جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزشنبه 24 تیر 1401

گزارش بازارامروزشنبه 24 تیر 1401

نوید خاندوزی
جولای 15, 2023
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروزشنبه 24 تیر 1401  

خانه خالی بود و خوان بی آب و نان

یکی از زیباترین شعرخوانی های اخوان  را شاید بشود همین شعر دانست که اشاره دارد  ! اب ها از آسیاب افتاده است و می گوید خانه خالی بود و خوان  بی اب و نان ! دقیقاحکایت این روزهای بازار ماست … چه  بلایی سر این بازار اورده اند که اینطور انگیزه ها از بین  رفته و کسی خرید و فروش نمیکند البته  بازار امروز به واسطه مجامع و اتفاقات پیش رو کمی هم دست  به عصا بود ولی در هر صورت اتفاقات ریزو درشتی دست به دست هم داد تا فضا این چنین  باشد  .

البته  بازار امروز با امیدواری خوب و خوش اغاز کرد ولی هر چه پیش رفت زورش به جریان بدبینی و ناامیدی و عرضه نرسید و سرخم کرد و البته  یکی از تلخ ترین  روزها از نظر حجم و ارزش را داشتیم  ارزش کل معاملات امروز بازار 11.952 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 4818 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق های قابل معامله سهامی بوده است

اما سراغ  بازار برویم …

امروز شنبه تقریبا آغاز هفته آخر تیر و اولین روز هفته را در حالی آغاز کردیم که دو رویداد از انتهای هفته قبل همراه بازار بود و امروز را تا حدودی تحت تاثیر قرار می‌داد …  به خصوص شروع بازار را …
اولین و مهم‌ترین رویداد این بود که روز چهارشنبه در یک ساعت پایانی و در دقایق آخر بازار شرایط کمی متفاوت بود و حجم خریداران بازار و جمع شدن صف‌های فروش بیشتر به چشم می‌آمد که این موضوع را در معاملات اول وقت بازار امروز دیدیم و اثرات آن را شاهد بودیم . هر چند که این  رویداد ادامه دار نبود و نشان میداد قدرت خریدار کم و خوش بینی به  بازار هنوز وجود ندارد  .  اما اتفاق و رویداد دوم که به نظر بازار از کنار ان به راحتی گذشت رونق نسبی بازارهای جهانی بود که توانسته کمی امیدواری را نسبت به بازار بیشتر کند و ته دل برخی تحلیل گران اکسل به دست گرم تر باشد ولی این شعله هم  خیلی زود خاموش شد ولی در کل در این اخر هفته شاهد افزایش قیمت نفت ، مس ،روی اوره ،متانول و … بودیم و اگر ادامه پیدا کند  شک نکنید  اتفاقاتیست که می‌تواند در سرنوشت بازار در هفته های آتی موثر باشد و البته حتی در فشار فروش نیمه دوم هم امروز تا حدودی توجه بازار به این نمادها به خصوص بعد از اصلاح سنگین  اخیر کمی بیشتر بود  .

با این دو اتفاق و دو رویداد بازار امروز کار خود را آغاز کرد که انصافاً اول وقت بازار بهتری نسبت به هفته قبل بود اما هر چه پیش رفت انرژی بازار تحلیل رفته و جو هم منفی شد . ولی به این  برسیم که چه در انتظار بازار ماست ! به خصوص دراین هفته به عنوان یک  هفته استراتژیک !!!
سه رویداد هم در این هفته در انتظار بازار است که می‌تواند فضای کاملاً متفاوتی را برای هفته آخر تیر رقم بزند البته  روز اولش که بسیار ناامید کننده ظاهر شد ولی در هر صورت  اولین و مهم‌ترین رویداد آغاز انتشار گزارش‌های سه ماهه است که تا همین لحظه نیز ارائه آن به بازار دیر شده و عقب افتاده  و یک بار دیگر نشان داد که سیستم انتشار اطلاعات چه از سوی ناشر و چه از سوی سازمان بورس  که امر نظارت را بر عهده دارد با چالش و مشکلات اساسی مواجه است و هرچه سریع‌تر باید این موضوع حل و فصل گردد …  اما در هر صورت انتشار گزارش‌های سه ماهه شرکت‌ها و گزارش‌های میان دوره‌ای در این چند روز می‌تواند نقطه اتکای قوی بنیادی بازار بوده و تا حدودی کف سازی قیمت‌ها را رقم زده و از افت بیشتر جلوگیری کند . ببینید نمی گویم این گزارش‌ها بی تاثیر است همین حالا در نماد بانک شهر و برخی دیگر از شرکت‌ها چنین چیزی را شاهدیم و می‌بینیم که گزارش‌ها خود را در تابلوی این شرکت‌ها نشان داده است و فکر می‌کنیم حداقل انتشار این گزارش‌ها اثر کوتاه مدت جدی را در بازار رقم بزند از همین رو انتشار گزارش‌ها در این هفته یکی از رویدادهای مهم از رویدادهای سه گانه بازار به شمار می‌رود

رویداد دوم که تقریباً یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال مالی فعلی است بحث توقف نمادها برای برگزاری مجامع بوده … در مورد  مجامع حرف بسیار است ولی  سه اتفاق مهم را رقم می‌زند اتفاق اول تقسیم سود است تقسیم سود شرکت‌ها و سپس بازگشایی آنها در کنار انتشار گزارش‌های سه ماهه سبب می‌شود که بازار در نقطه جذابی از نظر پی به‌ ای و قیمت قرار گیرد و از سوی دیگر تقسیم سود شرکت‌ها میتواند بازدهی سهامداران را از نظر جریان نقدی رقم بزند اما نکته دوم و بعد دوم ماجرای تقسیم سود و مجمع اخبار در دل مجامع و شرکت‌هاست که فکر می‌کنیم مجامع ایران خودرو سایپا از این حیث اثرات ویژه‌ای در بازار داشته و فضای متفاوتی را رقم می‌زند به خصوص وقتی بحث افزایش سرمایه مطرح  باشد  …  انتشار اخبار تجدید انتشار گزارش‌ها و اتفاقات این چنینی که در مجمع رخ می‌دهد و به اطلاع سهامداران می‌رسد می‌تواند از بعد روانی اثرات تاثیرگذاری در سهم‌ها داشته باشد البته دو سهمی مانند اخابر و یا ذوب تحولات این چنینی را در مجمع اعلام کردند اما بازار انگار نه انگار … هر چند همه معتقدند باید کمی صبر کرد حال بازار استیبل شود و اثر سوم توقف نمادهاست که تقریباً در این هفته بیش از 200 نماد متوقف شده و به مجمع می‌روند و این خود موجب کم حجم شدن معاملات و بی‌رمقی و کسل کننده بودن آن می‌شود این موضوع طبیعی است که وجود داشته باشد و اجتناب ناپذیر است از همین رو عوامل فوق را باید در تصمیمات خود در این هفته لحاظ کرد و بررسی را داشت که بازار با در نظر گرفتن این مسائل پیش می‌رود و حرکت می‌کند . امروز شاید تاکید میکنیم  شاید بخشی از بی رمقی بازار ناشی از همین امر بود …

و اما رویداد سوم که به نظر در این هفته و به خصوص هفته بعد بیشتر به چشم می‌آید و تحولات و زمینه چینی آن از  همین حالا آغاز شده احتمال حضور گسترده‌تر حقوقی‌ها در سمت خرید بازار است که بخشی از آنها دستوری و به واسطه حمایت از بازار و بخشی دیگر تحلیلی است که حضور آنها را در هفته بعد باازار قوی‌تر و روشن‌تر خواهیم دید در  هفته‌های آتی نقش دو صندوق تثبیت و توسعه بازار نیز در بازار پررنگ‌تر خواهد شد و احتمالاً این دو صندوق نیز در بازار به  زودی دست به تامین مالی گسترده زده و فعالیت قوی‌تری را داشته و حرکات خاص تری را شاهد خواهم بود

این موضوع نیز قطعاً به فضای فعلی بازار کمک خواهد کرد تا جریان نقدینگی را نیز همراه خود داشته باشد اما به یک نکته دقت کنید که بازار برای کنده شدن از این فضا به یک شوک قوی احتیاج دارد که تا این شوک از هر جنسی با هر شکلی به بازار نرسد شاید کف بازار بسته شده باشد و قیمت‌ها نیز نوسان مثبتی داشته باشند اما حرکت قوی و هیجانی در بازار شاهد نخواهیم بود .

امروز بار دیگر می‌خواستیم در مورد اتفاقات و تحولات مختلف صحبت کنیم و لازم دیدیم باز هم از فضایی که بر بازار و برخی افراد حکمفرما شده حرف بزنیم
اما دو نکته پیش چشم ما آمد که به نظر بیان این دو نکته برای ما و کسانی که داعیه فهم اقتصاد  و اداره کشور را دارند مهمتر است.  در این تعطیلات داشتیم به سرگذشت برخی از افراد حزب توده نگاه  می‌کردیم.  افرادی که غرق در اقتصاد سوسیالیستی و دولتی بودند و کعبه امالشان انجا بود !  با آرمانشان به مهد آنجا یعنی روسیه رفتند و بعد تازه فهمیدند در دل این کثافت نظام کمونیستی چه می‌گذرد و از آن فاصله گرفتند و باز سرخورده به دنیای دیگری کوچ کردند آنها این فرصت را داشتند که نتایج آن نظام مبتنی بر دستور و اقتصاد دولتی را به خوبی لمس کنند و ببینند و دیدند که هیچ چیز در چنته ندارد اما اینجا ۴۰ سال اجرای سیاست‌های کمونیستی و دستوری و دولتی باعث نشده تا هنوز برخی به این موارد پی نبرند ای کاش کمی تاریخ می‌خواندیم تا ببینیم چه بلایی بر سر اقتصاد آوردیم … نرخ گذاری دستوری و دولتی سازی و برهم  ریختن فضای اقتصاد تبعات و لطمات جبران ناپذیری دارد  . امروز بیشه ای به نام  بازار سرمایه خالی می شود و فردا این ماجرا دامن صنعت را میگیرد !

و نکته آخر مدیریت شیر خشکی است !!  طی روزهای گذشته برخی مناطق کشور که عمدتاً مناطق مرزی هستند دچار کمبود شیر خشک شدند ماجرا طبق معمول بسیار طبیعی است قیمت دستوری شیر خشک باعث قاچاق آن شده و قاچاق آن کمبود آن را در داخل رقم زده و البته نرخ گذاری دستوری سبب شده به واسطه عدم جذابیت بازدهی و دستوری بودن نرخ ها ، کسی در این حوزه سرمایه‌گذاری هم نداشته باشد … مشاهده می‌کنید چرخه به طور کامل  معیوب است!البته دست اقتصاد درست کار میکند و برخی با دست کاری ان انتظار کار کرد درست دارند !

این یک نمونه کوچک از دنیای سیاستگذاران است که فکر میکنند میتوانند با دستور مملکت و اقتصاد را اداره کنند … همین نوع سیاست ها و تفکراترا تا انتها هم می‌شود پیش برد سیاست‌های آزمون و خطا !! از واکسن داخلی  بگیر تا زمستان سخت !! از ماجرای فشار به حجاب بگیر تا تئوری های منچولبافی  دلاری زدایی
به واقع نمیدانیم چه فاجعه‌ای باید رخ دهد تا برخی متوجه شوند مسیر اشتباهی را می‌روند.  این موضوع به شرکت‌ها و رفتار دولت با شرکت‌ها نیز کشیده شده و دیر یا زود عواقب و تبعات آن را در اقتصاد خواهیم دید و همچنان معتقدیم کسانی که روی این ماجرا پافشاری می‌کنند و برخی مردم عادی را نیز ملعبه دست خود کرده و بازی می‌دهند از دو حال خارج نیستند یا نادانند و یا دستشان در سفره منافع رانت و ویژه خواری دراز شده است

 

قطعه سازن و گزارشات طلایی

در نمادهای قطعه سازی گزارش های بسیار خوبی را از عملکرد شرکت های این گروه در پیش داریم به نظر می رسد سهام قطعه سازان بتوانند با صورت های مالی 3 ماهه یک رشد خوب را تجربه نمایند

در این گروه خمهر وضعیتش مثبت و بار دیگر به سمت قیمت های 420 تومان روانه شده است سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و انتظار می رود صورت های مالی 3 ماهه مناسبی را تجربه نمایند این سهم در صورت شکسته شدن قیمت های 420 تومان جای رشد تا قیمت های 460 تومان را دارد

خمحرکه با افت قیمتی از سطوح بالای 1000 تومان به قیمت های کمتر از 840 تومان رسید و با کف قیمتی قوی 820 تومان فاصله زیادی ندارد این سهم می تواند در صورت انتشار گزارش عملکردی خوب یک برگشت خوب از کف قیمتی فعلی بزند

خزر به کف قیمتی رسیده و با گزارش ها خود توان برگشت روند خوبی دارد هم سود شرکت اصلی جهش بالایی هم داشته و هم امسال از طریق زیر مجموعه ها سود خوبی شناسایی می شود سهمی که اوضاع و احوال خوبی داشته و توان بنیادی مناسبی دارد و تا قیمت های 650 تومان فعلا جای برگشت دارد

سیمانی ها در کام اصلاح

در سیمانی ها علی رغم در پیش بودن گزارش های 3 ماهه خوب باز هم شاهد فشار فروش هستیم به نظر می رسد باید کمی صبر کرد تا توان سود سازی این شرکت ها مشخص شود

سهرمز نوسانات ارامی دارد سهمی که در 6 ماهه سود 300 تومانی ساخته و در نیمه دوم سال قابلیت رسیدن به سود 250 الی 300 تومان و جمعا سود 550 الی 600 تومانی را داشته و ارزش ذاتیش 3500 الی 3600 تومانی دارد در قیمت های 2500 تومان بسیار ارزشمند است

در سیمان بهبهان سهم در کف قیمتی 8600 تومانی معرفی و تا کنون به قیمت های بالای 11000 تومان رسیده و به سمت قیمت های 12000 تومان در حرکت است سهم توانایی بنیادی بالایی داشته و تخمین سود 1800 تومانی برای سال جاری دارد که نشان می دهد سهم به ارزش ذاتیش نزدیک شده است

سفارس با فشار فروش از سد قیتی 3600 تومان نتوانست عبور نماید سهم جای افت قیمتی زیادی نداشته و سطوح 3000 الی 3200 تومان حمایت های مستحکمی برای سهم می باشند سفارسی که فعلا در این کف قیمتی و مقاومت 3600 تومان در نوسان است

دارویی ها و انتظارات بالا

در نمادهای دارویی شاهد روند نوسانی مثبت هستیم دارویی هایی که وضعیت خوبی از دید بنیادی داشته و به واسطه دریافت افزاش نرخ های سنگین توان سود سازی بالایی دارند

دکوثر گزارش بسیار خوبیداشته و سود سازی بالا در 3 ماهه اول سال نشان می دهد در نیمه دوم سال که اوج تقاضا برای محصولات شرکت است سهم سود سازی بالاتری دارد دکوثر در صورت شکسته شدن مقاومت 1250 تومان می تواند تا سطوح 1400 تومان رشد داشته باشد

در دسانکو سهم به قیمت های کف 820 تومان نزدیک شده است سهمی که اصلاح قیمتی جانانه ای داشته و از دید بنیادی هم تحولات بسیار خوبی داشته است این سهم در مسیر برگشتی اهداف 920 و 1000 تومانی خواهد داشت و فرصت بسیار خوبی به وجود اورده است

دجابر 1800 تومانی با فروش عالی 3 ماهه و سود سازی سنگینی که دارد می تواند زمینه ساز برگشت روند سهم شود سهمیکه تا قیمت های 2200 تومان جای نوسان مثبت را داشته و ارزش ذاتیش سطوح 2400 الی 2500 تومان ارزیابی می شود

ساختمانی های سر سبز

در نمادهای ساختمانی شاهد معاملات بهتری هستیم ساختمانی ها فروش های خوبی در پروژه های خود انجام داده و بازار سود سازی های بالایی را انتظار دارد

در ثبهساز سهمی که به کف قیمتی 280 تومانی رسیده و ریسک اندکی دارد با نوسانات مثبت همراه شده است سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و روندش صعودی ارزیابی می شود این سهم تارگت های 320 و 360 تومانی داشته و رشد قیمتی میان مدتی خوبی را در پیش خواهد گرفت به خصوص این که در صورت های مالی پیش روی شرکت سهم سود بالایی هم خواهد داشت

ثاخت میلی به افت ندارد تحرک برای فروش پروژه ها در اینس هم بیشتر شده است و نشان می دهد ثاخت رشد قیمتی خوبی را در پیش رو دارد سهمی که اهداف 520 الی 560 تومانی داشته و نوسانات ارامی دارد این سهم دارایی محور ارزش ذاتی 600 تومانی دارد

ثتران علی رغم خبرهای خوب فروش بخشی از پروژه شهرک اندیشه باز هم زیر فشار فروش سنگین قرار گرفت این سهم رشد بالایی داشته و به واسطه همین رشد قیمتی شاهد فروشنده های سنگینی در معاملاتش می باشد

چهارگوشه بازار

در شدوص سهم گزارش بسیار خوبی داد و سود 90 تومانی در سه ماهه نشان می دهد امسال سهم 370 تا 400 تومان سود و ارزش ذاتی 2200 تومانی دارد که فاصله بالایی با این سطوح ارزش ذاتی خود پیدا کرده است شدوصی که از کف قیمتی 1600 تومان برگشت زده و اوضاع بسیار خوبی را تجربه می کند به نظر شکربن هم  به واسطه این گزارش خوب مورد توجه است و صف شده است  .

در خاور شایعات سود 25 تومانی در 3 ماهه و رسیدن به سود 120 الی 130 تومانی برای سال جاری باعث برگشت روند خوبی شد سهمی که پی بر ای فورواردش به کانال 4 رسیده که بسیار نازل بوده و با توجه به جهش فروش 3 ماهه و برنامه تولید اتوبوس های برقی و کامیون های سبک در شرکت تحولات خوبی در خاور جریان دارد

ارفع هم به واسطه گزارش خوب 3 ماهه خود با اقبال همراه است سهمی که امسال سود 600 تومانی داشته و با توجه به سود 200 تومانی 3 ماهه در موقعیت خوبی برای رشد قرار دارد با اعمال پی بر ای فوروارد 6 به سود 600 تومانی سهم ارزش ذاتی 3600 تومانی را دارد و در این بین باید بتواند از سد قیمتی 3200 تومان بگذرد

در لبنیاتی ها، غپاک خبر از افزایش نرخ خود داد این در حالی است که فروش ۳ ماهه شرکت نسبت به سال گذشته ۱۴۰ درصد رشد داشته است. شرکت با توجه به رشد فروش و P/E روی تابلو از شرکت های رشدی و ریسکی محسوب میشود که با وجود افزایش سود میتواند P/E خود را بهبود دهد. سهم از طرفی احتمال تجدید ارزیابی دارد و قیمت های حوالی ۲۰۰۰ تومان را میتوان حمایت سهم در نظر گرفت.

در بین قطعاتی ها خشرق با وجود رشد درآمد و افت قیمتی که اخیرا تجربه کرده، میتواند از گزینه های مناسب برای بررسی باشد.
شرکت در بازه بهار به بهار رشد درآمد ۹۰ درصدی داشته و به تازگی هم خبر از افزایش نرخ خود داد که در نتیجه میتوان انتظار گزارش های خوبی را از شرکت داشت که در اثر آن میتواند افزایش تقاضای بازار را به همراه داشته باشد. قیمت های حوالی ۱۳۰۰ تومان را میتوان بازه های مهمی برای سهم در نظر گرفت.

غشهد در گزارش فصلی بهار به سود خیره کننده 489 ریالی رسیده که نسبت به بهار پارسال 823% بوده که این رقم 90% سود 12ماهه 1401 را ایجاد کرده است. با توجه به رقم سود بهار به نظر می رسد غشهد حوالی قیمت 900 تومان کنونی مورد توجه بازار و علاقه مندان به سهم های کوچک بازار قرار بگیرد.

به نظر انتشار گزارش 3ماهه  برخی از شرکت ها نظیر خاور و زامیاد  خدیزل نکات مهمی برای بازار دارد و شنیده می شود  خزامیا و خدیزل گزارش های ویژه ای را راهی بازار میکنند . در سوی دیگر در مجامع خودرو و خساپا در مورد  تجدید و این موارد تصمیم گیری می شود و این نکته  بسیار مهمی برای این گروه است البته این  دو  روز دوشنبه  بسته می شوند تا دوشنبه دل صاب بچه اب شده است !!

در بازارهای جهانی رشد قیمت اوره و متانول خبرمهم و خوبی برای این گروه بوده و شاید کمی زاگرس و یا شپدیس و شیراز را به حرکت دراورد  . به نظر دراین گروه  زاگرس بعد از مجمع و گزارش 3ماهه  جای بدی نیست شایعه شده گزارش 3ماهه  اکثر پتروشیمی ها جالب نیست و از همین  ر میگوییم  بعد از 3ماهه در این گروه منفی شپدیس و شیراز را کمی بیشتر زیرنظر داشته  باشید  .

شیراز طی این مدت 50% افت داشته و رکورد دارهای ریزش در بین سهم های بزرگ هستند  . شیراز شپدیس را کمی بیشتر زیرنظر بگیرید  زاگرس و شخارک هم همینطور البته که  بازار هنوز به این گروه  بدبین است  سراغ  انها نمی رود

در گروه  بانک نیز به نظر زمزمه گزارش های خوب 3ماهه  برای تجارت و ملت و برخی دیگر انها  را در صدر توجه  بازار می آورد  . در کنار این  شرکت ها اگر دید کمی نوسانی دارید وسینا هم  جای خوبی است و شرایط خوبی را دارد و با دید  یک سهم خاص بد نیست

در گروه  فولاد همه منتظر گزارش ها هستند شنیده می شود  کاوه گزارش خوبی زده است و هرمز نزدیک  400  ریال سود محقق کرده است . گزارش فسپا و به خصوص فجر هم  گزارش های جذابی است . فجر بعد از 550  ریال  تقسیم  بازگشایی خوبی بزند جالب می شود . در خرداد 5759 میلیترد ریال فروش داشت و نرخ ۴۴۲,۷۱۸,۷۴۷ ریال است
اردیبهشت 7154 میلیارد ریال فروش داشته است و نرخ ۴۱۴,۸۲۴,۹۹۵ ریال است
در فروردین با فروش 3618 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ ۴۰۰,۲۹۰,۱۲۲ ریال . 3ماهه به فروش 16518 میلیارد ریالی رسیده و مدت مشابه 13293 میلیارد ریال است

با این حرکت  فلزات  توجه ها  کمی به ایت سمت بیشتر شد ولی نه خیلی … با این رشد خوب گروه مس و روی بازی تازه اغاز می شود و میتواند در این  افت  قیمت جدی توجه ها  به سمت این گروه  بیشتر شود اگر اهل ریسک نیستید  2 سهم  فملی و فاسمین  را خریده و گوشه ای انداخته و صبر کنید . اگر کمی اهل ریسک هستید فباهنر و کیمیا هم  شرایط خوبی دارند . اگر به  طور کلی دنبال  گزینه های ریسکی هستید خرید سهم هایی مانند  کاما یا فافق میتواند  جالب باشد  .

امروز سیمانی ها خوب بودند ولی انها نیز زمین گیر شدند . دراین گروه  با دید گزارشی سهرمز هم  قیمت خوبی رسید و سرجای اول برگشت  میتوان  در این گروه  سفارس را هم  در نظر گرفت  اصلاح خوبی را داشته است  . گزینه های همیشه نیز مطرح هستند و باید کمی صبر کنیم  ببنیم از دل گزارش ها کدام  شرکت میتواند ارزنده تر بر بازار باشد

حخزر و حکشتی هردو  شرایط خوبی دارند شایعه  شده  حخزر گزارش 3 ماهه عجیبی را راهی بازار میکند و مثبت است  . سهم اصلاح  بسیار خوبی کرده و طی همین  روزهاست که یک گزارش ویژه از سود سازی زیرمجموعه ها  منتشر می کند  به نظر با دید نوسان و حتی میان مدت  داشتن  حکشتی و یا حسینا و برخی دیگر در پرتفوی واقعا گزینه خاص و جالبی است  .

و سراخر سراغ غذایی ها برویم  … دراین گروه  زمزمه ها از گزارش خوب غکوروش غبشهر شنیده می شود  با دید کمی صبر و البته  دید میان مدتی غکوروش گزینه خاص تری است در سوی دیگر غپینو و غمینو  هم  شرایط بدی را ندارند . غمهرا هم  به جای خوبی رسیده است  . غزر هم  شرایط خوبی در این  قیمت ها دارد  . در مجموع  3 سهم  غکوروش غپینو و غزر را  با  شرایط ویژه تر و خاص تری دنبال  کنید

 

 

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم