جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروز سه شنبه 30 خرداد 1402

گزارش بازارامروز سه شنبه 30 خرداد 1402

نوید خاندوزی
ژوئن 20, 2023
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروز سه شنبه 30 خرداد 1402

خوشحال و کم حجم !

امروز بازار بعد از مدت ها یک روز درست و حسابی و امیدوار کننده و خاص را داشت که در عین کم حجم بودن وضعیت قیمتی خوبی را داشت . برخی معتقدند وقتی قرار باشد  بازار بهتر شود بهانه های آن جور می شود از زمزمه عرضه دوباره خودرو در بورس کالا گرفته  تا خبرهای پالایشی و شرایط خاص ان !

برخی با خود میگویند که  بازار کم کم روند خوب خود را آغاز میکند و برای ان دلایلی دارند و برخی دیگر بر این عقیده اند هنوز زود است چرا  که حجم هنوز قوی نیست  . ارزش کل معاملات امروز بازار 16.780 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 5676 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق های قابل معامله سهامی بوده است . ولی در مجموع بازار بهار خوبی را  آغاز کرد و امیدواریم  فصل بهار به خوبی و خوشی حتی درهمین دو روزش به پایان  برسد  .

بازار این روزها در یک سردرگمی عجیب قرار گرفته است و طرفداران رشد و عدم رشد روبروی هم  ایستاده اند و به طور کلی طیف وسیعی از افراد نمیدانند چه سرنوشت و چه شرایطی در انتظار آنهاست . از یک‌سو برخی معتقدند تا جریان پول به این بازار وارد نشود و جریان پول و خبر قوی به دل بازار نزدند هر اتفاق و هر رویداد بنیادی و کدالی بی فایده خواهد بود و برخی دیگر همچنان دلار را مهمترین شریک و رفیق و عاشق و معشوق بازار می‌دانند و تا این عشق از دست رفته باز نگردد حال بازار هم خوب نمیشود ،برخی دیگر معتقدند بازار هنوز هم آنقدر ها جذاب نشده که بخواهد جریان پول را به سمت خود بیاورد و از همین رو یک افت دیگر را برای بازار متصور هستند و برخی چارتیست های بدبین اعتقاد دارند که جایی شبیه یک میلیون و نهصد میتواند اعداد احتمالی برگشت و کف قوی شاخص باشد …
در سوی دیگر خوشبینی هایی به بازار هم وجود دارد بسیاری بر این عقیده اند که اصلاح زمانی و قیمتی بازار در هفته اول تیر تکمیل شده و بازار به هر بهانه و هر دلیلی با برگشت مواجه می‌شود و این برگشت یک برگشت قوی برای گرفتن سقف قبلی و یا حتی لمس اعداد بالاتر است و در نهایت برخی بنیادی ها که قبله و نمازشان به سمت کدال و دعا و دفترشان صورتهای مالی است معتقدند تیرماه فصل متفاوتی برای بازار است طی چند دوره گذشته هرگاه بازار در یک دوره اصلاحی قرار داشته به تیر که رسیده قلبش تیر کشده و تغییر روند داده …
از همین رو بسیاری از این دسته از تحلیلگران معتقدند که انتشار یک سلسله گزارش و رخدادهای مهم مالی تیر را فصل متفاوتی برای بازار کرده و فضای بازار را تغییر خواهد داد
این فصل متفاوت و این آغاز تابستان داغ یعنی حرکت روی خط کدال داغ که از همان ابتدای تیر با انتشار گزارش های ماهانه خرداد آغاز می‌شود و سپس به گزارش های میان دوره ای رسیده و همزمان فصل مجامع خواهد بود به این سه رویداد دقت کنید همه قرار است در حدود ۲۰ روز کاری رخ دهد نشان می‌دهد اگر اتفاق عجیبی در حوزه سیاسی و تصمیم‌گیری‌های کلان رخ ندهد فصل تیر می تواند فصل متفاوتی برای بازار شود

حتماً در ابتدای هفته بعد و با آغاز تیر در مورد این موضوع و این سناریو بیشتر صحبت می کنیم اما ذکر این نکته هم ضروری است که بازار قابل‌پیش‌بینی نیست و ساز خود را میزند تمام آنچه گفته می شود پیش بینی ها و تحلیل های رویدادهایی است که ممکن است رخ دهد و ممکن است اتفاق نیفتد اما آنچه مهم است این است که فضای بازار به نقاطی نزدیک شده است که نشان می دهد چه از نظر ارزندگی چه نموداری، در نقاط جذابی قرار داریم اما اینکه حرکت بازار می تواند از این نقاط آغاز شود یا خیر بحث دیگری است. برخی بر این عقیده اند این فنر آنقدر جمع میشود که جایی با یک خبر به بالا بپرد و جبران کند و برخی دیگر هم حرکت نرم و آهسته و روان این فنر را مهمترین اتفاق بازار طی تابستان می‌دانند ولی با این اصلاحی که داشتیم امیدواریم آغاز تابستان هم شبیه آغاز بهار باشد…

اما موضوع خاص گزارش امروز چیزی است که چند روز گذشته در کدال رخ داد…  طی روزهای گذشته شاهد انتشار گزارش های ۱۲ ماهه تکمیلی در شرکت ها بودیم به شکلی که اکثر شرکت ها تقریباً گزارش های 12ماهه خود را روانه بازار کردند و آنچه طی روزهای گذشته بیشتر به چشم می آمد انتشار زیان های سنگین برخی سهم ها و گروه ها بود که مشخصا  دو گروه بانک و خودرو جزو مهمترین آنها به شمار می رفت
دقت کنید اسم این دو صنعت برای شما آشنا نیست بانک و خودرو… تقریباً در دو صنعتی که دولت به شکلی جدی مداخله می کند ما شاهد این جریان هستیم نمی‌گویم سود و اتفاق خاص، اما هر جا جریان سود در شرکت ها وجود داشت به نوعی آنجا دخالت دولت در کمترین حالت و مدیریت بخش خصولتی یا خصوصی قوی تر بود و درست آن جایی که چنین سلسله اتفاق زیان دهی رخ داده یا مدیریت دولتی داشته یا به هر حال دولت دستی به اتش داشته است  . هرجا دولت در نرخ گذاری ها دخالت کرده و یا افراد به واسطه ارتباطات خاص دولتی و حکومتی در آنجا حضور داشتند چیزی جز زیان به وجود نیامده
انتشار صورت‌های مالی برخی بانک ها نظیر آینده سرمایه ایران زمین و موارد دیگر به خوبی نشان داده است که هر جا پای دولت در میان است این اتفاقات و شرایط را نیز شاهد هستیم
سوء استفاده شاخ و دم ندارد هرجا افرادی خواستند با روش های غیر منطقی سیستم را دور بزنند و حکومت هم با آنها همراه شده این اتفاقات و این ضرر و زیان ها به وجود آمده است از بانک آینده بگیر تا بقیه بانک ها و در سوی دیگر از آن بدتر هرجا دولت نرخ گذاری دستوری و مداخله غیر منطقی را داشت، ضرر و زیان های سنگین شبیه گروه خودروسازی را شاهد بودیم از خودرو  بگیر تا  لاستیک و شوینده که باز کمی بهتر شدند …

کار به جایی رسیده که قیمت تن و رب را معاون اول تعیین میکند و حتما قیمت خودرو  باید سازمان ملل برود !
دولت اگر واقعا می خواهد به فکر خودرو ارزان مردم باشد !!  اول از همه از جیب خود هزینه کند.  دوم خیلی کاری ندارد کمی گوش تیز کند و چشم بچرخاند در روز روشن حرکت مافیای خودرو در ارگانهای تصمیم گیر دولتی و شبه دولتی را مشاهده میکند که با بخشنامه های مختلف جلوی این ارزانی را گرفتند

بر هیچ کس پوشیده نیست که خودرو شاهین در بورس کالا زیر ۴۰۰ معامله می شد وقتی شلنگ تخته انداختن های بخشنامه‌ ای آغاز شد از بورس خارج و قیمت به ۶۰۰ تومان رسید خیلی لازم نیست هوشیار و عاقل باشید با اندک عقل و فهم نیز میتوان دید اما در هر صورت صورتهای مالی که روی کدال رفته سیلی بزرگی به کسی است که دو حالت دارد یا دوست دارد از خواب بیدار شود و یکی او را هوشیار کند که این تلنگر بزرگی برای اوست یا خدای نکرده خود را به خواب غفلت زده که دیر یا زود هزینه آن را چندین برابر بیشتر پرداخت خواهد کرد.  هنوز جای زخم زمستان سخت و شلاق هزینه های کلان سخت گیری های گشت ارشاد را روی تن این مملکت حس می کنیم و جایش خوب نشده، امروز نرخ گذاری دستوری و تفکرات شلغم پخته های به اصطلاح اقتصادی در تئوری های ضد دلاری بلای جان اقتصاد و صنعت کشور شده است.
بگذریم مرثیه خوانی در مورد این موضوع آنقدر جانسوز و جانکاه و جانگداز است که تا صبح می‌شود پای این روضه نشست و گریه کرد
ما مطلب را می نویسیم ولی کو گوش شنوا… امیدواریم حداقل کسانی که خود را به خواب زده اند کمی به آینده فکر کرده و بیدار شوند…

سرمایه گذاری های تو دلی

در نمادهای سرمایه گذاری روند برخی سرمایه گذاری ها مثبت بوده و به دلیل تحولاتی که درون خود دارند با اقبال خوبی همراه شده اند

در ین گروه ونیرو با صف خرید سنگینی همراه شد انتشار صورت های مالی 12 ماهه در این سهم و شناسایی سود بالا و جهش این سود و شایعات سود 60 تا 70 تومانی برای سال جاری سبب شده تا سهم با صف خرید سنگینی به سمت هدف 420 تومانی در حرکت باشد سهمیکه تحولات بنیادی اساسی داشته است

در نماد وسپهر هم شاهد نوسانات مثبت هستیم سهم از دید تکنیکالی مقاومت 760 تومانی را شکسته و از دید بنیادی قرار است به زودی امیدنامه و ارزش گذاری هلدینگ توسعه نیشکر منتشر شود به نظر می رسد وسپهر تا قیمت های 820 و سپس 900 تومان فعلا رشد داشته باشد سهمی که توسعه نیشکر تحولات بزرگی بر سود و ارزش ان ای ویش خواهد داشت

ومهان به واسطه سود سازی بالا و جذابش مورد توجه واقع شده است سهمی که با نوسانات مثبت خوبی همراه و به نظر می رسد جای رشد قیمتی مناسبی داشته باشد این سهم سرمایه گذاری سود سازی بالایی داشته و به واسطه این سود سازی بالا و جذاب مورد توجه واقع شده است سهم تا قیمت های 1000 تومان جای نوسان مثبت را دارا می باشد

دراین گروه تاصیکو هم  با این مجموع فباهنر میتواند جالب باشد  شنیده می شود  2200 ریال سود تاصیکو خواهد بود و 2000 ریال تقسیم می شود

 

ساختمانی های خوش نوسان

در نمادهای ساختمانی روند مثبت ادامه داشت و برخی سهام این گروه که استعداد بالایی برای صعود دارند در مسیر رو به رشد خوبی قرار گرفته اند

در ثبهساز سهم از کف قیمتی برگشت زد و به سمت هدف 360 تومانی می رود در صورت شکسته شدن این سد قیمتی هسم مهمان سطوح 420 تومان خواهد بود سهمی سود ساز که عملکرد عالی در سال جدید داشته و تخمین سود 60 الی 70 تومانی و تکرار سود سازی بالای سال قبل در این سهم وجود دارد

ثرود جا مانده گروه ساختمانی است سهمی با تومان سود سازی بالا که صورت های مالی 6 ماهه خاصی داشت و براوردهای خوبی از سود سازیش زده می شود این سهم تا قیمت های 1600 الی 1800 تومان بالا خواهد رفت اما انتظار داریم در صورت انتشار گزارش های مثبت این رشد قیمتی تا سطوح 2000 تومان هم ادامه داشته باشد

وساخت کف حمایتی قوی در سطوح قیمتی 200 تومان ساخته و بعید است افت بیشتری داشته باشد وساختی که شاهد رشد قیمت سهام شرکت های زیر مجموعه به خصوص ثنوسا بوده و ارزش ان ای ویش رشد خوبی داشته است در صورت برگشت سهم به روند صعودی سهم تارگت 220 الی 240 تومانی خواهد داشت

قطعه سازان سر سخت

در نمادهای قطعه سازی نیز روند مثبت قوی شکل گرفته است و به نظر می رسد قطعه سازان توان سود سازی های خوبی به دلیل دریافت افزایش نرخ در ماه های پایانی سال قبل دارند

خمحرکه با روند مثبت سعی در تثبیت در قیمت های بالای 1100 تومان دارد در صورتی که سهم در سطوح بالای 1100 تومان تثبیت شود تا قیمت های 1200 الی 1250 تومان جای رشد دارد به خصوص این که سهم از نظر تکنیکالی وارد روند صعودی قوی شده و جای رشد قیمتی خوبی دارد این سهم از دید تکنیکالی اهداف میان مدتی بالاتری هم دارد

خکمک هم پس از کمی استراحت وارد فاز صعود و رو به رشد خوبی شده است سهم در صورت شکست قیمت های 460 تومان تا سطوح قیمتی 520 تومان جای صعود دارد به خصوص این که شنیده می شود افزایش نرخ 30 درصدی که در اسفند ماه انجام شد سبب تحولات گسترده در سود امسال سهم خواهد شد

در ختور سهم با روند مثبت همراه شده و سهم در صورت رشد بیشتر قیمتی هدف 720 تومانی دارد به خصوص این که شنیده می شود سهم تعدیل مثبت خوبی برای سال جاری داشته و هم خود شرکت اصلی و هم زیر مجموعه ها توان سود سازی بالایی دارند

خکار را نیز زیرنظر داشته  باشید میتواند جالب باشد  از قطعاتی ها خکار با سودی که شناسایی کرد توانست کاهش P/E خوبی را رقم بزند و در نتیجه توجه بازار را به خود جلب نماید.
شرکت در سال ۱۴۰۱ به سود ۵۵ تومانی به ازا هر سهم رسیده که رشد ۱۰۰ درصدی در این مورد را برای سهم به همراه داشته. از طرفی شرکت در سال ۱۴۰۲ احتمالا به ازا هر سهم خود ۷۰ تومان سود بسازد. با توجه به معاملات روز گذشته و گزارش خوب شرکت می توان انتظار روند صعودی را از سهم داشت.

 

بانک ها در ارامش

در نمادهای بانکی شاهد روند نوسانی ارامی هستیم علی رغم سود سازی های بالا در بانک ها به واسطه تقسیم سود پایین بانک ها چندان اقبالی ندارند

در پست بانک سهم به سمت قیمت های 920 تومانی باز می گردد سهمی که تارگت 1000 تومانی داشته و شنیده می شود امسال 280 الی 300 تومان سود خواهد داشت وپست وضعیت بنیادی خوبی داشته و افزایش سرمایه جذابی هم دارد سهم جای افت زیادی نداشته و اما رشدش بسته به انتشار گزارش های مثبت از سهم دارد

ونوین هم نوسانات ارامی دارد شنیده می شود بانک در 3 ماهه سود 30 تا 40 تومانی خواهد داشت سهمی که با این سود سازی بالا می تواند رشد خوبی را تجربه نماید سهم امسال 150 تومان سود و با پی بر ای حداقلی 5 ارزش ذاتی 750 تومانی داشته که نشان می دهد فاصله زیادی با ارزش ذاتی خود دارد

دی هم که افزایش سرمایه خوبی داشته و خبرهایی در خصوص واگذاری پروژه کوهستان پارک را به سهامدار عمده در قبال گرفتن ملک های کوچکتر برای فروش راحتتر را دارد با روند نوسانی در استانه مقاومت 145 تومانی همراه شده است سهم وضعیت خوبی در صورت واگذاری این مگا پروژه پیدا خواهد کرد

تک استارت خودرویی ها

در نمادهای خودرویی علی رغم گزارش های ضعیف باز روند معاملاتی این گروه بهتر شده و خودرویی ها در وضعیت خوبی قرار دارند

خزامیا با روند مثبت ارام به سمت هدف 920 تومانی می رود تا در صورت شکست و عبور از این قیمت ها سهم مهمان سطوح 1000 تومان شود سهمی که صورت های مالی 3 ماهه قوی و خوبی داشته و می تواند فاز مثبت قوی به خود بگیرد

خساپا با روند مثبت همراه شده و رنج مثبت خوبی کشید سهم کف قیمتی 280 تومانی را بسته و واکنش خوبی به این قیمت ها داشت این سهم در روند برگشتی می تواند به قیمت های 320 تومانی برسد خساپایی که همچنان بحث عرضه فروش سهام شرکت های زیر مجموعه خود را دارد و از این بابت با افزایش حمایت ها همراه شده است

در ایران خودرو هم نوسانات ارامی را شاهد هستیم این سهم در قیمت های 300 الی 320 تومان فعلا در نوسان است و رشد سهم بسته به ایجاد یک خبر و یا یک محرک قوی دارد ایران خودرویی که وضعیت خوبی با نرخ گذاری دستوری وضعیت خوبی نداشته و با زیاندهی همراه می باشد

طبق برخی شنیده ها اخر هفته  جلسه ای در مورد  خودرویی ها  برگزار می شود و نتایج ان اعم از واگذاری زیرمجموعه ها و … میتواند در کلیت این  صنعت موثر باشد  . گویا  وزیر صمت از این پس بیشتر نقش افرینی خواهد کرد

 

چهارگوشه بازار

در شبندر شاهد روند نوسانی مثبت بودیم سهمی که با افزایش کرک اسپردش به نظر می رسد برای امسال هم انتظارات را افزایش داده و در شرایط خوبی قرار گرفته است این سهم تا قیمت های 1400 الی 1500 تومان تارگت داشته و در صورتی که بتواند سود 300 تومانی را برای امسال تکرار کند سهم تا قیمت های 1800 تومان هم جای صعود دارد

در نفت پاسارگاد شاهد روند صعودی خوبی در این سهم بودیم گزارش عالی 12ماهه و جهش سود سازی و رسیدن به سود بالای 500 تومانی سبب شد تا شپاس با اقبال خوبی همراه شود شنیده می شود امسال سهم به سود 700 تومانی و قیمت های 4200 تومانی خواهد رسید

بترانس هم کف خوبی در قیمت های 300 تومان بسته است سهمی که وضعیت خوبی داشته و برگشت روند قوی دارد این سهم تا قیمت های 360 تومان جای رشد داشته و امسال شایعات سود 60 تومانی دارد بترانس قصد دارد تا یکی از زیر مجموعه های خود را نیز روانه بازار نماید

چند روزی است رمپنا  را بهتر میخرند  واقعا سهم را جالب می بینیم و میتواند مورد توجه  بازار باشد  . ونیر ووهور را هم  با دید نوسان  جز سهم های خاص و جالب این گروه دیده و قابلیت های برگشتی و نوسانی خوبی را دارند ولی با دید کمی صبر رمپنا  یکی از ارزنده ترین های بازار است

کیمیاتک در سال 1401 درآمد حدود ۲۷۰۰ میلیارد تومانی داشته که نسبت به سال 1400 رشد ۵۸درصدی و در سود عملیاتی رشد 49 درصدی را نشان می دهد. در سال 1401 مقدار فروش (از 58 میلیون عدد برای سال 1400) به 68 میلیون عدد رسیده که رشد مقداری خوبی ایجاد شده است. این شرکت که اخیرا مجمع خوبی را پشت سر گذاشت و در آن از تصمیمش در خصوص انجام افزایش سرمایه رونمایی کرد، می تواند گزینه مناسب با دید نوسانی باشد.

در گروه  پالایش شایعه تعدیل 16% شبندر را داشتیم  از آن سو بحث شپاس و شرانل هم  بود که تعدیل خوبی داشت  شپاس خبر از ادامه دار بودن روند خوب سودآوری خود داد‌. سود خالص شرکت در دوره 12 ماهه سال 1401 مبلغ 1238 میلیارد تومان گزارش شده (515 تومان به ازای هر سهم) که رشد تقریبا دوبرابری نسبت به سال 1400 داشته است. حاشیه سود ناخالص شرکت نیز افزایش 2.1% داشته و از 7.3% به 9.4% رسیده است.
شرکت نفت پاسارگاد در اردیبهشت ماه به درآمد فروش 1456 میلیارد تومانی دست یافته که نسبت به ماه قبل 0.2% تغییر و نسبت به میانگین ماه های سال گذشته تغییر 27% را نشان می دهد.

امروز بازهم کیسون  صف خرید  بود کیسون با انتشار گزارش ۱۲ ماهه خود و رشد سودی که تجربه کرده، پتانسیل رشد دارد. شرکت در سال ۱۴۰۱ موفق شده EPS تلفیقی خود را ۳۴۱ درصد افزایش دهد و به سود ۲۷ تومانی برسد. همچنین سود اصلی شرکت نسبت به سال گذشته با رشد ۱۸۵ درصدی همراه شده که معادل ۲۷ تومان است. از طرفی سهم احتمال افزایش سرمایه دارد که می تواند به رشد قیمت سهم کمک کند

گلدیرا هم خوب مثبت  شد و به نظر فضای خوبی را داشت و میتواند روز های بعد بهتر هم  باشد

هفته بعد  چهارشنبه  مجمع کچاد و کگل است و این دو  به مجمع می روند و برگزاری این مجمع روی وامید و ومعادن موثر است ولی در این گروه داشتیم  می چرخیدیم  ناگهان چشممان به اپال خورد مارکت  شرکت جایی رسیده  که واقعا  عجیب است و قیمت هم  اصلاح  عجیبی کرده است میدانیم از نظر گزارشی ضعف داشته ولی قیمت هم  افت  بدی داشت و بد نیست  زیرنظر باشد

در بین  سیمانی ها  سعی میکنیم هر روز یک نماد را داشته  باشیم  آبیک هم  شرایط بدی را ندارد هر چند  به مشکل قطعی برق میخورد ولی در کل سابیک در فروردین 1782 و اردیبهشت با رشد خوب 2390 میلیارد ریال فروش داشت و 2ماهه 4173 میلیارد ریال فروش زد . مدت مشابه قبل 2386 میلیارد ریال بود کمی این گروه  را  با توجه به  ارائه  3 ماهه های خوب بیشتر زیرنظر داشته  باشید

فولادی ها امروز خوب ظاهر شدند و خوب پیش رفتند . دراین گروه بی شک  فخوز و چدن و برخی خاص ترها نظیر فولاژ گزینه های خوبی هستند  به خصوص فولاژ بعد از مجمع میتواند جالب باشد  . خود  فولاد هم  کم  ریسک است  ولی امروز به سراغ  یکی از گزینه های خاص این گروه میرویم … در حد  یک شنیده است که گزارش 3ماهه ذوب گزارش بسیار خاص و خوبی است و میتواند جالب باش

امروز شپلی تا  صف خرید پیشرفت  در مورد  این دو  سهم  گزارش ها خوب است و تغییرات خوبی را شاهد هستند در هردو نیز شایعاتی از تجدید  به گوش میرسد و بد نیست  زیرنظر باشند  شمواد در اردیبهشت با فروش 1688 میلیارد ریالی مواجه بود و به عدد 10516 میلیارد ریالی رسیده است بد نیست هردو  گزینه  زیرنظر بوده ولی شمواد بنیادی ترو شپلی نوسانی تر است

امروز در ستون تحلیل شایعات از شتاب و اهرم گفتیم  بازهم میگوییم  کمی به نمودارهای این دو نگاه کنید به نظر در نقاطی است  که  یا  یک  دور ریزش جدید  را نشان میدهد و یا  باید ازاین نقاط شاهد  برگشت جدی این دو  باشیم و اصلاح عمیقی کرده اند  به نظر منفی ها و صفر تابلوی اهرم و توان و شتاب دراین نقاط و این  قیمت ها بد نیست و میتواند جالب باشد  . مزیت  شتاب این است  که تازه در حال  چیدن پرتفوی در منفی هاست و هر تغییر بازار بازدهی سریعتری را به او میدهد

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم