جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزچهارشنبه 16اسفند 1402

گزارش بازارامروزچهارشنبه 16اسفند 1402

نوید خاندوزی
مارس 6, 2024
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروزچهارشنبه 16اسفند 1402 

تحت تعقیب تجدید ! 

 امروز در آخرین روز هفته کار را در حالی پیش بردیم که فضا به شدت صفر و یکی شده بود و بازار در انتظار نتیجه تصمیمات جلسه سران قوا برای افزایش سرمایه از محل تجدید بود و همین شرایط نیز باعث شده بود تردید و ترس در چهره معاملات به خوبی روشن و مشخص باشد و حجم هم  به واسطه همین بی خبری و اخر هفته بودن سکوت میکرد … بازار امروز در واقع  جایی رسیده بود  که خوشبینی وجود داشت اما ترس از تصمیمات ناگهانی و غیر منتظره دولت ذهن بازار را آزار می‌داد و میترسید دل به این تصمیمات خوش کند  …

البته در کنار خبرهای خودرو که امروز اثرات آن را جسته و گریخته در بازار شاهد بودیم و زمزمه های مثبت بودن جلسه نیز شنیده میشد  موضوع دلار هم به نقل روز محافل تبدیل شده و باعث شده است تا فضای متفاوتی را در بازار رقم بزند . هر چند فکر میکنیم امروز اخبار 40 شدن نیما و رشد دلار زیر سایه همین جلسه  سران قوا  بود  .

امروز بیشتر در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم و از اثرات آن در بازار و جهت‌گیری‌ها در پورتفو صحبت خواهیم کرد اما قبل از هر چیز ذکر این نکته لازم و ضروری است که یک بار دیگر به سیاستمداران و سیاستگذاران اقتصادی حتی آن دسته از سیاسیونی که فکر می‌کنند چیزی از اقتصاد می‌دانند این نکته را یادآور شویم که اقتصاد علم شوخی‌برداری نیست مگر می‌شود سیاستگذاری‌های سرکوبی و دستوری برای مدت طولانی باقی بماند ؟! اگر اینطور بود امروز شوروی همان شوروی مانده بود  و کویا و ونزوئلا تورم های تک رقمی داشتند ! اما همین نکته کوتاه را نمی‌خواهند بفهمند و با تئوری‌های عجیب و پوسیده در حال پیاده کردن تفکراتی هستند که نتیجه آن مشخص است . به خاطرات چند رئیس کل قبلی رجوع کنید همه آنها روی چند موضوع تاکید دارند که مهم ترین انها این است که به اشتباه تاکید سیاسیون کنترل نرخ ارز بوده اما در نهایت دست بازار پیروز شده است .  تفکراتی مانند دلار زدایی و مواردی از این دست جز ضرر چیزی برای کشور به همراه نداشته و چه عجیب که همان کسانی که روزی طرفدار تئوری‌های زمستان سخت و مواردی از این دست بودند امروز همچنان روی این نظریات اسکلانه خود تاکید می‌کنند و این شرایط کشور است …

پر واضح است که وقتی چند سیاست آشکار و واضح اشتباه را در پیش می‌گیرید نرخ ارز را نمی‌توانید کنترل کنید .  سیگنال‌های این موضوع نیز به وضوح برای شما روشن است.  شما بستر درست و مناسبی را برای جریان نقدینگی فراهم نکردید و وقتی این سیل نتواند در مسیر درست خود قرار گیرد ، هر آنچه سر راه خود است ویران می‌کند نکته بعد نقدینگی را افزایش داده‌اید و هیچ نظم و انضباطی در سیاست‌های پولی و مالی به کار نبردید نکته بعد تراز تجاری کشور را با سیاست‌های ارزی غلط به فاجعه بارترین شکل ممکن رسانده و ۱۵ میلیارد دلار کسری تراز تجاری را ایجاد کردید نتیجه آن چه می‌شود ؟! نتیجه آن می‌شود که یک باد مخالف سیاست این درخت به ظاهر بلند و لاغر را چنان تکان می‌دهد که کسی نمی‌تواند جلوی لرزش‌های آن را بگیرد و چه عجیب که با خود مرور می‌کردیم شاید چند سالی هست این موارد را بیان می‌کنیم اما کو گوش شنوا ! گویی هر کسی که می‌خواهد روی آن صندلی بشیند یک بار تجربیات تلخ گذشته را باید تکرار کند …

اما موضوع نرخ ارز و اثرات آن در بازار …  همیشه و همواره جریان پول در بازار سرمایه با نرخ ارز همگرایی مثبتی داشته و همیشه بازار با رشد نرخ ارز حرکت کرده است که این البته طبیعی و منطقی به شمار می‌رود از سوی دیگر بازار  نرخ دیگری را به عنوان دماسنج قطعی خود پیش گرفته و آن نرخ دلار نیماست

به نظر کار به جایی رسیده است که به زودی شاهد خواهیم بود که همگان اعلام می‌کنند ادامه این وضعیت به سود هیچکس نیست و دلار نیما نرخش تغییر خواهد کرد و امروز اولین قدم را به 40 برداشت … این دقیقاً چیزی است که از مدت‌ها قبل وجود داشت و حالا رنگ واقعیت به خود می‌گیرد به نظر این اتفاق و  رویداد در کنار افزایش نرخ ارز در بازار آزاد می‌تواند مهم‌ترین رویداد و به نوعی نقطه عطف آغاز حرکت بسیاری از سهم‌ها در بازار باشد .

و نکته آخر در مورد نرخ ارز این است که همیشه جریان نرخ ارز شجاعت و انگیزه را بین تحلیلگران بازار افزایش می‌دهد تحلیلگرانی که تا دیروز اگر به آنها می‌گفتیم نرخ دلار ممکن است ۷۰ هزار تومان شود و آن را در اکسل قرار دهید با نگاه زیر چشمی و عاقل اندر سفیه  به شما نگاه می‌کردند و همان عدد ۴۵ را وارد فرمول می‌کردند اما این نرخ‌ها شجاعت تحلیلگران در افزایش نرخ را بالا می‌برد و بع تبع آن کم کم جریان پولی که تا دیروز نظاره‌گر بازار بود با شجاعت و قدرت بیشتری راهی بازار می‌کند

این موضوع را حتی همین حالا نیز در چهره بازار می‌توانیم ببینیم و شاهدیم که جریانات پولی ریز و درشت گوشه و کنار بازار دوباره از خواب بیدار شده و در مسیر بازار حرکت می‌کند

از همین روست که نرخ ارز  را یکی از عوامل بسیار موثر و از درایورهای پرقدرت و همیشگی رشد بازار می‌دانیم البته ان روی سکه را هم ببینیم اگر دولت کماکان روی ماجرای نرخ ارز بخواهد بر سیاست‌های غلط خود ادامه دهد چیزی جز این رخ نخواهد داد که سرعت رشد بازار ما از سایر بازارهای دارایی کمتر خواهد بود و کم کم آن جذابیت ویژه خود را از دست خواهد داد تا زمانی که سیاستگذار چرخش نهایی را شکل دهد …

از همین رو یک بار دیگر نرخ نیما و تجدید آن در بازار مهم شده و تجدید نرخ در کنار تجدید ارزیابی ۲ مولفه و اتفاق مهم برای بازار بوده است شده است

و اما حرف آخر بازار امروز به مقوله‌ای می‌پردازیم به نام عرضه حقوقی ها …

در بازار این روزها زیاد شاهدیم که صف خریدی در بین نمادها شکل می‌گیرد و در بازار شاهد این صفوف هستیم و بلافاصله حقوقی از راه می‌رسد و آن را عرضه می‌کند این حقوقی‌ها معمولاً دو دسته هستند که ما در این تقسیم بندی برخی را خوش خیم و برخی بدخیم طبقه‌بندی می‌کنیم تقسیم بندی خوش خیم به صندوق‌ها و حقوقی‌ها  باز می‌گردد که همیشه پای کار بازار بودند و قرار نیست پولی را از بازار خارج کنند بلکه بین انواع صنایع و دارایی‌ها حرکت می‌کنند نهایتا در بدترین حالت سهم را تبدیل به صندوق درآمد ثابت می‌کنند و یا در مقطع دیگر سهم را تبدیل به صنعت یا سهم دیگری کرده و به  طور کلی می چرخند ! کنند که طی دو هفته گذشته خوشبختانه بیشترین عرضه کننده‌های بازار صندوق‌ها و حقوقی‌هایی بودند که پولی از بازار خارج نکردند و عرضه ها  جنبه شناسایی سود داشته و یا تبدیل به سهم یا صنعت و کلاس دیگری از دارایی شده …

اما دسته دیگری وجود دارد به نام بدخیم‌ها که عرضه‌های آنها در بازار به شکلی پیش می‌رود که جریان خروج پول از بازار را دارید .یعنی حقوقی عرضه کننده سهم را می‌فروشد و پول را از بازار خارج کرده و صرف سایر هزینه‌ها می‌کند که همیشه در تاریخ ما ماه‌های آخر سال این موضوع با شدت بیشتری صورت می‌گیرد .همیشه از خود سوال می‌پرسیم که آیا این حقوقی‌ها دارایی‌های دیگری در دل خود ندارند و فقط و فقط سهام است که دست به چنین کاری می‌زنند؟! قطعاً دارند…

اخیرا مواجه شدیم با شرکتی که لنگ چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان پول بود و مدیران شرکت که هیچ دانشی نسبت به بازار نداشتند بلافاصله به مدیر سرمایه‌گذاری دستور می‌دادند سهم بفروش و پول را بردار .مدیر سرمایه گذاری بیچاره هم فریاد می‌زد که قیمت‌ها جای غیر منطقی و حداقلی است چرا بفروشیم اما گوش کسی بدهکار نبود جالب بود که اذعان داشت همین حالا بخشی از این پول به راحتی با برداشت پول از حساب بانک‌ها و یا فروش چند ماشین شرکت و یا فروش یک ساختمان محقق می‌شد اما این مشکل بازار سرمایه است که عادت به

ترویج و تربیت نمک نشناس‌ها دارد. کسانی که سر این سفره می‌نشینند و نمک بازار سرمایه را می‌خورند اما تا کمی اوضاع بر وفق مرادشان نبود سفره را از هم دریده و حاضر به احترام به همین بازار نیستند. قطعاً هر کسی اختیار مال خود را دارد اما انصافاً چنین رفتاری در بین برخی حقوق‌ی های ما غیر منطقی و غیر اصولی‌ترین کار است
نهاد نظارتی باید بالای سر این مجموعه‌ها بایستد که چرا در فروش دارایی‌ها آن هم برای هزینه‌ها، چنین مواردی را پیش می‌گیرند

بگذریم در حال حاضر عرضه بدخیم‌ها در بازار هر روز که می‌گذرد به حداقل خود نزدیک می‌شود البته فعالیت برخی صندوق‌ها، حقوقی‌ها برای شناسایی سود بیشتر و در حال حاضر خیلی جای نگرانی عجیبی برای خروج پول از بازار نیست اما لازم است تا به آن چند حقوقی که این مسیر را در پیش گرفته‌اند تذکرات ویژه داده شود و مدیران بالا دست گوش آنها را کمی نوازش دهند که در طول سال هم وقت برای فروش دارایی بود اگر شما واقعاً چنین روزهایی را پیش‌بینی نمی‌کردید و قدرت تصمیم گیری را نداشتید اصلاً برای چه روی این صندلی نشسته‌اید

 

خودرویی ها پارک کردند

در نمادهای خودرویی امروز شاهد روند عمدتا نوسانی منفی بودیم خودرویی هایی که فشار عرضه های سنگینی را روز گذشته شاهد بودند

خبر وپارس و واگذاری دارایی اتفاق مهمی است  که روی خگستر و برخی دیگر سهم ها موثر است  خگستر از محل فروش وپارس هم  شناسایی سود دارد و این موضوع اتفاق روز بازار است  . خگستر را جالب می بینیم و خود خودرو  را نیز فعلا  گزینه اصلی …

در نماد ایران خودرو سهم در قیمت های بالای 290 تومان قرار دارد سهمی که حمایت 260 الی 280 تومانی و مقاومت قوی 320 تومانی دارد این سهم در انتظار خبرهای پیش رو می باشد تا روند اتی خود را مشخص نماید

خپارس باردیگر به سمت قیمت های 100 تومان در حال عقب گرد است سهمی که شرایط بنیادی خوبی ندارد و همچنتان زیانده است اما افزایش سرمایه یا خبری در خصوص عرضه بلوک مدیریتش توسط سایپا می تواند روند سهم را تغییر داده و سهم را وارد فاز مثبت نماید

زامیاد در سطوح 460 تومان قرار گرفته و بعید به نظر می رسد اصلاح خاصی از این سطوح داشته باشد سهمی که شرایط بنیادی خوبی داشته و حمایت های قوی را تجربه می کند سایت جدید تولیدی شرکت در شاهرود باعث شده تا چشم انداز بسیار خوبی پیش روی سهم گشوده شود

پتروشیمی های خاص

در نمادهای پتروشیمی شاهد روند نوسانی مثبت هستیم سهام پتروشیمی اکثرا به واسطه رشد قیمت دلار در شرایط روانی و بنیادی خوبی قرار دارند

در این گروه شخارک برگشت خوبی زد این سهم تمام محصولاتش صادراتی بوده و شرایط خوبی دارد سهمی که به قیمت های مقاومتی 4800 تومانی رسیده است اگر این سطوح شکسته شود شخارک تا قیمت های 5600 تومان هم جای رشد را خواهد داشت

شاراک برگشت خوبی را طی این مدت تجربه کرد کف قیمتی 2600 الی 2800 تومان سهم را به قیمت های 3200 تومان رسانده است شاراک تاثیرات مثبت خوبی به دلیل افزایش قیمت محصولاتش در بازارهای داخلی از بابت رشد قیمت دلار ازاد می پذیرد سهم در صورت رشد بیشتر هدف 3600 تومانی خواهد داشت

شیراز فعلا در قیمت های 2600 تومان در نوسان است کف سهم قیمت های 2200 تومان و سقف سهم قیمت های 2800 تومان است شیرازی که حجم بالای تولیداتش در بازارهای داخلی عرضه و به نوعی قیمتشان نیز تابعی از قیمت دلار ازاد است شیراز هم امسال و هم سال اینده سود سازی خوبی خواهد داشت  پیش بینی می شود تا انتهای سال به ازای هر سهم امسال 420 و سال بعد 450 تومان به ازای هر سهم سود شناسایی کند. شیراز در چند روز گذشته روند صعودی را داشته و ورود نقدینگی و قدرت خرید به فروش مناسبی دارد و باید دید به مقاومت 270 تومان چه واکنشی نشان می دهد.
همچنین میزان فروش شپدیس در یازده ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی نداشته. پیش بینی می شود تا انتهای سال به ازای هر سهم برای امسال 3600 تومان سود شناسایی کند.شپدیس هم روند معاملات خوبی در چند روز گذشته داشته و می توان 18500 تومان را به عنوان هدف اولین قیمتی در نظر گرفت.
همچنین مصوبه دولتی اخذ مالیات علی الحساب از صادرات مواد خام و نیمه خام شرکت‌های پتروشیمی، از روز گذشته لغو شد. بنظر میرسد این موضوع هم در میان مدت به سود شرکت هاست و کم اهمیت هم نیست! بخصوص شرکت هایی که هم صادراتی هستند و هم منتظر اصلاح نرخ دلار رسمی

پالایشی ها و مقاومت های قوی

در نمادهای پالایشی عرضه های فوق سنگین دیروز نشان می داد سهام پالایشی بر سر مقاومت های خود کار سختی در پیش داشته و احتمال تعادلشان هست. طبق برخی خبرها و شایعات  و همانطور که قبل تر هم  گفتیم  فرمول جدید از شرایط ابتدایی بهتر نیست ولی از فرمول قبلی بهتر شده است  . در این فرمول به  سال  1402 که اشاره نمیکند در سال  1403 اسپرد شبندر و شپنا  کمی بهبود پیدا میکند و برخی ان را بین  2 تا 3 دلار و برخی 5 دلار می دانند

در این گروه شپنا بر سر قیمت های 560 تومان متوقف شد سهمی که شرایط بنیادی خوبی داشته و سود سازی بالایی دارد سهم افزایش سرمایه داشته و اگر معیار را قیمت های قبل از افزایش سرمایه بگذاریم سهم در قیمت های بالای 900 تومان قرار دارد پس بازدهی خوبی تا اینجا حاصل شده است

در شبندر قیمت های 1100 تومان تبدیل به سطوح تعادلی در این سهم شد شبندر حمایت 1000 و مقاومت 1250 تومانی داشته و فعلا بین این دو سطح قیمتی گیر افتاده است گزارشات پیش رو می تواند روند اتی سهم را تقویت نماید شبندری که شایعات سود بالایی برای سال جاری دارد

در شاوان سهم رشد چندانی نداشته و نهایتا به قیمت های بالای 1800 تومان برگشت زده است امسال انتظارات سود حداقل 500 تومانی از سهم می رفت که فعلا در صورت های مالی 9 ماهه رسیدن به این سود تحقق نیافته است موتور سهم زمانی گرم می شودکه شاهد گزارش 12 ماهه با سود سازی بالا باشیم

ساختمانی ها یار دیرینه

در نمادهای ساختمانی شاهد روند نوسانی خوبی هستیم ساختمانی ها یار دیرینه بازار بوده و همچنان دنبال فرصت برای برگشت به صدر جدول معاملات هستند

ثاخت این روزها نوسانات بسیار خوبی می دهد بار دیگر سهم سعی دارد به سطوح قیمتی 480 و 520 تومانی بازگردد سهمی که همواره به سقف قیمتی رفته و سپس پس از برگشت روند به کف قیمتی خود می رسد این سهم ساختمانی تا قیمت های 460 تومان هم کف بنیادی خوبی ساخته است

در وساخت سهم به قیمت های 180 تومان باز می گردد این سطوح بار دیگر می تواند برای خرید سهم جذاب شود ارزش ان ای وی وساخت حسابی بالا رفته و سهم شرایط بسیار خوبی از نظر تکنیکالی هم دارد درقیمت های 180 تومان شاهد افزایش حمایت ها از سهم و برگشت روند به سمت سطوح 200 الی 220 تومانی خواهیم بود

ثبهساز به عنوان سهم بنیادی گروه مطرح می باشد سهمی که در سال مالی اخیر به سود 60 تومانی رسیده و طبق گزارشهای ماهانه برای سال مالی جدید هم با فروش های خوبی که دارد به سود سازی بالایی خواهد رسید سهم به کف قیمتی 280 تومانی  واکنش نشان خواهد داد و شاهد برگشت روند خوبی در این سهم تا سطوح 320 و در صورت مثبت بودن شرایط بازار قیمت های 360 تومانی خواهیم بود

چهارگوشه بازار

با خبرهایی در خصوص احتمال قطعی شدن فروش بلوکی سهام اپال توسط بانک پارسیان این سهم باز صف خرید شد سهمی که این فروش تاثیرات بسزایی بر درامد زایی و وضعیت بنیادی بانک خواهد گذاشت وپارس تا قیمت های 250 الی 260 تومان فعلا جای رشد قیمتی را خواهد داشت البته موج عرضه در وپارس بالاست  .

در بین  بانکی ها دراایی انها عجیب بوده و به نظر مارکتی در حال حاضر وتجارت و وبملت را جذاب می بینیم . از هردو  شنیده می شود اخبار خوبی دارند و از وتجارت و وبصادر شنیده می شود تجدید  انها استارت میخورد … خرید وتجارت در این  قیمت ها با دید نوسان بد نیست

فزر امروز با فشار عرضه ها همراه بود اگر روند رو به رشد قیمت طلا ادامه داشته باشد سهم توانایی رشد بالا و شکسته شدن سد قیمتی 4600 تومان و رشد تا هدف بعدی یعنی قیمت های 5000 الی 5200 تومان یعنی قیمت های قبل از مجمع را خواهد داشت فزری که خبر بسیار خوبی در خصوص کشف پهنه و ذخایر جدید طلا را هم دارد

در تک سهم ها جوین هم صف خرید خوبی شد سهم هم اصلاح بالایی داشته و هم تولیدات خوبی از جمله قند و شکر تا اسید سیتریک را دارد این سهم از کف قیمتی 260 تومان برگشت خوبی زده و به سمت سطوح 300 الی 320 تومان در حرکت است جوینی که امسال سود سازی بالایی داشته و شنیده می شود سهمی 70 تا 80 تومان سود به همراه خواهد داشت

حفارس را با دید نوسان زیرنظر داشته  باشید  حفارس در بهمن‌ماه ۱۱۹ تومان درآمد شناسایی کرد، رقمی که ۵ درصد بیشتر از میانگین فروش ۱۱‌ماهه بوده است‌‌. در میان حمل و نقلی ها، این سهم با توجه به اصلاح خوبی که داشته می تواند گزینه جذابی برای افراد پرریسک باشد، پس بد نیست قیمت‌های فعلی را زیر نظر داشته باشیم.

در بین غذایی ه غگل امروز رفت و به نظر شرایط خوبی داشته  باشد در سوی دیگر غدیس هم خوب است   به لحاظ فروش در بهمن 3 درصد بهتر از ماه قبل عمل کرد و به 173 میلیارد تومان دست پیدا کرد.با توجه به فروش دی و بهمن به نظر می رسد که نسبت به پاییز از نظر درآمدی رشد داشته باشد.معمولا در فصل های بهار و تابستان شرایط بهتری به لحاظ فروش دارد و می تواند کم کم وضعیت بهتری پیدا کند.به نظر در پایان سال مالی حدود 290 تومان سود به ازای هر سهم داشته باشد.از نظر نموداری هم میتوان گفت با توجه به حرکت های قبلی ، می تواند تا حوالی 1900 رشد داشته باشد.

این  روزها گروه دامی هم مورد توجه است  زفکا به  زودی مجوز افزایش سرمایه را میگیرد در سوی دیگر زشگزا بعد از رشد 70 درصدی از ابتدای بهمن، روند اصلاحی خود را سپری می کند.باید سهم را زیر نظر داشت و در صورتی که اصلاح بیشتری داشته باشد،به نظر حوالی 1200 تومان برای ورود می تواند مناسب باشد.با وجود اینکه نرخ های فروش در بهمن ماه مقداری افت داشته است اما تقریبا درآمدی نزدیک به ماه گذشته داشته و شرایط نرمالی دارد.در 9 ماهه سود هر سهم 135 تومان بوده و می تواند در پایان سال مالی به 180 تومان دست پیدا کند.

در بین  فولادی ها خبر برق کمی نگران  کننده است ولی اثر جدی ندارد  . در نوسانی ترین عضو گروه یعنی ذوب اگهی دعوت به مجمع زده شده برخی شایعه کردند امروز مجوز افزایش سرمایه دوباره برخی شرکت ها از جمله ذوب صادر می شود  . مجمع  شرکت اگهی شد و به نظر این طرف سال افزایش سرمایه قطعی و حتی ممکن است ثبت هم  بشود . در مجموع ذوب ازاین پس روی دور تند رویدادها را پیش می برد  . با دید کمی بلند مدت نگاه کردن و توقف را به جان خریدن ذوب بد نیست ولی در کل فروش قبل از مجمع را بهتر می بینیم .

امروز در گروه  برق رمپنا را خوب خریدند  . امروز خبری رسید که به  زودی مپنا  زیرمجموعه هارا راهی بازار میکند ولی خبرمهم تر این  بود که  عرضه عمومی 5 درصد از سهام شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا (واحد تجاری فرعی شرکت گروه مپنا) به تعداد 1.000.000.000سهم و با قیمت پایه فروش کل سهام عرضه شده به مبلغ 24.000 میلیارد ریال (قیمت پایه هرسهم 24.000 ریال) عجیب ست  . برخی معتقدن این  یک  سیگنال است . 5 درصد  با قیمت  2400 میلیارد تومان یعنی کل این  شرکت 48 همت است  و جالب تر این گه مارکت خود رمپنا 75 هم است و یک شرکت  زیرمجموعه 48 همت ! به نظر این  سهم کم کم  با این خبرها و رویدادها مورد توجه  بازار قرار میگیرد

 

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم