جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروز چهارشنبه 4 خرداد 1401

گزارش بازارامروز چهارشنبه 4 خرداد 1401

نوید خاندوزی
می 25, 2022
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]

گزارش بازارامروز چهارشنبه 4 خرداد 1401

امید ته هفته ای !

امروز بازار تا حدودی توانست خود را امیدوار سازد که اوضاع میتواند  بهتر پیش برود و همان دست نامرئی که پشت  بازار بود نشان میداد تا حدودی موفق عمل کرده است  . بازار باید بتواند مسیر جدیدی را پیش ببرد و این حرکت  بازار امروز امیدواری های بازار را  زنده کرد هر چند هنوز تردیدهایی در این حوزه وجود دارد و امروز در مورد همین موارد  صحبت میکنیم .

این خاصیت همیشگی بازارها بود که تا  وقتی روند منفی و نزولی است کسی رویدادها و اتفاقات بیرونی را پای بازار خیلی حساب نمیکنند و از ریسک های خاص او صحبت نمی کند اما درست بعد از یک رالی صعودی رشد و به خصوص وقتی به نقاط حساس مقاومت رسیده است  و در واقع در بازاری که قد کشیده این  ریسک ها بیرون می زند و همه انگار چشمشان باز تر میشود در حال حاضر نیز بازار فضای خوبی را دارد اما رشد قیمت‌های اخیر باعث شده چشم بازار در این نقاط باز ترشده و ریسک های متعدد بیشتری را ببینند و همین باعث بروز تحولات قیمتی بعضا منفی در بازار شده است که مثلاً از حرف یک معاون خصوصی سازی هم می ترسد و شروع به فروش سهم می کند که البته قبول داریم آن موضوع موضوع حساس بود اما بازار بیشتر دنبال بهانه بود

وقتی این بهانه‌ها از بازار گرفته شود آن وقت می‌توان فضای بازار را برای یک رشد فراهم کنید اما دو رویداد باید طی روزهای آتی رخ دهد تا این اتفاق یعنی رشد بازار اتفاق بیفتد خوب دقت کنید و معاملات امروز را کنار این دو رویداد قرار دهید …  رویداد اول که فکر می کنیم یکی دو هفته از بازار زمان بگیرد چیزی بود که چارتیست ها هم به آن اعتقاد داشتند و میگفتند اصلاح زمانی بازار میتواند موجبات جمع تر شدن این فنر و آزاد شدن بعد آن باشد البته شرط آن را دست به دست شدن بازار و حجم خوب آن می دانستند که از دید ما امروز و روزهای قبل هر دو محقق شده . بازار ما هم در محدوده اصلاح زمانی و اندک  اصلاح قیمتی قرار داشته و هم حجم خوبی در بازار داد و ستد می‌شود برخی زمان این موضوع را یک ماه و برخی دیگر نهایت  یکی دو هفته پیش رو می دانند و پس از آن است که بازار وارد مرحله بعد می شود مرحله‌ای که برای حرکت و جهش نیاز به یک محرک خوب و قوی دارد این محله می تواند گزارش ها باشد و یا هر عامل دیگر اما در مجموع باید بعد از آن فراز و فرود محرک قوی برای حرکت بازار وجود داشته باشد . بدون محرک و خودجوش نمی شود  …

شما به بازار اسفند و بهمن هم نگاه کنید عین همین موضوع رخ داد و حرکت خودرویی ها و رشد بازارهای جهانی به خصوص نفت عامل روشن شدن موتور پالایشی و خودرویی در بازار شد و کل بازار را به حرکت درآورد  در حال حاضر هم  فکر میکنیم  بازهم دو گروه خودرو و پالایش طی هفته های اتی میتوانند موتور بازار را روشن کنند و اگر هم  کمی طول می شکد  نهاد هایی که چشمشان به  بازار است میتوانند  شبیه این موتور قدیمی ها  هندل زده و موتور را  روشن کنند ! خیلی کار سختی نیست  فقط کافی است کمی سرعت در تصمیم  گیری ها  را داشته  باشند  …

اما این  یک  طرف قضیه است طرف دیگر ریسک های بازار هم بوده که ذهن  بازار را همیشه درگیر خود کرده است .
در مسیری که بازار در حال حرکت است ریسک های متعدد پیش پای او قرار دارند که باید از آن عبور کند.

وقتی از ریسک ها صحبت می کنیم بسیاری از عزیزان از ما گلایه کرده بودند که چرا واضح و روشن به ریسک های بازار اشاره نمیکنید و می‌گوید فقط مثلاً ریسک تصمیمات دولت بله درست است تصمیمات دولت شامل هر تصمیمی است که  می تواند در بازار موثر واقع شود و سیاهه ای از این اتفاقات را می توان برای اثر گذاری در بازار در نظر گرفت سعی می کنیم تا روزهای آتی اگر فرصت بود هر روز به یکی دو مورد اشاره کنیم که بازار باید روی آنها حواسش باشد و درست  شبیه  دست اندازهای بزرگ و قطور برخی خیابان هاست که سرعت  بازار را میگیرد  . امروز سرداغ برق میرویم قطعی برق جدی شده و هنوز بازار این موضوع را خیلی درک نکرده چرا که زمان آن را زود می بیند اما در هر صورت برق به عنوان یک چالش عمده برای بازار مطرح شده و می تواند تولید صنایع را با چالش های متعددی مواجه سازد این موضوع طبیعی بوده و دامن اکثر صنایع را خواهد گرفت ولی این که تمهیدات جبرانی چه بوده و چه هست هنوز روشن نیست ولی یک  ریسک  برای ماه های اتی است . این ریسک بزرگ دولت برای کسب و کار ها و بازار است که به راحتی و مثل آب خوردن دکمه اناناس !! تولید آنها را زده و برای خوش رقصی مصرف برق خانگی سر تولید را می برد به هر حال این یکی از بزرگترین ریسک هایی بود که با آن مواجه ایم و از دو سه هفته دیگر سراغ بازار را میگیرد….

ریسک دیگرکه امیدواریم در یک فرصت مناسب مفصل تر در مورد آن صحبت کنیم ریسک تحولات سیاسی است هر روز از برجام یک خبر می رسد و هرروز کسی چیزی در مورد برجام میگوید به نظر می رسد فاز تحولات کمی شتاب گرفته و طی هفته های آتی این موضوع روشن تر خواهد شد از دید برخی به طور کلی برجام و انجام و عدم  انجام آن تحول بزرگ ریسک سیاسی است که به کل اقتصاد وارد می شود و تحریم است  که عقب ماندگی اقتصادی را برای ما رقم می زند (که نمونه اش را در همین قطعی برق و گاز می بینیم)  البته نگاه بازار به برجام  این  طور نیست و در حد  چند  صنعت  بانک و خودرو و نهایت  در نرخ ارز خلاصه می شود ولی ریسک بزرگ برجام برای بازار این است که ما چوب تحریم ها را میخوریم و سوی دیگر دولت با فشار روی نرخ ارز نیما جلوی افزایش درآمدهای ارزی شرکت ها را می گیرد یعنی همانطور که می بینیم هزینه شرکت ها افزایش  و مقدار تولید کاهش  پیدا کرده اما درآمد شرکت ها رشد نمی کند و این اتفاق منفی و ریسک بزرگ دنیای سیاست برای بازار است . خیلی دوست داشتیم  بازهم ازاین دست اندازها در مسیر صعود  بازار بنویسیم ولی زیاده  تاکید روی ان جذاب نیست . فعلا معتقدیم  دو موتور بازار کمی هندل خورده و در حال گرم  شدن برای حرکت هستند امیدواریم  مشکلات پیرامونی و تمام  شدن  بنزین عامل عدم حرکت آن نشود  …

و اما  سراغ  بازار برویم که امروز خوب اغاز کرد و به  فاز عرضه  رفت ولی انصافا در یک ساعت اخر انقدر قوی و قشنگ و زیبا حجم خورد که همه  را به بازار و فیس او امیدوار کرد تا احتمالا هفته بعد هفته خاص تری برای همه باشد  .

 

خیزش غذایی ها

در نمادهای غذایی شاهد روند مثبت و خوبی بودیم غذاییها با بهبود روند فروششان انتظارات اتی بالایی را ایجاد کرده انددر این گروه غبشهر صدر نشین بود سهمی که با حجم معاملات بالا و روند مثبت قوی همراه شده در این سهم افزایش انتظار برای سود سازی و خبرهایی در خصوص سود سازی بالا سبب اقبال به این سهم شده است غبشهری که تا قیمت های 460 تومان نهایتا جای رشد داشته و عرضه های سنگین مانع از صعود جدی در سهم می شود

در سپید هم شاهد واکنش مثبت این سهم به کف حمایتی 2200 تومانی بودیم سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و رشد قیمتی خوبی خواهد داشت تنها کاهش تقاضای مرغ و افت نسبی این محصول سبب شده تا سهامداران سهم کمی نگران باشند سهم  گزارش بدی نداشت  سپید در فروردین 3036 میلیارد ریال فروش داشته است و اردیبهشت به 3330 میلیارد ریال رسید و 2 ماهه 6367 میلیارد ریال فروش داشت . مدت مشابه قبل 1517 میلیارد ریال بود

غگیلا صف خرید شد سهمی که خبرهایش را عنوان و افزایش سرمایه 1000 درصدی و قرارداد های جدید برای صادرات به روسیه و اذربایجان سبب شده تا سهم در موقعیت صعود قوی قرار بگیرد سهم قیمت های 1600 تومان را بشکند تا سطوح 2000 تومان بالا می رود

سیمانی های قوی

در سیمانی ها شاهد روند صعودی قوی این گروه بودیم سیمانی هایی که وضعیت بنیادی مناسبی داشته و بازار انتظار سود سازی های بالایی از این گروه دارد

در سیمان ارومیه سهم از کف 2800 تومانی قصد برگشت را کرد سهمی که امسال سود 600 تومانی داشته و با این سود ارزش ذاتی سهم سطوح 3600 تومان بوده و سهم با قیمت های فعلی فاصله حداقل 20 تا 25 درصدی با ارزش ذاتی خود دارددر سیمان شاهرود سهم با اقبال همراه شد شنیده می شود سود نزدیک500 تومانی در انتظار سهم است سهمی که فرصت خرید خوبی ایجاد و اهداف قیمتی 2500 و 2800 تومانی دارد سهم توان سود سازی و فروش خوبی داشته و گزارشات خوبی هم منتشر کرده است

سفارس در قیمت های بسیار خوبی قرار گرفته است کف قیمتی 2000 تومانی پول بک خوب این سهم پرپتانسیل محسوب می شود با این رشدی که ابیک دارد و جو مثبت شرکت های زیر مجموعه به نظر می رسد سفارس تا قیمت های 2200 الی 2500 تومان برگشت داشته باشد

ساختمانی های بالا نشین

در ساختمانی ها شاهد بالا نشینی سهام این گروه بودیم ساختمانی هایی که اوضاع و احوال خوبی داشته و با دید میان مدت همچنان روند صعودی دارند

ثغرب با صف خرید و رشد قیمتی خوبی به صعودش ادامه می دهد بحث فروش یکی از زمین های ارزشمند سهم جدی بوده و به نظر می رسد این سهم اوضاع خوبی داشته باشد ثفرب تا قیمت های 560 الی 600 تومان رشد خوبی در پیش رو خواهد داشت

در نماد توسا این سهم نیز کف قیمتی تکنیکالی 1450 تومانی را تاچ کرد حالا سهم از دید تکنیکالی می تواند رشد تا سطوح 1600 الی 1800 را داشته باشد سهمی که اصلاح بالایی کرده و عمدتا از دید نموداری مستعد رشد قیمتیمی باشد

ثالوند به مقاومت 860 تومانی رسید سهمی که تا قیمت های 920 تومان جای صعود دارد این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و رشد قیمتی میان مدتی خوبی را تجربه خواهد کرد سهمی که وضعیت بنیادی مناسبی داشته و اگر موفق به شکست مقاومت پیش رویش شود رشد بیشتری را تجربه می کند

استارت پالایشی ها

در نمادهای پالایشی شاهد استارت خوبی بودیم روز گذشته اشاره داشتیم بنا به پتانسیل تعدیل مثبت در گزارش های 12 ماهه حسابرسی شده و قرار گیری در سطوح حمایتی گروه مستعد رشد خوبی می باشد در این گروه خبرهای خوبی از رشد دوباره کرک  اسپرد ها  اتفاقات خوبی را برای این گروه  رقم  زد  .

شپنا به سمت قیمت های 720 تومان وعده داده شده در حرکت است این سهم اوضاع و احوال خوبی از دید بنیادی داشته و شایعات سود بالای90 تومانی سال 1400 و سود 130 تا 140 تومانی برای امسال سبب شده تا سهم در موقعیت خوبی قرار بگیرد شپنایی که سود سازی بالا به همراه طرح توسعه بسیار خوبی دارد

شبندر خود را اماده می سازد تا قیمت های 1000 تومان پیش برود این امر مستلزم شکسته شدن سد قیمتی 920 تومانی می باشد سهمی که اوضاع خوبی دارد و با سود سال 1400 که جای تعدیل مثبت داشته و سود امسال تحولات جدی در سهم حادث می شود

شتران هم رشد خوب و مثبت اما ارام تری داشت بازار انتظار سود بالاتر از 85 تومان را در گزارش 12 ماهه سهم را داشته است سهمی که تا قیمت های 600 الی 620 تومان جای رشد داشته و نوسان گیری فعلا در این سهم بهتر است

سرمایه گذاری های تحول زا

در سرمایه گذاری ها شاهد رونق خوبی در سهام این گروه بودیم بازار مثبت سبب شد تا سرمایه گذاری ها نیز با اقبال بسیار خوبی همراه شوند

در واتی سهم با رشد قیمتی همراه شده و صف خرید شد سهمی که تا قیمت های 1250 در گام اول و سپس 1400 تومان جای صعود دارد شایعات سود 250 تومانی در سهم و فروش اخیر دارایی سهم سبب شده تا چشم انداز خوبی پیش روی واتی گشوده شود

سرمایه گذاری خوارزمی در حال شکست قیمت های 520 تومانی می باشد سهمی که اوضاع خوبی داشته و دارایی های ارزشمندی من جمله معدن طلا که به تازگی راه اندازی شده و نیروگاه قائم را داشته و ارزش ذاتی سهم بالای سطوح 600 الی 650 تومان است

پارسان در میانه راه قرار دارد سهم حمایت قوی 2800 و مقاومت 3200 تومانی دارد این سهم اوضاع و احوال خوبی داشته و رشد قیمتی خوبی خواهد داشت پارسان به واسطه جهش سود پالایشی ها جای تعدیل مثبت خوی دارد تنها وضعیت ضعیف زاگرس باعث شده تا سهم با فشار فروش همراه شود

در هلدینگ ها و سرمایه گذاری ها گزارش های خوبی را شاهدیم در این گروه وخارزم با این خبرهای خوب و گزارش خوب عملکرد خوبی هم داشته است . پترول هم گزارش خوبی زد پترول در اردیبهشت 1502 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است

ونیکی و وصندوق هم جالب هستند به خصوص وصندوق در اردیبهشت 398 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته ۵,۵۶۷,۴۳۹ میلیون ریال تا اردیبهشت سود مجمع محقق کرده است

در وغدیر هم با این عرضه های خوب امروز یک باردیگر موج ارزندگی را به رخ بازار کشید که البته به زودی وکغدیر راهی بازار می شود که اثرات بسزایی در ارزش ذاتی غدیر دارد

ولی شاید خاص ترین گزارش را ومهان زد که نشان میدهد شرایط خوبی را در ادامه میتواند همچنان داشته باشد ومهان در اردیبهشت 2829 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته ۷۷۲,۹۳۵ میلیون ریال تا اردیبهشت سود مجمع محقق کرده است

چهارگوشه بازار

شدوص با صف خرید همراه شد بارها بر پتانسیل های سهم تاکید داشتیم تا بالاخره گزارش عالی ماهانه سهم سبب شد تا سهم با صف خرید همراه شود هدف قیمتی 1450 و 1600 تومانی در انتظار این سهم بوده و امسال شدوص سود 250 تا 300 تومانی خواهد داشت

در مورد خودرویی ها  بازار شرایط خوبی امروز گرفت و پر حجم تر بود  . در مورد این گروه خبرهای مختلفی از خبهمن و بورس کالا  و محصولاتی که راهی بازار می شود و کم کم سایر خودرویی ها هم فضای این چنینی را پیش میگیرند و بورس کالا راهی برای این گروه می شود در مورد این گروه فعلا بازار تا تعیین تکلیف بلوک ها کمی روی ورنا وساپا خساپا خودرو خگستر صبر میکند ولی شاید در این بازی بقیه شرایط بدی نداشته باشند مثلا خزامیا استارت خوبی زده
سهم فروردین ماه به فروش ۶۳۳۰ میلیارد ریالی رسیده و اردیبهشت 6175 میلیارد ریال بوده است 2ماهه 12506 میلیاردریال فروش داشته است که در مدت مشابه سال قبل این عدد 1812 میلیارد ریال بوده است بیش از 5000 دستگاه خودرو فروش داشته است

و یا حتی خاور که با این فروش باردیگر مسیر قیمت را میتواند تغییر دهد استارت فروش را زد و در حالی که ماه قبل فروش 204 میلیارد ریالی را ثبت کرده بود در اردیبهشت به فروش 13964 میلیارد ریالی رسیده و 2 ماهه 14168 میلیارد ریال فروش داشته است که مشابه سال قبل 2355 میلیارد ریال است

خود خبهمن هم امروز پرخبر ظاهر می شود از ما نشنیده  بگیرید ولی چند مشتری برای بلوک  خساپا و یک مشتری برای بلوک خودرو حاضر شده و در حال مذاکره  برای خرید هستند و به نظر اتفاقات  خوبی در حال وقوع در این معاملات بلوکی است و هفته بعد امیدواریم  قیمت  نهایی و به بازار اعلام  شود

در خاور یک گزارش بسیار عالی را شاهد بودیم این سهم اوضاع خوبی داشته و رشد قیمتی خوبی در انتظار این سهم می باشد فروش رویایی در عملکرد اردیبهشت ماه نشان داد تحولات خوبی در دل سهم نهفته است خاوری که هم تعدیل مثبت داشته و هم با خرید سهام سرمایه گذاری سلیم دارایی های خوبی هم دارد

در نماد حخزر سهم با رشد قیمتی به سمت سطوح بالای 1800 تومانی می رود قرارداد سنگینی که این شرکت با دولت در خصوص واردات گندم منعقد خواهد کرد سبب می شود تا سهم در موقعیت خوبی قرار بگیرد سهمیکه سفارش ساحت یک کشتی را به خصدرا داده و قرار است 2 کشتی دیگر نیز بسازد

امروز تفارس هم خوب مثبت  بود و صف خرید  شد  . صف این سهم  بی دلیل نیست و و به نظر مارکت دماوند را طی 6 ماه طی میکند و از همین رو از دید بازار قیمت های 700 و 800 برای تفارس ممکن است محقق شود و از همین رو صف خرید روی این قیمت ها شکل میگیرد با توجه به شرایط خرید در صف خرید تفارس در روزهای اتی میتواند جالب باشد

در بانکی ها نیز شرایط بد نیست  روزهای قبل از وبصادر و وبملت بارها گفتیم و فکر میکنیم یک گزارش برای این نماد ها جالب می شود . در این گروه وگردش خبرهایخوبی دار از خبرافزایش سرمایه بگیر تا تجدید و … یکی از زیر مجموعه ها نیز سود خوبی شناسایی کرده است حتی وملل هم در شناسایی سود زیر مجموعه ها موفق بوده و جالب عمل کرده است .

فملی و فولاد  واقعا  گزارش های خیره کننده ای دادند و لی هنوز دل بازار با انها نیست  در فملی در فروردین 43024 میلیارد ریال فروش داشت و 16هزار تن کاتد فروخته است و نرخ فروش صادراتی ۲,۶۸۴,۱۶۶,۹۶۷ ریال است . در اردیبشهت با رشد 81319 میلیارد ریال شده است و نرخ فروش صادراتی ۲,۷۸۰,۶۱۸,۶۹۵ ریال و 12700 تن صادر کرده است .جمع فروش 12ماهه 124344 میلیارد ریال بوده و مدت مشابه قبل 69388 میلیارد ریال بود

در فولاد هم که گل سرسبد گزارش های تا این  لحظه  بوده واقعا عالی عمل کرد  در فروردین به عدد 120678 میلیارد ریال رسید و نرخ ۱۹۸,۵۳۳ ریال شد در اردیبهشت 173612 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۲۰۲,۵۲۶ ریال و 2 ماهه 294291 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه قبل 215355 میلیارد ریال بود

امروز فاذر بازهم  خوب و قوث ظاهر شد و صف شد به نظر شنبه کمی متعادل شود ولی نشان میدهد مسیر خوبی را گرفته است

برخی منتظر گزارش پتروشیمی ها هستند ولی در کل این گروه  به نظر این ماه میتواند جالب باشد  .در بین گزارش های رسیده زاگرس هم خوب بود ولی مشکل سهم در سمت بهای تمام شده است و این موضوع نگران کننده بوده زاگرس در فروردین با فروش 19968 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ فروش نیز ۹۵,۲۲۹,۷۷۶ ریال در اردیبهشت به 23910 میلیارد ریال رسید و نرخ ۹۳,۶۵۱,۰۴۱ ریال 2 ماهه 43855 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه این عدد 40236 میلیارد ریال بود در خراسان هم به عنوان یک اوره ای گزارشش بد نبود و یک 3ماهه متعادل را میدهد خراسان فروردین با فروش 4869 میلیارد ریالی و نرخ صادرات ۱۳۳,۷۳۲,۹۱۳ ریالی مواجه بوده اردیبهشت این عدد 5839 میلیارد ریال بود و نرخ ۱۷۳,۷۱۸,۶۶۳ ریال است و رشد کرده است 2 ماهه 10709 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه قبل 5089 میلیارد ریال بود . به نظر شفن و شخارک هم  خوب باشند ولی مشکل انها  بهای تمام  شده است نه فروش

نوری هم امروز قوی ظاهر شد نوری فروردین با فروش 74028 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت 78042 میلیارد ریال بوده است 2 ماهه 152254 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه 90216 میلیارد ریال بود

در بازار دربازار شنیده می شود طی این روزها به زودی یک اطلاعیه و شفاف سازی در مورد وضعیت شرکت منتشر می شود که میتواند بسیار مهم و در سهم اثر گذار باشد از نظر نموداری شاید کمی درجا بزند ولی دوباره حرکت خواهد کرد با دید میان مدت و کمی صبر داشتن کشتی بد نیست ولی باید دید کیفیت مطلبی که شفاف می شود چیست که برخی از شناسایی سود تسعیر ارز صحبت میکنند

برقی ها هم  شرایط خوبی را دارند در این گروه ناگهان توجه بازار جلب شده و این گروه فضای خوبی گرفته است اکثر نیروگاه ها مثبت هستند با این که سود خاصی را در دل خود ندارند ولی به واسطه ارزندگی و تغییرات احتمالی در نرخ ها مثبت هستند . در سوی دیگر دراین گروه فکر میکنیم ارزنده ترین سهم این گروه رمپنا باشدو بعد بترانس پشت سراو قرار میگیرد با دید میان مدت به نظر بازی های خوبی را داریم و بترانس هم قابلیت های خوبی برای یک رشد دارد

اخر هفته خوبی را داشته  باشید

[/ihc-hide-content]

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم