جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروز چهارشنبه 13 دی 1402

گزارش بازارامروز چهارشنبه 13 دی 1402

نوید خاندوزی
ژانویه 3, 2024
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروز چهارشنبه 13 دی 1402 

دی از نیمه گذشت و …

امروز درمیانه های راه دی بازار خیلی جذاب پیش نرفت و البته در نیم ساعت اخر کمی فضا بهتر و خاص تردنبال شد و کمی بازار حمایت شد. البته بازار با این حمایت ها جان نمیگیرد برای بازار باید فکر اساسی کرد .

قبل از آغاز گزارش بازار یک بار دیگر روز مادر را به همه مادران و زنان این سرزمین تبریک می‌گوییم ررای سپاس از عشق بیکران و بی‌انتهای مادران به فرزندان دست یکایک آنها را باید بوسید

بازار را در حالی در آخرین روز هفته پیش بردیم که به نیمه‌های دی رسیدیم و هنوز تحولات زمستانی نتوانسته تن بازار را کمی گرم کند و عطش و آتش خبرهای تجدید هم آن شعله‌ای که همه فکر می‌کردند نداشت تا بازار سردرگم و رها در این موج‌های نوسانی در تلاطم باشد کار بازار این روزها آسان نیست به خصوص اینکه دوباره کمی وزن تحولات سیاسی و تنش در منطقه بالا گرفته البته بازار به این تنش‌ها عادت کرده اما در هر صورت امروز چاشنی احتیاط برای آخر هفته در چهره بازار به طور کامل مشهود و روشن بود
البته امیدواری‌هایی برای زنده نگه داشتن بذر امید در جان بازار وجود دارد که می‌تواند در روزها و هفته‌های بعد آرام آرام جوانه زده کمی در این زمستان دل سهامداران را گرم کند

به این موضوع اعتقاد داریم که شاید چند رخداد در دو هفته کاری پیش رو کمی بتواند دوباره دل بازار را قرص‌تر کرده و اردرهای خرید را قوی‌تر البته همه این شرایط را به قول قدیمی‌ها در فضای آزمایشگاهی بیان می‌کنیم فضای آزمایشگاهی که پالس‌های منفی نظیر تغییرات احتمالی در بودجه و خبرهای منفی سیاسی در دل آن جایی ندارد و یک آرامش نسبی بیرونی برقرار است در این فضا به نظر سه تحول می‌تواند موتور بازار را گرم کرده و فضای او را بهتر نماید و البته امروز آن روی سکه را نیز بیان می‌کنیم
اما ابتدا بگذارید کمی خوشبین باشیم به این سه تحول بپردازیم که از هفته‌ها و روزهای بعد چشم و گوش سهامداران باید به دنبال آن باشد

عامل اول که تازه دیروز کمی شاخک‌های بازار را تیز کرده بود و بسیاری به آن توجه می‌کردند نرخ دلار است چند تحول در روزهای گذشته خ داده که بار دیگر این نرخ را به عنوان یکی از مهم‌ترین درایورهای رشد بازار در کانون توجه قرار می‌دهد موضوع اول و تحول مهم خبرهایی از عراق بود که خرید و فروش کاغذی نرخ ارز را تا حدودی با چالش مواجه می‌کرد .عراق و افغانستان همواره در کنار ترکیه مسیرهای جایگزین برای دور زدن تحریم‌ها و آمدن ارز به کشور بودند از سوی دیگر دیروز جلسه ارزی در مجلس برقرار بوده که به شکل غیر علنی و غیر رسمی پیش رفت به نظر نتایج این جلسه خیلی زود‌تر از آنچه فکرش را می‌کنیم خود را بروز خواهد داد و تحول سوم اتفاقیست که بارها در این مدت بیان کردیم و ان هم این است که به نظر دولت چاره‌ای برای بالا آوردن نرخ دلار نیما ندارد و این مسیری است که احتمالاً در پیش گرفته خواهد شد و بازار می‌تواند به آن توجه کرده و اتفاقاً معتقدیم یکی از مهم‌ترین تحولات بنیادی بازار است امروز هم بی سرو صدا به ۳۹۲۰۰ نزدیک شدیم

از سوی دیگر طی روزهای گذشته معاملات شمش طلا و به طور کلی معاملات فولادی‌ها در بورس کالا شدت گرفته و پرحج شده است که بسیاری آن را پیش زمینه حرکت نرخ ارز دانسته و معتقدند که به زودی اثرات این حجم‌ها خود را در بازار نشان می‌دهد

اما عامل دوم عامل بسیار مهم و از دید ما پایدار و ماندگار و اثرگذار است که خود را در گزارش‌های میان دوره‌ای ۹ ماهه نشان می‌دهد
گزارش‌های پیش رو آخرین دور از گزارش‌های سال جاری هستند که برآورد کلی از آنچه در دل شرکت‌هاست نشان می‌دهند و بازگو کننده این واقعیت است که می‌تواند مبنای محاسبه پی به ای فوروارد تحلیلگران باشد معتقدیم حتی اگر گزارش‌های ۹ ماهه به مانند گزارش‌های ۶ ماهه منطقی و مناسب و هم وزن باشد اتفاق و رویداد مهمی برای بازار رخ داده و در اولین گام کف قیمت‌های فعلی بسته شده و ریسک بازار به شدت کاهش می‌یابد

از هفته بعد گزارش های میان دوره‌ای آغاز می‌شود و امیدواریم امیدواریم و باز هم امیدواریم این بار سازمان بورس با تذکرات، تشویق‌ها و تنبیه‌ها نگذارند که شرکت‌ها اطلاعیه‌ها را جمع کرده و در روز پایانی راهی کدال کنند

و عامل سوم که معتقدیم می‌تواند تکمیل کننده سناریوی خوشبینی بازار و حرکت آن در روزها و هفته‌های پیش رو باشد بحث دوباره تجدید است که این بار با شکل و رنگ دیگری خود را بروز دهد

معتقدیم این بار از سوی حاکمیت مجلس یا دولت تغییراتی در حوزه تجدید به وجود خواهد آمد که می‌تواند مسیر بازار را با شکل خاصتری پیش ببرد و بازار را در فضای منطقی‌تر و بهتری قرار دهد و معتقدیم البته این بار تجدید از آستین گروه‌های لیدر نظیر خودرو بانک بیرون می‌آید که می‌تواند در فضای فعلی بسیار اثرگذار باشد
به اخبار روزهای پیش رو باید توجه کرد

و اما این یک بعد سناریوی اثرگذار در بازار است که البته شاید ما کمی خوشبین باشیم اما معتقدیم احتمال وقوع آن بیشتر است اما سناریوی بد سناریوی نسبتاً بدبینانه است که با عدم تحقق رویدادهای فوق گره خورده و دوره سکون عمیق‌تر بازار را به شکل ادامه داری پیش می‌برد و درست در همین فضاست که احتمالاً کاهش حجم به سراغ بازار آمده و دوباره پروژه بازی و بازی روی سهم‌های کوچک را تقویت می‌کند حقیقت امر این هم سناریویی است که خیلی نمی‌خواهیم فعلاً به آن وزن بدهیم اما مثل سایه پشت سر بازار حرکت می‌کند و در کمین اوست

به نظر در تکمیل موضوعات بالا بحث تحلیل تکنیکال شاخص و شرایط خاص آن نیز همین موارد را نشان می‌دهد که تا حدودی بروز این دو سناریو در چهره بازار مشخص است اما در کنار این موارد به یک نکته می‌پردازیم و البته سعی خواهیم کرد با تکمیل کردن اطلاعات تکمیلی روزهای بعد هم در مورد آن صحبت کنیم و آن هم بحث چالش‌های فعلی صندوق‌های اهرمی است که این روزها به یکی از چالش‌های بازار تبدیل شده. حتماً مفصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد اما چند نکته را در ذهن داشته باشید نکته اول این است که به وزن و اهمیت این صندوق‌ها در بازار توجه کنید اگر پالایش دارا را کنار بگذارید این صندوق‌ها مهم‌ترین صندوق‌های فعلی بازار هستند که اثرات بسزایی در جذب منابع و حرکت بازار دارند پس هر گامی در جهت ضربه زدن به این صندوق‌ها به شدت بازار را با چالش و مخاطره مواجه می‌سازد در سوی دیگر معتقدیم این صندوق‌ها توانسته‌اند جایگاه و نقش خود را بین فعالان بازار نیز باز کرده و در شرایط فعلی بازار بازیگران بازی ساز و نقش آفرینی باشند

اما دو موضوع نیز در مورد ماهیت این صندوق‌ها و شرایط آن وجود دارد که کمی نهاد ناظر و برخی از متولیان بازار را نگران کرده ولی قبل از بیان این موارد نکته‌ای در مورد به طور کلی ماهیت صندوق‌های اهرمی بیان کنیم و آن هم این است که به نوعی وظیفه این صندوق‌ها پذیرش ریسک بیشتر و در عین حال جذب آن بخش پول سرمایه‌گذاران است که حاضرند این ریسک را بپردازد بی رمق کردن این صندوق‌ها دوباره بخشی از جریان پول ریسک‌پذیر را به پروژه بازی سوق می‌دهد و ماهیت فعلی این صندوق‌ها نیز باید طوری باشند که پوشش دهنده ریسک پذیری سهامداران باشند اینکه این صندوق‌ها نیز در بازار رفتار صندوق‌های معمولی را داشته باشند قابل قبول شاید باشد ولی نظم جریان فعلی را برهم میزند و نکته آخر که فعلاً سربسته و دربسته در مورد آن صحبت می‌کنیم بحث اختلاف قیمت تابلو با ان ای وی و بحث صدور و ابطال و بازی های آن است که کار وقتی گره می‌خورد که بازارگردان این صندوق‌ها و بازیگران غیر رسمی وارد ماجرا می‌شوند به نظر بخشی از نگرانی سازمان در مورد این موارد درست است اما نباید منجر به برهم خوردن نظم بازار از این ناحیه گردد

و اما در تکمیل بحث دیروز در مورد سالگرد ترور و اتفاقات آن روزهای بازار ، چند نکته را در تکمیل یادآوری می‌کنیم نکته اول این است که چه در آن مقطع و چه در مقاطع بعد در رویدادهای مختلف سیاسی نشان داده شد که بورسی‌ها خیلی تحلیلگران سیاسی قابل اعتمادی نیستند و به نوعی شاید بتوان گفت تغییرات پورتفوی آنها بر نظرات سیاسی چربش دارد نکته بعد در مورد این است که واکنش بسیاری از افراد بورسی اعم از مدیران دارایی و سهامداران خرد و کلان حقیقی به بسیاری از این اتفاقات هیجان زده و به نوعی اگزجره است و یا همیشه خوشبین خوشبین و یا بدبین بدبین هستند البته بر کسی پوشیده نیست که ریسک جنگ در آن مقطع اتفاق کوچکی نبود

نکته سوم که به نظر نکته جالبی است این است که تمام کسانی که در آن مقطع در بازار در آن مقطع یک هفته‌ای خرید کردند چند ماه بعد با سودهای عجیب توانستند آن سهم‌ها را بفروشند این موضوع این نظر را تکمیل می‌کند که در پنیک‌های خاص این چنینی که ریشه تحولات بیرونی و سیاسی دارد میتواند فرصت‌های جالبی پدید آید که قابلیت‌های سودآوری و البته توام با ریسک را برای بازار ثبت می‌کند

بهتر است حداقل حقوقی‌ها فارغ از تحولات کوتاه مدت رخ داده با تکیه بر تحولات بنیادی در بازار حرکت کنند از چنین فرصت‌هایی استفاده نمایند کاری که طی این سال‌ها کمتر دیده شده و حقوقی‌های ما هم دنبالرو جو بازار شدند

و نکته آخر حرفی است که دیروز هم بیان کردیم هرگاه ارکان مختلف بازار با هم متحد و همگام و همدل موضوعی را پیش بردند بازار در نقاط قابل قبولی قرار گرفته و می‌تواند ریسک‌های خود را پشت سر گذاشته و فرصت‌های طلایی را رقم بزند این اتحاد و همدلی باید در زمینه‌های مختلف خود را نشان دهد که به نظر ماهیت جریان فعلی در این مقطع بازار این امر را نشان نمی‌دهد و همچنان معتقدیم اگر سازمان بورس به عنوان یک متولی قدرتمند در این بازی عمل کند اتفاقات متفاوتی برای بازار شکل خواهد گرفت که خیلی زود خود را در تابلوی معاملات دارایی سهامداران نشان می‌دهد

یک نکته هم در پایان مقدمه عرض کنیم … عزیزان دوستان که به هر دلیلی انتقادات را برنمی تابید . اگر واقعا این متن و نوشته ها دغدغه شماست وای به حال ما که سطح نگرانی شما تا این حد نزول کرده است . ما در این مطالب روی مطالب اقتصادی صحبت میکنیم وبه واقع اگر قرار باشد همین موارد هم گفته نشود و توجه نشود … به قول بنده خدایی این شما و این مملکت … سعی کنید کمی سطح درک و سواد و صد البته انتقاد تحمل اقتصادی خود را بالا ببرید … شک نکنید هر چه گفته می شود ازسر دلسوزی است نه قصد و نیست خاص سیاسی …

بگذریم و سراغ بازار برویم…

ساختمانی های خوش نوسان

در نمادهای ساختمانی شاهد نوسانات مثبت و ارام این گروه بودیم همچنان سهام ساختمانی جز سهام پر مخاطب بازار می باشند

ثمسکن با رشد بالای ارزش ان ای وی همراه شده است سهم در صورت شکست قیمت های 860 تومان تا سطوح 920 تومان صعود خواهد کرد این سهم ساختمانی شرایط خوبی از دید بنیادی داشته و رشد قیمتی خوبی در انتظارش است ثمسکنی که شنیده می شود ارزش ذاتی 1000 الی 1200 تومانی دارد

وساخت از کف قیمتی 220 تومان برگشت 15 درصد تا اینجا زده است سهم مقاومت 240 تومانی داشته و در صورت شکسته شدن این سد قیمتی سهم به سمت سطوح 280 تومانی حرکت خواهد کرد وساختی که خبرهای خوبی از زیر مجموعه هایش به گوش می رسد و ثنوسا هم در حال افزایش قیمت خوبی است

ثغرب هم در تلاش برای رشد بیشتر تا سطوح 1600 و 1800 تومان است این سهم هم مقاومت های خوبی شکسته و پول خوبی وارد سهم شده است البته عمدتا سهم به واسطه حرکت های جریان پولی با اقبال همراه و با نوسانات مثبت همراه می باشد

ثامید در هفته جاری نوسانات قیمتی مثبتی داشته و کف قیمتی 225 تومان را مجدد تثبیت کرده است. در دو روز اخیر سهم معاملات پرحجمی داشته و در معاملات بلوکی نیز فعال بوده است. سهم مقاومت 250 تومان را پیش رو دارد که در ماه گذشته در عبور از آن با افزایش عرضه ها همراه شد. با توجه به اینکه گروه انبوه سازی بیشتر حول جریان نقدینگی و توجه بازار رشد می کند انتظار می رود بتواند فارغ از شرایط گزارشات فصلی، رشدی میان مدت را رقم بزند. همچنین بررسی افزایش حجم معاملات ثامید می تواند کمک زیادی به شناسایی روند قیمتی آن کند.

خودرویی ها و خبرهای خوب

در نمادهای خودرویی شاهد روند نوسانی مثبت بودیم خبرهایی در خصوص احتمال خروج برخی خودرویی ها از نرخ گذاری دستوری سبب اقبال بازار به این سهم ها شده است البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست ولی زمزمه های این موضوع بسیار جدی تر از قبل پیش می رود

ایران خودرو امروز کمی مثبت بود سهمی که شرایط خوبی در صورت خروج محصولاتش از نرخ گذاری دستوری پیدا خواهد کرد این سهم فعلا در رنج قیمتی 260 الی 280 تومان در نوسان می باشد ایران خودرویی که شایعات تجدید ارزیابی هم داشته و در موقعیت خوبی از دید خبری قرار دارد

خاور هم با کف قیمتی 360 تومانی و سقف 400 تومانی نوسانات خوبی می دهد این سهم خودرویی از سود سازی بالایی برخوردار و به زودی افزایش سرمایه هم اجرایی خواهد کرد شنیده می شود خاور می تواند با دید میان مدت هم با دید بنیادی و هم تکنیکالی صعود خوبی خواهد کرد اما فعلا روندش نوسانی دنبال می شود

خساپا هم توان رشد قیمتی خوبی به صورت نوسانی از کف 240 تومانی تا سطوح 260 تومانی دارد خساپایی که می تواند نوسانات 10 درصدی بدهد اما خبر قوی سهم یا تجدید ارزیابی یا عرضه سهام قطعه ساز شرکت های زیر مجموعه می باشد

در قطعه  سازی ها خنصیر متعادل بود  خنصیر در آذر درآمد 53 میلیارد تومانی داشت و مجموعا در پاییز 172 میلیارد تومان محقق کرد که نسبت به تابستان 8% افت داشت. برای خنصیر انتظار گزارش 9ماهه خوبی وجود دارد و انتظار می رود در 12ماهه شرکت 80 تومان سود به ازای هر سهم بسازد. در نمودار سهم نیز طی روزهای اخیر رشدی پرشتاب آغاز شده و هدف میان مدت سهم محدوده 1600 تومان می باشد. محدوده 1150 الی 1200 تومان ریسک به ریوارد مناسبی جهت ورود به معامله میان مدت دارد.

امروز خفنر و خزر بازهم خوب بودند … خموتور هم جالب است . خموتور هم  شرایط خوبی را دارد و این  سهم نیز بعد از ثبت  یک  فشار فروش دارد و بعد  رشد میکند   همچنان  روی 2 گزینه  خفنر و خزر هم مثبت هستی و شرایط خوبی دارد  با دید کمی صبر این دو نیز گزینه های خوبی در بازار هستند

 

 

غذایی های خوش اقبال

در نمادهای غذایی شاهد روند  نوسانی خوبی در برخی سهام این گروه بودیم غذایی هایی که مستعد رشد و بازدهی خوبی هستیم

غپاک نوسانات بسیار خوبی به واسطه تجدید ارزیابی خود دارد سهم با کف قیمتی 1600 تومان و اهداف 1800 و 2000 تومان نوسانات خوبی دارد این سهم غذایی فرصت خوبی به دست داده و جز سهامی است که توان نوسانات خوبی به واسطه تجدید ارزیابیش دارد

غزر هم فعلا با روند نوسانی همراه است سهم کف قیمتی 220 تومانی و مقاومت 260 تومانی دارد و اکنون سهم در سطوح نزدیک مقاومتش قرار گرفته است به نظر می رسد فعلا سهم در همین سطوح نوسانی به روند خود ادامه دهد تا خبر قوی در سهم منتشر شود

در غچین به نظر می رسد بازار انتظارات بالایی با افزایش قیمت محصولات شرکت دارد غچین تا سطوح 560 تومان و سپس 600 الی 620 تومان جای صعود دارد این سهم غذایی وضعیت بنیادی بسیار خوبی داشته و شنیده می شود تعدیل مثبت بالایی دارد سهم از دید تکنیکالی نیز وارد الگوی صعودی بسیار خوبی شده است

چهارگوشه بازار

شاملا تا صف خرید پیش رفت سهم تارگت 2400 الی 2500 تومانی دارد و بارها بر سهم در قیمت های کمتر از 2000 تومان تاکید شد تحولات بنیادی که تولید کودهای شیمیایی در سهم شکل گرفته است سبب اقبال به شاملا و نوسانات مثبت در این سهم شده است

بیمه کوثر به خوبی حمایت می شود و این امر نشان میدهد سهم در حال شکست قیمت های 360 تومانی و رشد تا سطوح 420 تومان می باشد این سهم بیمه ای شرایط خوبی از دید بنیادی داشته و معاملات دو روز اخیرش نشان می دهد پول قوی هم وارد سهم شده است و سهم از دید تکنیکالی نیز اهداف 420 الی 460 تومانی دارد

ذوب هم اجازه افت به سهم را نمی دهند این سهم اوضاع و احوال بسیار خوبی داشته و با دید میان مدت جای رشد قیمتی خوبی خواهد داشت ذوبی که بازار همچنان در انتظار اخبار افزایش سرمایه سهم می باشد و باید دید درصد افزایش سرمایه سهم چقدر است شایعاتی در خصوص افزایش سرمایه 600 درصدی و حتی 1000 درصدی وجود دارد به هر حال اینده روند معاملاتی سم بستگی بالایی به میزان درصد افزایش سرمایه دارد

وساپا هم روند نوسانی خوبی دارد کف سهم در قیمت های 460 تومان بسته شده و سهم تارگت 520 تومانی دارد این سهم سرمایه گذاری خبرهای خوبی از فروش دارایی های ملکی تا سهام شرکت های زیر مجموعه دارد اگر تحولی در گروه خودرو صورت بپذیرد وساپا تاثیر بالایی از این امر خواهد پذیرفت

گروه  زراعت هم مثل گروه غذایی خوب میخرند زفجر بعد از عرضه اولیه جالب بود  حدود 40 درصد اصلاح کرد و پس از آن وارد روند صعودی شد و رشد خوبی را تجربه کرد.در حال حاضر سهم به محدوده مقاومتی خود نزدیک شده است و انتظار داریم برای ادامه رشد، مقداری اصلاح کند. در پاییز عملکرد خوبی داشت و به درآمد 268 میلیارد تومانی دست پیدا کرد که نشان دهنده رشد 16 درصدی نسبت به فصل تابستان است.میانگین فروش ماهانه این شرکت 75 میلیارد تومان بوده که در آذرماه با فروش 91 میلیارد تومانی ، 20% بالاتر از میانگین سال جاری درآمد داشته است.در شش ماهه حسابرسی شده به سود 1525 ریالی به ازای هر سهم رسیده است که انتظار داریم در 12 ماهه به 3500 ریال برسد.

دراین گروه  فخوز خوب معامله می شود و ریسک به ریوارد  جذابی دراین نرخ ها دارد در سوی دیگر دراین گروه اگر بخواهیم سهم خوب انتخاب کنیم گزینه ها با محوریت  گزارش های خوب کم نیست ازهرمز تاارفع از چدن و فولاد  بگیر تا  کوچکترها  فنورد و فوکا

در بین  سهم ها  کاوه هم  جذاب بوده و بلوک های خوبی دارد  پاییز خوبی داشت سهم به 32559 میلیارد ریالی رسیده است و نرخ ۱۹۸,۴۱۵,۰۸۱ ریال است در آبان 30697 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ داخلی ٢٠١,۵٨١,۴٧٩ ریال است
9 ماهه 279130 میلیارد ریال فروش داشت . 6 ماهه 185746 میلیارد ریال رسید . به نظر رویداد خوبی برای سهم  رخ میدهد و گزارش خوبی می زند
6ماهه 1579 و در 3ماهه به سود 843 ریالی رسیده . بالای 2300 2400  ریال  ممکن است  سود  بزند  و چشم انداز 2800  ریال  سود  را جدی میکند  .

در بین  سیمانی ها نیز گزینه های خوب را  چند  باری نوشتیم  یک  باردیگر تاکید میکنیم  ساوه  سابیک  ساربیل ساروم سکرما  سفانو  سخوز سپاها و دربین  هلدینگ ها نیز شاید کمی گفتنش سخت  باشد ولی سغدیر به نظر گزینه بدی نیست البته مشکل نقد  شوندگی دارد ولی در کل سغدیر در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده به سود ۱۳۱۸ ریالی رسیده است در سود تلفیقی 183 تومان  سود  تلفیقی داشته گویا و این عدد  به خوبی نشان دهنده ارزندگی سهم  است . با تقسیم  سود  1200  ریالی و سود  سال بعد  2000 ریالی به نظر پی به ای حوالی 4 دارد و ریسک کم … سهم  بدی نیست و کم  ریسک گروه  سیمان است

امروز در بازار فافق را خوب میخریدند این سهم  به واسطه  مارکت کم و صورت های مالی خاص و شرکت های زیرمجموعه مورد توجه است همین حالا ارفع سازان کرمان نزدیک  90  میلیارد تومان  سود در 6ماهه  ساخته و 12ماهه  به  200 میرسد و ارزش خود این  شرکت حداقل 1000 میلیارد تومان است ولی بازار به این موارد نکاه نمیکند به نظر فافق در قیمت های فعلی قیمت خوبی رادارد و بد نیست

و سراخر سراغ  شگستر برویم … در مورد  شگستر سهم  شرایط خاص و ویژه در بازار دارد و حجم خوبی را امروز خورد و حالا مورد توجه دی ترید های بازار هم هست با دید نوسان  احتمالا  زیر 1650 و حوالی 1600  با تقاضای خوبی مواجه می ش.د و با دید نوسان  به نظر خرید سهم گزینه خاصی است

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم