جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروز یکشنبه 30 مهر 1402

گزارش بازارامروز یکشنبه 30 مهر 1402

نوید خاندوزی
اکتبر 22, 2023
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروز یکشنبه 30 مهر 1402 

پایان مهر بی مهری ! 

 بازار امروز بد نبود ولی خوب هم ظاهر نشد . مثبت بود اما انتظارات با این گزارش ها از بازار بسیار بیشتر است ! حتی این عدم واکنش خاص مثبت قوی را برخی برای بازار با این حجم گزارش های خوب کمی نگران کننده می دیدند  …ولی به هر حال هر چه بود امروز روز بدی نبود … امروز اخرین روز مهر هم بود … چشم به هم زدیم مهر هم تمام شد .

امروز ۳۰ مهر آخرین روز ماه مهر را در حالی به پایان بردیم که دو روز آخر تازه عالیجناب مهر به یادش افتاده که ماه مهرورزی بوده و باید کمی هوای سهامداران را بیشتر می‌داشت… اما به هر حال هرچه بود مهر این بار با بی‌مهری دنیای سیاست حال بازار و سهامداران را گرفت و حسابی او را سرکوب کرد . درست از نیمه‌های مهر بود که این ماجرای جنگ و اتفاقات آغاز شد و فضا شکل دیگری به خود گرفت و هنوز که هنوز است به پایان نرسیده و اشکارا تاثیر آن رادر بازار می بینیم .
البته این دو روز اوضاع با کمک گزارش‌ها کمی بهبود یافت و اگر بچه های بیسیم به دست‌های لب مرز بازار اجازه بدهند کمی می‌تواند نفس بکشد و فضای بهتری را پس از انتشار گزارش‌های میان دوره‌ای تجربه نماید البته یک موضوع را نیز عرض کنیم که چرا همچنان جریان پول همراه بازار نیست و ما آن وزن قوی و حجم بالا را در بازار احساس نمی‌کنیم؟؟ بخشی از این ماجرا به کلیت بازار برمی‌گردد که تماشاچیان و کسانی که در دسته صابرین و ساکتین بازار قرار گرفته‌اند طی این مدت ضرر نکرده و دور بودن آنها از بازار هم از بعد روانی و هم از بعد مالی برای آنها منفعت داشته که البته شاید این چند روز مثبت کمی آنها را قلقلک داد و فضای ورود پول به بازار را بیشتر کند که امیدواریم این اتفاق رخ دهد
اما در سوی دیگر هنوز بسیاری از افراد ریسک جنگ را روی سر بازار می‌بینند و همواره با این ترس می‌خوابند که فردا صبح ممکن است غافلگیر شویم و اوضاع جور دیگری باشد حق هم دارند ممکن است یک روز صبح بیدار شویم و با شوک حمله زمینی مواجه باشیم اما احساس می‌کنیم این موضوع زیادی برای سهامداران بولد شده و حتی در صورت وقوع، اتفاق عجیبی نخواهد بود. منتها ما هرچه بگوییم بازار فکر و ذهن خود را دارد و چیزی جز گذر زمان این ماجرا را بهبود نمی‌بخشد
به هر حال بورسی‌ها همواره نشان دادند که به سرعت تغییر موضع داده و گذر زمان روی آنها اثرات بسزایی دارد
درست مانند کسانی که یک سال قبل در اوج اعتراضات به چشم اندازهای عجیب و غریب در نظام  سیاسی فکر می‌کردند و چند هفته بعد سخنان رئیس کل بانک مرکزی و نماینده‌های مجلس و رئیس جمهور همان نظام را تجزیه و تحلیل می‌کردند…
بگذریم آنچه این روزها عاملی برای حرکت و توجه دوباره به بازار شده گزارش‌هاست و یک بار دیگر تاکید می‌کنیم که گزارش‌های مالی و به طور کلی عوامل بنیادی که خود را در نهایت در گزارش شرکت‌ها نشان می‌دهد خاص‌ترین و با کیفیت‌ترین و با ثبات‌ترین عاملی است که می‌تواند در وضعیت قیمت شرکت‌ها موثر بوده و آنها را به سمت یک ثبات قیمتی و حتی افزایش قیمت در بازار سوق دهد

گزارش‌ها دیروز و امروز کدال را گلباران کرد و طی این چند روز سعی می‌کنیم نکاتی در مورد این گزارش‌ها بیان کنیم و فردا با تکمیل گزارش‌ها در مورد عوامل بنیادی و اثرات آن بیشتر صحبت خواهیم کرد

انتشار گزارش‌ها یک بار دیگر ثابت کرد که سه بخش از ارکان بازار ما با ایراد و مشکلات ساختاری زیادی مواجه هستند و شاید اگر بخواهیم شفاف و خودمانی صحبت کنیم کاریکاتوری از یک ساختار درست مالی و سرمایه‌گذاری به شمار می‌روند
دسته اول ناشرین و شرکت‌ها هستند که تقریباً همه ارکان قاعده سهامداری را به سخره گرفته و با هر شکل و هر زمان و هر مدلی که دوست داشته باشند گزارش می‌دهند و خیلی سهامدار خرد و نظرات و منافع سهامدار خرد برای آنها مهم نیست دسته دوم که انتظار زیادی از آنها می‌رود نهاد ناظر یا سازمان بورس است که بعد از گذشت این همه مدت نتوانسته شرکت ها و ناشرین را سر خط بیاورد و در ابتدایی‌ترین موضوع یعنی انتشار گزارش‌ها، این شرکت‌ها هستند که همه را به بازی می‌گیرند و تازه سازمان بورس با عریض و طویل کردن تشکیلات مالی بدون عمق بخشیدن به آنها باعث شده تا ساختارها و نهادهای مالی بدون کارکرد تحلیلی و اثرگذاری در بازار روز به روز بیشتر شود…

و یک سوزن هم به خودمان بزنیم که انتشار گزارش‌ها تا این لحظه نشان داد حقوقی‌هایی که اسم آنها را تریلی یدک نمی‌کشد و بسیاری از مدیران صندوق‌ها و نهادهای مالی ، نه استراتژی درستی دارند نه خیلی به وضعیت شرکت‌ها و صورت‌های مالی اهمیت می‌دهند و فقط و فقط چشم به جو بازار و خرید و فروش‌های روزانه و حرکت‌های کوتاه مدتی داشته و از این بزرگان که انتظار بزرگیست رفتار کودکانه سر می‌زدند و انتشار گزارش‌ها به خوبی نشان داد آنها هم غافلگیر شدند و بیشتر طی این مدت تماشاچی خوب بازار بودند و هستند

به واقع از خود می‌پرسیم این حجم گسترده نهادهای مالی اعم از صندوق‌ها، سبدها ،تامین سرمایه‌ها و بسیاری از ارکان دیگر واقعاً دیدی از گزارش‌ها و وضعیت مالی شرکت‌ها نداشتند؟ کسی حساب نکرده بود؟ نمی‌گوییم آنها باید دل به دریای خون بزنند و رفتاری غیر عقلایی داشته باشد اما معتقدیم این مجموعه‌ها که به نوعی اسم حقوقی را یدک می‌کشند باید رفتاری خاص و منطقی‌تر در بازار داشته و کمی پیشرو  باشند  …

فردا سعی خواهیم کرد در مورد اثرات مالی گزارش‌ها و رفتار بازار بیشتر صحبت کنیم اما به نظر می‌رسد تا همین جای کار نیز با توجه به آرامش سیاسی قیمت‌های جذابی که وجود داشت گزارش‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده و حتی اگر رشدهای کوتاه مدتی را شاهد باشیم باز هم توانسته این سود و این شرایط کف قیمت بسیاری از سهم‌ها را بسته و ریسک بازار را به حداقل ممکن خود برساند
انتشار گزارش‌ها در شرایط فعلی برای بازار درست شبیه معمایی حل شده است که شاید هنوز جواب نهایی آن آماده نشده باشد اما بخش اصلی و ابعاد واقعی ماجرا روشن شده و حالا رفتارها در مقابل این معما حساب شده ه‌تر و قابل پیش‌بینی‌تر می‌باشد

اما این که جریان پول هنوز دل به حل این معمای اسان نمیدهد ناشی از ضربات مهلک از سوی دولت است که انگیزه و اعتماد او را از بین برده

و اما در پایان گزارش… هرکاری میکنیم  نمی‌توانیم از انتشار آمار مسکن دیروز که شوک بزرگی به بسیاری از افراد بود صحبت نکرد از دید ما انتشار گزارش دیروز مسکن چکیده و خلاصه حکمرانی بر مبنای بدون منطق اقتصادی و بدون فکر است .گزارش دیروز بازار مسکن به خوبی نشان می‌دهد که در چه افتضاحی از دوران سرمایه‌گذاری قرار داریم و عملکرد اقتصادی مدیران باعث شده است دلالی در این حوزه جای تولید و کار ارزشمند را گرفته و متوجه باشیم هر آنچه که در مورد تولید و ثبات اقتصادی گفته می‌شود شعاری بیش نیست

تورم بخش مسکن و رویدادهای آن در مدت گذشته یک بار دیگر نشان داد که زور مسئولین خواسته یا ناخواسته و از سر عمد و یا از سر استیصال و ناتوانی به بازار مسکن نمی‌رسد و هرچه بیان می‌شود تقریباً هارت و پورتی است که خود را در آمار به این شکل نشان می‌دهد و البته زور آنها به نسق کشی بازار مسکن نمی‌رسد اما بازار سرمایه و تولید کننده و شرکت‌ها از سیاستگذاری‌های دولت سیلی می‌خورند و زور او خوب به ما میرسد

گزارش بازار مسکن طی این سال‌ها همواره نشان داده که سیگنال واضحی به سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران فرستاده که مگر خر کله شما را گاز گرفته که وارد تولید می‌شوید یا سهامداری می‌کنید؟؟ طیب و طاهر بی دردسر اینجا می‌توانید بازدهی به دست بیاورید برای چه خود را به دردسر می‌اندازید…
البته معتقدیم اگر مشکل مسکن هم قرار است حل و فصل شود قطعاً از مسیر بازار سرمایه و محترم شمردن سرمایه ها خواهد بود

چیزی که دنیا به ان سمت رفته و ما البته بیشتر نقش آن را بازی می‌کنیم…

و در نهایت انتشار این آمار نشان داد که دولت هر چقدر ژست کمک را می‌گیرد به نظر پوچ و توخالیست و فقط بلد است جیب شرکت‌ها و سهامداران وتولید کننده را بزند و در مقابل آنها بایستد به بازار مسکن که می‌رسد موش می‌شود…چرا؟چون این بازار زمین بازی خود سیاستمداران است و به آن که می‌رسند خود را به کوچه علی چپ می‌زنند و از کنار آن رد می‌شوند و همه چیز را گردن بورس کالا و زمین کج و کفش خراب می‌اندازند
بگذریم و سراغ بازار برویم که با توفانی از گزارش ها مواجه شده است  …

رنج ساختمانی ها

در نمادهای ساختمانی شاهد رنج مثبت و روند صعودی در اکثر سهام این گروه بودیم به طوری که در بازار امروز این گروه لیدر بود

ثغرب با رنج مثبت و صف خرید همراه شد سهمی که با جهش قیمتی 7 درصدی به هدف 860 تومانی خود نزدیک شده است عبور از این مقاومت قوی سهم را به تارگت بعدی یعنی قیمت های 920 تومان خواهد رساند

ثبهساز بار دیگر به حمایت قوی 260 تومانی  واکنش نشان داد مدتی اسن سهم در رنج قیمتی 260 با اهداف 300 الی 320 تومان نوسانات خوبی می دهد به خصوص اینکه بازار با توجه به فروش های خوبی که این سهم داشته است انتظار سود 70 تومانی را دارد

ثاخت که با اصلاح قیمتی عمیق به سطوح 320 تومان رسیده بود توانست با برگشت روند خوبی همراه و فعلا رشد نوسانی مثبت داشته باشد عبور سهم از قیمت های 360 تومان می تواند راه را برای رشد بیشتر تا قیمت های 420 تومان هموار سازد

فولادی های خاص

در نمادهای فولادی شاهد گزارش های بسیار خوبی بودیم فولاد سازانی که با این گزارش ها در شرایط بسیار خوبی به سر می برند

فولاد مبارکه توانست به سود بسیار خوبی در 6 ماهه برسد . واقعا فولاد بهترین گزارش را داشت و این سود ها یعنی میتوان  به اعداد  بالای 1400 ریال سود در فولاد هم  دل بست  فولاد یکی از خاص ترین گزارش ها بود سهم در ۳ماهه به سود ۳۳۴ ریالی رسیده بود 6ماهه 656 ریال شد
در ۳ماهه به سود عملیاتی ۲۷۰۷۲۳ میلیارد ریالی رسیده و ۶۸۸۲۱ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی دارد
در ۳ماهه ۲۶۷۴۱۲ میلیارد ریال سود خالص محقق کرد
در 6ماهه سود عملیاتی 512857 میلیارد ریال بود و سود غیرعملیاتی 98816 میلیارد ریال شد و به کمک او امد و در نهایت 524473 میلیارد ریال سود خالص دارد
بخش دیگری از سود فولاد در گزارش 12ماهه شناسایی می شود از دید ما  فولاد  تا این  لحظه  بهترین های گزارش ها بوده  و قابلیت رشد نوسانی و کوتاه مدت دادن  به سهم  را نیز دارد هر چند صف نمی شود

فنورد شایعات سود سازی بالایی دارد شنیده می شود امسال سهم به سود 550 الی 600 تومانی می رسد و در 6 ماهه سود 250 الی 300 تومان را رونمایی  خواهد کرد سهم به تارگت 2400 تومان رسیده و در صورت رشد بیشتر هدف 2600 تومانی خواهد داشت گزارش 6 ماهه برای فنورد بسیار مهم است

ذوب همچنان به واسطه شایعات تجدید ارزیابی روند نوسانی را دارد سهم برای رشد قیمتی درست و حسابی باید بتواند سد  قیمتی 360 تومانی را در هم بشکند ذوبی که بازار ظاهرا در انتظار مشخص شدن درصد تجدید ارزیابی و ماهیت صورت های مالی 6 ماهه اش می باشد

دارویی های توانا

در نمادهای دارویی نمادهایی که پتانسیل سود سازی بالایی دارند مورد توجه بوده و امروز اقبال خوبی را شاهد بودند

دسانکو به واسطه خبرهایی در خصوص جهش نرخ داروهای سرطانی چند روزی است مورد اقبال و نوسانات مثبت واقع شده است سهم به قیمت های 650 تومان رسیده است اگر بتواند در قیمت های بالای 650 تومان تثبیت شود تا سطوح 720 تومان صعود خوبی خواهد داشت

کی بی سی با صف خرید به قیمت های بالای 1800 تومان برگشت و بار دیگر رسیدن به سطوح 2000 تومان امکان پذیر است سهم حمایت های خوبی می شود و شنیده شده قراردادهای واردات داروهای تنفسی و واکسن های خاص را در دستور کار دارد

دشیمی در انتظار صورت های مالی 6 ماهه است شنیده می شود سهمی 280 الی 300تومان سود محقق شده است این سهم امسال رسیدن به سود 600 الی 700 تومانی برایش محتمل و می تواند با گزارش خوب به سمت قیمت های 3200 و 3500 تومان حرکت داشته باشد

در دسبحان نیز گزارش بد نبود دسبحان 6ماهه با سرمایه جدید 655 ریال سود محقق کرده و 4587 میلیارد ریال سود عملیاتی و 3490 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 3ماهه سهم 1968 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1650 میلیارد ریال سود خالص که درامد 414 میلیارد ریالی سود غیرعملیاتی هم به کمک شرکت امده است این  گزارش نشان میدهد  اقبال به سهم  بی دلیل نیست و رسیدن  به  1200  ریال سود و قیمت های نزدیک  1000تومان  شدنی است

بانک های خوش سود

در نمادهای بانکی شرایط خوبی را شاهد هستیم بانک ها صورت های مالی خوش سودی را ارائه داده و برخی پی بر ای های جذابی گرفته اند

در بین  بانکی ها هنوز گزارشی که بتواند  فضای قوی را  رقم  بزند نیست  . از وشهر شنیده می شود  6000 ریال سود در 6ماهه دادرو البته  بخشی قابل تکرار نیست  . در این گروه گزارش وبصادر خیلی خاص نبود  وبصادر در 6ماهه به سود 34 ریالی رسیده است و 21 ریال سود3ماهه محقق کرده بود
سهم در 6ماهه 203497 میلیارد ریال درامد عملیاتی و 5917 میلیارد ریال سود خالص دارد

از وتجارت شنیده می شود  190  ریال در 6ماهه محقق کرده و اگر این عدد  باشد  قیمت جا  برای حرکت دارد و وتجارت و وبملت  بنیادی های گروه می شوند

در بانک سامان شاهد ادامه صف خرید و رشد سهم بودیم سهمی که فردا به مقاومت 320 تومانی رسیده و باید دید در واجهه با این سطوح چه خواهد کرد امسال سامان 100 تومان سود خواهد داشت و یکی از پایین ترین نسبت های پی بر ای را دارد

وکار هم مثبت شد با توجه به سود حدود 24 تومانی در 6 ماهه امسال سهم 50 تومان سود خواهد داشت وکاری که وضعیت بنیادی خوبی در بانک ها داشته و با تقسیم سود بالاتر به نسبت مابقی بانک های هم گروه قرار گرفته است سهم تا قیمت های 250 الی 260 تومان جای رشد و نوسان را دارد

در ونوین سهم در انتظار مشخص شدن میزان سود سازیش در 6 ماهه می باشد اگر سود 120 تومانی محقق شود سهم جای رشد قیمتی خوبی خواهد داشت ونوینی که امسال 200 تومان به بالا سود و ارزش ذاتی حداقلی 800 تومانی و تا پایان سال 1000 تومانی دارد

چهارگوشه بازار

فجر گزارش بسیار خوبی داد سهم در 6 ماهه 120 تومان سود ساخته است اما زیر بار فشار عرضه ها نتوانست به صف خرید برسد امسال سهم راحت سود 200 تومانی خواهد داشت فجری که هدف قیمتی 920 و 1000 تومانی داشته و در قیمت های بسیار خوبی از دید بنیادی قرار دارد

فاذر هم شایعات خوبی دارد شنیده می شود قراردادهای جدیدی گرفته و وضعیت تکنیکالی سهم نیز بهبهود خوبی داشته است سهم ظاهرا به پایان اصلاح خود رسیده و توان رشد قیمتی تا سطوح 200 تومان را دارد این سهم امروز هم مهمان نوسانات رو به بالا بود

در گروه زراعت روزهای قبل در مورد گزینه‌های مختلف صحبت کردیم امروز در مورد زشگزا صحبت می‌کنیم که به نظر رسیدن به ۲۰۰ تومان سود برای سهم عجیب نخواهد بود و با این شرایط سود  های خوب  می‌تواند برای سهم رقم بخورد سهم در گزارش شش ماهه جالب بود و بلافاصله هم صف شد 6 ماهه خوبی زد و 899 ریال سود محقق کرده است
در 3ماهه به سود 271 ریالی رسیده بود و 207 میلیارد ریال سود عملیاتی و 260 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 630 و سود خالص 862 میلیارد ریال بود به نظر با دید نوسان هم  شده  به  قیمت های بالای 16000 ریال می شود فکر کرد واقعا  زبینا هم خوب بو  فردا در مورد  سهم  صحبت میکنیم

در بین  قطعه  سازی ها شرایط بد نیست و اوضاع خوب است

دراین گروه خموتور هم بد نیست زیر نظر باشد  خموتور 6ماهه خوبی داشت و 229 ریال محقق کرد . در 3ماهه به سود 73 ریالی رسیده بود
سهم در 3ماهه 623 میلیارد ریال سود عملیاتی و 440 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 1873 سود خالص 1373 میلیارد ریال بود این سهم  را نیز زیرنظر بگیرید این گزارش عاملی برای رشد سهم می شود و چشم انداز 550 ریال  سود محقق شده را دارد

خچرخش هم  افزایش نرخ  گرفته است ولی در این سه کمی باید در 6ماهه دوم به گزارش ها دل بست ولی در کل خچرخش هم  شرایط خوبی را در کنار خپویش میتواند  داشته  باشد

در پایان  سراغ ختراک میرویم که واقعا از نظر عملیاتی خوب بود ختراک در 6 ماهه با سرمایه جدید به سود 237 ریالی رسیده است و البته 212 میلیارد ریال سود غیرعملیاتی دارد . سهم در 3ماهه 556 میلیارد ریال سود عملیاتی و 705 میلیارد ریال سود خالص و در 6ماهه سود عملیاتی 1575 و سود خالص 1498 میلیارد ریال بود به نظر شرایط خوبی برای یک رشد و صعود دارد

حسینا روند مثبت اما ارامی داشت سهمی که امسال 500 تومان سود دارد و در قیمت های 2250 تومان موقعیت خوبی ساخته است سهم ارام ارام به سمت تارگت های 2400 الی 2500 تومانی روانه خواهد شد تحولات خوبی به واسطه افزایش نرخ در این شرکت رخ داده است

در بین سهم های خاص تکیمیا واقعا خاص و خوب بود  تکیمیا که در بهار به سود 43 ریالی به ازای هر سهم رسیده بود، در تابستان با رشد 83درصدی به 122 ریال رسید. شرکت در شش ماهه 245 میلیارد تومان سود خالص کسب کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 191 درصدی داشته است. از لحاظ معاملاتی تکیمیا در دو ماه اخیر از توجه بازار به دور بوده و محرک خاصی در رفتار سهم دیده نشده است. همچنین عدم تغییر در حجم معاملات باعث شده روند معاملات غالبا بدون صف خرید و تقاضای بالا باشد.

در بازار تکمبا را هم  باید زیرنظر داشت  سهم گزارش ۶ ماهه را ارائه داده است با توجه به تحولات معتقدیم تکمبا ما امسال بالای 100 تومان  سود را دارد و این کمکی برای افزایش قیمت به بالای ۸۰۰ تومان خواهد بود  که در یک  فرایند سریع رخ نمیدهد تکمبا 6ماهه خوبی داشت و 429 ریال سود محقق کرد سهم در 3ماهه به سود 119 ریالی رسیده بود و پیشرفت خوبی داشت
سهم در 3ماهه 194 میلیارد ریال سود عملیاتی و 204 میلیارد ریال سود خالص داشت در 6ماهه سود عملیاتی 811 و سود خالص 739 میلیارد ریال بود

 

پالایشی ها نه خیلی خوب و نه بد بودند  هر چه میبینیم وبه نظر بازهم  شتران و شپنا  گزینه های خوبی هستند و شاید  شاوان هم  ب نباشد همه منتظر گزارش شبندر هستند که  شاید  به  قدرتمندی بقیه گروه نباشد .

پکرمان هم 6ماهه  بدون  سود  سرمایه گذاری ها  277 تومان سود داشت و فکر میکنیم این سهم  گزینه خوب  جالب تری برای بازار باشد  .پکرمان در ۳ماهه به سود ۱۴۰۳ ریال و 6ماهه با رشد به عدد 2776 ریالی رسیده است . 3ماهه 5582 میلیارد ریال سود عملیاتی و 3545 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 9763 سود خالص 7013 میلیارد ریال بوده است با فرض 6000 ریال  سود  به نظر جذاب است  به خصوص دراین گروه

در بین سهم های خاص کپرور بد نبود در نهایت سراغ  کپرور برویم  کپرور در 3ماهه به سود 373 ریالی رسیده بود در 6ماهه با گزارشی خوب این عدد 834 ریال شد
سهم در 3ماهه 725 میلیارد ریال سود عملیاتی و 637 میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه 1735 میلیاراد ریال سود عملیاتی و 1425 میلیارد ریال سود خالص دارد
بخشی از درامد سهم سود غیرعملیاتی است که در 12ماهه محقق می شود  با دید و چشم انداز 2200 ریال سود دراین سهم  این  شرایطو این  قیمت ها قابلیت خوبی دارد و این سهم شاید بتواند به  2هزار تومان هم  نزدیک  شود

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم