جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازار امروز سه شنبه 8 آذر 1401

گزارش بازار امروز سه شنبه 8 آذر 1401

نوید خاندوزی
نوامبر 29, 2022
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]

گزارش بازار امروز سه شنبه 8 آذر 1401 

انتظار … 

سخت می شود حسو حال  بازار را درک کرد . او منتظر است و فکر میکند  باید این روزها  را هر طور شده پشت سربگذارد تا  شوک و خبری از راه  برسد و بازار را تغییر دهد . این آن چیزی است که این روزها در چشم و گوش و ذهن همه میچرخد و همین جریان منجر به عدم  حضور جریتن پول شده و این کم پولی باعث شده است  پول محدود  بازار امروز به واسطه اخبار خودرو  بخرد و فردا  سهم دیگر و روز بعد  به واسطه  خبرها و شایعات دلار نیما سراغ دسته دیگری برود  …

امروز برخی شایعاتی را مطرح کردند که به زودی سیاست های دولت در نرخ نیما تغییر میکندو  حتی برخی از رشد رقابت و تقاضا در سامانه نیما خبرمیدادند که به  28750  رسیده است  . ولی هر چه هست هنوز به  قطعیتی برای حضور پول در بازار نرسیده است  .

بازار این روز ها بو می کشد و دائم نگاه می کند تا برای خود عاملی پیدا کند و حبل المتین گیسی شود و به او چنگ بزند تا بتوانند از این فاز سردرگمی فاصله بگیرد اما هرچه می گردد به قول شاعر جز وحشتش نیفزود و هرچه نگاه میکند میبیند تنها و تنها اتفاقات منفی و ابهام است که او را احاطه کرده و نمی تواند تصمیم درست و دقیقی در این حوزه بگیرد
این است که امروز بازار با آن مواجه است و نمی‌تواند فضای متفاوتی را از زندانی که برای او رقم خورده به وجود بیاورد . افت حجم معاملات و برگشت آن به روز های زیر ۳۰۰۰ هم خیلی دور نیست و با این دست فرمان ممکن است به این موضوع برسیم. نکته دیگر اینکه اگر کسی قصد کمک به بازار را دارد مشخص است که در نبود انگیزه های قوی برای رشد باید به سراغ صنایع لیدر و پیشرو بازار رفت .
دو صنعت یعنی پالایش و خودرو شاید بتوانند اندک شور حسینی را در بازار به وجود آورده و کمی این محفل و مجلس را گرم تر کنند اما برای این دو صنعت نیز خیلی دلایل و اتفاقات خاصی رخ نمی‌دهد که بخواهد بازار را با خود درگیر کند پالایش که به طور کلی در فقر خبری و تحلیلی پیش می رود و گروه خودرو باز کمی خاص تر است ولی تحولاتش موج آفرین نیست
به نظر می رسد که بازار در حال تکمیل کردن دوره ساید و دست به دست شدن خود است و در این دوره افت حجم معاملات عدم رشد و ریزش قیمت ها فضای ابهام و مواردی از این دست جزو مهمترین خصیصه این روزها است چه می شود و کی این مسیر تغییر می کند به نظر شاید زمان زیادی هم از بازار بگیرد ولی یا باید بازار با شوک درمانی پیش برود و یک شوک قوی برای بازار ایجاد شود و یا باید ریسک های فعلی پیش روی بازار یکی یکی برداشته شود .
مشکل این است که فعلاً در هر دو سمت اتفاق و چیزی که بخواهد به بازار کمک کند دیده نمی شود
بسیاری معتقدند تنها عاملی که شاید بتواند در فضای فعلی اندکی اوضاع را بهبود بخشد دلار است که آن هم نیما یش را بستند و آزادش را سنگ می‌زنند و سرکوب می کنند.
بحث در مورد دلار شد یک‌موضوع را بهتر است بیان کنیم ،هرچند می دانیم و می بینیم که گوش کسی مدتهاست بدهکار حرف منطقی و اقتصادی نیست و همه ساز خود را میزنند
عزیزان به آمار تراز تجاری دقت کرده اید؟! دو ماه متوالی است که این تراز منفی شده و نگرانی جدی و آلارم بسیار مهمی را برای اقتصاد صادر کرده است

 کسری تجاری کشور در بازه ۸ماهه سال جاری به رقم ۴میلیارد و ۷۴۸میلیون دلار رسیده است. روند ثبت تراز منفی تجاری از ماه پنجم امسال آغاز شد. بر اساس آمار گمرک، تجارت غیرنفتی کشور تا سه‏ماه سال جاری تراز مثبت داشت، در چهارماه صفر شد و در آمار پنج‏ماهه برای نخستین‏بار منفی شد. روند کسری تجاری در بازه‏های شش‏ماهه و هفت‏ماهه ادامه یافت. در آخرین آمار منتشرشده این رقم در ۸ماه منتهی به آبان‏ماه به بالاترین میزان از ابتدای سال رسیده است. در ۸ماه سال جاری میزان وزنی صادرات غیرنفتی حدود ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

به واقع مانده ایم که چرا کسی به این متغیر به این مهمی بی توجه است . هرکسی که حتی خیلی هم سواده اقتصادی نداشته باشد در مورد این موضوع صحبت کنیم دو نتیجه گیری شفاف و روشن و اولیه را به شما بیان می دارد نتیجه اول ادامه این سیاست و این روند منجر به تشدید ایجاد تراز تجاری منفی و فزونی یافتن تقاضا برای ارز به نسبت عرضه د به تبع آن افزایش احتمالی نرخ ارز خواهد شد و نتیجه دوم که به نظر خود علت بسیاری از معلول هاست این است که دولت در بی‌تدبیری تمام و در جهت کنترل تورم که البته آن را هم نتوانست کنترل کند در پی سرکوب نرخ ارز بر آمده و اختلاف دلار و نیما و آزاد و سرکوب نرخ نیما باعث شده صادرکننده انگیزه خود را برای صادرات و عرضه ارز در نیما از دست داده وارد کننده که می بیند در هشل هفت اقتصاد فعلی واردات را با نرخ نیما وارد می‌کند و با نرخ آزاد می فروشد تقاضا برای دلار نیما و واردات افزایش یافته است دولت هم این میان اگر خوش بین باشیم که نمی خواهد به کسی در واردات رانت اضافه بدهد در جهت کنترل تورم این سیاست را ادامه می‌دهد و میبینیم که چنین وضعیتی ایجاد شده و دومین ماه متوالی کاهش تراز تجاری رقم خورده است عزیزان و دانشمند این آمار را دشمنان هم می بینند خیلی پیچیده و عجیب نیست اگر از فردا فشار تحریم‌ها را بر ما افزایش دهند چرا که به خوبی می دانند که این سیاست ها منجر به ضعیف شدن ساختار صادرات ما شده و هر فشاری می تواند جهش های ارزی و بحران اقتصادی را رقم بزند به نظر دولت با ادامه رفتار غیر منطقی در نرخ ارز بیشتر بهانه دست آنطرفی ها داده تا آنها را برای ادامه سیاست‌های تحریمی تشویق کند و البته فضای فعلی اقتصاددهم این را نشان می‌دهد که احتمال ۱ جهش به واسطه این موارد وجود دارد

نمی دانیم این را به عنوان پتانسیل بازار ببینیم یا نقطه ضعف اما هرحرکتی به سمت عقلانیت و اقتصاد عاقلانه همواره به سود مردم و بازار بوده و فکر می کنیم این موضوع نیز در نهایت جایی به نقطه تصمیم بی بازگشت رسیده و می تواند در نهایت به آزاد شدن پتانسیل های نهفته بازار بیانجامد و فضای بازار را بهبود بخشد…

پتروشیمی ها و یاری دلار

در نمادهای پتروشیمی تثبیت قیمت دلار در سطوح بالای 36 هزار تومان و خبرهایی از تعدیل مثبت این گروه به واسطه تسعیر بخشی از ارز صادراتیشان با دلار 34 هزار تومانی توافقی سبب اقبال خوبی به این گروه شد

شرکت های فارسی نوری و بوعلی انصافا هردو خوب بودند در نوری در مهر و ابان خوب بود
سهم در فروش مرداد افت کرد و 57513 میلیارد ریال فروش داشت در شهریور با یک پرش در فروش 121838 میلیارد ریال فروش داشت و عدد خوبی را ثبت کرد
در مهر با افت 64600 میلیارد ریال و ابان 88631 میلیارد ریال فروش داشت
8 ماهه 641600 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه 463670 میلیارد ریال بود

در بوعلی به نظر قیمت هم خوب باز شده و 2300 2350 تومان با دید یک رشد میان مدت خوب است . پتروشیمی بوعلی که تخمین ها حکایت از سود 500 تومانی برای سهم داشته و روز گذشته بازگشایی شد با رشد قیمتی و صف خرید خوبی همراه و به سمت قیمت های 2800 الی 3000 تومانی می رود سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و با دید میانمدت همچنان رشد قیمتی پایداری خواهد داشت

زاگرس با کف قیمتی 11000هزار تومانی و هدف قیمتی 12500 تومانی همراه شده است این سهم فعلا روند نوسانی داشته و تا زمانی که خبری از کاهش رسمی نرخ خوراک نشود سهم روند نوسانی را طی می کند این سهم از نظر سود سازی فعلا چندان جذابیتی نداشته و تنها پتانسیل سهم کاهش نرخ خوراک می باشد

خراسان گزارش عالی از فروش ابان ماه داشته و فروشش با جهش سنگینی همراه شده است قرار گیری قیمت های جهانی اوره در کف باعث شده سهم واکنش در خور توجهی به گزارشات خود نداشته باشد خراسانی که مقاومت 12500 تومانی داشته و همچنان در این سطح مقاومتی زیر فشار است

شپدیس ابان خوبی داشت و به نظر شرایط خوبی را دارد .
اولین ماه سال مالی را با فروش ۲۷,۸۲۲,۵۳۷ میلیون ریالی مواجه بود و ۱۶۶ هزار تن صادر کرده و نرخ صادرات۱۵۶,۹۸۰,۸۴۷ ریال بود
در دومین ماه ابان به فروش 49776 میلیارد ریالی رسیده و نرخ فروش ۱۳۴,۵۲۲,۱۴۷ ریال و 250 هزار تن صادر کرده است
2ماهه 77598 میلیارد ریال فروش داشته

سرمایه گذاری های سد شکن

در نمادهای سرمایه گذاری هم صعود خوبی را شاهد هستیم این گروه با مثبت شدن جو بازار به خود اماده و با توجه به ارزش ان ای وی بالایشان با صعود خوبی همراه شده اند

در وپترو سهم تا صف خرید رفت سهم در قیمت های 900 تومان معرفی شده بود سهمی که ارزش ان ای وی بالا و ارزش ذاتی 1200 الی 1250 تومان داشته و شایعات خوبی از جهش سودش از طریق شیمی بافت به گوش می رسد این سهم سرمایه گذاری تا هدف قیمتی عنوان شده پیش خواهد رفت

وبانک هم رشد خوبی داشت و با روند صعودی همراه شد همچنان بازار خوشبین به عرضه بلوک سهام پتروشیمی شازند بوده و سهم هم با روند نوسانی مثبت همراه شده است وبانک توانسته کف قیمتی 1000 تومان را ببندد سهمی که هدف قیمتی 1100 و 1250 تومانی داشته و در حال صعود به سمت اهداف خودمی باشد

وصنا هم به واسطه عمدتا وضعیت تکنیکالی خوبی که دارد با اقبال و رشد قیمتی همراه شده است سهم روند خوبی در پیش و هدف 260 تومانی دارد این مقاومت قوی شکسته شود سهم تا قیمت های 300 تومان همجای صعود دارد باید توجه داشت عمده پرتفوی وصنا را ونوین تشکیل و روندش وابستگی بالایی به این سهم بانکی دارد

ساختمانی ها رو به بالا

در ساختمانی ها همچنان این گروه لیدر بازار می باشد به طوری که اکثریت سهام ساختمانی در روندی مثبت قرار گرفته و هم وضعیت بنیادی خوب این شرکت ها و هم وضعیت تکنیکالی مثبت دست در دست هم داده تا شاهد رشد قیمتی خوبی در سهام ساختمانی باشیم

ثمسکن تبدیل به پرچم دار ساختمانی ها شده است سهمی که عمدتا اخیرا به واسطه ورود پول های قوی و سنگین با اقبال ویژه ای همراه بوده به طوری که قیمت سهم طی یک الی دوماهه اخیر بازدهی 70 درصدی داشته است سهمی که اگر بتواند قیمت های 460 تومان را بشکند شاهد صعودش به سطوح بالای 500 تومان خواهیم بود

ثنوسا هم در مسیر خوبی قرار گرفته است سهمی که وضعیت خوبی داشته و روند صعودی قوی را دنبال میکند این سهم تا قیمت های 400 تومان جای صعود دارد و اگر تکلیف پروژه کیش شرکت به نفع ثنوسا تمام شود و این پروژه با نقشه راهی برای شروع مشخص شود سهم حتی توان برگشت به سقف قیمتی قبلی 500 تومان به بالا را خواهد داشت

ثتران توانسته قیمت های 320 تومانی را پشت سر بگذارد سهم در گام بعدی مهمان سطوح قیمتی 360 تومان خواهد بود سهمی که اوضاع و احوال خوبی داشته و روند سهم همچنان با دید میان مدت صعودی ارزیابی می شود ثترانی که همچنان سهامدارانش در انتظار تحقق وعده فروش زمین های شهریار این شرکت می باشند

غذایی های دلچسب

در غذایی ها همچنان عمدتا به واسطه افزایش نرخ محصولات شرکت های این گروه و انتظار عملکردهای جذاب آبان ماه که نشان از فروش های بالا در شرکت های این گروه دارد  روند صعودی متداوم ادامه داشت

سیمرغ هم گارد صعود به خود گرفت این سهم وضعیت بنیادی بسیار خوبی داشته و روند صعودی خوبی در پیش دارد سهم بتواند از سد قیمتی 2200 تومان بگذرد تا قیمت های 2400 الی 2500 تومان رشد خواهد داشت سهمی که به واسطه رشد بالای قیمت تخم مرغ به عنوان محصول اصلیش گزارش های عملکردی خوبی را منتشر می کند

غسالم هم وضعیت خوبی داشته و به نظر می رسد سود 65 الی 70 تومانی را برای سال جاری داشته باشد سهمی که تا قیمت های 420 تومان در صورت شکسته شدن مقاومت فعلی یعنی قیمت های 360 تومان جای رشد داشته و با وضعیت تکنیکالی و بنیادی سهم نیز همخوانی دارد عبور از قیمت های فعلی برای غسالم بسیار مهم است

غمهرا با روند مثبت همراه و در مسیر صعودی قرار داشته و به سطوح 1250 تومان رسید سهمی که سود سازی 200 تومانی داشته و طرح توسعه بسیار خوبی دارد همچنین اخیرا نیز شاهد رونمایی سهم از افزایش سرمایه سود انباشته بوده و عوامل بنیادی زمینه ساز رشد خوبی در این سهم شده اند

شاید غکوروش را بشود بیشتر نوسانی دید گزارش خوبی را زده و ادامه دهد به واسطه بنیاد قوی و سهامداران عمده قابلیت نوسان خوبی را دارد غکوروش در ابان به سطوح قبلی فروش برگشت
در3 ماهه دوم در تیر 23711 میلیارد ریال و مرداد 10134 میلیارد ریال و شهریور 14418 میلیارد ریال بود
در مهر به 9661 میلیارد ریال رسیده و ابان دوباره 14261 میلیارد ریال شد
8 ماهه 104732 میلیارد ریال فروش زد مدت مشابه قبل 43864 میلیارد ریال بود

سیمانی ها سرسخت

در سیمانی ها شاهد روند صعودی خوبی بودیم به خصوص سیمانی های که پی بر ای فوروارد جذابی دارند سهام سیمانی در موقعیت خوبی از نظر سود سازی قرار گرفته و گزارش های شرکت های این گروه مثبت و درخواست افزایش نرخ نیز داده شده است

سیمان سپاهان برگشت جانانه ای به قیمت های 920 تومان داشت سهمی که برای سال جاری سود 180 تومانی را پیشبینی و ارزش ذاتی 1100 الی 1200 تومانی دارد سهم با حمایت قوی 860 تومانی همراه و وضعیت بنیادی خوبی دارد

سفارس ارام ارام به پیشروی خود ادامه می دهد سهمی که وضعیت خوبی داشته و با رشد مناسبی در ارزش ان ای ویش همراه شده است امسال به واسطه رشد سود شرکت های زیر مجموعه شنیده می شود سود 350 تومانی در انتظار سهم است سهمی که تا قیمت های 2000 تومان جای رشد داشته و در صورت شکست این مقاومت قوی مهمان قیمت های 2200 الی 2500 تومانی خواهد بود

ساراب هم وضعیت خوبی دارد سهم استارت صعودش را از قیمت های 1600 تومان زده و با شکست سد قیمتی 2000 تومان فردا به مصاف قیمت های 2200 تومانی می رود روند حمایتی خوبی در این سهم شکل گرفته و انتظار رشد قیمتی تا سطوح 2400 الی 2500 تومانی از این سیمانی مورد انتظار است

در بین سهم های خاص سیمانی هگمتان گزینه خوبی است سهگمت در تیر به 1319 میلیارد ریال رسیده و مرداد هم 1309 میلیارد ریال بود
در شهریور با کمی افت 870 میلیارد ریال و مهر با افت 674 میلیارد ریال شده است در ابان به 990 میلیارد ریال رسیده است
در مجموع 10 ماهه به 9330 میلیارد ریالی رسیده

چهارگوشه بازار

بارها بر ارزش های شدوص تاکید کرده بودیم امروز با حمایت حقوقی ها سهم رنج مثبت زده و صف خرید سنگینی را تشکیل داد سهمی با پتانسیل سود سازی 250 تومانی که ارزش ذاتی 1500 تومانی داشته و افتتاح طرح توسعه جذاب که سود سال اینده شرکت را با رشد خوبی همراه می سازد

شکام هم امروز بازگشایی شد سهمی که با جهش قیمتی بالای 10 درصدی همراه شده و همچنان خریداران قوی دارد شنیده می شود امسال سهم سود سازی محدوده 140 الی 160 تومانی دارد و افزایش نرخ های دارو بر این شرکت تاثیرات خوبی خواهد داشت شکام هم تا قیمت های 720 الی 800 تومان تارگت بنیادی داشته و حتی در میان مدت توان صعود به قیمت های بالای 900 تومان را با توان بالای سود سازیش دارد

کیمیاتک در آبان با رشد 2749 و در مهر به 1790 میلیارد ریال رسید و 8 ماهه به عدد 16803 میلیارد ریالی رسیده است به نظر سهم  گزارش خوبی زده است و میتواند جالب باشد

کالسیمین هم درست از کف قیمتی 1600 تومان برگشت قوی زده و با صعود همراه شد سهم هدف قیمتی 2000 الی 2200 تومانی دارد براورد سود 350 تومانی برای سال جاری و مثبت بودن روند دلار سببشده تا باز هم سهم هوس رشد قیمتی تا سقف قیمتی عنوان شده را داشته باشد . دراین گروه کیمیا بعد از اصلاح بد نیست . در این گروه فباهنر و فایرا هم جالب هستند و نوسانی هم فلوله  شرایط خوبی دارند  .

کزغال در شهریور 2080 میلیارد ریال و نرخ فروش ۳۵,۷۴۸,۷۸۳ ریال در مهر به 2044 میلیارد ریال رسید و نرخ ۳۷,۳۱۹,۴۹۱ ریال بوده و رشد کرد
در آبان هم 2083 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۳۸,۲۹۳,۰۴۶ ربال بود 8 ماهه 16601 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه قبل 8752 میلیارد ریال بود . کزغال واقعا گزارش خوبی هم زده است  ماهه 2486 و 3ماهه 1303 ریال سود محقق نمود
سهم 2640 میلیارد ریال سود عملیاتی و 2605 میلیارد ریال سود خالص داشت در 6ماهه سود عملیاتی 5054 و سود خالص 4971 میلیارد ریال است

احساس میکنیم گزارش های گروه فولاد خوب بود و بهتر عمل کرد . این ماه فضای خوبی را داشتیم و فکر میکنیم گزینه های این ماه نیز کمی برای خرید بیشتر شدند روزهای قبل از فخوز و ارفع میگفتیم فکر میکنیم فغدیر هم جالب بوده است

دیگر سهمی که دو ماه اخیرش خوب بوده هرمز است هرمز مهر و ابان خوبی داشت در 3ماهه دوم در تیر با 24055 میلیارد ریال آغاز کرده است و مرداد 8375 میلیارد ریال بوده و و شهریور 9012 میلیارد ریال .در مهر با رشد فروش 19955 میلیارد ریال فروش داشت و 45 هزار تن اسلب با نرخ ۱۷۴,۷۴۶,۷۶۱ ریال صادر کرده است . در ابان این عدد 15806 میلیارد ریال شده و نرخ فروش داخلی ۱۲۷,۴۴۲,۳۰۳ ریال بود و به جمع فروش 125726 میلیارد ریالی رسید
مبلغ فروش مشابه سال مالی قبل 141763 میلیارد ریال بود.

در گروه پالایش هم جو بد نیست این گروه از نظر نموداری در نقاط خوبی است و نکته مهم این صنعت این است که میتواند با تکیه به افزایش نرخ دلار نیما توانایی خوبی در سود سازی ایجاد کند .شپنا و شبندر جز گزینه های ان هستند روزهای قبل از شپاس هم گقتیم که میتواند جالب باشد اگر اهل ریسک هستی منفی شاوان را هم زیر نظر بگیرید .

واقعا دارویی ها  گزارش های خوبی داشتند  از دید ما دشیمی و دفارا واقعا خوب بودند  .

دشیمی یکی از انها بود دشیمی آبان عجیبی داشت تیر به 452 میلیارد ریال و مرداد 451 میلیارد ریال رسیده است و شهریور 545 میلیارد ریال بود
در 3ماهه سوم مهر با کمی رشد این عدد 615 میلیارد ریال شد و ابان عجیبی داشت و 1856 میلیارد ریال فروش داشت
8 ماهه 5131 میلیارد ریال شد و مدت مشابه سال قبل 3066 میلیارد ریال بوده است . دفارا واقعا عالی بود دفارا ابان خوبی داشت و بعد از کمی افزایش نرخ ابان 2417 و مهر 1335 و شهریور 1010 میلیارد ریال فروش داشت
8ماهه 8209 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه 4193 میلیارد ریال شد

در گروه حمل و نقل گزارش ماهانه حتاید خوب نبود و کم شد دراین گروه توریل را جالب دیدیم و حخزر . خزر بازهم خوب بود حخزر 2ماهی است بهتر عمل میکند در ابان با عدد خوبی 1467 میلیارد ریال شده و 8 ماه 7150 میلیارد ریال بود
کل سال قبل شرکت ۷۲۵۱ میلیارد ریال بوده است

سر اخر سراغ خودرویی ها برویم که خاص بود در بین قطعه سازی ها گزینه امروز که میتواند جالب باشد در کنار مثلا ختوقا و یا خکمک و خکار و خزر قرار گیرد خمهراست خمهر در ابان با رشد 4869 و مهر 3269 و شهریور 2877 میلیارد ریال فروش داشت و8 ماهه 25988 میلیارد ریال فروش زد مدت مشابه سال قبل 15647 میلیارد ریال بود

خودرو  را منفی کردند ولی انصافا گزارش ماهانه خودرو خوب بود و سایپا خیلی قوی نبود . در بازار شاهد وضعیت خوبی در گزارش برخی از اعضای این گروه بودیم اول از همه خودرو که واقعا عالی بود خودرو ابان خوبی داشت و 137572 میلیارد ریال فروش داشت و از 100 هزار میلیارد تومان فروش در 8 ماهه گذشت
سهم مهر ۸۸۷۵۲ میلیارد ریال فروش داشت و ۴۲ هزار دستگاه فروش داشت در آبان 52 هزار دستگاه فروش داشت
شهریور رشد فروش داشت و 177872 میلیارد ریال فروش زد و 51 هزار دستگاه راهی بازار کرده است .

[/ihc-hide-content]

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم