جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزدوشنبه 20 فروردین 1403

گزارش بازارامروزدوشنبه 20 فروردین 1403

نوید خاندوزی
آوریل 8, 2024
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروزدوشنبه 20 فروردین 1403 

باور کاهش ریسک ها !؟

امروز بازار کم افت وخیزو کم هیجانی را داشتیم و همه منتظر اخبار بهتر و قوی تربرای اثرپذیری بازار بودند …

امروز بازار را در حالی آغاز کردیم که فضای نسبتا آرامی در چهارچوب و محیط بازار حکمفرما بود و اتفاقات و رویدادها در بستر آرامش نسبی سیاسی پیش می‌رفت نکته بسیار جالب این است که حالا شرایط طوری شده که دیگر خیلی کسی از امشب موشک بزن و فردا جواب می‌دهد و چکمه‌های جنگ را پوشیدن صحبت نمی‌کنند اهالی بازار که تا دیروز رنج‌های منفی را به واسطه خطر جنگ می‌کشیدند این روزها کمی با خود دو دوتا چهار تا می‌کنند و این ریسک را کمرنگ‌تر شده می‌بینند … به خصوص وقتی زمین و اسمان و کیهان و سایر تریبون ها نیز آهسته تر حرف میزنند …

البته هنوز این خطر روی سر بازار هست اما به نظر تحولات دلار و خبرهای رسیده به خوبی نشان دهنده این است که حتی ممکن است آن حرکت گروه‌های نیابتی هم با آن شدتی که همه منتظرش هستند رخ ندهد حالا  ما مانده ایم و رنج هایی که بابت جنگ زده شد .. .کافیست این موضوع آرام آرام در بازار جا بیفتد آن وقت شاید کمی دست از لجاجت در فروش و سماجت در نخریدن برداشته و اوضاع شکل دیگری پیش برود البته بازار ما که نمی‌تواند آرام بنشیند این لجاجت و سماجت در شکل دیگر و نوع دیگر در رفتار اقتصادیون و به خصوص بانک مرکزی به چشم می‌خورد …

جایی که دیشب رئیس کل بانک مرکزی آنچنان همه چیز را محکوم کرد که انگار نه انگار دلار بالای ۶۰ هزار تومان است و باز بیچاره تلگرام که قربانی این بازیست و همه تقصیرها گردن او انداخته می‌شود .البته رئیس کل هم حرف‌های جدیدی نزد همین حرف‌ها و همین مدل را وقتی دلار ۴۵ هزار تومان بود هم بیان کرد منتها تنها تفاوت این روزها با آن روزها این است که آن موقع که این حرف هارا می زد سیبیل داشت و امروز سیبیل ندارد !! امیدواریم حداقل افرادی که این چنین با موضوع ارز برخورد کرده و روی این صندلی می‌نشینند و اظهار نظر می‌کنند کمی بیشتر از سیبیل خود به فکر حیثیت کاری و شرایط عقلانی این ماجرا باشند …بگذریم …

در هر صورت صحبت‌های دیشب آن موج خوشبینی که نسبت به تغییرات نرخ ارز نیما بعد از تصمیمات نرخ تاثیر بانک‌ها به وجود آمده بود کمی آرام کرد و فضا آهسته‌تر پیش رفت اما همچنان معتقدیم که این موضوع ادامه دارد و به زودی شاهد تغییرات در این حوزه خواهیم بود

اما بازار امروز هم خوب آغاز کرده و خوب پیش رفت که ناشی از کاهش تنش‌های سیاسی بود اما در ادامه ناگهان بازار به خاطر آورد که فردا دوباره به یک تعطیلی چند روزه می‌رود و از خرید دلسرد شد و کمی عقب نشینی کرد این فاز محافظه‌کاری در جریان خرید به واسطه اتفاقاتی که طی این مدت رخ داده طبیعی است و منطقی هم شاید باشد که هنوز بسیاری نسبت به خرید در بازار مردد باشند …

فضای بازار بعد از کاهش ریسک‌های سیاسی برای برگشت به نقاط حتی قبلی و بهتر باید خبرهای قوی‌تری را دریافت کند خبرهایی از جنس بازار و جنس تقویت ارزندگی بنیادی بازار  …  به نظر بعد از کاهش احتمال افزایش دلار نیمامی‌توان تا حدودی اذعان داشت که حالا گروه خودرو در سیبل خوشبینی و جو خبری قرار گرفته و هرچه سریع‌تر باید اگر کسی قصد کمک به بازار را دارد نسبت به این گروه بی‌تفاوت نباشد…

البته همچنان دلار نیما امیدواری‌های زیادی را نشان می‌دهد اما این لجاجت عجیب شب گذشته رئیس کل نقطه ابهام بسیاری از بورسی‌ها شد که خوشبینانه فکر می‌کردند فضا قرار است تغییر کند البته این بسیار جالب است که رئیس کل بانک مرکزی نرخ دلار را غیر رسمی می‌داند اما رسمی‌ترین حراج‌های خود را با نرخ‌های بالاتر از آن انجام می‌دهد این ماجرا نیز به مانند بسیاری از تصمیمات احتمالاً به سمت انباشت تصمیمات غلط و اشتباه پیش خواهد رفت و جایی که کارد به استخوان رسید و از حالت نرمال آن خارج شد تصمیمات یک شبه برای تغییر نرخ ایجاد می‌گردد …

البته حالت دیگری هم وجود دارد که شاید زمان بگیرد  ولی عاقلانه‌  باشد و آن هم اینکه از فردا شاهد این باشیم آرام آرام نرخ دلار نیما با سرعت بیشتر تغییر کرده و فضای متفاوت‌تری در تغییرات نرخ داشته باشیم اما نوع صحبت همچنان گویای این است که لجاجت در تصمیمات حرف اول را می‌زند و یک بار دیگر باز هم با همان شکل و شدت تاکید می‌کنیم که هر شخصی روی این اختلاف نرخ و پایین نگه داشته شدن غیرطبیعی  تاکید می‌کند از 3 حال خارج نیست یا نادان است و نسبت به موضوع هیچ اشرافی ندارد یا به نوعی آب در آسیاب دشمن می‌ریزد و و آینده را برای افزایش تب دلار آماده میکند و در نهایت در حالت سوم دست در دست دلالان و وارد کنندگان دارد که از این سفره پر زرق و برق اختلاف نرخ نیمایی و آزاد بهره می‌برد که البته تجربه این چند ماه و پرونده‌ها نشان می‌دهد گویا گزینه سوم گزینه نزدیک‌تری به تصمیم گیران است

و اما حرف آخر این روزها همه سطور اخبار پر شده از خبرهای مربوط به جابجایی یا ابقای ریاست سازمان بورس و تغییرات این چنینی شاید قبل‌تر بر این عقیده بودیم که در شرایط فعلی و با دولت فعلی خیلی فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس سازمان بورس باشد اما بعد از برخی رویدادها و اتفاقات معتقدیم اتفاقاً ریاست سازمان بورس می‌تواند در برخی اوقات سمت مهم و قابل توجهی برای اهالی بازار باشد و آن هم درست جایی است که قرار است در مقابل دولت صحبت کند جالب شد نه !! همان جایی که او را منصوب میکند !! این اولین دلیل گذاره است که خیلی به نفرات نباید دل ببندیم و احتمالا باید فقط به ژست ها و حرف ها دل خوش شد …
البته معتقدیم تفاوت یک رئیس سازمان تراز که منافع سهامداران را ملاک قرار میدهد و از حق و حقوق آنها دفاع کند با رئیس سازمانی که در شرایط انفعال فقط سکوت پیشه می‌کند در همین است… یعنی جایی که باید صحبت کند صبر استراتژیک نکند و کمی دل و جرات داشته باشد …
حتی اگر نمایشی و ظاهری بوده …

در شرایط فعلی به نظر همچنان معتقدیم خیلی فرقی نمی‌کند چه کسی ریاست سازمان را بر عهده بگیرد این ساختارهای اقتصادی هستند که مشکلات عدیده و بزرگی را رقم زده و برای بازار تنش آفرینی کرده و ریاست سازمان هم در مقطع فعلی و حتی آتی فقط تماشاچی بوده … شاید همین رئیس در ردای دیگر ویا رئیس دیگر کمی با صحبت و حرف و بیان مخالفت هیجان بازار را بیشتر کند و اهالی بازار را امیدوارتر سازد اما باید قبول کرد که تا طرف دولت است و از سوی دیگر تا نظر دولت تغییر نکند نقش رئیس سازمان خیلی پررنگ نخواهد بود
البته به جد معتقدیم در یک فضای درست ،حرفه‌ای ،سوئیس گونه و رویایی که هم مدیران شرکت‌ها به فکر سهامداران هستند و هم رئیس سازمان نقش اصلی و مستقل خود را بر عهده دارد دفاع کردن و متحد شدن همه این بازیگران برای ایفای حق و حقوق سهامداران چه خرد و چه کلان مهم‌ترین حرکت آنها خواهد بود چیزی که مدت‌هاست شاهد آن نیستیم و می ‌بینیم که همه چهار دست و پا به میزها چسبیده و زبان‌ها را کوتاه کردند و این است که معتقدیم تغییر رئیس سازمان نه این که بی تاثیر باشد ولی کار جای دیگر خراب است و او هم مهره ای ناقص از یک چرخه ناقص بزرگتر است …
و البته دوباره برخی از ساده دلان بازار که دلخوش به رفتن این و آمدن آن یکی هستند دوباره دچار اشتباه محاسباتی شده و فکر میکنند حال بازار با شخص تغییر میکند ! عزیزان این خانه در تصمیمگیری‌های اشتباه دولت و بازی های این چنینی از پای بست ویران است وقتی هنوز تفکر درستی از اقتصاد و اداره اقتصاد وجود ندارد ، چه فرقی می‌کند چه کسی آجر را بالا بیندازد
حالا یکی با ناز و عشوه و رقص می‌اندازد آن یکی در سکوت مطلق به نظر اهالی بازار بهتر است اسیر این جریانات و بازی‌ها نشوند البته شاید در برخی اوقات تفاوت‌هایی در نحوه اداره و یا شرایط بازار را شاهد باشیم اما این موضوع وقتی به چشم می‌آید که کلیت بازار دچار ایراد و اشکال و شرایط خاص این چنینی نباشد …
بگذریم احتمالاً در ساعات آینده خبرهای این موضوع بیشتر به گوش خواهد رسید و همچنان معتقدیم از این رفت و آمدها ابی برای بازار گرم نمی‌شود و خیلی نمی‌توان به آن دلخوش بود…

سراغ گزارش بازار امروز برویم که برخی تک نماد ها و تک سهم ها و کوچک ترها بهتر عمل میکردند …

ساختمانی ها بر فراز بازار

در نمادهای ساختمانی شاهد نوسانات مثبت سهام این گروه هستیم ساختمانی هایی که مجددا در حال برگشت به زمان اوج خود هستند

در این گروه ثبهساز به سمت قیمت های 320 تومانی در حرکت است این سهم شرایط بنیادی بسیار خوبی داشته و با سود سازی بالایی که دارد می تواند مورد توجه باشد فروش های این شرکت هم بسیار عالی و همچنان شرکت در زمینه فروش هم دست بالا را دارد

وساخت به سمت سطوح180 تومان به راه افتاده است شکسته شدن این سطوح سهم را تا قیمت های 200 الی 220 تومان پیش خواهد برد این سهم با رشد خوبی در ارزش ان ای وی خود همراه شده است مضافا این که برنامه فروش سهام ثتوسا را هم دنبال می کند

ثتران به قیمت های بالای 900 تومان برگشت زد شنیده می شود سهم به زودی با خبرهای مثبت و خوبی در خصوص برگشت زمین های شهریار خود همراه خواهد شد این سهم اهداف قیمتی 1000 و 1200 تومان داشته و جز سهام با نوسانات بالا در گروه ساختمانی محسوب می شود

قطعه سازان مستعد

در نمادهای قطعه سازی شاهد دریافت افزایش نرخ های دو رقمی خوبی در این گروه هستیم امسال هم قطعه سازان با رشد بالایی در فروش و سود سازی همراه خواهند شد

خمحرکه قیمت های 760 تومان را در هم بشکند تا سطوح قیمتی 820 تومان رشد خواهد کرد این سهم قطعه سازی شرایط تکنیکالی خوبی داشته و نمودار سهم گواه رشد میان مدتی قیمتی بسیار خوبی می دهد هدف کوتاه مدت سهم سطوح 820 تومان و اهداف میان مدت رنج قیمتی 900 الی 1000 تومان ارزیابی می شود

خمهر را فعلا نوسان گیری نمایید سهم همچنان در رنج قیمتی 280 الی 320 تومان نوسانات خوبی می دهد این سهم قطعه سازی شرایط خوبی داشته و در این سطوح قیمتی در نوسان است خمهری که تجدید ارزیابی دارای یها مهمترین پتانسیل سهم ارزیابی می شود

خکار هم جز سهام نوسانی با بیس بنیادی بسیار خوب است این سهم با کف قیمتی 300 الی 320 تومان و هدف قیمتی 360 تومان  گزینه ارزنده ای محسوب می شود خکاری که هم خود شرکت اصلی و هم زیر مجموعه اش امسال شاهد تحولات اساسی بوده است

بانک های ارزی

در نمادهای بانکی این روزها توجهات بازار به سمت نمادهای بانکی معطوف شده که پتانسیل شناسایی سود تسعیر ارز خوبی دارند

اعداد خوبی برای تسعیر ارز بانک ها اعلام می شود  در وبملت  شایعه  شده  با این  سود 1500  1600 ریال  سود  را نیز میتواند اعلام کند . در کنار او  ونوین خوب بود سهم  377 ریال  ازاین محل سود  شناسایی میکند و به نظر گزینه بعدی که  باید صف خرید شود ونوین است  سهم  1400  1500  ریال سود را دارد و این یعنی به راحتی قابلیت  بالای 6000 ریال  را میتواند داشته  باشد وتجارت هم  گزینه دیگری است که عدد خوبی را گویا خواهد داشت  و این  3 سهم  میتوانند خاص تر عمل کنند

بانک ملت با نزدیک شدن به قیمت های 260 تومان فشار عرضه ها در سهم بالا رفت شناسایی سود سنگین ناشی از تسعیر ارز نتوانست انطور که باید و شاید روند سهم را قوی نماید و فعلا سهم با مقاومت 260 تومانی مواجه است امسال سود سازی بسیار بالایی در انتظار وبملت بوده سودی که عمدتا صرف افزایش سرمایه خواهد شد

بانک شهر هم صف خرید شد این سهم بانکی هم رقم بالایی از تسعیر ارز سود شناسایی می کند وشهری که مقاومت قوی 1450 تومانی داشته و شنیده می شود در صورت های مالی 12 ماهه به سود 1000 تومانی خواهد رسید با این سود که البته بخشی از ان غیر عملیاتی  می باشد سهم در میان مدت یک رشد قیمتی عالی را در پی خواهد داشت

ونوین هم نزدیک 40 تومان به ازای هر سهم سود تسعیر ارز دارد اما بازار واکنش در خور توجهی به این سهم نشان نداد ونوینی که وضعیت بنیادی بسیار خوبی داشته و امسال سود سازی بسیار بالایی دارد مضافا اینکه به زودی بازار با گزارش 12 ماهه سهم باز به سمت این سهم اقبال خواهد داشت

معدنی های دلاری

در نمادهای معدنی هم شاهد نوسانات مثبت بودیم برخی معدنی ها شاهد هم افزایش تقاضا و هم رشد نرخ محصولات خود هستند

باما امروز حمایت های قوی را تجربه کرد این سهم معدنی وضعیت بنیادی بسیار خوبی داشته و نشان داد حامیان قوی هم دارد بامایی که اینده بسیار خوبی داشته و مشخص شدن رسمی ارزش گذاری سهام جلگه های اسمانی سبب تحولات خوبی در این سهم می شود باما اهداف میان مدتی 420 الی 500 تومانی دارد

روز گذشته در بورس کالا هم تقاضا برای محصولات ملی مس به شدت بالا رفت و هم رقابت شدیدی شد فملی که با این نرخ ها سال جاری را دست پر آغاز کرده است سهمی که استارت رشد قیمتی از سطوح 560 تومان به مقاومت قوی 720 تومان فعلی را زد و پس از این هم در صورت شکست قیمت های 720 تومانی تارگت 800 تومانی خواهد داشت

فزر روند اصلاحی را تجربه کرد با کاهشی شدن روند قیمت طلا و دلار این سهم هم به کمی استراحت نیاز دارد فزر حمایت قوی در سطوح 4800 الی 5200 تومان داشته و انتظار یک اصلاح کوچک را در سهم داریم

چهارگوشه بازار

حتوکا اخیرا 4 قرار داد جدید اخذ کرده است شنیده می شود به زودی 2 قرارداد دیگر نصیب این شرکت خواهد شد تحولات اساسی در سهم روی داده و قراردادهای جدید و افزایش نرخ های دریافتی سبب شده تا حتوکا هم در صورت های مالی 12 ماهه و هم برای سال جاری به سود سازی خوبی برسد سهم هدف 360 و 420 تومانی دارد

بترانس در کف قیمتی 200 تومانی قرار گرفته است و بار دیگر می تواند به سمت قیمت های 240 الی 250 تومانی روانه شود بترانسی که هم خود شرکت و هم زیر مجموعه هایش متحول شده و اخبار بنیادی مناسبی هم در راه دارند

در نماد غذایی غگل سهم ارام ارام به سمت قیمت های 320 تومان به راه افتاده است شکسته شدن این سطوح سهم را تا قیمت های 360 تومان بالا خواهد برد غگلی که سود امسالش جهش سنگینی خواهد داشت ویکی از بنیادی ترین سهام صنایع غذایی محسوب می شود

در گروه غذایی با دید نوسان در منفی و اصلاح بیشتر سراغ غپاک برویم … غپاک در روز گذشته افزایش سرمایه خود را ثبت کرد و با حجم معاملاتی چشم گیری مواجه شد. نماد اسفند متعادلی را پشت سر گذاشت و توانست در بازه سالانه درآمد خود را به عدد 5183 میلیارد تومانی برساند که این عدد برای سال گذشته معادل 3594 میلیارد تومان بوده و رشد 44 درصدی را تجربه کرده. غپاک اگر خوشبینانه به سود 15 تومانی به ازا هر سهم خود برسدpe خود را با 4 واحد کاهش رو به رو می کند و به عدد 10 میرساند که به جذابیت سهم می افزاید. سهم از بهمن ماه در یک روند رنج نوسان میکند و میتوان احتمال افزایش قیمت را از بازه های فعلی برای نماد در نظر گرفت.

در سوی دیگر غدیس اسفند متعادلی را پشت سر گذاشت و در 12 ماهه توانست به فروش 2177 میلیارد تومانی برسد که در مقایسه با سال گذشته رشد درآمد 58 درصدی را به ثبت رساند که افزایش قابل قبولی محسوب میشود. غدیس احتمالا امسال 270 تومان سود برای هر سهم خود داشته باشد کهpe نماد را به عدد 5 میرساند و برای این گروه عدد قابل قبولی است. از ابتدای بهمن نماد در یک کانال رنج نوسان میکند که در حال حاضر به کف این کانال رسیده و در صورت رشد و رسیدن به سقف کانال با یک بازده 15 درصدی مواجه خواهد شد.

دیگر گزینه خوب که دیروز بازهم  مثبت  بود غگل است که با دید نوسان معتقدیم  میتواند گزینه خوب  جالبی باشد و در نهایت  گزینه ای که از چشم ها دور مانده غزر است  که این سهم نیز با  زیرمجموعه ها و رایط خاص انها اصلاح خوبی را داشته و اماده حرکت است  با دید کمی صبر غزر و غگل هردو جالب هستند  .

در بین گزینه های نوسانی فسوژ را جالب می بینیم  فسوژ در اسفند 46 میلیارد تومان فروش داشت که نسبت به میانگین 11ماهه دوبرابر شده و رشد مناسبی داشته است. از لحاظ نموداری در محدوده 1900 الی 2000 تومان برای خرید محدوده مناسبی می باشد. برای سال 1402 سود حدود 400 تومانی به ازای هر سهم برآورد می شود. با توجه به تقسیم سود بالای 95% شرکت در چند سال اخیر به نظر می رسد خرید در قیمتهای فعلی با دید میان مدت ریسک به ریوارد خوبی دارد.

نرخ تسعیر ارز برای حفاری هم گزینه خوبی است  حفاری اسفندماه را با درآمد فروش ۳۱۳ میلیارد تومانی پشت سر گذاشت و مبلغ فروش کل سال را به ۳۹۷۰ میلیارد تومان رساند که رشد ۲برابری را به نسبت مدت مشابه سال قبل نشان می دهد. سهم علاوه بر اینکه در جهت بهبود روند درآمدی و رشد حاشیه سود حرکت میکند، از منظر نموداری اصلاح خوبی داشته و به نظر محدوده‌های فعلی با در نظر داشتن دو هدف ۸۰۰ و ۱۰۰۰ تومان گزینه بدی نیست.

چند روزی است  شصدف را بهتر و خاص تر میخرند  شصدف در اسفند ماه به فروش خوب ۲۷۱ میلیارد تومانی رسید که ۶۲ درصد بیشتر از میانگین فروش ماهانه کل سال بود. انتظار می رود این شرکت در گزارش ۱۲ماهه به سودی بیش از ۴۰۰ تومان به ازای هر سهم برسد، سهمی که برای افزایش سرمایه ۴۶۰ درصدی باید راهی مجمع شود و به نظر در قیمت‌های فعلی ریسک به ریوارد مناسبی برای سرمایه گذاران میان مدت دارد.

در گروه حمل و نقل از توریل به عنوان  سهم نوسانی یاد می شود  طی روزهای اتی یک  شفاف سازی و یک  شناسایی سود خاص خواهد داشت و در نهایت  حتوکا را نیز با دید نوسان در نظر بگیرید   امروز حتوکا مثبت خوبی را داش و به نظر شرایط خوبی دارد

در گروه پتروشیمی در این گروه  شیراز در این  قیمت ها جذاب و جالب است و 5500 ریال  سود  4000 ریال تقسیمی را شاید داشته  باشد  . در بین  سایر سهم ها نیز نوری بوعلی پارس جم  گزینه های خوبی هستند . برخی این  روزها  روی جم تاکید دارند و برخی نوسان گیران در گروه متانولی ها  روی شفن و به نظر بد نیست  شفن را کمی بیشتر دنبال  کنیم

در گروه فولاد به نظر خود  فولاد همچنان کم  ریسک ترین است و اگر دنبال  گزینه خاص دراین گروه هستید بعد از فنورد می شود سراغ فرود هم  رفت و گزینه  بدی نیست و اخیرا فروش های خوبی داشته  است ارفع را نیز از همین رو  توصیه میکنیم  زیرنظر داشته  باشید گزینه خاص و جالبی است  در گروه  فلزات در کنار دست  این سهم ها  فباهنر چند روزی است  بلوک های خوبی را معامله میکند و با دید میان مدت  خرید سهم  بد نیست  . تغییرات دلار نیما  قطعا  سهم هایی مانند  کاوه فخوز ارفع را  بهتر حرکت میدهد ولی در مجموع گروه  شرایط جالبی را میتواند داشته  باشد  .

با این تاکید روی دلار 28500 به نظر زراعتی ها جالب می شوند  . زشگزا  زبینا  زفکا را در نظر داشته  باشید در سوی دیگر سیمرغ هم خوب است  . سیمرغ در 12ماهه به سود 5475 ریالی رسیده است  تقسیم  سود  5000 ریالی را دارد و فازایش سرمایه هم دارد  گزارش 3ماهه خوبی می زند و فروش خوبی هم داشته است  در دی در اولین ماه سال مالی به فروش 3516 میلیارد ریالی رسیده است . در بهمن هم 3592 میلیارد ریال بود اسفند هم با فروش 3451 میلیارد ریالی رسیده و 3ماهه 10614 میلیارد ریال فروش زد
رشد خوبی نسبت به مدت مشابه سال قبل و ماه گذشته داشت به نظر سیمرغ  گزینه خوبی برای پرتفوی ها خواهد بود با دید میان مدت

در مورد بترانس روزهای قبل هم  صحبت کردیم امروز سهم مثبت  بود در مورد این سهم نیز به  زودی گزارش های تکیمیلی و تلفیقی سهم  کامل می شود و عدد 4 همت تلفیقی برای سهم  جدی و دقیق است و خبرخوبی برای بترانس میتواند  باشد به نظر دراین  قیمت ها و محدده  زیر 2000 ریال  قیمت خوبی برای خرید است و کمی بهتر است  سهم  را  بیشتر زیرنظر بگیرید

 

 

 

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم