جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروز یکشنبه 12شهریور1402

گزارش بازارامروز یکشنبه 12شهریور1402

نوید خاندوزی
سپتامبر 3, 2023
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروز یکشنبه 12شهریور1402 

درگیرو دار حجم ! 

بازار امروز هم نه منفی بودو نه مثبت و البته اتفاقات رخ داده و رنج  میانه های بازار کمی کار را برای خوش بین ها بهتر کرد و امیدواری آنها به بازار بیشتر شد که می شود روی بازار حساب کرد و آن ترسی که برخی دارند کمی از بازار دور شده است . بازار را در حالی پیش می‌بریم که این روزها همه در پی فهمیدن حال و هوای بازار و سناریوهای آن هستند که به نظر می‌توان تا حدودی سه سناریوی مهم را برای شاخص و بازار در نظر گرفت سناریو اول که بسیاری آن را محتمل می‌دانند این است که ما از بحران رد شدیم و با آن فاصله داریم و شرایط فعلی بازار همچنان انگیزه‌های لازم برای رشد را دارد و بعد از یک پروسه دست به دست شدن و حجم خوردن دوباره در مسیر بهتر و قوی‌تر و خاص تری قرار خواهد گرفت حالا این زمان حجم خوردن و دست به دست شدن ممکن است چند روز و یا چند هفته باشد بازار بعد از آن دوباره در یک مسیر صعود و رشد قرار می‌گیرد که بسیاری معتقدند بهانه جدید این رشد چیزی جز موضوع تسعیر ارز و خبرهای خودرویی نیست(خودرویی را مفصل عرض می‌کنیم فعلا منتظریم…) و با این دو خبر بازار وارد تحول جدیدی می‌شود

سناریوی دوم اما سناریوی زمان است بدین معنی که بازار در این محدوده زمان می‌خرد و فنرش را جمع‌تر می‌کند تا به رشد و مرحله بعد برسد تفاوت این مرحله با سناریوی اول این است که دوباره حجم‌ها کم می‌شود و دوباره افت قیمت را خواهیم داشت که البته زیاد نیست و ممکن است در این فضا دو روز منفی و دو روز مثبت خواهد بود و خبر خاصی نمی‌رسد و بازار درگیر رکود می‌شود و حجم‌ها کم می‌شود تا احتمالاً انتهای مهر که یا تغییراتی در دلار را شاهد باشیم و یا گزارش‌ها به بازار برسد و در نهایت  سناریو سوم سناریوی بدبینانه‌ای است که همچنان کسانی که نقد هستند به آن معتقدند و مثبت اخیر بازار را موقت و بازار را در شرایط فعلی بازار قوی نمی‌بینند و معتقدند خیلی زود دوباره گیس بازار افتاده در جو منفی قرار می‌گیرد و اتفاقاً معتقدند جایی که شاخص زیر ۲ میلیون و ۵۰ هزار دوباره قرار گرفت فشار فروش بیشتر و جو منفی احتمالاً دوباره تشدید می‌شود…
در این سناریو افراد معتقدند باید دوباره صبر کرد و کف قیمت‌ها را خرید این که چه زمانی می‌شود و چه اتفاقی رخ می‌دهد و کی دوباره زیر بازار گرفته می‌شود بسته به سرعت اصلاح ریزش بازار دارد

اما اگر نظر ما را بخواهید معتقدیم که با توجه به ساختار اتفاقاتی که رخ داده و فضایی که داریم خبر منفی که بخواهد بازار را با قدرت به پایین هل دهد وجود ندارد از همین رو سناریوی اول و دوم را محتمل‌تر می‌دانیم و سناریو سوم را کمی از بازار دور می‌بینیم اما یک نکته را درک کنید . طرف مقابل ما دولت است دولتی که در کارنامه خود در این چند وقت گذشته همه جور بلایی دارد  و همه جور بلا اورده است   پس نه اینکه سناریو سوم محال باشد با دانشمندانی که در دولت هستند همه چیز ممکن است و محال وجود ندارد

و اما دوباره به موضوعی به نام فرمول باز می‌گردیم قبل از هر چیز نگاه کنید چه بلایی سر بازار آوردید با یک مصوبه و ندانم کاری این چنینی بازار را چند ماه به کما بردید و بعد متوجه اشتباه شدید و موضوع را به حالت قبل برگرداندید اما حواستان نبود که بین بازار و حاکمیت چیزی به نام اعتماد حرف اول را می‌زند اعتماد و احترام به حقوق سرمایه گذاری ها و بازار را قربانی کردید و حالا برگشت به آن روزها دشوار است .
این دقیقاً حکایت رابطه دولت با بازار بود که در ماجرای نرخ خوراک خود را بیش از پیش نشان داد اما حالا که نرخ اصلاح شده اما بازار واکنشی نشان نمی‌دهد چند دلیل برای این موضوع وجود دارد اما قبل از آن بگذارید نکته‌ای را در مورد نرخ خوراک بیان کنیم
فرمولی که در نظر گرفته شد فرمول قدیمی و البته با اندکی تغییرات است که در راستای بهبود گام برداشته اما بازار آنقدر بد اخلاقی دیده که از هر چیزی برداشت منفی می‌کند

به نظر این فرمول اتفاق خوب و مهمی برای بازار است به خصوص وقتی بدانیم قرار است با ثبات و طی سال‌های آتی اجرا شود و هر سال ماجرا و درگیری بابت این نداریم با احتساب این فرمول نرخ خوراک مشخص و نرخ انرژی هم برای شرکت ها روشن می شود.

و این نرخ مبنای نرخ فولادی‌ها و سیمانی‌ها و سایر صنایع خواهد بود البته هیچ بعید نیست که دولت سال‌های بعد هم فیلش یاد هندوستان کند و ضرایب را تغییر دهد اما تا حدودی ریسک این اتفاق هم از سر بازار برداشته شده در مورد کارایی و مثبت بودن به نظر رویداد خوبی رخ داده و بازار باید از آن استقبال می‌کرد اما نکرد امروز به این موضوع می‌پردازیم که بازار چرا استقبال نکرد و چه ابهاماتی در موضوع نرخ خوراک هنوز وجود دارد برخی معتقدند دلیل عدم استقبال بازار از این خبر این بود که این خبر از هفته قبل با زمزمه‌ها و شایعات اثر مثبت خود را گذاشت و خیلی در حال حاضر با رسیدن خبر سورپرایز نشد و به اصطلاح پیش خور شد

برخی دیگر معتقدند بازار ابهامات این موضوع را زیاد می‌بیند و به آن وزن نمی‌دهد و باز برخی دیگر هم معتقدند که سوالات پیرامون نرخ زیاد است و تحولات آنچنان روشن نیست
مثلاً همین سوال که این نرخ از کی اجرا خواهد شد به واقع اگر قرار است از انتهای مرداد و ابتدای شهریور اجرا شود اوره متانولی‌ها باید صف خرید می‌شدند چرا که ۵ ماه با نرخ ۵۰۰۰ حساب می‌شود و باقی با حوالی ۵6۰۰ که این اتفاق مهم و بزرگی برای شرکت‌هاست و می‌تواند در حاشیه سود آنها بسیار موثر باشد نکته بعد در نرخ تسعیر بود که بازار ابهام داشت این نرخ با چه اعدادی حساب می‌شود ابهام بعد روی متانولی‌ها بود که مثلاً تخفیف ۵ درصدی دارد یا ۱۵ درصدی و همینطور رویداده های دیگر که باعث شد موضوع نرخ خوراک همچنان به عنوان یک ابهام مطرح باشد و برای بازار روشن نشود این دقیقاً ضعف سیستم ما باز می‌گردد که در برگشت و خبرهای مثبت نمی‌توانیم افکار را قانع کنیم
ای کاش سازمان بورس پیش قدم شود و در این راستا و برای شفاف‌تر شدن موضوع از شرکت‌ها شفاف سازی بگیرد

اما اگر بخواهیم جمع‌بندی و نتیجه‌گیری کنیم باید اذعان داشت که موضوع فرمولیزه شدن نرخ خوراک و تحولات آن اتفاق و رویداد خوب و مهمی برای بازار بوده که آثار آن را سال ها و ماه‌های آتی خواهیم دید که ثبات و قابل پیش بینی پذیر بودن بهای تمام شده این شرکت‌ها را رقم می‌زند و این نکته حائیز اهمتی برای سهامداران است تا دم  بودجه دوباره دست و دلشان نلرزد !

و اما موضوع آخر در مورد اتفاق و رویدادی است که معتقدیم میتواند شوک بعدی حرکت بازار گردد و عاملی برای حرکت شاخص از ۲۱۰۰ به ۲۴۰۰ شود طبق برخی شنیده‌ها در هفته گذشته جلسات متعددی در رابطه با نرخ تسعیر ارز گذاشته شده موضوع اینطور جمع‌بندی شده که برای کالاهای اساسی نرخ همان عدد باقی بماند اما تقریباً سایر مصارف و اتفاقات با نرخ ۳۸ انجام پذیرد و این موضوع به زودی از سوی بانک مرکزی ابلاغ خواهد شد و زمینه سازی آن هم در صحبت‌های چند روز قبل مقامات عالی رتبه کشور وجود داشت.

خبر و رویدادی عاقلانه ای که می‌تواند اتفاق خوب برای اقتصاد ،بازار سرمایه و نظام بودجه‌ریزی کشور باشد اما اعلام این موضوع میتواند جو خوبی را برای بازار رقم بزند و گروه‌هایی نظیر پالایش، بانک پتروشیمی و حتی برخی صنایع خاص دیگر را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد به نظر احتمال وقوع این موضوع بسیار جدی بوده و طی روزهای آتی آن را خواهیم شنید
معتقدیم اگر این موضوع به درستی و به خوبی مدیریت شود می‌تواند عاملی برای حرکت بازار شده و او را یک بار دیگر تا محدوده ۲۴۰۰ پیش بیاورد البته دقت کنید که آثار مالی این ماجرا با تاخیر خود را در صورت‌های مالی نشان خواهد داد اما رویداد بزرگ و مهمی برای بازار سرمایه است که امیدواریم یک بار دیگر همانند موضوع نرخ خوراک عقلانیت بر بی تدبیری و بی فکری پیروز گردد
حرف آخر این که خبرهایی از موضوع خودرو شنیده ایم که سعی می‌کنیم فعلا صبر کنیم ولی اگر موضوع به همین شکل پیش برود وبرخی بخواهند همچنان حرف خود را بزنند و با دستور پیش بروند سعی می‌کنیم در مورد آن در روزهای آتی صحبت کنیم…

پالایشی ها در مسیر صعود

در نمادهای پالایشی شاهد مسیر صعودی بسیار خوبی در سهام این گروه بودیم پالایشی هایی که اوضاع و احوال خوبی داشته و افزایش قیمت های جهانی نفت تاثیرات بسزایی بر سهام این گروه داشته است

شپنا از کف قیمتی 800 تومان فاصله گرفت همانطور که عنوان شد براورد سود 200 تومانی در این سهم برای سال جاری وجود داشته و بدین ترتیب سهم جای رشد قیمتی خوبی تا سطوح 1000 تومان را در گام اول و سپس 1200 تومان در گام دوم را خواهد داشت

در شتران سهم در سطوح مقاومتی 460 تومان قرار دارد در صورت رشد بیشتر سهم باید از این سهم قیمتی عبور نماید شترانی که اوضاع و احوال خوبی داشته و روند میان مدتش تا رسیدن به قیمت های 520 الی 560 تومان صعودی ارزیابی می شود

شبندر به قیمت های 1100 تومان رسید سهم رشد بسیار خوبی داشته و در مسیر برگشتی مناسبی قرار گرفت این سهم تا قیمت های 1200 الی 1250 تومان به شرط تثبیت در سطوح بالای 1100 تومان جای صعود خواهد داشت

تک خال های پتروشیمی

در نمادهای پتروشیمی همچنان خبرهای خوبی از نرخ خوراک به گوش می رسد شنیده می شود متانولی ها نیز با تخفیف 5 درصدی در نرخ خوراک همراه شده اند .

نرخ  خوراک  بالاخره  نهایی شد و البته ابهام نرخ  تسعیر ان  باقی مانده است ولی به نظر هر طور که حساب کنیم نرخ  بین  5500 تا  6000 خواهد بود و این  رخداد مهمی است  و با توجه به این  که 5 ماه از سال 5000 بوده اتفاق خوبی رخ میدهد و خبرخوبی برای گروه اوره و متانول است و فکر میکنیم  کمی داشتن  شپدیس و شیراز و شخارک  به عنوان  3سهمی که بیشترین  تاثیر را می گیرند بد نباشد و جالب باشد

در این گروه با دید کمی صبر هم حرکت کردن  بدنیست و میتوان اتفاقات خوبی را دید  به خصوص خرید و صبر روی نوری و بوعلی که گزینه های قوی تر و خاص تری در این گروه هستند .

زاگرس بنا بر همین خبر با روند صعودی همراه شد سهم سعی در شکست قیمت های 14500 تومان و رشد تا سطوح 16000 و 18000 تومانی دارد این سهم با این تحولات در نرخ خوراک وضعیتش بهبود بسیار خوبی پیدا خواهد کرد ولی به نظر امسال  در بدبینانه ترین حالت  2200 2000 را دارد

در شپدیس هم نوسانات ارام اما مثبت را شاهد بودیم این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و حالا به نظر می رسد رسیدن به سود 3500 الی 4000 تومانی محتمل باشد به خصوص این که اگر شرکت موفق به وصول مطالباتش بابت فروش اوره داخلی از دولت شود متحول خواهد شد

پارس در حال تثبیت در قیمت های بالای 280 تومان و هموار شدن مسیر صعود سهم به سمت قیمت های 300 الی 320 تومان است سهم با وضعیت بنیادی مناسبی همراه است اما جز سهام سنگین پتروشیمی ها و بازار بوده و نوسانات سهم اندک می باشد

سرمایه گذاری های خوش نوسان

در نمادهای سرمایه گذاری شاهد روند مثبت خوبی بودیم برخی سرمایه گذاری ها با جو روانی بسیار خوبی همراه شده و مهمان نوسانات مثبت هستند

در تاپیکو شاهد نوسانات مثبت خوبی هستیم این سهم به سمت قیمت های 1800 و با شکست این سطوح به تارگت 2000 تومانی خواهد رسید در صورتی که قیمت های 2000 تومان شکسته شود سهم تا قیمت های 2200 الی 2400 تومان هم جای صعود خواهد داشت

غدیر کف قیمتی 2000 تومان ر بسته و حمایت قوی می شود سهم در صورت برگشت روند قیمت های 2200 و 2400 تومان را در پیش خواهد داشت هم رشد ارزش ان ای وی و هم جهش سود سازی دو پارامتر بنیادی سهم بوده که سبب تحولات خوبی خواهد شد

وسپهر نتوانست به هدف 650 تومانی برسد و مجددا با اصلاح قیمتی همراه شد خبر مهم سهم همچنان برنامه عرضه سهام توسعه نیشکر می باشد وسپهری که تحولات بنیادی خوبی داشته و اگر ارزش گذاری و پذیرش توسعه نیشکر نهایی شود سم مجددا در فاز صعودی خوبی قرار خواهد گرفت

معدنی ها و رشد ارام

در نمادهای معدنی شاهد نوسانات مثبت خوب و ارامی هستیم به نظر می رسد رشد قیمت دلار و نوسانات بازارهای جهانی به نمادهای معدنی کمک شایانی کرده باشد

فزر به قیمت های 4200 تومان نزدیک شده است کف سهم در قیمت های 3800 تومان بسته و سهم دائما در سطوح 3800 الی 4200 تومان در نوسان است این سهم در صورت شکست این سد قیمتی تا سطوح 4600 تومان جای صعود دارد

باما هم به مصاف مقاومت 520 تومانی می رود خبرهای خوبی از زیر مجموعه های سهم به گوش می رسد بامایی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و روند میان مدتش صعودی می باشد تنها سهم در انتظار فعال شدن یک خبر و یا پتانسیلی برای صعود است

فملی هم فاز صعود به خود گرفته و با نوسانات مثبت ارام همراه شد سهمی که به مصاف قیمت های مقاومتی 760 تومانی رفته و با شکست این سطوح می تواند تا قیمت های 820 تومان برود فملی وضعیت بنیادی خوبی داشته و فروش مرداد ماهش در سطوح مناسبی قرار داشت

چهارگوشه بازار

فنورد را بارها تاکید بر خرید داشتیم سهم امروز مهمان صف خرید شده و صدر نشین بازار بود گزارش افزایش سرمایه حسابرسی شده نکات جالبی داشت پیشبینی سود 600 تومانی برای امسال و سود 1000 تومانی برای سال اینده از نکات قابل توجهی بود که سبب صف خرید سنگین سهم شد به نظر می رسد سود امسال تا حدود زیادی با این نرخ های فعلی قابل تحقق بوده و سهم به سمت قیمت های 2400 الی 2500 تومانی می رود

در بازار روی فولادی ها می شود روی فجر و ولاد حساب یشتری باز کرد . فجر در بین فولادی ها گزینه خاص و خوبی بوده و 6ماهه خوبی را می زند و برخی تا  2000 ریال سود را برای فجر در نظر میگریند  که  قیمت  را  بالای 1100 1200 تومان  می برد  . فولاژ هم همینطور او هم گزینه خوب و کم ریسکی است و در کل هردوسهم را کمی بیشتر و قوی تر در این گروه زیرنظر بگیرید و قطعا  فولاد هم  کم  ریسک ترین گزینه گروه است  .

ایران خودرو حمایت خوبی می شود خبر تغییر رییس هیدت مدیره شرکت خبر خوبی برای شرکت بود ظاهرا برنامه خرید سهام متعلق به بانک تجارت توسط خبهمن جدی و کروز به عنوان سهامدار عمده این شرکت 3 سیت هیئت مدیره خودرو را در اختیار خواهد گرفت

فخوز در مرداد ماه خاموش بوده و تولید و فروش اندکی داشت اما بازار به نیمه دوم سال به خصوص با افتتاح طرح اهن اسفنجی در مهر ماه خوشبین است این غول فولاد ساز از کف قیمتی 300 تومان فاصله گرفته و به سمت سطوح قیمتی 360 تومانی در حرکت می باشد

در بین  گروه  زراعت  زکوثر را خوب می خرند و سهم جالبی شده است و فکر میکنیم  سپید و سیمرغ هم  جالب باشند  . سیمرغ که سال مالی منتهی به آذر دارد، در مرداد ماه به فروش خوب 348 میلیارد تومانی رسید که به نسبت ماه قبل 15 درصد و نسبت به میانگین ماه های گذشته 23 درصد رشد را نشان می دهد. نرخ فروش تخم مرغ این شرکت در این ماه به محدوده 46 هزار تومان رسید که نسبت به ماه گذشته 15 درصد رشد داشته است. مقدار تولید و فروش این محصول در سطح ماه گذشته و حدودا 6500 تن بوده است. سود هر سهم شرکت برای سال 1402 در محدوده 457 تومان برآورد می شود که در این صورت p/e fw سهم معادل 4.8 خواهد بود. سهم با دید نوسانی گزینه بدی نیست و حوالی 2900 را می توان هدف اول در نظر گرفت و در صورت عبور از آن می توان به هدف های بالاتر فکر کرد. به نظر این  3 سهم  را  باید بیشتر زیرنظر گرفت

زفکا در مرداد 116 میلیارد تومان فروش داشته که نزدیک به میانگین ماه های قبل بوده. شرکت مجموعا در پنج ماه اخیر 553 میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال قبل 47% رشد داشته که عمدتا ناشی از افزایش نرخ بوده است. برای سال جاری سود 276 تومانی برای زفکا برآورد می شود که با قیمتهای فعلی p/e فوروارد 5.8 واحد بدست می آید.

دراین گروه یعنی دارو  گزینه های خوب را میتوان جدا کرد و بررسی بیشتری داشت  مثلا  دلر دپاس دفارا دتماد دارو از دید ما در گزارش و شرایط فعلی گزینه های خوبی بودند و با  دید کمی صبر هر 4 گزینه  قابلیت های رشد نوسانی و میان مدت را دارند  کار بازار روی گروه  سیمان و دارو میتواند کمی بهتر باشد و بد نیست در بین اعضای این گروه دنبال گزینه  باشیم

در بین دارویی ها اگر اهل سهم  بنیادی هستید ددانا تیپیکو  خاص ترین هستند  به خصوص ددانا مقدار تولید شرکت نسبتا نرمال ارزیابی می‌شود، هر چند که نسبت به ماه گذشته با افت کوچک ۵ درصدی همراه بود اما با فروش از محل موجودی خصوصا در بخش ویال و کپسول‌های نرم که افزایش نرخ هم در همین بخش گرفت، توانست یک رکورد تازه‌ای ثبت کند و به 526 میلیارد تومان فروش برسد. ددانا که با رشد 2 برابری به نسبت بهار پارسال، در اولین فصل سال مالی جاری 168 تومان محقق کرده بود می تواند با هدف کوتاه مدت 5200 تومانی زیر نظر باشد. البته وپخش و شفا هم خوب هستند ولی در کل ددانا کند حرکت میکند و سهم  شارپی نیست

بازار این  روزها روی ومعادن و کنور و برخی دیگر خوب حجم میخورد . کنور در بین سنگ آهنی ها در مرداد ماه رشد 1331 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته از طرفی در 5 ماهه به فروش 2021 میلیاردی رسیده که تقریبا 3 برابر مدت مشابه سال قبل است.
سهم اخیرا در یک روند خنثی نوسان کرده که در صورت رشد قیمت هدف آن را می توان سقف قبلی نماد در نظر گرفت.
نماد در 1402 احتمال سودسازی 340 تومانی برای هر سهم خود را دارد که با این رقم p/e آینده نگر شرکت بهبود میابد و به عدد 6 می رسد.

کحافظ هم در بین کاشی ها شرایط خوبی دارد  . با دید کمی نوسانی در این گروه کحافظ و سپس کلوند و کپارس گزینه های خوب و خاصی هستند ولی کحافظ را بهترو خاص تر میبینیم و در گروه کاشی میتواند  مورد توجه  باشد و بد نیست زیر نظر باشد

ضریب فعلی برای سیمان  ضریب بسیار خوبی است و خبرخوبی برای گروه بود ولی بازار هنوز به این موضوع تن نداده است  به نظر اگر قرار باشد این  5 ماه نیز برروال  قبل حساب شود  بی شک 6ماهه های سیمانی ها نیز خوب خواهند بود مثل سفانو  سابیک  ساوه سخوز سپاها و … دراین گروه اگر اهل ریسک نیستید خرید  سکتور سیمانی سمان هم  بد نیست و میتواند  جذاب باشد  .

در بین  سهم های خاص چدن و فاما را  زیرنظر داشته  باشید هردو جالب هستند  . در چدن اوضاع خوب است   سهم گزارش های خوبی را منتشر کرده است و شرایط خوبی را دارد  خرداد 1065 میلیارد ریال و تیر هم 1063 میلبارد ریال بوده و مرداد به 1193 میلیارد ریال رسید و 5ماهه 5272 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه سال قبل این عدد 3253 میلیارد ریال شده بود به نظر گزینه خوبی است و میتواند  شرایط خوبی را نیز رقم  بزند  با دید یک گزینه میان مدتی چدن شرایط خوبی را دارد  .

در گروه حمل و نقل حتاید به زودی به مجمع و افزایش سرمایه می رود گزارش خوب حتاید داشت سهم  را هدایت میکرد که خبر افزایش سرمایه نیز رسید مجوز افزایش سرمایه 71% حتاید از محل سود انباشته صادر شد و به نظر خبرخوبی برای سهم  است  حتاید را ازاین نظر کمی بیشتر زیرنظر داشته  باشید

طی روزهای گذشته 2 سهم را همیشه گفتیم  جالب است دیروز بکابل را گفتیم امروز نیان  … در بازار نیان  سهم خاصی شده است و میتواند جالب باشد . نیان تازه وارد بازار در مرداد گزارش خاصی زد و 1669 میلیارد ریال فروش داشته است و 5ماهه به عدد 3698 میلیارد ریال رسیده است . مدت مشابه قبل این عدد 927 میلیارد ریال است به نظر با دید نوسان  زیرنظر باشد .

 

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم