جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزیکشنبه 21 فروردین 1401

گزارش بازارامروزیکشنبه 21 فروردین 1401

نوید خاندوزی
آوریل 10, 2022
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]

گزارش بازارامروزیکشنبه 21 فروردین 1401

چرخ و فلک پول

 

بازار را که می بینیم یاد بازی های قدیمی می افتیم همه دور چند صندلی با اهنگ  میرقصند و می نشینند و هر بار ممکن است  روی یک  صندلی قرار بگیری و تو گویی جریان پول هم انگار با اهنگ خوش رقص و خوش حجم  بازار میچرخد و سعی میکند این بازی را ادامه بدهد … منتهی فرق این  بازی و بازار ما این است که آنجا صندلی ها کم می شود و اینجا صندلی برای جریان پول بیشتر …

امروز بازاری خوب جالب نسبتا مثبت و البته غیر قابل پیش بینی و هیجانی را داشتیم که شاید هر ساعت آن با ساعت دیگر متفاوت و رفتاری جالب را پیش می گرفت بخواهیم شاید دقیق‌تر بگوییم به وسعت مثبت های بازار امروز اضافه شده بود و عمق مثبت ها که مثلاً در روزهای گذشته شاهد آن بودیم که شرکت‌های با صفوف خرید جدی و یا قفل معاملاتی دیده می‌شود امروز کمتر شاهد آن بودیم و این در واقع نشان‌دهنده پخش شدن جریان پول در بازار و درگیر شدن بیشتر صنایع در بازار است در مورد این موضوع اگر به خاطر داشته باشید روز ۱۵ فروردین در گزارش بازار بحث سوئیچ شدن جریان پول در صنایع اشاراتی داشتیم و اثرات متفاوتی را به مانند اثرات جبرانی و یا اثرات تحلیلی صنایع ذکر کردیم در همان مقطع نیز بیان شد که به بازار نگاه صفر و یکی نداشته باشید و کمی دید تحلیلی را لحاظ کنید . برخی فکر میکنند جریان پولی که به بازار می اید  فقط باید در یک صنعت و یک شرکت دور بزند قطعا این طور نیست این بازی قواعد خود را دارد ! بعد از طی شدن یک مسیر رشد جایی با رشد قیمت  و یا با خبرهای خاص جریان ها تغییر کرده  شکل دیگری میگیرند  و  حتی جایی این بازی متوقف می شود  و بازی دیگری آغاز می شود  .
نکته مهم این روزها شناختن جریان بازی بازار است … به نظر این نکته مهم است که همین جریان پول بعد از خودرو میچرخد و تلاش دیگری را در در صنعت دیگری آغاز میکند . صنعتی که می‌تواند زمینه ساز جذب پول و جریان سرمایه در بازار باشد و حتی نیاز نیست  با این  سرعت پیش برود حتی سرعت مطمئنی داشته  باشد کافی است  .

یک نکته دیگر نیز وجود دارد و ان هم این که اثرات مختلفی از حرکت جریان پول بین صنایع در بازار وجود دارد.  یک نوع اثر خاص استارت بازار با خودرویی ها بود که فعلاً شاهدیم که روی گروه خودرو و بانک خود را بیشتر نشان می‌دهد اما در اثرات بعدی که احتمالا در بازار خودنمایی میکند باید موارد دیگر را لحاظ کرد .
مثلا برخی صنایع اثرات جبرانی دارند یعنی مسیر تلخ سال‌های گذشته را قرار است جبران کنند  یا حتی با  رشد اخیر بازار رشد نکرده و بازار به انها چشم  دارد  . یا در بعدی کلان تر باید دید چه صنایعی در دو سال قبل بازدهی منفی داشته و با فراهم نمودن بستر معاملات شرایط بهتری را می توانند داشته باشند و در سوی دیگر اثر مهم بعدی اثر ماندگار تحلیلی است این اثر در طولانی مدت و احتمالاً در ماه های متوالی همراه بازار خواهد بود و می تواند عاملی برای تغییر چهره بازار در صنایع مختلف باشد .این اثر مستقیماً از تحولات اقتصادی و گزارش‌های کدالی گرفته می‌شود . جریان پول پرقدرتی و متفاوتی را به خود جذب میکن و شاید اخرین موج بعد از جریان پول باشد  و قطعا  سرعت  بالایی را نخواهد داشت ولی مطمئن تر حرکت میکند .  به نظر باید منتظر اثرات اخبار و اطلاعات در تابلو قیمت ها باشیم و احساس می‌کنیم از اردیبهشت تا پایان شهریور زمان جولان این اثر و این شرکتها در بازار است …

ولی این  را باید توجه کرد ان دست هدایت گر و اتاق فکری که از دید ما وجود داشته و به  بازار کمک میکند باید یک اصل داشته  باشد  .  جریان پول در بازار میچرخد و حرکت میکند در وهله اول باید این جریان را در بازار حفظ کرد و در گام های بعد باید پول های پارک شده را به بازار فراخواند و اگر در این مسیر رشد ایستگاه های اصلاحی فراهم نباشد این پول ها درگیر نمی شود از همین رو تاکید میکنیم از افزایش عرضه در هر گروهی و حتی چرخش پول های این گونه نباید ترسید … البته این حس شجاعت تا وقتی اخبار خوب وجود دارد در بازار منطقی است به محض از بین رفتن جو مثبت این شجاعت جای خود را به ترس و تردید می دهد …

اما در بازار فعلی بسیاری بر این عقیده اند که در شرایط حال حاضر بازار برای جذب همین جریان یا باید اصلاح داشته باشد و یا در مسیر فعلی حرکت بر اساس اصلاح زمانی را پیش بگیرد . البته این  یک نظر است چرا که بسیاری در بازار که می خواهند سهم بخرند و به دنبال گزینه هستند پس از رشد اخیر خیلی دست دلشان به خرید سهم نرفته و منتظر یک اصلاح در بازار هستند حتی حرکت برخی صنایع و شرکت‌های بازار امروز که مثبت بود نیز ناشی از همین بود که اثر جبرانی را لحاظ کرده و در بازار از بقیه عقب افتاده اند و به همین دلیل مورد توجه قرار گرفتند اما به واقع بازار به نظر با شرایط فعلی و پولی که وارد شده  خوب ا ایستادگی کرده و به قول یکی چشم ها باید برای دیدن چنین قیمت هایی کم کم عادت کنند و این همان اتفاقی است که کف قیمت سهم ها را بالا می آورد و اصلاح آنها را به جای اصلاح قیمتی به اصلاح زمانی سوق می‌دهد

این موضوع در بین شرکت های قوی و بنیادی بازار بیشتر به چشم می خورد که آنها بعد از رشد اخیر اصلاح زمانی و درجا زدن در قیمت را بیشتر پیش گرفته و در  مقابل برخی دیگر شرکت‌ها که خیلی فضای بنیادی نداشت و بیشتر جنبه نوسانی در بازار گرفتند اصلاح زمانی و قیمتی را با هم پیش می‌برند اما نکته مهم هر دو این است که کف  قیمت سهم ها بالاتر آمده و دیگر نباید منتظر آن قیمت‌های غیرمنطقی کف اخیر بود که بازار از آنجا آغاز کرد
چشم بازار باید به قیمتهای جدید عادت کند و این موضوع به نوعی کم کم با گذر زمان رخ خواهد داد و خریداران ان مقطع نان شیرین ریسک خود را خواهند خورد و کسانی که در ان مقطع تماشاچی بودند امروز باید این حس  عدم  ریزش جدی را نیز تحمل کنند …

یک نکته دیگر این است که تقویم بازار در روزها و هفته های پیش رو تقویم بسیار خاص مهم و حساسی است که در این شرایط به نظر بیشتر چشم بازار به کدال و بازارهای جهانی و نرخ ارز دوخته شده و کمتر خبر مذاکرات را می‌گیرد هر چند مذاکرات هم به زودی خبر های بیشتری را خواهد داشت اما در فضای فعلی انتشار گزارش ۱۲ ماهه شرکت‌ها جریان فروش آنها و یا موارد دیگر نظیر ثبات نرخ ها در بازارهای جهانی و ثبات نرخ دلار آزاد و نیما می تواند هفته های خاص پیش رو را رقم بزند که این سوئیچ شدن بین صنایع و جریان پول و گردش این جریان بر آن شکل بگیرد این نکته را از این جهت بیان می‌کنیم که بازار باید آمادگی این نوع حرکات را داشته باشد و به نوعی بازی خوانی جریان پول و حرکت و بین صنایع می تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد

و نکته آخر اینکه هرچه پیش می‌رویم و سطح عمومی قیمت‌ها در بازار افزایش پیدا می‌کند جریان پول جدید برای انتخاب سهم به سراغ گزینه های خاص تری خواهد رفت و وسواسی تر عمل می‌کند به طوری که سعی می‌کند در هنگام خرید به بازدهی مدت اخیر ، جریان سودآوری پیشرو و مواردی از این دست توجه کرده و کم کم می بینید که سطح گستردگی و حرکت بازار شکل دیگری به خود گرفته و شاید آن حرکت شارپی که در ابتدای سال در برخی صنایع داشتیم با شدت کمتر و البته وسعت بیشتر در بازار گسترش پیدا کند …

بگذریم امروز هم  بازار در عین  پرعرضه بودن در گروه خودرو  کمی مسیر خود را پیدا کرده و پیش می رفت و وضعیت نسبتا بهتری را شاهد  بودیم و گستردگی نسبی مثبت در بین سهم ها دیده می شد  . به نظر بازار فردا هم در عین پر عرضه  بود بازار خوبی خواهد شد  .

دوپینگ بانکها

در بانک ها روند برگشتی خوبی را شاهد بودیم بانک ها از رشد و بازدهی بازار عقب مانده و همانطور که قبلا نیز اشاره داشتیم یک موج صعودی به بازار بدهکار هستند

بانک تجارت تا استانه صف خرید پیشروی کرد سهمی که باز قیمت های 220 تومان را بازپس گرفته و سهامداران خود را امیدوار ساخت این سهم تا قیمت های 240 الی 250 تومان در صورت ادامه دار بودن جومثبت بانک ها جای صعود دارد

بانک سامان هم به مقابله با مقاومت 300 تومانی رفته تا شاید با شکسته شدن این سطوح تا قیمت های 320 تومان رشد داشته باشد این سهم اوضاع خوبی داشته و بازار در انتظار تغییر و تحولات بنیادی سهم به خصوص فروش پروژه های ساختمانی و شناسایی سود تسعیر ارز می باشد

بانک ملت نیز رنج مثبت کشیده شد سهمی که مقاومت 420 تومانی را داشته و برای رشد بیشتر و موج صعودی قوی باید از سد این قیمت ها بگذرد بانک ملت باید خبری از رفع تحریم ها یا شناسایی سود تسعیر ارز به منظور شکست این سطوح دریافت کند

همچنان وپارس می تازد و پیش می رود ولی فردا  به نظر محک جدی برای وپارس خواهد بود هر چند  برخی معتقدند وپارس هنوز به ان سطح از ارزشمندی لازم نرسیده است  .

در این گروه ونوین هم  تراز خوبی زده و میتواند  جالب باشد در ونوین تراز در اسفند مثبت بود
سهم 20173 میلیارد ریال سودتسهیلات اعطایی و 15850 میلیارد ریال سود پرداختی به سپرده دارد
در ۱۰ ماهه تراز ۲۴۰۱۰ میلیارد ریال مثبت بود و 11 ماهه 26032 میلیارد ریال و 12ماهه 30354 میلیارد ریال مثبت تمام کرد . به نظر وبصادر را هم خوب خریدند و بازی جالبی را میتواند داشته  باشد

خودرویی های پر عرضه

در نمادهای خودرویی امروز شاهد معاملات خوبی بودیم خودرویی ها با رشد قیمتی همراه و بعضا با صف خرید نیز مواجه شدند . امروز برخی بازیگران این گروه خساپا و خگستر می فروختند و سراغ  سهم هایی نظیر خودرو و خپارس و برخی که خیلی رشد نکردند می رفتند  .

در پارس خودروسهم صف خرید خوبی را به خود دید به نظر می رسد حمایت خوبی از سهم به عمل امده و سهم در موقعیت خوبی قرار دارد این سهم مستعد بازدهی خوبی بوده ودر صورت شکست قیمت های 125 تومانی موج جدیدی با هدف 140 تومانی در سهم شکل میگیرد فردا روز مهمی برای سهم می باشد

ایران خودرو هم صف خریدبود این سهم نیز فردا برایش بسیار مهم است سهمی که سطوح مقاومتی 260 تومانی را در پیش داشته و در موقعیت خوبی قرار دارد ایران خودرو با شکسته شدن این سطوح تا قیمت های 300 تومان با افزایش و رشد همراه می شود

زامیاد هم صعود خوبی دارد سهم به هدف 920 تومانی نزدیک می  شود سهم رالی خوبی را اغاز کرده و به دلیل جهش فروش های شرکت به خصوص در اواخر سال قبل امید های زیادی برای سال جاری دارد سهم رشد خوبی داشته و احتمالا سد قیمتی 920 تومانیجلوی رشد بیشتر سهم را بگیرد

بیمه ای ها زیر چتر صعود

در بیمه ای ها نیز امروز شاهد شکل گیری روند صعودی خوبی بودیم با مثبت شدن شرایط بازار امید ها به شناسایی سود خرید و فروش سهام در این شرکت ها افزایش یافته است

در بیمه اسیا سهمی که پتانسیل های عملیاتی وارزی خوبی دارد شاهد جدا شدن این سهم از قیمت های 160 تومان و رشد به سمت سطوح 180 تومان هستیم وضعیت بنیادی خوبی در سهم حاکم بوده وبه نظر می رسد حتی قیمت های 200 تومان در اسیا با توجه به تخمین سود 40 تومانی محتمل باشد

بیمه ما با شایعات سود 90 تا 100 تومانی سال 1400 وسود 120 تومانی امسال با رشد قیمتی خوبی همراه شده است این سهم می تواند با پی بر ای نازلی که دارد صعود خوبی را تجچربه نماید قیمت های 580 الی 620 تومان اهداف پیش روی سهم در صورت صعودش هستند

 

سرمایه گذاری های شاخص سوار

در نمادهای سرمایه گذاری شاهد شاخص سواری سهام این گروه بودیم سهامیکه همچنان به واسطه جومثبت بازار با اقبال خوبی همراه شده اند

در شستا سهم با روندنوسانی مثبت در سطوح بالای 100 تومان تثبیت شد این سهم به سمت قیمت های 110 تومان خواهد رفت سود سازی خوب و گزارش اخیر شرکت نشان داد سهم تا پایان عملکرد 12 ماهه توان سود سازی خوبی دارد شستایی که شایعات عرضه سهام شرکت های زیر مجموعه را برای امسال دنبال می کند

غدیر نیز فعلا در رنج قیمتی 1250 الی 1400 تومان در نوسان است سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و امسال سودش متحول می شود رشد ارزش ان ای وی در کنار سود سازی بالا غدیر را به گزینه بنیادی وجذابی به منظور نوسانگیری تبدیل کرده است

در تاپیکو شاهد روند مثبت و خوبی بودیم سهمی که با اقبال خوبی همراه و امسال از طریق رشد سود پالایش ستاره خلیج فارس تحولات جدی در سود سازیش را شاهد خواهیم بود سهم این سطوح را در هم بشکند تا قیمت های 1600 تومان صعود خواهد کرد

ونیکی را هم  خوب میخرند به نظر بازی جالبی را سهم دارد و امسال هم  با سود پارسان و هم غدیر سهم شرایط بهتری را میگیرد و در ثانی ایران خودرو نیز با رشد خود به رشد ارزش ذاتی این  سهم کمک میکند  .

پالایشی ها و میل به صعود

چشم انداز مثبت قیمت های جهانی نفت از یک سو و بالا بودن قیمت و کرک اسپرد در پالایشی ها سبب شده تا سهام این گروه با اقبال خوبی همراه شوند و همچنان میل به صعود داشته باشند.

در این گروه زمزمه سود های جالبی به گوش میرسد و از سود های بالای 8000 ریالی در شبریز صحبت می شود که نشان میدهد حوزه عملیاتی این گروه بسیار خوب و خاص بوده بعد از شبریز قاعدتا از نظر بنیادی شبندر و سپس شاوان میتوانند جالب باشند از شاوان هم سود 2800 تومانی شنیده می شود . البته لیدر بازی دراین گروه روی دوش شتران و شپناست ولی از نظر بنیادی شبندر و شبریز گزینه های بهتر و خاص تری هستند . تقریبا پی به ای فعلی و تحلیلی این گروه 5 و فوروارد هم حوالی 4در می اید و این نشانه منطقی بودن قیمت هاست . فقط این گروه یک ریسک دارد و ان افت نفت است که گارد نزولی گرفته و فکر میکنیم افت را شاهد باشیم . تکلیف اوکراین باید  سریعتر روشن شود  .

در نماد شبندر سهم با شکست قیمت های 820 تومانی به سمت سطوح قیمتی 900 تومان در حرکت است این سهم اوضاع خوبی داشته توان سود سازی 170 الی 180 تومانی برای امسال باعث شده تا سهم مورد توجه خاص بازار قرار بگیرد

شبریز عرضه های سنگینی را تجربه کرد این سهم نیز امسال 900 تومان سود و 5000 تومان حداقل ارزش ذاتی دارد به نظر می رسد باید شاهد سود سازی های خوبی در این سهم باشیم تا استارت مجدد وصعود سهم زده شود

در شتران هم مقاومت 560 تومانی بر سر راه سهم قرار دارد این سهم پالایشی اوضاع و احوال خوبی داشته وبه نظر می رسد رشد قیمتی خوبی در صورت شکست این سطوح داشته باشد شتران همشایعات سود 80 تومانی برای سال قبل وسود 110 تا 120 تومانی را برای سال جاری دارد

چهارگوشه بازار

در سرمایه گذاری نفت شاهد رسیدن سهم به مقاومتش بودیم این مقاومت شکسته شود سهم رشد قیمتی خوبی خواهد داشت شنیده می شود همسود شرکت های زیر مجموعه ونفت متحول شده وهم امسال با شناسایی سود مخازن ذخیره سازی نفت شرکت با تحولدر سود سازی همراه می شود

بورس کالا همچنان به تاخت وتاز خود ادامه میدهد سهم به سمت سطوح 3000 تومان در حرکت است که اگر بتواند این سطوح را بشکند تا قیمت های 3200 الی 3500 تومان رشد خواهد داشت سهمی که با پذیرش محصولات جدید درآمد های خوبی را شناسایی و رشد خوبی در سودش در سال جاری خواهد داشت

در دارویی ها دکوثر با رشد قیمتی سطوح 280 تومان را هم در حال شکست است این سهم اوضاع خوبی داشته و به سمت هدف های قیمتی 300 الی 320 تومانی می رود این سهم درقیمت های 240 تومان معرفی شد سهمی که به واسطه سرمایه گذاری های ارزشمند خود در دارویی امین و تاثیر پذیری بالا از حذف دلار 4200 تومانی در موقعیت خوبی قرار دارد

در این گروه دابور هم در 12ماهه بد نست حتی اعتلا هم جالب است  دزهراوی و دفارا هم  گزارش های خوبی داشتند در دفارا  سهم اسفند با فروش 163 میلیارد ریالی سال مالی را تمام کرد و 12ماهه به فروش 6835 میلیارد ریالی رسیده است که مدت مشابه سال قبل 6493 میلیارد ریال بود

دزهراوی هم فروشش در دی به 574 میلیارد ریال رسید و بهمن 570 میلیارد ریال بود در اسفند با رشد 610 میلیارد ریال شد
12 ماهه به عدد 6515 میلیارد ریالی رسیده است و مدت مشابه این عدد 5027 میلیارد ریال بوده  به نظر بازی خوبی را در گروه دارو داریم میتواند مورد توجه  باشد  .

در بازار در گروه  ساختمان علاوه برخبرهای ثبهساز و ثپردیس و ثامید  به نظر کیسون و ثمسکن را هم  کمی بیشتر باید  زیر نظر گرفت  و شرایط خوبی را دارند

در گروه حملو نقل حکشتی را خوب خریدند ولی به نظر بازی در برخی کوچکترها نظیر حتاید هم جالب است حتاید گزارش های خوبی داشته و به نظر 12ماهه خوبی هم میدهد

در همراه اول سهم  شرایط خوبی داشت  ولی گزارش او چنگی به دل نمی زند  همراه اول در گزارش 12ماهه تلفیقی 1198 و در سود اصلی به عدد 1040 ریالی رسیده است .

امروز گزارش سیمانی ها نیز جالب بوده و اکثرا خوب معامله می شدند

گزارش سیمانی ها راهی بازار می رود و شنیده می شود امروز سفانو هم 12ماهه میدهد سرود دیگر گزارش خوب و خاص این گروه بود سرود در گزارش 12ماهه به سود 3632 ریالی رسیده استسهم در 12ماهه 3068 میلیارد ریال سود عملیاتی و 2942 میلیارد ریال سود خالص دارد
سرود در 3 ماهه 687 ریال سود محقق کرده بود و ۶ماهه ۱۸۷۹ ریال و 9ماهه به سود 2836 ریالی رسید
سهم ۳ماهه 619 میلیارد ریال سود عملیاتی و 556 میلیارد ریال سود خالص داشت .
۶ماهه ۱۷۲۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۵۲۱ میلیارد ریال سود خالص دارد . 9ماهه سود عملیاتی 2587 و سود خالص 2296 میلیارد ریال بود .

سفارس سخوز سپاها سفانو هگمتان سشرق هم کم کم با صورت های مالی بازار را غافلگیرمیکنند . به نظر توجه به این گروه میتواند بیشتر شود

در گروه  فولادی ها  واقعا  فولاد همچنان  یکی از ارزان ترین  سهم های بازار است و حتی فخوز هم  گزارش خوبی دارد و همچنین  هرمز در کمی خاصتر ها   به نظر فجر و فسپا دو گزینه خوب این گروه هستند در فسپا به خصوص شرایط نموداری و بنیادی بد نیست سهم در دی 2721 میلیارد ریال بوده است و بهمن 2594 میلیارد ریال و نرخ ۲۲۹,۷۳۰,۶۰۷ ریال . در اسفند با فروش 3586 میلیارد ریالی عدد خوبی را ثبت کرد
12 ماهه 29028 میلیارد ریال است سال قبل نیز فروش 15856 میلیارد ریال بود به نظر گزارش 12ماهه خوبی را میزند . فجر هم میتواند جالب باشد .

قرن  بعد از افت اخیر خوب ظاهر شده و به نظر مورد توجه  بازار است  قرن در اسفند 2562 و بهمن 2327 و دی به عدد 2024 میلیارد ریالی رسیده است و 12 ماهه 23047 میلیارد ریال فروش داشته است مدت مشابه سال قبل 18044 میلیارد ریال بوده به نظر 12ماهه خوبی را میدهد و یکی دو شرکت زیر مجموعه نیز در مسیر بازار است

در بین سهم هایی که کمتر کسی به ان توجه میکند مارون هم جالب است  سهم گزارش های خوبی داشته و در مجموع 12ماهه خوبی هم میدهد

امرز وامید و وغدیر در هلدینگ ها بیشتر مورد  توجه  بودند و به نظر هر دو  قابلیت های خوبی بادید  میان مدت در بازار دارند  .در فضای این گروه به نظر برخی سهم ها نظیر پردیس و یا وسکاب هنوز جذابیت های خود را دارند

حفاری هم امروز بد نبود  . بلوک های جابجا شده دراین سهم بیشتر برای معاملات درون گروهی است ولی در کل سهم شرایط بنیادی بدی نداشت سهم 3ماهه اخیر خوبی داشت .
دی به ۱۹۷۱ میلیارد ریال درامد رسیده است و بهمن 1455 میلیارد ریال شده است در اسفند این عدد 1895 میلیارد ریال بود
مجموع 12 ماهه 17565 میلیارد ریال بوده است .کل سال قبل این عدد 12553 میلیارد ریال بود.به نظر با رفع تحریم ها یکی از سهم های خاص برجامی که قرارداد های خوبی را میتواند در دریا و خشکی ببندد همین است به خصوص قرارداد ترکمنستان

در گروه معدنی ها کزغال و کمنگنز هم  با وجود  ریسک های خاص خود بد نیستند   و در اخر تایرا  را هم زیر نظر داشته  باشید چند روز پیش در مورد سهم مفصل صحبت  شد  .

 

 

[/ihc-hide-content]

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم