جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزدوشنبه 15 فروردین 1401

گزارش بازارامروزدوشنبه 15 فروردین 1401

نوید خاندوزی
آوریل 4, 2022
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]

گزارش بازارامروزدوشنبه 15 فروردین 1401 

حجم و هیجان ! 

بازار امروز روز عجیبی را داشت .پرحجم و پر هیجان !  قبل از هرچیز یک نکته را بگوییم همین که امروز در دقایق اخر ، بازار را رنج به  سمت منفی نمیکردند و حجم  بالای 8هزار میلیارد بود یعنی باید به این بازار خوش بین بود یعنی فضا تغییر کرده و این مهم ترین چیزی است که  باید درک  شود  . تصور کنید چند ماه  قبل اگر بازار از مثبت  به سمت عرضه می رفت رنج های اخر کار او را امان نمیداد ولی امروز مقاومت خوبی در برابر عرضه میشد و این حس خوبی بود که منتقل می شد . برخی هم حس و حال چارتیست ها و نزدیک  شدن  به جو  روانی 1.5 و مقاومت هایی که ترسیم می شود  را  باعث و بانی عرضه امروز می دانند . برخی دیگر هم غر میزنند که چرا هر روز مثل دیروز 5% مثبت نیستیم که به نظر حرف غیر منطقی است  درست است که  بازار بدهکار است  و ارزان ! ولی باید منطقی پیش برویم تا نفس کسی نگیرد و دوباره لشکر بدخواهان قد علم نکنند !  . بسیاری معتقد بودند که امروز بازار با عرضه دستوری حقوقی ها متعادل شد اصلا با خوب و بد این موضوع کار نداریم ولی روزهای قبل هم عرض کردیم در مسیر صعودی درگیر شدن جریان پول در بازار اتفاق مهمی است  و هر چیزی که ابزار این اتفاق شود رویداد خوبی قلمداد می شود . ولی ان چیزی که ممکن است این سیستم را از نظم خود خارج کند این است که جریانی که امروز می فروشد از بازار کنار برود . به نظر اگر قرار بر شناسایی موقت سود و کمی فرونشاندن عطش بازار باشد بد نیست ولی با دید خروج پول منطقی نیست و بی شک ضربه ان را بازار میخورد . در نتیجه اگر هم سهمی و یا جریانی عرضه کننده بازار است بهتر است جریان پول که این طور سریع فروخت و گوشه نشست از بازار خارج نشود که این معکوس شدن جریان  پول به سود بازار نیست و نکته منفی بازار می شود…

اما تغییر را تقریبا همه درک میکنند ! در اینکه مدل بازار نسبت به هفته ها و ماه های قبل تغییر کرده شکی نیست و در واقع هر تحلیلی در بستر فعلی بازار باید بر این مبنا شکل بگیرد که رفتار بازار با آنچه در مدت‌های قبل شاهدش بودیم متفاوت است اما آیا باید از این عرضه ها و فشار فروش ترسید؟!  روزهای قبل  مدام در مورد این موضوع صحبت کردیم و گفتیم که تکرار اتفاقات خاص و هیجانی سال ۹۹ اگر در بستر بنیادی شکل نگیرد و درست نباشد منجر به رویدادهای تلخی پس از آن خواهد شد…  این به چه معنی است؟ به این معنی که کسی مخالف رشد حتی پرسرعت بازار هم نیست منتها این رشد باید در بستر شرایط بنیادی توجیه داشته باشد اگر نکته غیر قابل توجیه برای آن وجود دارد آن وقت باید سراغ اصلاحات احتمالی در قیمت رفت . وگرنه هیچ کس نمی گوید بازار گران است و یا تند رفته و یا هر چیز دیگر بازار هنوز خیلی به سهامدارانی که با او سهامداری کرده و صبوری کردند بدهکار است ولی در این مسیر سرعت  بالا  اتفاقا به زیان او تمام می شود  …

به نظر می توان اینطور گفت که بازار فرصت خوبی برای درگیر شدن بیشتر پول را خواهد داشت و اگر اصلاحات فعلی همراه با افزایش حجم باشد یک رویداد خوب و مهم برای بازار به شمار می‌رود درست  شبیه انچه  بازار امروز شاهد بود و امیدواریم اثرات ان  را دیده و تکرار شود … ولی اگر فرض کنیم  این سناریو  نباشد چه خواهد بود ؟! در این صورت ممکن است سناریوی دوم مطرح شود که پول‌ها در حال جابجا شدن و یا سیاست صبرو تصمیم و حمله دوباره خواهند بود و در بدترین حالت خروج سرمایه را شاهد خواهیم بود که امروز این جریان ما را به  بازار بیشتر امیدوار کرد و رفتار بازار فردا نیز مهم خواهد شد .

سعی میکنیم کمی شفاف تر و بی پرده تر صحبت کنیم . به بازار نگاه  صفر و یکی نداشته  باشید و کمی دید  تحلیلی را لحاظ کنید . جریان پولی که به  بازار می اید به نظر فقط باید در یک  صنعت و یک  شرکت دور بزند قطعا این طور نیست این  بازی قواعد خود را دارد ! حالا درست است که خبرهای خودرو  قوی و بازی او در جریان است اما  بازی خودرو هم تاریخ مصرف خود را خواهد داشت که یا جایی با رشد قیمت بیش از ارزندگی و یا با خبرهای خاص منقطع خواهد شد  و جایی این بازی متوقف می شود . بسیاری ازخود می پرسند که آیا این نقطه توقف احتمالی در گروه خودرو  نقطه توقف بازار خواهد بود؟!
پاسخ به این  سوال برای همه مهم است و قبل از ان تاکید میکنیم منظور ازاین نوشته ها خط و جهت دادن  به گروه خاص و فروش یک صنعت دیگر نیست  … نکته مهم  شناختن جریان  بازی بازار است  … به نظر این نکته مهم است که همین جریان پول بعد از خودرو میچرخد و تلاش دیگری را در در صنعت دیگری آغاز میکند . صنعتی که می‌تواند زمینه ساز جذب پول و جریان سرمایه در بازار باشد . به عنوان مثال گروه پالایش یا گروه بانک و یا فولاد پتروشیمی  و …
وجه تمایز تحلیل گران و حرفه های بازار همین است  که  با تحلیل و بررسی بازار سراغ این صنایع رفته و آنها را قبل از حرکت اصلی شکار کنند.

یک نکته دیگر نیز وجود دارد در روزهای نیمه تعطیل سال ۱۴۰۱ در  بخشی از مطالب  چشم‌انداز نوشتیم …  که اثرات مختلفی از صنایع در بازار وجود دارد
یک نوع اثر برجامی و یا توافقی است که فعلاً شاهدیم که روی گروه خودرو  و بانک خود را بیشتر نشان می‌دهد اما در اثرات بعدی که احتمالا در بازار خودنمایی میکند باید موارد دیگر را لحاظ کرد .
مثلا برخی صنایع اثرات جبرانی دارند یعنی مسیر تلخ سال‌های گذشته را قرار است جبران کنند باید دید چه صنایعی در دو سال قبل بازدهی منفی داشته و با فراهم نمودن بستر معاملات شرایط بهتری را می توانند داشته باشند و در آخر اثر مهم بعدی اثر ماندگار تحلیلی است این اثار در طولانی مدت و احتمالاً در ماه های متوالی همراه بازار خواهد بود و می تواند عاملی برای تغییر چهره بازار در صنایع مختلف باشد .این اثر مستقیماً از تحولات اقتصادی و گزارش‌های کدالی گرفته می‌شود . به نظر باید منتظر اثرات اخبار و اطلاعات در تابلو قیمت ها باشیم  و احساس می‌کنیم از اردیبهشت تا پایان شهریور زمان جولان این اثر و این شرکتها در بازار است …

جریان پول در بازار میچرخد و حرکت میکند در وهله اول باید این جریان را در بازار حفظ کرد و در گام های بعد باید پول های پارک شده  را به بازار فراخواند و اگر در این مسیر رشد ایستگاه های اصلاحی فراهم نباشد این پول ها درگیر نمی شود از همین رو  تاکید میکنیم از افزایش عرضه و حتی منفی 2 3 روزه  بازار نباید ترسید … البته این حس شجاعت تا وقتی اخبار خوب وجود دارد در بازار منطقی است به محض از بین رفتن جو مثبت این شجاعت جای خود را به ترس و تردید می دهد  …

در مورد اتفاقات مختلفی می‌توان صحبت کرد ما امروز می خواهیم به بحث مالیات بر سپرده ها و معافیت صندوق های درآمد ثابت بپردازیماما  قبل از بیان تمامی موارد یک نکته را ذکر می کنیم هدف اصلی مالیات بر سپرده حقوقی ها هدایت سرمایه ها   به سمت تولید و تولید محوری است اما دقت کنید بستر این موضوع نیز باید فراهم باشد به نظر بستر این موضوع با گسترش بازار اولیه توسط سازمان بورس روی می دهد به واقع سازمان بورس و وزارت اقتصاد و دولت باید با گسترش پروژه ها و پذیره نویسی شرکت ها و سهام پروژه ها و مواردی از این دست بازار اولیه را تقویت کرده و به این سمت سوق بدهند تا با تشکیل سرمایه جدید رویداد های جدیدی رقم بخورد این بهترین حالت است که منابع شرکت ها صرف توسعه و گسترش سرمایه گذاری در شرکت ها شود اما در حالت دیگر برخی شرکت ها بنا به هر دلیلی علاقه مند به سپرده گذاری هستند از همین رو حرکت به سمت صندوق های درآمد ثابت که از مالیات معاف هستند اتفاق خوب و مهمی بوده که می تواند رویداد مهمی را نیز رقم بزنند.

بسیاری می گویند چرا باید مشوق این موضوع بود!  همه دلایل را کنار بگذارید همین که بازی حقوقی ها برای سپرده گذاری به بازار سرمایه می آید یک اتفاق مهم است ما باید بازیگران این بازار را افزایش دهیم چه  در صندوق های درآمد ثابت و چه در سهام و این اتفاق مهم ایست که افراد و شرکت های مختلف نسبت به بازار سرمایه آشنا شده و پله پله از صندوق‌های بادرآمد ثابت به سمت سایر گزینه ها و شرکت ها حرکت کنند مثلاً کم کم سراغ سبدگردان ها رفته و یا حتی بازار سرمایه را جذاب ببینند و یا  به سمت پذیره نویسی ها سوق داده شوند اما این میان یک نکته دیگر هم وجود دارد قطعاً با توجه به اینکه ۲۵ درصد منابع این صندوق ها در بازار سرمایه حضور دارد این موضوع پشتوانه خوبی برای بازار است به شرطی که درست هدایت  شود . در مجموع این تصمیم  به نظر تصمیم درست و منطقی بود که میتواند درنهایت فضای بازارهای مالی را تقویت کرده و به گسترش بازار سرمایه در ادبیات مالی شرکت ها کمک کند !

میخواستیم در مورد دامنه نوسان و مظنه ها صحبت کنیم که مطلب طولانی شده و سعی میکنیم فردا اشاره داشته باشیم  .

به هر حال  بازار خوبی را امروز داشتیم و شاید این عرضه ها یکی دو روزی بازار را درگیر کند ولی به نظر نکات مثبت  بازار از منفی ها بیشتر بوده و این حجم جریان پول نیز در نهایت کمک حال  بازار می شود .

و اما در بازار چه خبر بود …

سیل عرضه در خودرویی ها

در نمادهای خودرویی شاهد سیل عرضه های سنگینی بودیم خودرویی هایی که رشد خوبی داشته و نیاز به کمی استراحت برای تجدید قوا دارند

در مورد خودرویی ها  خرید ورنا و وساپا در صف خرید گزینه های خاص و خوب بازاراست .

ختوقا را نیز کمی بیشتر زیر نظر بگیرید خاور هم همینطور در خاور اتفاق جالبی رخ دادهمجموع فروش 12 ماهه شرکت مبلغ 11102 میلیارد تومان می باشد.همچنین مقایسه فروش فصلی در نماد خاور نشان میدهد که این شرکت در 3 ماهه چهارم مبلغ 5597 میلیارد تومان فروش داشته است.این بدان معنی است که فروش شرکت در زمستان نسبت به پاییز رشد فصلی 157 درصدی را داشته است. به نظر خودرویی ها هنوز بازی شان تمام نشده و اتفاقات خوب و مهمی در پیش دارند . خمحرکه هم  اصلاح خوبی داشته است و میتواند جالب باشد

سایپا صف خریدش عرضه شد سهمی که جذابیتش به عرضه بلوک40 درصدی دولت در این شرکت می باشد که می تواند از این بابت همچنان با دید میان مدت مورد توجه قرار بگیرد مشخص شدن ارزش گذاری سهام  دولت در این شرکت بسیار مهم است

در پارس خودرو سهم نتوانست از سد قیمتی 125  تومانی عبور نماید سهمیکه اگر اصلاح نماید تا قیمت های 115 و110 تومان جای افت دارد این سهم در صورت احیا برجام وحضور شرکای خارجی در شرکت مورد توجه قرار می گیرد

در نماد ایران خودروهم سهم نتوانست از سد قیمتی 260 تومانی عبور نماید احتمال اصلاح تا قیمت های 240 تومان در سهم وجود دارد شنیده می شود خریداران قوی برای بلوک   این شرکت وجود دارد وبعید است این سهم اصلاح بالایی داشته باشد

پالایشی ها وخبرهای خوب

در نمادهای پالایشی خبرهای خوبی از ماهیت گزارشات 12 ماهه این گروه می رسد ظاهرا تعدیل مثبت خوبی در انتظار سهام این گروه می باشد. امروز واقعا پالایشی ها عالی بودند  . فروکش کردن تب نفت و افت ان کمی این گروه را تحت تاثیر قرار میدهد اما خبرهایی از سود های جالب این گروه شنیده می شود که برق از سر همه میپرد اگر این اخبار و شایعات درست باشد پی به ای گروه حوالی4 است و این یعنی یک رشد 20تا25% را میتواند شاهد باشیم . در رده بندی شرکت ها نیز بارها نوشتیم شتران شبندر شبریز شپنا به ترتیب بهتر هستند  ولی گویا  بازار شپنا  را  بهتر میخرد و این  بار به جای شتران  شپنا لیدر شده است

در شپنا سهم با صف خرید همراه شد شرکت به نظر با حفظ این کرک اسپرد ها  گزارش خوبی در 3 ماهه چهارم  دارد  . اوضاع خوب پیش برود  به نظر می رسد سهم تا قیمت های 820 تومان صعود نماید سهمی که حمایت های خوبی شده ووضعیت خوبی پیدا کرده است

در شتران هم شاهد افزایش حمایت ها از سهم بودیم به طوری که سهم با روند مثبت همراه و در مسیر صعود قرار گرفته است این سهم تا قیمت های 600 تومان جای صعود دارد با فرض سود 85 تومانی 1400 وسود 120 تومانی امسال سهم همچنان دید  میان مدت خوبی برای صعود دارد

شبندر نیز بار دیگر به سمت مقاومت 820 تومانی در حرکت است این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و شایعات سود 140 تومانی برای سال 1400 وسود 180 تومانی برای امسال را دنبال می کند به نظر می رسد بتوان انتظار بازدهی خوبی از این سهم در بازه میان مدت را داشت

بانک ها در مسیر صعود

در بانک ها همچنان شاهد روند صعودی و نوسانات مثبت در سهام این گروه بودیم به طوری که بانک ها اوضاع واحوال خوبی داشته و با روند روبه جلو همراه شدند

در این  گروه بانک تجارت به خوبی توانست در سطوح بالای 220 تومان تثبیت و در مسیر صعود قرار بگیرد این سهم اوضاع و احوال خوبی داشته و به نظر می رسد اگر بتواند در همین مسیر مثبت باقی بماند تارگت دوم یعنی قیمت های 250 تومان هم تاچ خواهد کرد

بانک سامان در استانه قیمت های 300 تومانی با فشار عرضه ها همراه شد ومتعادل شد عبور سهم ازقیمت های 300 تومان سخت به نظر می رسد سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و استارت رشد خود را ازقیمت های 240 تومان زده وحالا به تعادل رسیده است

در بانک پارسیان هم اوضاع خوب دنبال می شود سهم در صف خرید قفل و به نظر نمی رسد فعلا قصد متعادل شدن را داشته باشد این سهم در صورت شکست قیمت های 200 تومان تا سطوح 220 الی 240 تومان بالا خواهد رفت سهمی که اصلاح شدیدی داشته و حالا به واسطه تسعیر ارز و دارایی های خود با اقبال خاص بازار همراه شده است

بانکی ها هم  گزینه های خوب کم ندارند . فکر میکنیم یک چرخش به سمت گروه بانک داشته باشیم و البته این چرخش امروز و این هفته بعید است باشد ولی حرکت دوباره به سمت گروه بانک جدی است و در این بین گزینه های خوب نظیر وتجارت و ملت روتین تر بوده ولی اگر اهل کمی ریسک هستید در صف وپارس و سامان رفتن خوب است و ونوین هم گزینه خوبی خواهد بود به خصوص حالا که زمزمه بلوک بازی در این سهم و رشد سود زیرمجموعه ها را دارد

فولادی ها بر سر مقاومت

در فولادی ها رسیدن سهام  این گروه به مقاومت های قوی  سبب افزایش  عرضه ها شده ودر نهایت سهام فولادی نیز به تعادل رسیدند

در فولاد مبارکه مقاومت 1250 تومانی مانع از رشد قیمتی جدی در سهم شد سهمی که برای 12 ماهه سود سازی خوبی را رونمایی کرده و به نظر می رسید برای امسال هم با این رشد قیمت ورق های تولیدی شرکت فروش و سود خوبی داشته باشد

در فولاژ سهم نتوانست مقاومت 860 تومانی را بشکند سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و شایعات سود سازی بالا و افتتاح طرح توسعه برای امسال و برنامه عرضه سهام دوشرکت زیر مجموعه را دارد این سهم فولادی وضعیت خوبی داشته ورشد قیمتی خوبی در میان مدت با دو هدف قیمتی 920 و  1000 تومانی در انتظارش است

ارفع هم به هدف قیمتی 1450 تومانی رسید سهمی که سود سازی محدوده 300 تومانی داشته وقیمت های خوبی را تاچ کرده است این سهم نیز اوضاع واحوال خوبی داشته و اگر یک اصلاح داشته باشد باز برای خرید در گروه فولاد جذاب خواهد بود

فپنتا فولاژ در بین سهم های خاص گزینه های خوبی هستند و در بین بزرگ ترها فجهان ارفع فولاد و فخوز هرمز گزینه های منطقی خواهندبود در مورد  فپنتا  نکات جالبی وجود دارد و بد نیست  زیر نظر باشد حتی خود  فولاد هم  با این حجم امروز باید کم کم  منتظر گزارش های خاصی بود  امروز 370 هزار تن ورق گرم عرضه شد که 336 هزار تن آن در قیمت پایه مچ شد. قیمت پایه معاملات امروز 7 درصد بالاتر از آخرین معامله ورق گرم فولاد مبارکه می‌باشد.

ساختمانی های تکنیکالی

در ساختمانی ها که شاهد سیگنال این گروه از دید تکنیکالی بودیم هم عرضه ها بالا رفت همچنان ساختمانی ها با توجه به اصلاح قیمتی عمیق و رسیدن به کف قیمتی میتوانند مورد توجه واقع شوند

ثنوسا که به کف قیمتی رسیده وجای برگشت خوبی دارد درقیمت های مقاومتی 460 تومان متوقف شد شنیده می شود احتمال همکاری این شرکت با شرکت های قطری در خصوص جام جهانی وجود دارد سهمی که اهداف میان مدتی خوبی داشته واین مدت اصلاح قیمتی عمیقی داشته است

ثاخت با شفاف سازی های مثبتی که داشت ازقیمت های 200 تومان در حال عبور می باشد این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و با سود سازی خوبی همراه می باشد سهم بودجه خوبی را برای سال 1401 ارائه داده و انتظارات را بالا برده است

وثنو هم که سهامدار درصدی وساخت وثنوسا می باشد با رشد قیمتی از کف 300 تومان فاصله گرفت سهمی که وضعیت خوبی داشته و شنیده می شود برنامه فروش سهام ساختمانی خود را دارد در صورت تحقق چنین امری سهم با سود سازی بالا و تحولات خوبی در سودش همراه می شود

چهارگوشه بازار

فروس نتوانست از سد قیمتی 720 تومانی عبور نماید سهمیکه وضعیت بنیادی خوبی داشته وبرای سال 1400 سود 130 الی 140 تومانی ورای امسال سود 200 تومانی خواهد داشت رشد شدید قیمت فروش صادراتی و گمانه زنی برای عرضه فروسیلیسیم در بورس کالا سبب شده تا سهم چشم انداز خوبی داشته باشد

شیران با اقبال خوبی همراه شده است سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و شایعاتی در خصوص مذاکره پالایش نفت اصفهان برای خرید شیران به گوش می رسد این سهم اوضاع خوبی داشته وامروز هم سهمی داشت تا مقاومت 1800 تومانی را بشکند به نظر می رسد سهم رشد خوبی تا سطوح 2000 تومان را تجربه نماید

وپترو هم که ارزش ان ای وی بالایی داشته وبا 50 الی 55 درصد از ارزش ان ای وی خود در حال معامله می باشد با روند نوسانی مثبت حتی تا استانه صف خرید هم پیش رفت این سهم تارگت 1000 تومانی داشته وبه نظر می رسد در قیمت های فوق به تعادل برسد

بترانس امروز هم مورد  توجه بود و برای دقایقی به صف خرید  رسید به نظر هم از نظر عملیاتی هم سود سرمایه گذاری ها بترانس سال متفاوتی را رقم میزند و برای رشد حرفهای زیادی برای گفتن دارد

در بین سهم های خوب بازار قطعا هلدینگ ها و سرمایه گذاری ها مسیر خوبی در پیش خواهند داشت .فکر میکنیم با اعلام سود پالایشی ها تازه بازار روی غدیر پارسان و تاپیکو حرکت میکند . وصندوق به قیمت و منطقی است . ومهان را هم باید زیر نظر گرفت ومهان تا اسفند ۱۸,۶۸۲,۳۱۲ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است به نظر گزارش های جالبی را بزند . ولی در کل این گروه قابلیت های رشد خوبی را نیز در کوچکترها نظیر وتوسم وسپه وسکاب پردیس و … دارد .

در بین سهم های خاص کمنگنز امروز بد نبود  کمنگنز در اسفند 292 ، بهمن 320، دی 379 و آذر 355 میلیارد ریال بود
جمعا12 ماهه 3456 میلیادر ریال شد و به نظر 12ماهه خوبی هم میدهد  در این گروه کپرور هم  شرایط بدی را ندارد و باید  زیر نظر باشد  . حتی گروه  روی با این نرخ ها بد نیست که فزرین و کیمیا و فاسمین و باما گزینه های جالب ان هسند از فروی هم خبرهای خوب یاز پوشش خوب سود و فروش به گوش میرسد

کگهر این  روزها خوب حجم میخورد به نظر گزارش 3 ماهه جالبی را  بدهد در کنار او ومعادن و تجلی و واحیا هم  خوش نوسان هستند

در بین پتروشیمی و سهم های خاص شپترو  امروز عرضه شد سهم  فروش های خاصی را داشته است  شپترو در اسفند 1624 و بهمن با فروش 1633 میلیارد ریالی به عدد 13422 میلیارد ریال رسیده است . مشابه سال قبل این عدد 7327 میلیارد ریال است

در بین کاشی ها مدت ها قبل در مورد  کحافظ و کپارس صحبت  شده  بود کساوه هم  شرایط بدی را ندارد  فروش سهم دی به 743 میلیارد ریال رسیده است در بهمن 778 میلیارد ریال شد و اسفند 816 میلیارد ریال رسیده بود 12 ماهه 8263 میلیارد ریال بودمدت مشابه این عدد 5720 میلیارد ریال است به نظر 3 ماهه چهارم خوبی را دارد

 

[/ihc-hide-content]

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم