جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروز یکشنبه 1آبان 1401

گزارش بازارامروز یکشنبه 1آبان 1401

نوید خاندوزی
اکتبر 23, 2022
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]

گزارش بازارامروز یکشنبه 1آبان 1401

آغاز آبان با زیر 1.3 ! 

اولین روز ابان ماه بازار با اتمام موج گزارش های میاندوره ای کار را آغازکرد و اتفاقا در روزی که انواع و اقسام خبرها به  بازار میرسد بازار در عین  بی تفاوتی همه چیز را به کتفش گرفت و از این مرحله عبور کرد و عدد شاخص را به  زیر 1300 دید …

حقیقت امر گزارش های میان دوره ای به بدترین و فجیع ترین شکل ممکن روی کدال آمد به طوری که گزارش‌های ۸ شب تا ۱۲ شب دیشب کدال از کل گزارش های قبل از دیروز بازار بیشتر بود و این نشان می‌دهد حتی خود ناشران هم به انتشار اطلاعات به موقع به سهامداران پایبند نیستند و این باعث شده است که علاوه بر افزایش ریسک بازار و بی‌تفاوت کردن سهامداران به گزارش ها باعث شود اطلاعات مهم شرکت ها از روزها قبل کف راهروی شرکت ها و سپس کف بازار رها و مشخص باشد
به هر حال هرچه بود بار دیگر متاسفانه بازار فرصت گزارش‌های ۶ ماهه را نیز تا حدودی از دست داد و این گزارش ها هم به واسطه جو خاص و خالی بازار و هم به واسطه نوع ارائه نتوانستند آن وضعیت مثبتی که انتظار میرفت را پدید آورد البته ریز موج های نصفه و نیمه در بازار دیده می‌شد اما به شکل جدی و پایدار و ادامه دار نبوده
بسیاری حالا از خود می‌پرسند وضعیت بازار از این به بعد چه میشود. تقریبا ما یک گزارش ماهانه مهر را نیز داریم که از امروز به بعد روی کدال می آید و احساس می کنیم با توجه به وضعیت کشور گزارش های مهر جالبی را نداشته باشیم اما با پایان این گزارش ها تقریباً کار کدال تمام می‌شود و باید سراغ آیتم ها و عوامل دیگری برای اثرگذاری در بازار برویم که به نظر می رسد مهمترین اتفاقی که بتوانند به بازار کمک کند شاید خبرهای بودجه و تحولات بودجه ای باشد واضح است که بازار ریسک های متعدد سیاسی و غیر سیاسی را در قیمت‌ها لحاظ می‌کند و فاز متفاوتی دارد و در هر صورت فضای بازار فضای منطقی و مناسبی برای تجزیه و تحلیل نیست و هر چه ما بگوییم بازار کار خود را می‌کند و جریان نقدینگی هیچ تمایلی برای حضور در بازار ندارد…

ولی اگر بخواهیم ساده نگاه کنیم ۳ اتفاق ممکن است پیش روی بازار باشد…
یا این اتفاق رخ می‌دهد که آرام آرام جریان پول و حقوقی ها و پول های باهوش که گزارش و تحلیل را سرلوحه قرار می دهند راهی بازار شده و خود را در دست خریدار قوی تر و نسبت های خرید بالاتر نشان خواهد داد و معمولا بعد از خرید چنین افرادی این بازار است که به دنبال آنها حرکت خواهد کرد و رگه هایی از این موضوع در روزهای قبل دیده میشد اما دیروز دوباره کمی فروکش کرد

اما اتفاق دوم که بسیاری از آن واهمه دارند چیست ؟چیزی نیست جز مرگ مغزی و یخ زدگی و بی تفاوتی… اتفاقی که بی سابقه نیز نبوده و بارها و بارها بازار سرمایه در طول ۲۰ سال گذشته با آن مواجه بوده است که بازار در عین ارزندگی و شرایط بسیار خوب به واسطه تصمیمات دولت و مجموعه سیاست‌های حاکم به نوعی دچار مرگ مغزی و یخ زدگی شده و زندگی سرو نباتی را تجربه می کند که نه خیلی قیمت ها کم می شوند و نه افزایش دارند و بازار تقریباً به موجود بی جانی تبدیل میشود که ممکن است در طول هفته یکی دو روز نوسانات خاص مثبت و منفی را داشته باشد اما برآیند آن چیز دندان گیری برای بازار نیست
در سال های گذشته دو حالت این موضوع تجربه شده بود در حالت بسیار حاد و سخت کل بازار به کما میرود و هیچ علائم حیاتی را نمی توان یافت که سخت ترین روزها و اعصاب خرد کن ترین لحظات برای بازار است
اما در شکل دیگر و نوع سوم اتفاق ممکن است برخی تک سهم ها نوسانات جزئی را داشته باشند و حرکات اینچنینی را پیش بگیرند
فکر می‌کنیم در بین تمام سناریوهای مطرح شده برای بازار در حال حاضر قیافه بازار به سناریو آخر می خورد احتمالاً سهم های بزرگ فعلاً چه به واسطه گزارش چه به واسطه رفتار دولت در بودجه و چه رفتار بازار کمی در جا زده و آرام می‌شود اما برخی سهم های کوچک که هم گزارش خوبی داشته و هم جریان بازی خوبی دارند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند

خوب با فرض موارد بالا و سناریوهای بالا ما در یک حالت که حالت دوم بود ممکن است بی تفاوتی یخ زدگی و بی‌رمقی بازار را داشته باشیم که احتمال ضعیفی هم نیست اما در دو احتمال دیگر حرکات خاصی را در بازار می توان مشاهده کرد کرد که در حالت اول در کلیت بازار و در حالت سوم روی سهم های کوچک و متوسط خواهد بود معتقدیم زمینه دو اتفاق و دو احتمال بالا نیز میتواند همچنان گزارشها و رویدادها باشد از همین رو لازم است تا سهامداران بعد از فروکش کردن غبار گرد و خاک شرکت ها در کدال کمی بیشتر گزارش ها را بررسی کرده و شرکتهای منطقی و مناسب را از دل آن بیرون بکشد نه برای اینکه سریع به سراغ خرید آنها بروند خیر بلکه در همین فاز تماشای بازار هم اگر فرصتی پیش آمد از جریانات سودآوری استفاده نمایند

سعی می کنیم فردا در مورد گزارش ها و اثرات آن در بازار و پی به ای های بازار و همچنین مدار و درجه ارزندگی بیشتر صحبت کنیم اما کلیت گزارش‌ها در حال حاضر نشان می دهد که صنایعی مانند سنگ آهن، فولاد ،فلزات برخی پتروشیمی‌ها خیلی اوضاع جالبی را در ۶ماهه نداشتند اما در مقابل برخی صنایع کوچک نظیر غذایی کاشی سیمان دارو و البته برخی تک یهم ها و پالایشی‌ها وضعیت بهتری را تجربه کردند اما در حال حاضر بازار همه را فعلاً با یک چوب میزنند و خیلی وقت این که بین این صنایع و نمادها تفکیک قائل شود ندارد البته احساس می کنیم این موضوع نیز موقت است و به زودی و وزن دهی به شرکتها بر اساس گزارش و عملکرد آنها بیشتر خواهد شد
می دانیم روزها و لحظات بسیار سخت و شکننده برای همه ماست اما چاره ای نیست باید این روزها را نیز با استقامت تحمل کرد احساس میکنیم مشغول شدن به گزارش‌ها شاید بتوانند تحمل و صبر ما را در مقابل سپری کردن روزها بیشتر نماید

بگذریم  سراغ بازار بی رمق و منفی امروز برویم که خیلی حرف زیادی برای گفتن نداشت و گزارش ها  را نیز کمسی نگاه نمی کرد  …

غذایی های عالی
در نمادهای غذایی اکثرا گزارش های بسیار خوبی را شاهد بودیم در این گروه لبنی ها یکی از بهترین عملکرد ها را به ثبت رساندند

در این گروه سپیدماکیان که به نظر می رسد توان سود سازی 400 تومانی را برای سال جاری داشته باشد با روند صعودی به سمت صف خرید رفت سهمی که هدف 2000 تومانی و با دید میان مدت سطوح 2200 و 2400 تومانی را در پیش رو خواهد داشت

غگلپا سود سازی بالایی را در 6 ماهه به نمایش گذاشت سهم شایعات سود 1200 تومانی داشته و با صف خرید به سمت سطوح قیمتی 4600 الی 5200 تومانی در حرکت است با دید میان مدت حتی انتظار رسیدن سهم به قیمت های 6000 تومان وجود دارد سرمایه پایین سبب اهرم سود سازی بالایی در سهم شده است

مهرام نیز نشان داد حدقل سود 200 تومانی را دارد این سهم با افتتاح فاز کارخانه شماره 2 مهرام و افزایش ظرفیت بالای تولید انواع سس می تواند با جهش سود سازی بسیار خوبی همراه شود سهم حداقل تا قیمت های 1200 الی 1250 تومان جای رشد را دارد

دارویی های توانا
در دارویی ها نیز شاهد انتشار گزارشهای عملکردی خوبی بودیم این گروه نیز از بابت افزایش نرخ های دریافتی کم کم سودشان در حال جهش می باشد
در دلقما سهم با صف خرید در حال شکست قیمت های 160 تومانی و رشد به سمت سطوح قیمتی 180 تومان است سهمی که امسال تحولات خوبی داشته و به نظر می رسد همچنان در رنج قیمتی 145 الی 180 تومان نوسانات خوبی به دست بدهد

در نماد دکپسول سود سازی بالایی در 6 ماهه محقق شده و انتظارها را بالا برده است دکپسول نشان داده اوضاع بسیار خوبی در بین دارویی ها داشته و یکی از بهترین گزارش ها را روانه بازار کرده است سهمی که با شکست قیمت های 4600 تومان به سمت سطوح قیمتی 5200 تومانی پیشروی خواهد کرد

کاسپین هم نشان داد با سودی که ساخته امسال رسیدن به سود بالای 200 تومان برایش محتمل است سود رنج 220 تومان امسال براحتی در سهم محقق می شود در گام اول انتظار رشد سهم تا سطوح قیمتی 1250 تومان را از سهم داریم کاسپینی که عملکرد بسیار عالی را به نمایش گذاشته است

خودرویی ها و یاری گزارش های 6 ماهه
در خودرویی ها گزارش های 6 ماهه مثبت بود برخی سود سازی های خوبی داشته و برخی نیز شاهد کاهش جدی در زیان های خود بوده و همین امر سبب بار مثبتی در گروه شده است

خودرویی ها شرایط جالبی دارند … یک اتفاق عجیب در گزارش خودرو رخ داده و سهم مبلغ ۱۱۴,۰۰۰,۷۲۵ میلیون ریال جبران زيان ناشي از اعمال قيمت هاي دستوري در صورت های مالی 6ماهه خود اعمال کرده است که بعید است محقق شود . سهم با شناسایی 119943 میلیارد ریال در سرفصل سایر درامد ها به سود عملیاتی 21725 میلیارد ریالی رسیده است و با هزینه های مالی 27475 میلیارد ریالی به زیان 13 ریالی به ازای هر سهم زیان 3958 میلیارد ریالی رسیده است اگر این اعداد نبود زیان سهم بالای 30تومان بود . با این حال گزارش خودرو در کل خوب بود و سایپا هم کمی شدت و سرعت زیان را کم کرده خساپا در 3ماهه 59 ریال و 6ماهه 95 ریال زیان محقق کرده و نسبت به مدت مشابه قبل کمی زیان کمتر شده است
در 3ماهه سهم 2449 میلیارد ریال زیان عملیاتی و 9313 میلیارد ریال هزینه مالی و 11591 میلیارد ریال زیان خالص دارد
در 6ماهه زیان عملیاتی 3362 و هزینه مالی 23330 میلیارد ریال و زیان خالص 18566 میلیارد ریال است  اهرم هزینه مالی دراین سهم بسیار عجیب است و با کمی کنترل ان میتواند شرایط بهتری را رقم بزند . دراین گروه اما بهترین گزارش ها به ترتیب خاور زامیاد خدیزل بوده و البته خبهمن هم کنار این شرکت ها خوب پیش می رود ولی فکر میکنیم از دل گزارش ها 2 سهم خاور و زامیاد این روزها با دید نوسان و حرکت نوسانی در بازار مثبت باشند .

در خاور سهم سود خوبی را در 6 ماهه به نمایش گذاشت البته بخشی از این سود ناشی از درامدهای متفرقه می باشد اما به هر حال امسال خاور سود بالای 40 تومانی خواهد داشت سهمی که مقاومت 220 تومانی و حمایت 200 تومانی داشته و در صورت شکست قیمت های 220 تومان تا سطوح 240 الی 250 تومان جای رشد دارد

در سایپا هم شاهد روند نوسانی مثبت ارامی بودیم سهم از زیانش به شدت کاسته و بیش از 60 درصد زیانش کم شده است سایپا توان برگشت به قیمت های بالای 180 تومان را دارا می باشد به خصوص این که نشان داده حمایت خوبی در سطوح 165 تومان ایجاد کرده است

زامیاد کولاک کرده است سهمی که سود سازی بسیار خوبی داشته و امسال بعید نیست به سود سنگینی برسد سهم تا قیمت های 1250 تومان فعلا رشد و در صورت شکسته شدن این سد قیمتی تا سطوح 1400 تومان هم بالا خواهد رفت به خصوص این که تجدید ارزیابی هم در سهم به زودی اجرایی می شود

سیمانی های عالی

در سیمانی ها نیز گزارش ها مثبت بوده و برخی سیمانی ها حتی فراتر از انتظار شاهد شدند فعلا واکنش سیمانی ها متعادل و برخی نمادها مثبت بودند
سیمان ارومیه گزارش خوبی داشت و رشد سود سازی مناسبی را به همراه داشت این سهم پس ازاصلاح قیمتی امروز را با نوسانات مثبت اغاز کرد سهمی که می تواند ارام ارام به سمت قیمت های 2800 تومان روانه شود سطوح 2800 و نهایتا 3200 تومان دو سطح قیمتی مورد هدف این سهم هستند

سباقر هم گزارش دهی خوبی داشت امسال سباقر سود بالای 200 تومانی داشته و حتی توان رسیدن به سود 240 الی 250 تومان هم دارد این سهم نیز تا قیمت های 1200 الی 1300 تومان جای رشد خواهد داشت به خصوص این که کف قیمتی قوی در سطوح 1000 تومان ساخته است و وضعیت بنیادی خوبی دارد
سیمان هگمتان به کف قیمتی 2800 تومان نزدیک شده و مستعد یک نوسان 5 الی 10 درصدی می باشد سهم سود خوبی داشته و امسال به سود 500 الی 550 تومان خواهد رسید و با گزارش دهی سهم به خصوص شناسایی سود سرمایه گذاری ها یک نوسان را به سهامدارانش خواهد داد

واقعا سابیک و ساوه و سخوز خوش درخشیدند در سابیک به خصوص سابیک در 3ماهه 532 ریال و 6ماهه 1247 ریال سود محقق کرده است
3ماهه 1889 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1574 میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه 4450 میلیاراد ریال سود عملیاتی و 3691 میلیارد ریال سود خالص دارد

در ساوه نیز ساوه در 6ماهه به سود 2608 ریالی و 3ماهه 652 ریالی رسیده و رشد 89% را داشته است
سهم در سود عملیاتی 1711 و در سود خالص 1694 میلیارد ریال محقق کرده است در 6ماهه سود عملیاتی 4560 و سود خالص 4265 میلیارد ریال است

سخوز نیز خوب بود سخوز در 3ماهه به سود 1054 ریالی و 6ماهه 2296 ریالی رسیده است
سهم در3ماهه 1260 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1475 میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه سود عملیاتی 2992 و سود خالص 3215 میلیارد ریال بوده و سود غیرعملیاتی دراین گزارش بیشتر موثر بوده است

در این گروه ساروم سصوفی سغرب واقعا شرایط خوب و نرمالی را داشته و ادامه روند سود دهی میتوانند هر یک را حداقل 20% افزایش دهند .

پالایشی ها بر خلاف روند

پالایشی ها وضعیت خوبی را از نظر بنیادی داشته و گزارش های خوبی را ارائه دادند اما بر خلاف این امر روند سهام این گروه منفی دنبال می شود

امروز حرکان معدودی روی پالایشی ها  صورت میگرفت ولی ادامه دار نبود  . این  شرکت ها گزارش خوبی را زدند ولی موج مثبت این گروه خوابید ولی یک عقده داریم که شرایط به همین شکل پیش برود و ماه های ابان و اذر هم با ثبات نفت و رشد نرم نیما و حفظ کرک پیش برود و تمام شود یک اتفاق خوب و خاص در بازار در این گروه خواهد داشت و یک رشد انفجاری را ممکن است تجربه کنند کافی است چند وقت دیگر اوضاع به همین شکل با ثبات پیش برود . معتقدیم دراین گروه شپنا شبندر شاوان گزینه های خوبی هستند و شتران هم شرایط خوبی برای بلند مدت دارد . شتران  بلوک  فارس را بخرد تا  4 سال  شاید تقسیم  سودش کم  باشد ولی گزینه جالبی می شود

در شپنا شاهد اوضاع خوبی هستیم سهم سود سازی بالا و پی بر ای فوروارد 3 دارد این سهم مقاومت 650 تومانی و کف قیمتی 600 تومانی دارد و فعلا روندش نوسانی ارام است با توجه به افزایش نرخ کرک اسپردو طرح توسعه امسال سود سازی و رشد قیمتی خوبی از سهم را انتظار داریم

شاوان به مقاومت 2000 تومانی برخورد و متعادل شدن سهمی که در صورت شکست این سطوح رشد بیشتر تا قیمت های 2200 و 2500 تومان خواهد داشت شاوان هم 6 ماهه خوبی داشته و به نظر می رسد در نیمه دوم سال هم به سود مناسبی برسد

شتران رشد قیمتی را تجربه نکرد سهم همچنان در کف قیمتی 480 تومان در نوسان است سهمی که اوضاع و احوال خوبی داشته و رشد قیمتی مناسبی را خواهد داشت بازار در این سهم انتظار سود 120 تومانی را برای سال جاری دارد سهم پی بر ای فوروارد 4 به خود گرفته است

چهارگوشه بازار

خموتور با این گزارش عالی نشان داد امسال سود 80 تومانی را به راحتی در بر خواهد داشت سهمیکه با این توان سود سازی به سمت شکسته شدن سد قیمتی 360 و رسیدن به هدف قیمتی دوم خود یعنی سطوح 400 الی 420 تومان در حرکت است سود شرکت توان رشد بیشتر و رشد قیمتی سهم نیز بالاتر هم جا خواهد داشت

کقزوی صف خرید خوبی شد سهمی که امسال 220 تا 240 تومان سود داشته و نکته مهم در گزارش 6 ماهه عملیاتی بودن تمام سود محقق شده بر خلاف سال گذشته است سود سازی بالا سبب صف خرید خوبی در سهم شده و به نظر می رسد سهم تا قیمت های 1400 الی 1500 تومان رشد نماید سهم واقعا گزارش خوبی داده است . کقزوی گزارش 6ماهه خوبی داشت و 1375 ریال سود محقق کرد سهم در 3ماهه 519 ریال سود محقق کرده بود
شرکت 3ماهه 951 میلیارد ریال سود عملیاتی و 741 میلیارد ریال سود خالص داشت
در 6ماهه سود عملیاتی 2360 وسود خالص 1963 میلیارد ریال بود

کمبود سرم در بازار و گزارش عالی از دقاضی سبب شده تا سهم با صف خرید خوبی همراه شود رشد سهم تا قیمت های 1500 الی 1600 تومان ادامه دار خواهد بود رشد قیمتی خوبی در محصولات شرکت شاهد و به نظر می رسد گزارش های بعدی در این سهم بهتر نیز باشد

پتروشیمی ها هم شرایط خوبی را دارند  جز چند شرکت باقی گزارش پتروشیمی ها خوب نبود ! متانولی ها که تقریبا تعطیل بودند و زاگرس زیان داشت و شفن سودی شناسایی نکرد و به نظر از گردونه فعلا خارج شدند حتی بوعلی و برخی دیگر هم خیلی چنگی به دل نمی زدند ولی بودند برخی گزارش ها که میتوانند کمی فضای سهم ها را تغییر دهند مثلا شیراز خوب بود 6ماهه 11831 و سهم ۳ماهه ۴۶۳۷ ریال سود محقق کرده است
۳۰۵۸۱ میلیارد ریال سود عملیاتی و۲۳۶۴۷ میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه 70898 میلیارد ریال سود عملیاتی و 60338 میلیارد ریال سود خالص دارد

شبصیر خوب عمل کرد شبصیر در 3ماهه به سود 4109 ریالی و 6ماهه 8924 ریالی رسیده است
در3ماهه سهم 2352 میلیارد ریال سود عملیاتی و 2054 میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه سود عملیاتی 5109 و سود خالص 4454 میلیارد ریال بود

در بین کمی پر ریسک ترها نیز معتقدیم شصفها هم گزارش خوبی زده است شصفها در 3ماهه 4562 و 6ماهه 8176 ریال سود محقق کرده است و 6 ماهه 3666 میلیارد ریال سود عملیاتی و 2452 میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه سود عملیاتی 1879 و سود خالص 1368 میلیارد ریال است

در بین  بانکی ها وبملت بد نیست  . در بین بزرگترها وضعیت وبملت بد نیست ولی خیلی هم خاص پیش نرفت وبملت 3ماهه ۳۳۶ ریال و 6 ماهه 442 ریال سود محقق کرده است
۳۵۲,۶۰۰,۴۸۶ میلیون ریال جمع درامد های عملیاتی و ۱۱۵,۶۹۲,۱۰۸ میلیون ریال سود خالص دارد در مورد این گروه فکر میکنیم وپست و ونوین جالب ترند در ونوین در 3ماهه به تحقق سود 215 ریالی رسیده و 6ماهه 345 ریالی رسیده است
در مورد گزارش 3ماهه این شرکت جمع درامد های عملیاتی ۱۴,۵۵۶,۰۵۶ میلیون ریال بوده و 8% بیشتر از مدت مشابه قبل است و در نهایت با کاهش هزينه مطالبات مشکوک الوصول در 3ماهه به سود ۶,۵۴۵,۸۲۰ میلیون ریالی رسیده است . در 6ماهه جمع درامد های عملیاتی ۳۱,۸۳۴,۲۱۹ و سود خالص ۱۰,۴۸۹,۸۷۸ ریال است

های وب هم امروز بد نبود ولی واقعا گزارش خوبی زده است و این قیمت نباید باشد  های_وب در گزارش ۳ماهه با سرمایه جدید به سود ۱۲۰ ریالی رسیده بود و ۳۹۳۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۳۱۶ میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه با رشد جدی 443 ریال شده و 8400 میلیارد ریال سود عملیاتی و 12248 میلیارد ریال سود خالص دارد به نظر این سهم جای رشد دارد

فخوز در بین فولادی ها خوب عمل کرده است  . فخوز درست است که اصلاح کرده ولی گزارش خوبی نزد فخوز در 6 ماهه197 ریال سود محقق کرده است .سهم در 3ماهه 32763 میلیارد ریال سود عملیاتی و 30780 میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه سود عملیاتی 35548 و سود خالص 37342 میلیارد ریال بوده و رشد خاصی در 3ماهه نداشته
640 میلیارد تومان هم سود غیرعملیاتی دارد در این گروه با گزارش های بهتر مثل ارفع و کاوه می شود کمی دلخوش تر بود

در بین غذایی ها واقعا  غبشهر و غکوروش خوب بودند  . غبشهر در 9 ماهه 408 و در 6ماهه 240 ریال سود داشت
سهم 3ماهه 40 ریال سود محقق کرده است که 1626 میلیارد ریال سود عملیاتی و 873 میلیارد ریال سود خالص داشت در 6ماهه سود عملیاتی با رشد خوب 7231 میلیارد ریال و سود خالص 5281 میلیارد شده 9ماهه سود عملیاتی 12697 و سود خالص 8983 میلیارد ریال بود .  غکوروش هم واقعا خوب بود . 6 ماهه 549ریال سود محقق کرده است . در 3ماهه سهم 4761 میلیارد ریال سود عملیاتی و 2956 میلیارد ریال سود خالص داشت در 6ماهه سود عملیاتی با رشد چشم گیر 9761 و سود خالص 6587 میلیارد ریال شده است.

از حکشتی بارها و بارها صحبت شد و زمزمه 7700 ریال سوددر سال مالی جاری شنیده می شود و سخت نیست که بگوییم نزدیک به 4500 ریال ان همین حالا محقق شده و این اتفاق مهمی برای سهم است در مورد حکشتی با دید نوسان خرید خوب است در مورد حخزر نیز شرایط خوبی را داریم گزارش خوبی هم زد و با دید نوسان بد نیست حخزر در 6ماهه 991 ریال سود محقق کرد و 2 برابر مدت مشابه سال قبل بود سهم 1300 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1069 میلیارد ریال سود خالص دارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[/ihc-hide-content]

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم