گزارش بازارامروز سه شنبه 21شهریور 1402
به وقت چرخش ؟!
بازار امروز را در حالی آغاز کردیم که به نظر کله صبح با خبرهای ۶ میلیارد دلار و نقد شدن آن و موافقت دولت امریکا فضا کمی متفاوت بود یک ترس نصف و نیمه از ریزش دلار در بازار وجود داشت که تا حدودی بعد از ساعت ۱۱ و با باز شدن بازار ارز خنثی شد و یک جو نسبتا خوب خوشبینی و کاهش ریسک شکل گرفت که اثرات آن را امروز در بازار تا حدودی مشاهده کردیم ولی انقدر قوی و مطمئن نبود که بتواند یک تغییر روند ایجاد کند .
شکل و شمایل بازار امروز با این خبرهای سیاسی و رشد بازارهای جهانی تا حدودی فضای بهتری گرفته بود و امیدوارانهتر پیش میرفت البته به نظر کم حجمی و شاید ترس از تعطیلات پیش رو بازهم کار را خراب کردو در 1 ساعت اخر فشار فروش بازار زیاد بود البته بازار دراین فضا نیاز به حجم و اتفاقات و اخبار قوی تری داریم که میتواند از هفته بعد و یا شاید از مهر سراغ بازار بیاید … مهر خاصی داریم
در مورد خبر اخیر ۶ میلیارد و دسترسی ایران به این منابع میتوان مفصل تر صحبت کرد اما یک نتیجهگیری کلی و اولیه را که اگر بخواهیم امروز بیان کنیم این است که دولت تا به امروز بدون ابزار خاصی و با خبر درمانی بازار ارز را تا حدودی کنترل میکرد.از اینجا به بعد دستش هم پر است و به نظر انگیزههای کافی و لازم برای این کار را نیز دارد رفتار دولت در مواجهه با جریان خودرو و برخی صنایع دیگر به خوبی نشان دهنده این است که اولویت تورم و کاهش آن بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد و این یک زنگ هشدار بزرگ و قوی برای بازارهاست
بازار سرمایه هم زنگش را مدتها قبل شنیده و هم چوبش را خورده و دیگر رمقی برای واکنش ندارد اما به نظر سایر بازارها به خصوص بازار مسکن به زودی در صورت ثبات بلند مدت نرخ ارز ، کتک مفصلی از این شرایط خواهد خورد و رکود ادامه دار همراه با کاهش ، دامن این بازار را خواهد گرفت.به نظر روزهای ویژه و خاصی در انتظار بازار است و با پایان یافتن شهریور ماه، مهر ماه متفاوتی از هر نظر چه دلاری،چه سیاسی و چه کدالی برای بازار خواهد شد
در برخی گزارش بازارهای گذشته عنوان کردیم که به افزایش نرخ ارز به عنوان یک محرک در نیمه دوم سال شاید بتوان امیدوار بود اما نباید دل بست چرا که دولت با گاردی که گرفته قصد انتقامگیری از بازارها را داشته و درست یا غلط سرکوب کردن نرخ ارز یکی از مهمترین ابزار اوست که البته باز هم تاکید میکنیم ما اثرش را در سالهای آتی دوباره با جهشهای ارزی خواهیم دید که روزهای آینده سعی خواهیم کرد در مورد این رویداده و اثرات آن بر بازار سرمایه و سایر بازارها صحبت کنیم
در هر صورت بازار امروز در فضای نسبتاً خوشبینانه و مثبتی کار را پیش برد و امیدوارانه به فضای نسبتاً مثبت اخبار سیاسی و اقتصادی نگاه میکرد به نظر میرسد موضوع نرخ ارز و آزادسازی بتواند حداقل بخشهای ریالی بازار نظیر خودرو بانک را کمی تحریک کند که امروز اندک تحولات این دو گروه را نیز در بازار شاهد بودیم
و اما برنامه هفتم …
دیروز در مورد نکات نسبتا مبهم و شاید منفی برنامه هفتم صحبت کردیم امروز از نکات مثبت آن حرف خواهیم زد که معتقدیم بسیار بیشتر و بهتر از نکات منفیست
در ابتدا باید گفت یکی از مهمترین برنامهها و پیشنهادات این است که پرداخت سود سهام شرکتها و حقیقیها به سه ماه کاهش یابد که به نظر میتواند جذابیتهای بازار سرمایه و سرعت گردش و جریان پول را برای سهامداران افزایش دهد .
از دیگر نکات مثبت حذف حق رای شرکتهای زیر مجموعه در شرکت اصلی است که خودروییها را مجبور خواهد کرد تا سهام تودلی شرکتها را فروخته و واگذار نمایند و به نظر این رویداد خاص و مثبتی برای بازار و سهامداران خودرویی است یکی دیگر از نکات خوب و مثبت برنامه تاکید موکد چند باره روی بورس کالا و فروش محصولات از طریق بورس کالا بود که در چند بخش این موضوع بیان شده است و میتواند قابلیت تثبیت بورس کالا در نظام قیمت گذاری و جایگاهش در اقتصاد را بهبود بخشد
تاکید اینکه شرکتهای سهامی عام و آنها که سهامدار خصوصی دارند و در بورس هستند باید محصولات خود را در بورس کالا عرضه نمایند یک پیشرفت و رویداد خوب است که در برنامه پیشنهاد شده در برنامه به طور جدی روی سه صنعت تاکید ویژه و برنامههای خاص برای آن دیده شده است اولین و مهمترین آن بانک بوده که در چندین و چند بخش اشاره شده است که باید از ساختار فعلی خارج شده و به سمت اصلاح ساختار حرکت نمایند
معافیت مالیاتی، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی داراییها تا سقف کفایت سرمایه و رویدادهایی نظیر این مهمترین اتفاقات گروه بانک است که البته فروش اموال مازاد و برنامه جدی برای اصلاح ساختار این گروه از نکات ویژه و مهم برنامه برای گروه بانک بود
دیگر گروهی که در برنامه بارها به آن اشاره شد گروه حمل و نقل است که به نظر برنامههای جدی دولت در گسترش حمل و نقل ریلی هوایی دریایی میتواند این صنعت را نیز مورد توجه قرار دهد
درمهمترین و شاید متحولانهترین برنامه برای صنعت برق بود که در طول برنامه دولت باید عرضه برق و خرید برق از بورس انرژی را تقویت کرده و قیمت هم کم کم به دامنهای از قیمت کشف شده در بورس انرژی برسد تا سرمایهگذاری در این صنعت رونق پیدا کند و کسری و کمبود برق جبران شود نکته مثبت دیگر در حوزه انرژی بود که شفاف و روشن مشخص کرده بود که سقف قیمتهای انرژی کجاست و دولت نمیتواند بالاتر از آن سقف حرکت کند در گروه متانول بحث 5% تخفیف در کنار تخفیفات دیگر برای نرخ خوراک در نظر گرفته شده که منوط به 2 چیز است یک پرداخت به موقع گاز و موضوع سرمایه گذاری در پایین دستی …
در سوی دیگر سقف نرخ خوراک برای سال های اتی در برنامه هفتم دقیقا با ذکر این جمله بسته شده که 65% میانگین قیمت گاز صادراتی را شامل می شود . در گاز سوخت هم برای فولادی ها 60% ، فلزات 40% ،سایر صنایع 30% ، صنایع غیر عمده 20% و کوره ها 10% تعیین شده و این خبرخوبی است که نشان میدهد خیلی اختلافی با شرایط فعلی نداریم و ریسک نرخ خوراک تا حدودی برای سال ها از سر بازار برداشته است . البته چیزی که امروز به عنوان برنامه پیشنهاد شده چیزی است که هنوز برنامه آغاز نشده دولت در پی گرفتن آن است و این نکته مثبتی است که نگرانی سالهای آینده را کاهش میدهد که چیزی که دولت میخواست طی ۵ سال به شرکت ها وارد کند همین امسال زده و دردش را همه کشیده اند …
قطعاً در طول برنامه هفتم نکات ریز و درشت بیشتر و محسوستری هم وجود داشته که از چشم ما پنهان مانده است
به نظر سایر کارشناسان و عزیزان در بازار هم باید دست به کار شده و نکات مثبت و منفی برنامه را تبیین کرده و مهمتر از همه راهکار ارائه دهند در مورد موضوع تجدید ارزیابی بحثهای بسیار زیادی شده است اما فردا سعی میکنیم در یک متن کان و مفصل در مورد این موضوع صحبت کرده و پیشنهاد خود را به طرح گذاشته تا در مورد آن مفصلتر صحبت شود و شاید راهکاری برای بازار شود
اما چیزی که روشن است این است که تجدید ارزیابی اجباری که سازمان به دنبال آن بود جایی در برنامه نداشته و لحاظ نشده است
و حرف آخر بیایید با خود فرض کنیم که از امروز تا انتهای سال که ۶ماه را شامل میشود در یک دوره مصنوعی یا طبیعی ثبات قرار گرفتهایم بدین معنی که دولت با تمام توان سعی در ایجاد ثبات در اقتصاد گرفته و شاید اگر کمی شجاع باشد دست به برخی تحولات اقتصادی بزند به نظر در این دوره مشخص وظیفه سازمان بورس بیش از پیش روشن میشود پر واضح است که دولت در حد و اندازههایی نیست که بخواهد یا بتواند مسیر جریان پول را به سمت بازار هدایت کند و این وظیفه خطیر سازمان بورس است که با ایجاد برخی اصلاحات و اتفاقات مسیر جریان پول را تغییر داده و جریان را به بازار هدایت کند چرا که وقتی دلار طبیعی یا مصنوعی با ثبات باشد فقط جریان پول به عنوان یک عامل موثر میتواند اثرگذار باشد
به نظر بهتر است عزیزان بنشینند و برنامه درست و دقیق و مدونی برای جذب پولهای سرگردان در این دوران ثبات به سمت بازار پیدا کنند میدانیم در مقابل دولت چنین ماجرایی کار سختی است اما در هر صورت یک رویداد خاص را میتواند برای بازار رقم بزند امروز که این موارد را بیان کردیم و نوشتیم ۲۱ شهریور است و هنوز هیچ اتفاق و رویدادی رخ نداده
بهتر است عزیزان بنشینند و دقیق و درست و صحیح برنامهریزی کرده و به این فکر باشند که چطور در این مسیر بهترین اتفاق برای بازار رخ دهد امیدواریم دوباره دقیقه ۹۰ به این فکر نیفتیم که چطور پولهایی که جذب سایر بازارها شده را به سمت بازار سرمایه هدایت کنیم
بگذریم و سراغ بازار برویم …
خودرویی ها و خبرهای خوب
در خودرویی ها امروز خبرهایی در خصوص برنامه افزایش نرخ برخی محصولات این شرگت ها سبب شد تا بازار شاهد نوسانات مثبت در سهام این گروه باشیم در برنامه هفتم امده است که زیرمجموعه ها حق رای در شرکت اصلی را ندارند و این اتفاق مهمی است برای خودرویی ها که تودلی ها را واگذار کنند . در این گروه زمزمه و شایعاتی از افزایش نرخ به گوش میرسد که مثلا پرشیا و یا ساینا این افزایش نرخ را گرفتند
در ایران خودرو سهم به سطوح بالای 300 تومان صعود کرد ایران خودرو در قیمت های 320 تومان مقاومت قوی دارد بیشترین افزایش نرخ بر محصولات این شرکت لحاظ خواهد شد و همچنان تقاضای بالایی دارد
خساپا هم در شرایط نوسانی مثبت ارامی قرار داشت کف قیمتی سهم سطوح 240 و مقاومت سهم سطوح 260 تومان است فعلا تا انتشار یک خبر و یا تحولات مثبت سهم در این رنج قیمتی در نوسان خواهد بود
خبهمن در حال نوسانات مثبت ارامی می باشد سهمی که هدف قیمتی 220 تومانی داشته و روند مثبت خوبی به واسطه تایید معامله خرید 3 درصد سهام ایران خودرویش گرفته است سهم اهداف میان مدتی 240 الی 250 تومانی را دنبال می کند
یک نکته از خودرو خبهمن بگوییم انتظار ما این بود با تایید خبرخبهمن و خرید ان خودرو رشد بیشتری را داشته باشد ولی نشد فکر میکنیم این موضوع به زودی اثرات قوی تری بر خودرو خواهد داشت
در قطعه سازی ها نیز ختراک خموتور خریخت خزر خکار خپویش گزینه های قابل بررسی گروه هستند . خرینگ هم بحث افزایش سرمایه دارد ولی در کل این گروه را باید قوی تر دید
سرمایه گذاری های مستعد
در نمادهای سرمایه گذاری وضعیت خوبی را شاهد هستیم نمادهای مستعد این گروه در سطوح حمایتی نوسانات ارامی دارند
خود پارسان هم با این شرایط 6600 تا 7000 ریال تقسیم سود داشته و این عدد خوبی برای غدیر و سهم است . به نظر هردو گزینه شستا و پارسان گزینه های خوب و قوی هستند
شستا در قیمت های 132 تومان در حال نوسان است سهمی که با نوسانات ارامی همراه بوده و اگر این قیمت ها را از دست ندهد تا سطوح 145 تومان رشد خواهد کرد این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و هم ارزش ان ای وی بالایی دارد و هم توان رشد عایدی خوبی را سهمی که در صورت عبور از این سطوح مقاومتی خود تا قیمت های 160 تومان هم رشد خواهد داشت یک نکته تکمیلی در مورد شستا بحث تجدید ارزیابی زیرمجموعه هاست که گفته می شود به زودی اغاز شده و برای سال های بعد سراغ خود شستا نیز می روند به نظر این سهم قابلیت های قوی و خوبی برای نگهداری میان مدتی در بازار دارد
وبهمن را دو روزی است سنگین خرید می کنند حجم معاملات در سهم بالا رفته و روند مثبت قوی شکل گرفته است اگر سهم فردا هم روندش مثبت باشد توان بازدهی خوبی خواهد داشت مقاومت 560 تومان در این سهم مهم ارزیابی می شود فردا گویا پاکت های مزایده باز می شود
غدیر کف قیمتی 2000 تومانی را بسته و خوب حمایتی می شود این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و از سود سازی و ارزش ان ای وی بالای برخوردار می باشد این سهم توان برگشت روند را به سمت هدف های 2200 الی 2400 تومان را دارا می باشد
قطعه سازان سر سخت
در این گروه نوسانات ارام و مثبت را شاهد بودیم قطعه سازانی که وضعیت خوبی داشته و روند میان مدت صعودی قوی خواهند داشت
خپویش در حال تثبیت در قیمت های بالای 2200 تومان است سهم در صورت شکسته شدن مقاومت2250 تومان تا سطوح 2500 الی 2600 تومان صعودی خواهد بود خپویشی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و سود سازی بالایی دارد اما فعلا مدتی است در رنج قیمتی 2000 الی 2200 تومان در نوسان ا
خریخت به قیمت های 720 تومان نزدیک شد سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و افزایش نرخ های خوبی گرفته است برای امسال شایعات سود 80 الی 100 تومانی در سهم وجود دارد خریختی که شکسته شدن قیمت های 720 تاومانیش کمی سخت به نظر می رسد
خمحرکه 800 تومانی در شرایط خوبی قرار دارد این سهم توان برگشت روند را داشته و اصلاح قیمتی بالایی را تجربه کرده است این سهم عمدتا تکنیکالی بوده و به واسطه وضعیت خوب تکنیکالیش مورد توجه بازار می باشد
بانک ها در ارامش
در نمادهای بانکی شاهد روند مثبت ارامی بودیم برخی بانکها شرایط خوبی داشته و مثبت خوبی را تجربه می کنند
روی وبصادر و وتجارت مانور داد ونوین هم این روزها خریداران خوبی دارد و چشم انداز 2000 ریال سود را داشته و گزینه خوبی است در مرداد 29322 میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و 22895 میلیارد ریال سود پرداختی به سپرده دارد
در تیر 27979 میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و 22367 میلیارد ریال سود پرداختی به سپرده دارد و 5 ماهه تراز 24428 میلیارد ریال مثبت است و رشد داشته است در مورد گروه بانک خبر ازادی 6 میلیارد دلار میتواند کمی دراین گروه اثرات خوب و مثبتی را داشته باشد .
ونوین جز بانک های بنیادی است سهمی که امروز تا قیمت های 600 تومان مثبت شد این سهم با توجه به سود سازی بالا و تراز بسیار خوبی که دارد روند میان مدت صعودی و قوی را تجربه می کند این سهم تا قیمت های 650 تومان فعلا هدف دارد
وتجارت هم اوضاع خوبی داشته و در صدد شکست سطوح قیمتی 260 تومان است سهمی که وضعیت بنیادی مناسبی داشته و می تواند در صورت شکست این سطوح مقاومتی تا قیمت های 300 الی 320 تومان رشد داشته باشد وتجارت وضعیت بنیادی خوبی داشته و تحولات مثبت خوبی در پیش رو دارد
بانک سامان فعلا در کف قیمتی 300 تومانی و مقاومت 320 تومانی به نوساناتش ادامه می دهد سهمی که انتظارات بالایی از سهم رفته و در صورت شسکته شدن سد قیمتی 320 تومانی تا قیمت های 360 تومان جای رشد خواهد داشت البته این امر نیازمند پتانسیل های بنیادی نیز می باشد
چهارگوشه بازار
غپاک امروز را مثبت بود سهم مهمان نوسانات خوبی شده و نشان داد وضعیت خوبی دارد به خصوص این که شرکت برنامه تجدید ارزیابی خوبی را دنبال کرده و توان رشد قیمتی بالایی دارد این سهم هدف 2000 تومانی داشته و تجدید ارزیابی می تواند اقبال را به این سهم بازگرداند
دشیمی در حال شکست مقاومت 3200 تومانی می باشد حمایت حقوقی ها افزایش یافته و سهم در وضعیت خوبی به سر می برد دشیمی که اوضاع و احوال مناسبی داشته و روند میان مدت سهم صعودی ارزیابی می شود توانایی رسیدن به سود 700 تومانی و خبرهایی در خصوص تجدید ارزیابی بنا به الزام تیپیکو و شرکت های زیر مجموعه سبب اقبال بازار به این سهم شده است
برای شبندر سود های خوبی تخمین زده می شود رنج سود 200 الی 250 تومانی در این سهم مطرح است سهمی که کف حمایتی 1100 تومانی و مقاومت 1250 تومانی دارد این سهم در وضعیت و شرایط خوبی قرار داشته و رشد قیمت های جهانی نفت اینده خوبی را پیش روی سهم گشوده است
در بین دارویی ها دجابر شرایط خوبی دارد دجابر در مرداد ماه عملکرد خوبی داشت و با فروش 142 میلیارد تومانی موفق شد جمع درآمد فروش 5 ماهه را به 656 میلیارد تومان برساند، رقمی که در مدت مشابه پارسال 221 میلیارد تومان گزارش شده بود. سود هر سهم امسال دجابر حوالی 200 تومان برآورد می شود و از منظر نموداری نیز انتظار می رود در صورت عبور از 1800 تومان، اهداف 2000 تومان و 2200 تومان در مسیر سهم باشد. این سهم دارویی با دید نوسان برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت مذکور، گزینه بدی نیست.
کزغال مرداد خوبی را پشت سر گذاشت و موفق به فروش 380 میلیارد تومان محصول شد که نسبت به ماه گذشته رشد 18 درصدی داشته است. در حالی میانگین فروش ماهانه شرکت تا پایان این ماه مبلغ 341 میلیارد تومان گزارش شده که فروش این ماه نسبت به میانگین فروش ماهانه 12 درصد بیشتر بوده است. این سهم که p/e پایینتری نسبت به میانگین گروهش دارد، با برآورد سود حدود ۵۰۰ تومانی به ازای هر سهم برای امسال و انتظار رشد قیمت تا سقف های قبلی (حوالی ۲۹۰۰ تومان) می تواند گزینه ای جذاب برای خرید باشد.
کحافظ یکی از گزینه های خوب بازار بوددر بین گزارش ها نیز بهتر عمل کرد کحافظ مرداد خوبی داشت
سال مالی را با فروش 902 میلیارد ریالی آغاز کرد اردیبهشت هم رشد کرد و 1368 میلیارد ریال فروش داشت
خرداد با کمی افت 1316 میلیارد ریال شد و تیر هم به 1418 میلیارد ریال و مرداد 1613 میلیاردریال رسیدو رشد داشت
5ماهه به 6617 میلیارد ریال رسیده است مدت مشابه قبل 3964 میلیارد ریال بود دیروز سهم بلوک داشت و شاید بد نباش با دید کمی صبر کمی روی کحافظ فعال بود و گزینه خوبی برای ریسک پذیرهای بازار است
کصدف را میتوان به عنوان یک گزینه ریسکی در نظر گرفت. شرکت در 3 ماهه سود خود را 2 برابر کرده و احتمالا 6 ماهه خوبی خواهد داشت. سهم در روزهای اخیر با افزایش تقاضا همراه شده که میتواند نشانه شروع یک روند مثبت درسهم باشد و از بازه های فعلی احتمال رشد قیمت وجود دارد.
پترول که بیشترین سرمایه گذاری بورسی خود را در دو شرکت اوره ساز کرماشا و شلرد داشته، می تواند گزینه خوبی برای بررسی محسوب شود.
p/nav شرکت در حال حاضر به رقمی حوالی 60 درصد رسیده که در نتیجه آن جذابیت نماد را افزایش می دهد.
به لحاظ نموداری نماد از سقف اردیبهشت ماه فاصله زیادی دارد که پتانسیل صعود برای آن وجود دارد.
خزامیا در مرداد فروش 1417 میلیارد تومانی داشت که 13% نسبت به میانگین ماه های گذشته افت داشته است. مجموعا در پنج ماهه 7937 میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 49% رشد مبلغی داشته است. از لحاظ نموداری خزامیا طی چهار ماه اخیر در روند نزولی بوده و 40% اصلاح داشته. محدوده 580 تومان حمایت معتبری برای سهم می باشد. به نظر میرسد محدوده قیمتهای کنونی ریسک به ریوارد مناسبی برای سرمایه گذاران داشته باشد. شنیده ها نشان می دهد که خزامیا در شهریور ماه فروش خوبی را پشت سر میگذارد و گزارش ماهانه شهریور می تواند بهبود مناسبی در عملکرد اخیر ایجاد کند
شنیده می شود گزارش های خوبی را در 6ماهه راهی بازار کرده و در برنامه هفتم نیز تخفیفات سرجای خود است به نظر با دید کمی صبر و سهم میان مدتی و چشم انداز سود ها در نیمه دوم سال خرید این گروه با کمی اصلاح 10 تا15% میتواند جالب باشد مثلا شپنا 7800 8000 ریال بیاید قیمت خوبی است یا شتران به همین شکل ولی به نظر حتما باید صبر کرد اصلاح شود و بگیریم
ذوب امروز در بازار خوب معامله شد از نظر بنیادی و گزارشی خیلی چنگی به دل نمی زند 3ماهه نیز خوب نبود و بعید است 6ماهه نیزخوب باشد . در 3ماهه سهم ۳ماهه ۱۵ ریال زیان محقق کرده اما نکته مهم وجود ۶۰۵۳ میلیارد ریال سود عملیاتی است که با هزینه های مالی و … به زیان ۱۰۶۳ میلیارد ریالی رسیده است به نظر این چیزها برای ذوب مهم نیست مهم برای سهم خبر و شایعه دوباره تجدید ارزیابی است که مطرح شده و شنیده می شود و این خبری است که میتواند ذوب را دوباره در صدر توجه بازار قرار دهد
در بین سهم های خاص نوسانی بازار گشان را باید کمی بیشتر دید . سهم را با دید کمی نوسان و نموداری زیرنظر داشته باشید در عین پر ریسک بودن شاید قابلیت های خوبی برای یک بازی نوسانی را در بازار داشته باشد . کمی بیشتر او را باید دید اصلاح خوبی هم داشته است
تپمپی هم در گروه برق امروز بد نبود رمپنا هم خوب نرخ خورد در تپمپیسهم در گزارش سود اصلی در گزارش 12ماهه حسابرسی نشده 2150 ریال با سرمایه جدید سود محقق کرده است سهم 4730 میلیارد ریال سود خالص دارد . دیرو در تلفقی 2385 ریال سود اعلام کرده است . به نظر یکی از گزینه های کم ریسک و در قیمت های خوب و منطقی است و شاید در یک مدت زمان مشخص و در یک بازارخوب بالای 2هزار تومان هم قرار گیرد


