپدیس سهمی که از رشد قیمت دلار نیمایی بیشترین نفع را می برد نوسانات مثبت ادامه دارد سهم به استانه قیمت های 20 هزار تومانی رسیده است سهمی که شایعات سود سازی خوبی برای سال مالی جدید خود دارد این سهم تا قیمت های 22 الی 24 هزار تومان در صورت عبور از سد روانی 20 هزار تومانی جای صعود دارد

شیراز هم تقاضای بسیار خوبی دارد این پتروشیمی هم که قیمت عمده محصولاتش بر اساس دلار نیمایی می باشد در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته است انتظارها از این سهم به شدت بالا و سهم در حال شکست مقاومت 3600 تومانی و رشد به سمت سطوح 4000 الی 4200 تومانی می باشد

نوری هم مهمان صف خرید شده است سم تا قیمت های 18500 تومان نوسان مثبت خواهد داشت نوری که وضعیت بنیادی خوبی داشته و فروشش کاملا متحول و امسال باید انتظار سود سازی بالایی از سهم داشت برخی سود 4000 تومانی را برای این سهم ارزیابی می کنند باید منتظر صورت های مالی 6 ماهه و توان سود سازی 6 ماهه این سهم ماند

رشد دلار نیما  شکل واقعی ترو پر سرعت تری به خود گرفته و حالا چشم انداز بالای 50 تا اخر همین فصل و اعداد قوی تری را برای اخر سال ترسیم میکند به نظر دلار نیما  50  شود  بازار تازه میفهمد چه تحولی شکل گرفته است و پتروشیمی ها ازهمین رو مورد  توجه هستند  شفن شخارک  زاگرس شیراز گزینه هایی هستند که ازاین موضوع مستقیم  سود می برند  . بخواهیم گزینه های دیگر را معرفی کنیم شاید نوری مارون بد نباشند ولی اگر اهل صبر کردن هستید کمی شبصیر بخرید و صبر کنید به نظر فضای خوبی در گزارش دهیو افزایش سرمایه داشته  باشد

غذایی های خوش سود

در نمادهای غذایی شاهد روند صعودی خوبی در سهام غذایی هستیم گزارش های خوبی از غذایی ها را شاهد و به نظر می رسد تحولات مثبت قوی در سهام غذایی شکل گرفته است

در این گروه غپینو قفل صف خرید شده است این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و با توجه به تخمین سود 70 الی 80 تومانی می تواند تا قیمت های 400 الی 420 تومان صعود نماید غپینو به نظر می رسد با توجه به فروش های عالی خود رشد قیمتی میان مدتی خوبی خواهد داشت

بهپاک هم وضعیت خوبی دارد سهم امسال فروش خوبی داشته و توانسته درامد های غیر عملیاتی بالایی هم شناسایی کند سهم تا قیمت های 360 تومان جای رشد خواهد داشت سهمی که سود سازی مناسبی داشته واهداف میان مدتی 400 الی 450 تومانی دارد

غدیس هم با خبر افزایش سرمایه سعی داشت تا وارد فاز مثبت شود این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و امسال سود سازی مناسبی به واسطه جهش فروش خود دارد فعلا برای رشد بیشتر قیمتی سهم باید در سطوح بالای 1800 تومان تثبیت شود سهمی که تا قیمت های 2000 الی 2200 تومان هم جای صعود دارد

سرمایه گذاری ها در صدر

در نمادهای سرمایه گذاری شاهد صدر نشینی سهام این گروه بودیم سرمایه گذاری هایی که شرایط بنیادی خوبی داشته و صدر نشین بازار شده اند

وبانک با صف خرید سنگینی همراه است این سهم شرایط بنیادی خوبی داشته و می تواند با صعود خوبی همراه شود تحولات بسیار مناسبی در سم را شاهد هستیم این سهم تا قیمت های 520 و 560 تومان بالا خواهد رفت به نظر می رسد برنامه فروش سهام شرکت های زیر مجموعه در این سهم کماکان ادامه دار باشد

همانطور که انتظار می رفت سرمایه گذاری خوارزمی با صف خرید همراه شد شنیده می شود امسال سود بهتری در مجمع تقسیم می شود همچنین وضعیت سود سازی رو به بالای سهم ادامه دار خواهد بود خوارزمی تارگت 200 تومانی داشته و بر سر راه خود باید از سطوح 180 تومان عبور نماید

شستا در کف قیمتی 110 تومان همچنان به نوسانات مثبت خود ادامه می دهد سهم شرایط بنیادی بسیار خوبی دارد شستایی که هم سود سازی و هم ان ای وی مناسبی داشته اما برای رشد قیمتی نیاز به جریان پولی قوی و صعود مناسب دارد

چهارگوشه بازار

سیمان ابیک توانست از قیمت های 3000 تومانی عبور نماید سهم در گام بعدی مهمان قیمت های 3200 تومان است که انتظار می رود سهم در این سطوح قیمتی متعادل شود ابیکی که وضعیت خوبی داشته و به نظر می رسد با این فروش ها امسال سود حدقل 550 تومانی تا 600 تومانی را حاصل نماید

در بترانس صف خرید سهم ادامه داشته و قیمت های 240 الی 250 تومانی در انتظار این سهم است سهمی که شرایط ایده الی از دید بنیادی داشته و روند خوبی خواهد گرفت افزایش نرخ بیش از 100 درصدی در نرخ های فروش در کنار سود سازی بالا سبب می شود تا بترانس اینده خوبی داشته باشد بترانسی که امسال با سود 55 الی 60 تومانی براحتی تارگت 300 تومانی دارد

هپکو همچنان صف خرید است سهم شرایط خوبی به واسطه تجدید ارزیابیش دارد شفاف سازی اخیر شرکت در خصوص در پیش بودن تاییدیه حسابرس باعث اقبال خوبی به سهم شده است هپکویی که فعلا تارگت 220 تومانی دارد اما با دید میان مدت می تواند تا قیمت های 250 الی 260 تومان به شرط تایید افزایش سرمایه پیش برود

امروز پکرمان را خوب خریدند بازار منتظر گزارش سهم است در سوی دیگر پتایر از بنیادی های گروه محسوب میشود که به واسطه افزایش تولید و فروش و رشد نرخی که داشته توانسته در بازه 6 ماهه رشد 71 درصدی را در درآمد خود تجربه کند و به عدد 2125 میلیارد تومانی رسیده است. نماد با سود 50 تومانی PE آینده نگر را در محدوده 4 واحدی نگه میدارد و از سهام جذاب بازار محسوب میشود. حرکت از سطوح فعلی در پتایر دور از انتظار نیست.

در گروه کانی غیرفلزی کفرا فروش دارایی دارد کرازی هم نوسانی خاص است و در سوی دیگر کهمدا در گزارش 12ماهه منتهی به خرداد سود 48 تومانی ساخت که 7% کمتر از سال قبل بوده است. دو برابر شدن هزینه مالی نکته منفی و کاهنده سود شرکت بوده است
از لحاظ نموداری و بر اسا نسبتهای قیمتی اموج قبلی سهم، محدوده 225 الی 245 تومان کف میان مدت سهم است و به نظر می بایست کمی صبر کرد تا واکنش بازار به گزارش 12ماهه سهم مشخص شود و سپس مسیر میان مدت کهمدا واضح تر شود.

تنوین از لحاظ گزارشی انتظار عملکرد خوبی از سهم می رود. برای تابستان سود 15 تومانی برای شرکت برآورد می شود و مجموع شش ماهه تحقق 24 تومان دور از دسترس نیست. سهم از لحاظ نموداری بعد از ریزش یکساله، طی دو ماه اخیر 30% رشد داشته و خوب معامله می شود. می توان انتظار داشت رشد فعلی تا حوالی 170 تومان ادامه داشته باشد.

امروز خگستر را خوب خریدند ولی حواستان باشد سهم قابلیت تقسیم از وپارس ندارد ولی میتواند ارزنده شود به خصوص تلفیقی دراین گروه شنیده می شود گزارش خدیزل خوب است و بد نیست  زیرنظر باشد همچنان  3 گانه ختراک خموتور ختور را گزینه  قوی قطعه  سازی ها در بازار میدانیم

شدوص و شکربن این روزها مثبت هستند در مورد  شدوص دیروز صحبت شد هم شدوص هم  شکربن گزارش های خوبی را میزنند و هردو جالب و جذاب هستند  به نظر اگر بازار منفی شد با دید خرید در منفی بازار میتواند گزینه خوبی باشند و اولویت اول با شکربن و بعد  شدوص است و البته  یکی ازاین دو را انتخاب کنید ولی به نظر شکربن در شرایط فعلی شاید  بهتر باشد  .

شنیده هایی مطرح می شود که گزارش دارویی ها بد نیست ولی خاص هم نیست و می شود روی برخی نظیر دتماد و کاسپین بیشتر صحبت کرد در مورد  دپارس هم  شاید گزتارش 6ماهه به واسطه تحولات گزارشی و رشد بهای تمام شده جذاب نباشد ولی در 12ماهه بهتر می شود ولی در هر صورت کف 1000 تومان سود را دارد و قیمت  زیر 5 هزار عدد خوبی برای خرید می شود ولی بعد از انتشار 6 ماهه اقدام  به خرید کنید . به  طور کلی توصیه میکنیم بعد از انتشار 6 ماهه ها سمت خرید بروید و گزینه ها را دراین گروه پیدا کنید  . فعلا  معتقدیم  با گزارش ماهانه  دتماد و کاسپین  شرایط بهتری را در این گروه دارند

بیوتیک هم  سهم بدی نیست ولی نوسان زیادی داین مدت داشته ولی با دید نوسان  شاید بد نباشد

 

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم