جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروز شنبه 15 مرداد 1401

گزارش بازارامروز شنبه 15 مرداد 1401

نوید خاندوزی
آگوست 6, 2022
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروز شنبه 15 مرداد 1401

محرم  سبزپوش ! 

محرم است و فضای همه جا یا  سبز است و یا مشکی و یاقرمزو خداروشکر بازار در این ایام محرم  رنگ  سبزش را انتخاب کرده و فضای خوبی را شاهد  بودیم  . امروز شنبه در میانه یک روز تعطیل که ترس و ریسک بسیار زیادی را نیز اتفاقات و تحولات فعلی پیش روی بازار گذاشته فضا نسبتا خوب بود و به قول بسیاری از کسانی که آماری بازار را دنبال میکنند پس از چند ماه حضور جریان پول در بازار روشن تر و شفاف تر خود را نشان داد

نکته ای که بسیار مهم است این بوده که در هر صورت می بینیم که ترکیب خبر و جریان پول تا حدودی توانسته است در بازار موفق باشد البته هنوز سیگنال قوی برای ارزش معاملات و رشد آن به بالای ۳۵۰۰ صادر نشده و این خود یک نشانه بارز و مهم برای بسیاری است که هنوز برای ورود به بازار تردید دارند اما در مجموع فضای نسبتاً خوبی را برای روزهای اخیر بازار رقم زده است

به خوبی به خاطر دارید که طی چند روز گذشته از دو اتفاق برای بازار صحبت کردیم که می توان به همزمانی آنها که کمک زیادی برای بازار باشد امید داشت و البته در ادامه آن تاکید شد که حجم معاملات هم باید چراغ چشمک زن سبز خود را روشن کند آن دو اتفاق حضور جریان پول و جریان خبر های مثبت بود که به نظر می‌رسد طی این روزها هر دو عامل را با هم در اختیار داریم

یعنی جریان اخبار و جریان پول به خوبی دوباره با هم همراه شدند و این را در تابلو بازار هم با هم می‌بینیم.
در جریان پول و حضور این جریان مهم در بازار خبرها و اتفاقات حاکی از آن است که علاوه بر این که بازار انگیزه های بهتری را نسبت به افزایش حجم معاملات دارد . صندوق های توسعه و تثبیت همدستشان تا حدودی پر شده
طبق آنچه به عنوان خبر موثق به دست ما رسیده دولت هم بعد از فشارهای پیاپی نزدیک به ۶ هزار میلیارد تومان منابع به صندوق تثبیت واریز کردد که اتفاق مهمی برای روز های پیش رو بازار است که اگر کمی حالش خراب شد دست نامرئی اما قوی حامی بازار باشد
نکته بعد در مورد روی دیگر این سکه برای رشد یعنی جریان خبرهاست …
بازار این چند روز با خبر های خاص دنیای سیاست پیش رفت و جو نسبتاً خوبی را به واسطه برجام شاهد بود که البته هنوز هم تردیدهای در این موضوع وجود دارد و نمی‌توان به طور قطع در مورد انجام یا عدم انجام آن صحبت کرد

اگر بخواهی در مورد تحریم و رفع آن و برجام اثرات آن در بازار صحبت کنیم بارها و بارها در دفعات قبل نسبت به این موضوع بحث شده است در حال حاضر اگر بخواهیم بار دیگر با شکل کوتاه از اثرات آن در بازار صحبت کرد باید گفت که برطرف شدن بسیاری از ریسک های بازار ،کاهش فشار تورمی و کنترل نرخ سود بانکی، ثبات احتمالی دلار نیما و تحولاتی نظیر فروکش کردن جنون دولت در زدن جیب شرکت ها و همچنین هدف قرار دادن آنها یکی از مهمترین مزیت های برجام و اجرایی شدن آن است
لغو برخی تحریم ها در سود و زیان شرکت ها هم‌موثر است و البته کاهش هزینه های شرکت و اتفاقات نظیر آنچه در حال حاضر در شرکت ها به واسطه تحریم رخ می‌دهد و یا بعضا نمی توانند فروش خوب و منطقی داشته باشند نمونه آن است
اما امروز اگر بخواهیم از یک منظر دیگر به موضوع برجام و رفع تحریم و مواردی از این دست نگاه کنیم باید اذعان داشت با فرض منطق اقتصادی دولت و عدم ریزش جریان نرخ دلارنیما و حتی ثبات نرخ دلار نیما در سطوح فعلی یک اتفاق بزرگ رخ خواهد داد و آن هم رکود احتمالی و ریسک بالای سایر بازارها نسبت به بازار سرمایه است که جریان پول را تشویق می کند تا حضور بهتر و قوی تری در این بازار داشته باشد و بازارهای موازی بازار سرمایه یکی پس از دیگری به رکود خورده و از دور توجه خارج می شوند
این شاید یکی از مزیت‌های بسیار خاص برجام و لغو تحریم ها باشد که البته دوست داریم در مورد بسیاری از صنایع و شرکت ها یا حتی کلیت بازار دقیق تر و خاص تر صحبت کنیم و اثرات لغو تحریم ها را بسنجیم ما بگذارید کمی فضا روشن‌تر و خاص تر ش‌ود بعد…
آنقدر این سیب رفع تحریم چرخیده و سمت گندیده آن به بازار رسیده که واقعاً از حالا جوخوش بینی مفرط را در گوش بازار دمیدن اتفاق جالبی نیست اما برای این موضوع تقریباً مطمئنیم که برجام می‌تواند فضای فعلی بازار را تغییر داده و شرایط بهتری را برای او ترسیم کنند

اما کمی درددل به عنوان حرف آخر …

و اما چیزی به نام مشکل پول در بازار…
در آخر می خواستیم در مورد صندوق های فیکس و حد نصاب ها و این داستان ها که این روزها حاشیه ساز شده صحبت کنیم اما به روزهای بعد موکول می‌کنیم چراکه معتقدیم این موضوع موضوعی نیست که به شکل دستوری و با اجبار و اتفاق بخواهیم آن را حل کنیم بازار اگر سر و شکل خوبی بگیرد صندوق های فیکس با پای برهنه به دنبال بازار می‌دوند…
اما در مورد روی دیگر جریان پول یعنی بحث عرضه سهام شبه دولتی و حقوقی های وابسته به دولت در بازار…
در بازار ما دولت نیازمند پول است و این موضوع به کل زیر مجموعه های دولت نیز سرایت کرده و هیچ کسی هم هیچ تلاشی برای تامين آن از جای به غیر بازار فکر نمی‌کند
به نظر برای شرایط فعلی برنامه ریزی ها باید طوری پیش برود که عرضه ها منطقی و متناسب باشد و ناگهان چیزی به بازار عرضه نشود و عطش کُشی غیر منطقی صورت نگیرد
حقیقت امر بخواهیم شفاف ووروشن بگویم باید گفت بسیاری از این حقوقی ها نشان داده که با جو بازار پیش می روند اما باید منطقی نگاه کرد و نباید کار جوری پیش برود که ابتدای روند احتمالا اصلاحی با عرضه های بی در و پیکر در بازار مواجه باشیم
کاش میشد دقیق تر صحبت کرد ولی آنقدری که بازار نگران فیکس ها بود باید غضنفری دولتی را بگیرد که از فرط هیجان فروش تووررر دروازه بازار را پاره نکنند!!

در مجموع بازار برای یک روز بین تعطیلی روز خوبی بود و البته تحولات و اتفاقات مختلف هم در این موضوع تاثیر گذار بوده است اتفاقاتی نظیر کاهش نرخ سود بانکی، تحولات برجامی گزارش خوب شرکت ها،ثبات نیما، رونق بازارهای جهانی که البته باید بدون نفت آن را دید… شاید این میان فقط کمی نفت اگر بد قلقی نمیکرد همه چیز بازار امروز خوب بود ویترین مثبتی شامل گروه پالایشی برای بازار نمایش داده می‌شد و بازار هم نیز شکل جذاب تری به خود می گرفت.
در هر صورت می بینیم که ترکیب خبر و جریان پول تا حدودی توانسته است در بازار موفق باشد البته هنوز سیگنال قوی برای ارزش معاملات و رشد آن به بالای ۳۵۰۰ صادر نشده و این خود یک نشانه بارز و مهم برای بسیاری است که هنوز برای ورود به بازار تردید دارند اما در مجموع فضای نسبتاً خوبی را برای روزهای اخیر بازار شاهدیم.

و اما در بازار چه خبر بود …
امروز بازار با رونق نسبی در اکثر گروه‌ها به غیر از گروه پالایش همراه بود و وضعیت نسبتاً خوبی را در اکثر صنایع و شرکت ها رقم زد .البته در خودرو و بانک و برخی تک سهم ها وضعیت بهتر بود .برای روز سه شنبه به نظر خیلی زود است از امروز نتیجه گیری خاصی کرد ولی فکر می‌کنیم اگر خبرهای منفی به بازار نرسد و سیاسی همچنان باثبات و مثبت باقی بماند روز سه‌شنبه نیز بازار خوبی را خواهیم داشت و البته شک نکنید از اواخر وقت سه‌شنبه عرضه ها شدت بیشتری به خود گرفته و آنها که قصد شناسایی سود دارند بازی را کم کم آغاز خواهند کرد…

جو مثبت خودرویی ها

در نمادهای خودرویی شاهد روند صعودی هستیم این گروه وضعیت و جو روانی خوبی به واسطه مذاکرات هسته ای را تجربه می کنند

سایپا با روند مثبت همراه شد این سهم به سمت سطوح قیمتی بالای 180 تومان می رود این سهم هدف قیمتی 200 تومانی داشته و هم خبر بلوک 40 درصدی و مذاکرات در این خصوص هم خبرهای برجامی سبب صف خرید سنگینی در این سهم شده است

ایران خودرو با صف خرید به سمت طوح بالای 200 تومان می رود این سهم اوضاع خوبی داشته و هدف بعدیش قیمت های 220 تومان می باشد این سهم وضعیت خوبی داشته حمایت های بهتری می باشد شنیده می شود بحث بلوک 20 درصدی این شرکت جدی تر شده و به زودی قیمت بلوک نیز اعلان می شود

خبهمن هم با صف خرید همراه شده است این سهم با شکست قیمت های 160 تومان به سمت قیمت های 180 تومان می رود این سهم تا قیمت های 200 تومان هم جای رشد دارد هم تحولات زیر مجموعه ها از یک سو و هم پذیرش محصولات شرکت در بورس کالا سبب افزایش انتظارات در این سهم شده است

امروز خاور یکی از پر حجم ترین های گروه  بود . در مورد خاور اول از رای دادگاه باید گفت که خیال خیلی ها را راحت کرده با ی حق ادامه دارد . در مورد خود سهم نیز قراردادهای جالبی منعقد می شود پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قرارداد فروش 1700 دستگاه اتوبوس به استحضار می رساند مذاکرات جهت فروش ١٧٠٠ دستگاه اتوبوس ديزلي شهري از محصولات شرکت ايران خودرو ديزل در حال انجام مي باشد و تاکنون قطعي بودن توافق براي اين شرکت محرز نگرديده است ، بديهي است درصورت حصول توافق نهايي و امضاء قرارداد مربوطه ، مراتب بر اساس ماده ١٣ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شرکت هاي ثبت شده نزد سازمان اطلاع رساني خواهد شد . به نظر امسال خاور 600 ریال سود را دارد و قیمت اهداف بالای 3000 را لمس میکند  اگر بازی حق تقدم  روشن  شود  بازی سهم نیز جالب می شود  .

ختوقا هم شفاف سازی زد و گفت افزايش درآمدناشي ازسود سهام مصوب مجمع شرکت الکتريک خودرو شرق وافزايش ارزش سهم سيمان اصفهان مي باشد

برجام و تحولات برجامی و بورس کالا می تواند مبنای حوبی برای این گروه باشد در این گروه خساپا خودرو وساپا در اولویت هستند و البته در بین بنیادی ترها خبهمن خاص ترین گزینه است

بانک های پر پول

در بانک ملت شاهد روند صعودی خوبی بودیم این سهم تا قیمت های 290 تومان بودیم سهمی که بیشترین نفع را از احتمال توافق برده و اوضاع خوبی دارد مقاومت اصلی سهم سطوح قیمتی 320 تومان بوده و سهم وضعیت بنیادی بسیار خوبی را تجربه می کند

بانک اقتصاد نوین هم شاهد صف خرید سنگینی بودیم این سهم امسال تحولات خوبی داشته و در 3 ماهه رشد سود سنگینی را داشته است ونوینی که سود بالای 100 تومانی برای امسال داشته و به سمت هدف قیمتی 360 و 400 تومانی در حرکت است

وپست هم شایعات خوبی دارد این سهم تا قیمت های 460 تومان به شرط شکسته شدن قیمت های 420 تومان جای رشد دارد این سهم سود سازی بالایی داشته و افزایش سرمایه خوبی هم دارد این سهم سود سازی خوبی دارد و به همین واسطه رشد خوبی در انتظار سهم است

در مورد بانکی ها نیز بازار کم کم گرایش به این سمت خواهد داشت و وبملت و وتجارت شرایط خاص تری را دارند . در این گروه به نظر ونوبن و سامان و وپارس هم میتوانند جالب باشند در سوی دیگر احساس میکنیم بازی برجام دراین گروه باردیگر جو خوبی به راه می اندازد و وبملت و وبصادر و تجارت و در خصوصی ها هم وپارس و ونوین و سامان گزینه های خوبی هستند البته  همین فردا که  کمی گوشه برجام هوا شود و خط بیافتد  بازی جور دیگری پیش می رود

غذایی های خوش سود

در غذایی ها روند صعودی خوبی شکل گرفته است سهامی که اوضاع و احوال خوبی داشته و می توانند صعود خوبی را به همراه داشته باشند

غبشهر با رشد قیمتی مجددا به سمت شکست قیمت های 360 تومانی می رود این سهم اوضاع خوبی داشته و رشد قیمتی خوبی در صورت شکسته شدن این مقاومت دارد غبشهر هدف 420 تومانی داشته که مصادف با ارزش ذاتی سهم می باشد

در نماد سیمرغ هم که کف قیمتی 2000 تومانی را بسته است سهم به مصاف مقاومت 2200 تومانی می رود این سهم اوضاع خوبی داشته و. رشد قیمتی خوبی در انتظار سهم است سیمرغ با این رشد قیمتی اخیر محصولاتش گزارشات بسیار بهتر به همراه سود سازی به همراه دارد

غچین با رشد قیمتی همراه می باشد این سهم اوضاع خوبی دارد این سهم به واسطه شایعات سود بالای 200 تومانی و تجدید ارزیابی که در پیش دارد با اقبال همراه شده است این سهم هدف قیمتی 1200 الی 1250 تومان در گام اول دارد

 

سرمایه گذاری های شاخص سوار

سرمایه گذاری ها با روند صعودی خوبی همراه شدند این گروه مستعد رشد قیمتی خوبی هستند و با این جو بازار رشد قیمتی خوبی در انتظار سرمایه گذاری ها می باشد

واتی درست از سر حمایت 820 تومانی با برگشت روند همراه شد واتی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و رشد قیمتی خوبی را با روند برگشتی قوی در حال تجربه می باشد واتی برای رشد قیمتی باید از سد قیمت های 920 تومان عبور نماید

سرمایه گذاری خوارزمی همانطور که در قیمت های 360 تومان معرفی کرده بودیم سهم برگشت خوبی زده و به سمت قیمت های 420 تومانی می رود سهمی که ارزش ذاتی بالایی دارد این سهم اوضاع خوبی داشته و قیمت های 420 تومان برای سهم مهم ارزیابی می شود

شستا با نوسانات مثبت همراه شده است این سهم با برگشت روند از قیمت های 92 تومانی همراه شده است این سهم با رشد قیمتی و نوسانات مثبت به سمت سطوح 100 تومان می رود شستا هم ان ای وی و هم سود بالایی دارد و با بازار مثبت می تواند به قیمت های اسمی برسد

دارویی ها جان گرفتند

در دارویی ها شاهد وضعیت خوب و مثبتی بودیم سهامی که وضعیت خوبی داشته و می توانند همچنان به واسطه تحولاتی که در قیمت فروش محصولاتشان روی داده با رشد قیمتی همراه شوند

دارویی جابر باز از کف قیمتی 1000 تومانی برگشت این سهم با رشد قیمتی می تواند به سمت سطوح قیمتی 1200 الی 1250 تومان روانه شود دجابری که با عرضه سهام پخش رازی تحولات خوبی را تجربه خواهد کرد

در دکیمی هم سهم از کف 2000 تومانی برگشت خوبی زده و به سمت مقاومت 2200 تومانی می رود سهم مالک 30 درصدی پخش رازی بوده و با توجه به ارزش گذاری این شرکت سهم توان صعود خوبی در صورت عرضه این شرکت خواهد داشت

در دارویی کوثر شاهد رشد قیمتی خوبی بودیم این سهم تا قیمت های 260 الی 280 تومان جای رشد خواهد داشت دارویی کوثری که با ازاد سازی قیمت انتی بیوتیک ها وضعیت خوبی پیدا و انتظارات بازار را از خود بالا برده است

چهارگوشه بازار

سرمایه گذاری سایپا با روند صعودی همراه شده است سهمی که به سمت سطوح قیمتی 560 تومان در حرکت است جو مثبت خودرویی ها اقبال را به این سهم سرمایه گذاری بازگردانده است این سهم علاوه بر بحث رشد قیمت خودرویی ها با احتمال فروش سه ملک ارزشمند خود نیز همراه است

سرمایه گذاری نیرو با رشد قیمتی همراه شده است این سهم در صورت شکست قیمت های 260 تومان تا سطوح 280 الی 320 تومان جای صعود دارد بهره برداری از واحد های جدید نیروگاهی و برنامه شرکت برای حضور در بازار تولید رمز باعث اقبال به سهم شده است

کلوند با رشد قیمتی به سطوح بالای 2400 تومان رسیده است این سهم هدف قیمتی 2600 الی 2800 تومان را دارد سهمی که امسال سود 600 تومانی و ارزش ذاتی 3000 تومان به بالا را خواهد داشت کلوندی که به واسطه سود سازی بالا و افتتاح طرح توسعه در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد

امروز حمل  و نقلی ها  بسیار خوب ظاهر شدند  … در مورد این گروه بازی حمل و نقلی ها  با این  شرایط برجام  جالب شده است و میتواند با خبرهای برجامی جان تازه ای بگیرد به نظر با دید هم سهامداری هم کوتاه مدت حتاید بد نیست زیر نظر باشددر 3ماهه کمی نسبت به مدت مشابه قبل افزایش داشته و 3ماهه 261 ریال سود محقق کرده است . سهم 2109 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1839 میلیارد ریال سود خالص دارد
نکته مهم در مورد حتاید رشد 2 برابری سود عملیاتی است ولی در غیرعملیاتی باید تا پایان 12ماهه صبر کرد
حگشتی را هم همیشه توصیه کردیم و به نظر جالب می شود مجمع خوبی دارد حسینا و حگهر هم شرایط خوبی در این بین دارند ولی 2 سهم خاص تر و ویژه تر این گره حتاید و حکشتی هستند

امروز پالایشی ها  وضعیت خوبی نداشت … در مورد این گروه کمی او1اع کرک اسپرد ها و شرایط خاص شده و کمی اوضاع عجیب شده است البته به نظر گزارش 6 ماهه نیز همچنان سود های خوبی محقق میشود ولی چالش های این گروه بیشتر شده است در مورد پالایشی ها شراز هم مجمع رفت و به نظر گزینه بدی نیست . در این گروه با دید میان مدت شبریز و شبندر همچنان خاص تر هستند ولی در کل برای خرید کمی صبر کنید تکلیف نرخ ها مشخص تر باشد . خیلی در حال حاضر حضور دراین گروه را توصیه نمیکنیم . البته امروز شتران  هم  با  افزایش سرمایه مواجه شده است  که 60% گویا بوده است . گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 170,000,000,000,000 ریال به مبلغ 275,000,000,000,000 ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي و جلوگيري از خروج نقدينگي که در تاریخ 1401/05/15 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد

امروز پتروشیمی ها هم بد نبودند . در تحریم ها و رفع تحریم ها هر یک شرایط پتروشیمی ها متفاوت است به نظر با این قیمت نفت احتمالا برخی محصولات با کاهش قیمت مواجه شوند که متانول یکی از انهاست ولی اوره ای ها خوب هستند و شیرازو شپدیس در اولویت ولی با رفع تحریم ها و عدم تغییر جدی نرخ دلار نیما یکی از بهترین گروه ها می شود . بوعلی پارس هم در بازار فعلی کمی بیشتر زیر نظر بگیرید حتی خود فارس هم میتواند با این گزارش ها جالب باشد در مورد برخی تک سهم های خاص نیز شبصیر بد نیست و شصفها هم یک تعدیل و تغییر سود را خواهد داشت .

فلزات هم  شرایط خوبی را دارند … در مورد این گروه کروی با این سود تلفیقی و این سود اصلی و زمزمه 2000 ریال تقسیم شاید بهتر باشد سراغ خود فاسمین رفت که وضعیت خاص ترو بهتری را دارد . باهم اگر شرایط چند سهم فلزی نظیر فاسمین و فملی و فایرا را مرور کنیم به نظر فاسمین و فایرا و بعد فملی شرایط بهتری را دارند . فملی هم بد نبست ولی بورس کالا خیلی جالب نیست  . در مورد  فایرا هم  سهم به سمت افزایش سرمایه می رود در گزارش ها نیز وضعیت خوب است  . سهم در فروردین به فروش 5834 میلیارد ریالی رسیده است و 10715 میلیارد ریال فروش اردیبهشت داشت و خرداد 19763 میلیارد ریال و تیر 16697 میلیارد ریال بود
4 ماهه 52985 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه قبل 32371 میلیارد ریال بوده است

برخی در مورد  سیمانی ها میپرسند  معتقدیم  برجام به کمک این گروه می اید و با افزایش بودجه عمرانی دولت فضا میتواند بهتر شود هر چند  ساخت و ساز کمی به رکود می رود  . در مورد این گروه خبرها و اتفاقات و رویداد ها سهم های خوبی را از دل این گروه کشید که سکرما یکی از انهاست و یا سپاها در این قیمت ها سخوز و سمازن جز گزینه ها هستند سمازن در تیر 1436 ، خرداد 1208 و اردیبهشت 1048 میلیارد ریال فروش داشته است و 7 ماهه 7082 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه قبل این عدد 4530 میلیارد ریال بوده است به نظر سمازن بازهم گزارش خوبی میدهد

ساوه و سابیک را هم باید کمی زیر نظر گرفت در سابیک در فروردین 1052 میلیارد ریال و اردیبهشت 1333 میلیارد ریال و خرداد 1430 میلیارد ریال و تیر 1834 میلیارد ریال فروش داشته 4 ماهه این عدد 5651 میلیارد ریال بود این عدد مدت مشابه 3688 میلیاردریال بود سفانو را هم باید کمی بیشترو جدی تر زیر نظر گرفت .

این  روزها  ساراب و سشرق هم  تقاضای خوبی دارد  ساراب تیر خوبی داشت
سهم در فروردین 305 میلیارد ریال و اردیبهشت 629 میلیارد ریال فروش داشته است و خرداد به 432 میلیارد ریال و تیر 650 میلیارد ریال شده و رشد خوبی رسیده است . 4 ماهه 2019 میلیارد ریال بود و مدت مشابه سال قبل 981 میلیارد ریال بوده است

در ساختمانی ها  ثبهساز جالب است  ثامید هم خوب است و امروز ثاخت هم صف خریدشد که میتواند  یکی از گزینه های خوب بازار باشد

در سایر سهم ها بترانس هم  فضایخوبی دارد که  با رفع تحریم ها بهتر می شود در تایرا نیز با دید نوسان  بد نیست و میتواند مورد توجه  بازار باشد

های وب هم این روزها پر حجم است  در   مورد های وب بازی کم کم مورد توجه قرار میگیرد سهم شرایط خاص و ویژه ای را داشته و با دید میان مدت بد نیست واقعا چه از نظر سود اوری و چه قیمتی های وب گزینه جالبی است و گفته می شود یک بلوک 200 میلیونی چهارشنبه جابجا شده و میتواند زمینه ساز حرکت خوب سهم باشد

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم