جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزچهارشنبه 25 مرداد 1402

گزارش بازارامروزچهارشنبه 25 مرداد 1402

نوید خاندوزی
آگوست 16, 2023
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروزچهارشنبه 25 مرداد 1402 

بیهوش بعد از عمل ! 

بازار شبیه ادم هایی است که پس از بیهوشی از اتاق عمل می ایند ! تحت جراحی به نام دولت هزار جای او را پاره کرده و بریده و او نای حرف زدن و تکان خوردن هم ندارد !  امروز از یک  جهت  عجیب تر بود و آن  حجم  بود که  دقیقا مطابق فرایند  فرسایش روز به روز حجم  کمتر می شود . امروز هم تقریبا نوبر بود و به کمترین میزان خود رسید  . ارزش کل معاملات امروز بازار 10.592 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 3305 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق های قابل معامله سهامی بوده است.

آنچه روشن واضح و مشخص است این است که بازار در فضای فعلی از چیزی رنج می‌برد به نام عدم اعتماد و اطمینان و مخدوش شدن چشم انداز واقعی یک بازار و این باعث شده است تا جریان پول به هیچ وجه سراغی از این بازار نگیرد اگر به خاطر داشته باشید چند روز قبل در مورد ماهیت جریان پول صحبت کردیم که شرایط ویژه و خاص و متفاوتی برای حضور آن در بازار نیاز است و البته در حال حاضر همچنان که صحبت می‌کنیم همین موارد وجود دارد و هیچ چیز اصلاح و درست نشده

البته فنر بازار به ناچار فشرده و فشرده‌تر شده و فضای فعلی شرکت‌ها و قیمت‌ها جذاب‌تر، اما کسی نیست بالای سر این جنازه گریه کند و جریان پول قوی وجود ندارد که در این مسیر دل به دریا زد و ریسک نماید. البته که رفتار دولت تقریباً می‌توان گفت قدرت ریسک!!!!! بازار وسهامداران را کشیده و گوشه‌ای آویزان کرده و با این اتفاقاتی که این مدت سر بازار آمده هیچکس دیگر دل و جرات خرید را ندارد…

تقریبا اواسط مرداد بود که در مورد نقدینگی و موج های بی پولی در بازار صحبت کردیم و آن  را به چند مرحله تقسیم  نمودیم  …

مرحله اول پول فعالان و حاضرین خود بازار است که در بازار فعالیت می‌کنند و فعال هستند که به اصطلاح سنگ‌های کف این رودخانه بوده و همیشه در بازار حضور دارند حالا گاهی به وضع بازار نگاه می‌کنند و دور می‌ایستند و گاهی در دل این بحران و خوشی ها هستند ما در اولین فاز باید جریانی را ایجاد کنیم و اعتمادی را به وجود آوریم که همین پول‌های مرحله اول بچه‌های بازار به گردش و به چرخش درآید در حال حاضر معتقدیم حتی وارد این مرحله هم نشده‌ایم و هر بار که نقطه امیدی از جایی جوانه می‌زند چنان سرکوب می‌شود که روز بعد همه را پشیمان کرده یکی از نشانه‌های فعال شدن این جریان این است که حجم معاملات به طور مداوم بین ۶ تا ۸ هزارمیلیارد تومان قرار داشته باشد وقتی زیر این اعداد است یعنی همین خودی‌ها هم به بازار خیلی اعتقاد و اعتماد ندارند و از تماشاچی بودن آن لذت می‌برند

مرحله دوم مرحله‌ای است که جریان پول بیرونی وارد بازار می‌شود پول‌های هوشمند، متصل!!!،پول های سرگردان سایر بازارها و سایر حوزه‌ها به واسطه اتفاقات و تحولات مثبت راهی بازار سرمایه می‌شوند. بازار آنقدر باید بستر قوی امن و مثبتی را تجربه کرده باشد که این پول‌ها در بازار حاضر شوند و البته معمولاً این جریان پول بعد از یک رشد موقت در بازار هوشیار و بیدار شده و سراغ این بازار را می‌گیرد

در این مرحله حتی برخی پول حقوقی‌ها و پول‌های دیگر هم راهی بازار می‌شوند و البته مرحله سومی هم وجود دارد که اوج بلند بودن بازار ماست که فقط چند ماهی در سال ۹۹ تجربه کردیم و آن هم تب فراگیر بازار سرمایه بود که فکر می‌کنیم با کاری که آن دولت در آن مقطع با بازار سرمایه کرد و در ادامه همین دولت چند برابرش را سر بازار درآورد بعید است به چنین مرحله‌ای از خوشی و لذت برسیم

اما در همین مراحل اول و دوم انگیزه ورود پول به بازار باید وجود داشته باشد این انگیزه نیز در ۳ حالت رقم می‌خورد حالت اول که حالت خوبی نیست واز سر ناچاری است پول از سمت حقوقی‌ها بانک‌ها و سایر نهادها به شکل دستوری راهی بازار شود به نظر چنین چیزی نه پایدار است و نه در قیافه این دولت می‌خورد که چنین بسیجی را بتواند به وجود آورد

البته این را هم بگوییم در کوتاه مدت شاید این تحولات و اتفاقات دودش به چشم بازار سرمایه و سهامداران برود اما اگر از بعد کلان تر به ماجرا نگاه کنید مبینید که این اقتصاد است که در نهایت آسیب می‌بیند چرا که بازار سرمایه نیز همین شرکت‌ها تشکیل می‌دهند و اقتصاد را نیز همین‌ها می‌سازند

و این بدان معنیست که دیر یا زود بحران در این بازار و شرکت‌ها یقه اقتصاد و کشور را نیز خواهد گرفت که البته زد و خوردهای ریز آن از همین حالا پیداست مشکلات آب برق گاز بنزین همه و همه ناشی از دو چیز است ۱ تحریم که برای برخی نعمت بود اما برای مردم کشور آسیب‌های زیادی به همراه داشته و ۲ دخالت دولت و نرخ گذاری دستوری و پیروی کردن از تئوری‌های چند به اصطلاح نخبه که چه عرض کنیم پخمه اقتصادی که باعث بروز چنین چالش‌هایی شده که هیچ صنعتی برای سرمایه‌گذاری جذاب به نظر نمی‌رسد و سرمایه‌گذار کلاهش هم بیفتد نمی‌آید این طرف بردارد . وقتی سود کردن ضد ارزش می شود و   فقیر بودن ارزش! هر کسی هم  به خود اجازه میدهد چاقویی به دل سرمایه و سرمایه گذاری بزند!

این بدان معنیست که دیر یا زود بحران در این بازار و شرکت‌ها یقه اقتصاد و کشور را نیز خواهد گرفت که البته زد و خوردهای ریز آن از همین حالا پیداست مشکلات آب برق گاز بنزین همه و همه ناشی از دو چیز است ۱ تحریم برای برخی نعمت بود اما برای مردم کشور آسیب‌های زیادی به همراه داشته و ۲ دخالت دولت و نرخ گذاری دستوری و پیروی کردن از تئوری‌های چند به اصطلاح نخبه که چه عرض کنیم پخته اقتصادی باعث بروز چنین چالش‌هایی شده که هیچ صنعتی برای سرمایه‌گذاری جذاب به نظر نمی‌رسد و سرمایه‌گذار کلاهش هم بیفتد نمی‌آید این طرف بردارد

معتقدیم خیلی زود اثر این سیاست‌ها را در ابعاد وسیع‌تر و بزرگتر در اقتصاد خواهیم دید و مشاهده خواهیم کرد که چه اتفاقاتی رقم می‌خورد و باز ما هستیم مدیریت بحران که کاری که باید چند سال انجام می‌شد را حالا می‌خواهند دوباره چند ماهه و چند هفته‌ای انجام دهد

البته این رو هم بگوییم این اتفاقات و این تصمیمات اشتباه فقط منحصر به این دولت نیست در دولت‌های قبل هم این اتفاق رخ داده از سیاست‌های وزرای نفت در بحث پالایش و نرخ خوراک بگیر تا بنزین نرخ برق و سوخت و غیره تا بوده همین بوده آن قدرت و قوه عقلانیت که باید تصمیم گیر باشد همیشه در گوشه‌ای نشسته و تماشاچی بوده است
منتهی تعجب همه بر این است که این دولت هم با این که عاقبت تصمیمات را می‌داند ولی همچون کودکانه دوست دارد یک بار خودش این مسیر را برود …

اما امروز شاید فرصت بیشتری شود تا در مورد تصمیمات دهگانه سازمان بورس در مورد نظارت و اتفاقات دیگر بازار صحبت کنیم آنقدر این موارد جدی و مهم است که احتمالاً در دو یا سه بخش به آن می‌پردازیم البته در حال حاضر با این وضع بازار هیچکس دل و دماغ شنیدن و گفتن چنین حرف‌هایی را ندارد اما سعی می‌کنیم به طور خلاصه برخی موارد را بیان کنیم چرا که برای آینده بازار بسیار مهم است

نکته اول و مهم این بندهای دهگانه این بود که بعد از تغییرات در فرابورس خود سازمان بورس نیز به این نتیجه رسیده است که نظارت بورس‌ها تا حدودی سلیقه‌ای بوده و ایرادات فراوانی دارد و باید از سمت نگاه سلیقه‌ای و فرد محوری به سمت نگاه سیستمی سوق داده شود

وقتی از نظارت صحبت می‌کنیم سه بخش را در بر می‌گیرد بخش اول نظارت حین بازار است اعم از خرید و فروش‌ها ظن دستکاری‌ها رنج‌های مثبت و منفی قیمت سازی‌ها و… که فرایند بسیار پیچیده‌ای در بازار است به نظر این موضوع اصل تغییر فعلی است که قرار است ایجاد شود و تقریباً به جای نظارت سلیقه‌ای و شخصی به سمت نظارت سیستمی حرکت کند

اما بگذارید همین جا یک نکته را بیان کنیم همیشه بین دو طرف میز یعنی معامله‌گران و ناظران این اختلاف وجود داشته که مثلاً رنج قیمت و رنج زدن چه در خرید و چه در فروش چه شرایطی دارد؟ کدام یک تخلف حساب می‌شود کدام یک نمی‌شود؟ کدام دارای اهمیت است کدام بی‌اهمیت؟ این موضوعی است که می‌توان ساعت‌ها در موردش صحبت کرد اما بهتر است عزیزانی که قصد تغییر در این موضوع را دارند قبل از اجرا کمی با اهالی بازار هم صحبت کنند

مشکل آن بنده خدایی که در آن جایگاه قرار داشت این بود که عقده‌های دوران بچگی و کودکی را می‌خواست در بازار پیاده کند و به حرف کسی توجه نمی‌کرد و احساس می‌کرد زمین بازی بازار هم ملک شش دانگ و حیاط خلوت بازی اوست و هرچه می‌خواهد می‌تازد به نظر این رویکرد باید تغییر کند
همه ما قبول داریم بحث‌های نظارتی مهم است اما اینکه سهامداران را قفل کنیم اجازه هیچ حرکتی به آنها ندهیم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و تمام حرف حساب ما این است که چیزی نوشته نشود که بعدها در اجرا مرغ پخته هم خنده اش بگیرد!! نکته نظارت بعدی نظارت توقف نمادهاست بخش عمده‌ای از توقف نمادها در حال حاضر با افشای الف و ب پیش می‌رود اما برخی دیگر هم به سلیقه ناظر رخ می‌دهد که نظر این موضوع باید روشن شفاف و واضح بیان شود و به هیچ وجه نباید بخش‌هایی از آن باز بماند مصداق دقیق این توقف‌ها اعم از ظن دستکاری یا هر چیز دیگری باید روشن و شفاف باشد و اعمال سلیقه در آن جایگاه و نقشی نداشته باشد

و مورد بعد نیز بازگشایی نمادهاست که روی این موضوع حرف بسیار است به نظر از برنامه زمانبندی بازگشایی بگیر تا نحوه تایید اردر گذاری زمانبندی و غیره همه و همه می‌توانند تحت تاثیر نظارت سلیقه‌ای قرار داشته باشند پس این موضوع نیز یکی از موضوعات بسیار مهم در ماجرای نظارت است که کار ناظران فعلی را سخت‌تر و دشوارتر خواهد کرد اما ذکر این نکته نیز ضروریست که در حال حاضر همگان به این نتیجه رسیدند که نظارت فعلی در همه ابعادی که عرض شد دارای ایرادات و اشکالاتی است که باید برطرف گردد و همین که سازمان بورس قصد تغییر رویه در این حوزه را دارد اتفاق خوبیست منتها امیدواریم برخی اتفاقات طوری رقم نخورد که همه دعا به جان قبلی‌ها بکنند

وقتی صحبت از نظارت می‌شود فقط و فقط سهامدار خرد حقیقی نباید شلاق آن را بخورد نظارت باید برای همه باشد. از نهاد مالی تا صندوق، از حقوقی ها تا حقیقی های بزرگ، از پی ار ایکس یا صندوق ها و از همه مهم تر ناشران!!!
روی دو موضوع نظارت‌های خاص صندوق‌ها و حقوقی معاملات آنها و فرانت رانینگ و اطلاعات نهانی ناشران و همچنین موضوع فضای مجازی سعی خواهیم کرد در روزهای آتی مفصل‌تر صحبت کنیم

بگذریم و سراغ بازار برویم و ببخشید که باز هم کمی طولانی شد …

فولادی های پر توان

در نمادهای فولادی شاهد روند نوسانی ارام و بعضا مثبتی هستیم همچنان خبرهای خوبی از ناحیه بورس کالا و رشد قیمت محصولات این شرکت ها می رسد

در نماد فنورد به عنوان تولید کننده ورق گرم رشد قیمت این محصول به سطوح بالای 27 میلیون تومان در هر تن خبر خوبی بود با این قیمت ها باید در انتظار سود سازی بالای یدر این سهم باشیم سهمی که رشد قیمتی خوبی در صورت انتشار گزارات مثبت خواهد داشت

برای فخوز هم شرایط مناسب است سهم در کف قیمتی 300 تومانی به نظر نمی رسد افت بشتری داشته باشد این سهم اوضاع و احوال خوبی داشته و روندش صعودی ارزیابی می شود به خصوص اینکه قیمت شمش شرکت همچنان در سطوح مناسبی قرار داشته و طرح توسعه اهن اسفنجی هم قرار است در مهر ماه افتتاح شود

فجر به عنوان گالوانیزه ساز بازار مطرح است این شرکت به واسطه قیمت های بالای فروش محصولاتش در 3 ماهه اول سال سود سازی خوبی داشته و بالای 60 تومان به ازای هر سهم سود ساخته است براورد سود 200 تومانی برای امسال و رشد قیمتی تا سطوح بالایی مورد نظر است

ارامشی از جنس پالایش

در نمادهای پالایشی شاهد روند ارامی هستیم سهام پالایشی اگر قیمت های جهانی نفت افت زیادی نداشته باشد توان برگشت روند خوبی دارند

شاوان در کف قیمتی 1800 تومان قرار دارد بازار در این سهم خریدار خوبی بوده و به دلیل اهرم بالایی که نسبت قیمت های جهانی نفت دارد با اقبال همراه می باشد سهم فعلا در قیمت های 1800 الی 2000 و 2200 در نوسان است

شبندر با کف قیمتی 920 تومانی و سقف 1000 تومانی در نوسان است سهمی که وضعیت خوبی از دید بنیادی داشته و با قیمت های نفت بالای 80 دلاری و رشد کرک اسپردش می تواند به روز های اوج خود بازگردد این سهم نیز با هدف 1200 تومان در موقعیت خوبی قرار دارد

شتران هم وضعیت مناسبی دارد سهمی که به کف قیمتی رسیده و حمایت 380 تومانی و مقاومت 420 تومانی دارد اگر قیمت های جهانی نفت متوسط امسال 80 دلار باقی بماند سهم توانایی رسیدن به سود 80 الی 90 تومانی و قیمت های 500 تومان را خواهد داشت

سیمانی های صدر نشین

در نمادهای سیمانی امروز برخی از سهام این گروه که توانایی بنیادی بالایی دارند با اقبال و صدر نشینی بازار همراه شدند

شایعات خوبی از توان سود سازی سیمان سپاهان به گوش می رسد این سهم می تواند با اقبال و رشد قیمتی خوبی همراه شده و در صورت شکست سد قیمتی 2000 تومانی تا سطوح2400 الی 2500 تومان هم بالا برود سهمی بنیادی که با واسطه حجم بالای تولیداتش با قیمت های جدید می تواند به سود سازی بالایی دست یابد

سشرق کم کم به خصوص در کف حمایتی 1320 تومانی برای کسب یک نوسان می تواند مورد توجه واقع شود سهمی که در صورت برگشت روند هدف 1500 الی 1600 تومانی خواهد داشت و افزایش نرخ کف پایه عرضه سیمان در بورس کالا بیشترین تاثیر را بر این سهم دارد

سبهان امسال 2000 تومان سود دارد قیمت های 9200 تومانی می تواند سطوح مناسبی برای این سهم باشد سهمی که یک بار با برگشت روند قیمتی خوبی تا استانه قیمت های 12000 تومان صعود کرده و پس از پایان این موج اصلاحی بار دیگر توان چنین رشد قیمتی را دارد

سرمایه گذاری ها زیر بار شاخص

در نمادهای سرمایه گذاری شاهد فشار شاخص بر سهام این گروه بودیم به طوری که سهام این گروه فعلا روند نوسانی ارامی را دارند

واتی که موفق به فروش سهام یکی از شرکت های زیر مجموعه خود شده است با کف قیمتی 1250 تومانی توانسته فعلا ارام بگیرد امسال سود سازی بالایی هم از طریق فروش سرمایه گذاری ها و هم سود تقسیمی شیران در انتظار واتی می باشد

در در وساپا همچنان بازار در انتظار خبرهایی از عرضه سهام تودلی این شرکت است سهمی که وضعیت خوبی داشته و از دید بنیادی در صورت فروش زمین هایش یا عرضه سهام سایپا تحولات جدی را تجربه خواهد کرد

وبانک که برنامه خوبی برای عرضه و فروش سهام شرکت های زیر مجموعه دارد در کف حمایتی 920 تومان قرار گرفته بار ها سهم با ایجاد پتانسیل های بنیادی از این قیمت ها برگشت زده و به سمت سطوح 1200 و 1500 تومانی رفته است سهم در نقطه کم ریسک خود قرار دارد

در سرمایه گذاری ها، وسکاب را با توجه به معاملات روز گذشته و بازه های قیمتی که در حال معامله است میتواند گزینه جذابی برای سرمایه گذاری باشد. شرکت بیشترین سرمایه گذاری بورسی خود را روی نمادهای فولاد و فملی انجام داده. از طرفی نماد احتمالا افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته خواهد داشت که این موضوع می تواند سهم را با افزایش تقاضا همراه کند.

خودرویی ها و یک خبر خوش

در نمادهای خودرویی که شنیده می شود ظاهرا تامین ارز از بازار ازاد برای شرکت های مونتاژ کار بوده و شرکت های تولیدی که 50 درصد داخلی سازی دارند همچنان ارز مورد نیاز خود را از سامانه نیمایی دریافت می کنند این خبر خوش باعث نوسانات ارام و بعضا مثبتی در سهام خودرویی شد

سایپا که این روزها باز خبرهایی در خصوص احتمال عرضه سهامش مطرح شده و تا سال اینده هم برای تجدید ارزیابی فرصت دارد با روند نوسانی ارامی در قیمت های حمایتی 220 تومانی همراه شده است سهمی که اوضاع و احوال خوبی داشته و در کف حمایتی قوی قرار دارد

خاور شروعی مثبت اما رفته رفته منفی شد ان هم در قیمت های 380 تومان که اصلاح بالایی کرده است سهم اگر در گزارش ماهانه خود فروش مناسبی را رقم بزند یک برگشت عالی خواهد داشت این روزها شایعاتی در خصوص مشکل فروش محصولات شرکت جو روانی منفی را رقم زده است

خبهمن به کف قیمتی 180 تومان رسید سهمی که تا همین مدتی قبل در قیمت های 250 الی 260 تومان معامله می شد اصلاح بسیار خوبی در این سهم رخ داده که با توجه به تحولات بنیادی شرکت های زیر مجموعه سهم را در موقعیت خوبی قرار داده است

چهارگوشه بازار

تپمپی با رنج مثبت 7 درصدی صف خرید شد سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و امسال 215 تومان سود ساخته است و برای سال مالی جدیدش 320 تومان براورد سود به علاوه یک سود تقسیمی مجمع هم دارد سهمی که تا قیمت های 2500 تومان فعلا تارگت داشته اما در صورت شکسته شدنش تا قیمت های 2800 تومان پیشروی خواهد کرد

حخزر وضعیت خوبی دارد کف قیمتی 5200 تومانی در سهم بسته شده است شنیده می شود 2 کشتی جدید به ناوگان شرکت افزوده و به دلیل افزایش نرخ ها در دریای سیاه از شهریور ماه درامد شرکت 30 تا 40 درصد بیشتر خواهد شد امسال سود سازی 1400 تومانی و قیمت های 7000 الی 8000 تومانی برای سهم تخمین زده می شود

کپشیر خبر های مهمی دارد طرح توسعه افزایش ظرفیت از 9 به 14 هزار تن در سال جاری افتتاح می شود انتقال کارخانه از بافت شهری شیراز به شهرک صنعتی و دارا بودن 120 هزار متر زمین و شایعات تجدید ارزیابی سنگین به دلیل الزام هلدینگ تاصیکو و توان سود سازی بالا سهم را در موقعیت خوبی قرار داده کپشیر جز سهامی می تواند باشد که توان رشد خوبی در میان مدت را دارد

در بین بانکی ها  ونوین در یکه هفته اخیر با فشار عرضه ها مواجه بوده به قیمت سقف اردیبشهت خود رسیده است و در حال تکمیل پولبک به آن محدوده است. با توجه به p/e فوروارد 2.5 واحدی سهم و ارزندگی بالای آن از لحاظ نموداری نیز در شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری قرار دارد و به نظر می رسد نیازمند جو مثبت در کلیت گروه بانکی است تا در میان مدت به سمت سقف تاریخی 740 تومنی حرکت کند.

در بین قندی ها، قمرو به قیمت های خوبی رسیده و احتمال برگشت در این بازه ها برای سهم وجود دارد. نماد احتمالا امسال به سود ۸۰ تومانی می رسد که با این سود p/e fwd سهم ۴ واحد کاهش میابد و به عدد ۱۰ میرسد.
با توجه به گزارشات ماهانه، شرکت در ۱۲ ماهه به فروش ۱۱۰۸ میلیارد تومانی رسیده که این عدد بیش از ۲ برابر فروش سال گذشته است.
سهم در بازه ۳۰ روزه نسبت به هم گروهی های خود و همچنین صنعت افت قیمت بیشتری تجربه کرده و پتانسیل نوسان مثبت برای سهم وجود دارد.

در گروه خوراکی نیز خودکفا به عنوان سهام دار غصینو، غپینو و غمینو گزینه سرمایه گذاری جذابی محسوب میشود. این شرکت در حالی در ۴ ماهه به درآمد فروش سرمایه گذاری بیش از ۳ میلیارد تومانی رسیده، که در مدت مشابه قبل شرکت فروشی نداشته است. سهم اصلاح خوبی داشته و انتظار می رود از این محدوده ها بتوان نوسان مثبتی از سهم گرفت. شناسایی سود 160 تومانی به ازای هر سهم در پایان امسال دور از انتظار نیست.

شپلی که سال مالی منتهی به آذر دارد، تیر ماه را با فروش ۱۷۶ میلیارد تومانی پشت سر گذاشت و جمع فروش شش ماهه را به ۲۱۱۸ میلیارد تومان رساند، عددی که در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۶۸ میلیارد تومان بوده است. شرکت در حالی در گزارش شش ماهه خبر از تحقق سود ۲۹ تومان برای هر سهم داد که بخشی از سود سرمایه گذاری هایش در پایان دوره شناسایی می شود. این سهم که در مسیر افزایش سرمایه از محل تجدید است، با دید نوسانی و رفتن به مجمع افزایش سرمایه گزینه بدی نیست.

 

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم