جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزسه شنبه 4 آبان 1400

گزارش بازارامروزسه شنبه 4 آبان 1400

نوید خاندوزی
اکتبر 26, 2021
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]

گزارش بازارامروزسه شنبه 4 آبان 1400

فروشنده های خسته !

امروز بازار را در حالی آغاز کردیم که برخی معتقدند  خریداران خوبی در بازار نشسته بودند ولی برعکس ما معتقدیم  فروشنده ها دیگر در این  قیمت ها و این  شرایط انگیزه ای برای فروش نداشته و خریدار خاصی به چشم نمی خورد  . این نامید شدن  فروشنده ها میتواند مرحله انتهایی ریزش بازار باشد و امیدواریم این طور بوده و شوک جدیدی به  بازار وارد نشود البته  خریدارانی هم در بازار وجود داشتند  به خصوص صندوق تثبیت و صندوق  توسعه که این  روزها در بازار فعال تر شده است  طبق برخی شنیده ها صندوق های توسعه و تثبیت طی روزهای گذشته فروشنده بازار نبوده و طی 10 روز کاری گذشته بیش از 2هزار میلیارد تومان خرید در بازار داشته و به واسطه شرایط بازار همچنان در سمت خریدار فعال خواهد بود و فروشنده بازار نیستند  و این خبرخوبی میتواند  برای بازار باشد

البته هنوز هیچ چیز تغیر نکرده و همه ابهامات و اتفاقات  سرجای خود است  فقط شاید کمی گزارش های ماهانه بهتری امده و قیمت های اصلاح شده برخی را ترغیب به حضور بیشتر وقوی تر در بازار نماید  ولی همین که بازار امروز تا حدودی ایستاد و منفی بیشتری را تحمل نکرد اتفاق مثبتی بود البته  بازهم میگوییم  عاملی نبود که امروز فروشنده ها را برای فروش رنجی کند و اگر فردا  یا هر روز دیگری این عوامل از راه  برسد اش همان اش و کاسه همان  کاسه سرخ  روزهای قبل می شود

این روزها ذهن بسیاری از سهامداران به موضوع اوراق جلب شده و دوباره چالش جدیدی پیش روی بازار است البته اوراق چالش جدیدی نیست اما تمرکز سهامداران را گرفته . درست به مانند موضوع تغییر رئیس سازمان و یا الگوریتم البته تاثیر اوراق از این دو بیشتر است اما باید دقت کرد آن تأثیری که برخی از اثر گذاری اوراق در بازار فکر می کنند انقدر نیست و به نوعی این موضوع نیز به واسطه توجیه دلایل منفی بازار و البته فریاد زدن بر سر دولت ( که البته تا حدودی حقش است ) بیان می شود اما در واقع باید  اذعان  داشت اگر بخواهیم اوراق را بین عواملی که در بازار تاثیر میگذارند طبقه بندی کنیم شاید رتبه بالایی را نخواهد گرفت البته از دید ما و شاید کنار این موضوع ، بی پولی بسیاری از حقوقی ها و نیاز مبرم آنها به پول عامل موثرتری باشد همین حالا شما دقت کنید فقط دو مجموعه تقریباً دولتی عمد عرضه کننده برخی سمها در بازار بودند که تازه روزهای قبل ملی مس ایران کرم کرد و با بیش از 1200  میلیارد تومان خیال یکی را راحت کرد تا سراغ یکی دیگر برود از این دست حقوقی های ریز و درشت کم نداریم ولی کسی آنها را در بازار نمی بیند که اتفاقاً اثر این عزیزان  و عملکرد  انها در بازار بیشتر و موثرتر است مگر به یاد ندارید روزی که صف خرید فولاد شکل گرفت  چه کسی سمت عرضه بود؟ عرضه ان  روز بازار کاری جز کار همین  شبه دولتی ها نبود  !  به نظرم اگر اثر اوراق را می بینید که تازه به نظر اوراق نرخش بیشتر در بازار موثر است و نه حجم و مبلغ فروشش این حقوقی های بی پول و و اماده به رزم  عرضه  را نیز باید دید که بازار سرمایه  را تنها راه تامین مالی می‌دانند… این  حقوقی ها و عرضه های انها برای بازار سرمایه خطرناک ترند چرا که اگر میفروختند  و سهم دیگری می‌خریدند باز جای شکرش باقی بود آنها می فروشند  و  از بازار خارج می کنند

اینها را چه کسی باید مدیریت کند به نظر نمی توان گفت دولت بی تاثیر است و هر حال وزرا و سیاست های جدید باعث بروز این ناهنجاری ها در بازار شده است مطلع هستیم که دیروز ریاست سازمان بورس در مورد بلوک ملی مس تلاش بسیاری کرد و امروز هم برای بلوک فولاد و حقوقی که می فروخت و  لنگ پول بود دست به کار شد اما یک تنه نمی‌شود به مصاف این لشکر فروش رفت و به نظر دولت باید فیتیله تامین مالی فروش خرده سهام از بازار سرمایه را پایین بکشد و باز هم جالب است سهامداران فریاد سر اوراق می زنند اما موضوع به این مهمی را نمی بینند و باز حکایت ان حکایت  دوباره آدرس غلط دادن به سهامداران و بازار شده…

دولت و سیاست گذار جدید اگر می‌خواهند به بازار سرمایه کمک کنند باید یکی یکی  غُل و زنجیر هایی که پای بازار بسته شده را باز کنند فردا لیست کاملی از این اتفاقات و رویدادها را می نویسیم که برطرف شدن هر یک به مانند پاره شدن این زنجیرها و تندتر شدن حرکت بزار  است اما در حال حاضر در بدنه دولت هیچ انگیزه برای گره‌گشایی نمی بینیم و انگار بازار سرمایه بازار فراموش شده اقتصاد  ایران  شده و همه آنهایی که روزی وعده کمک به بازار جزو سه اولویت آنها بود پنبه در گوش خود کرده و و حاضر نیستند صدای سهامداران را بشنود و چقدر تلخ است که دیر زمانی نبود که دوباره همین پنبه و گوش و بازار بورس و همه چیز را  به  بورس بسپارید  گوش فلک  را کر کرده  بود  …   عزیزان گذر پوست به دباغخانه بازار سرمایه  می افتد  همین دباغ خانه ای که طی سالهای گذشته بارها دولت ها را نجات داده
نیمچه اعتماد  باقی مانده در این بازار را لگدمال نکنید …

و اما یک نکته در مورد قیمت ها …طی  چند روز گذشته گزارش‌ها را مرور می کردیم و قیمت ها را کنار چشم انداز سودآوری آنها قرار می دادیم… به واقع   حتی اگر دلخوش به جیک جیک  مستان بازارهای جهانی و دلار در شش ماه دوم نباشیم و البته سردی زمستان سخت تحولات و اتفاقات منفی را نیز نبینیم  ،با همین دست فرمان هم قیمت‌های فعلی قیمت‌های منطقی و مناسبی هستند ببینید نمی‌گوییم آنقدر جذاب که خیلی خاص باشد خیر هنوز هنوز به آن مرحله نرسیده ایم اما بخش عمده‌ ای از بازار قیمت های منطقی و مناسبی دارند و بخش کوچکی بسیار جذاب و بخش نسبتا متوسط هنوز با چالش‌های قیمت و سود درگیر هستند که البته انها همیشه با همین ماهیت رفتار کرده است  اما درست این طرف سهامداران هنوز در مورد ارزش گذاری و قیمت منطقی سهم ها به جمع بندی نرسیده اند چرا که احساس می‌کنند عوامل بنیادی هنوز آنقدر قوی و مطمئن در جهت بازار گام برنداشته و احتمال اتفاقات منفی وجود دارد اما کم کم حقوقی ها و صندوق ها و کسانی که دستی بر تحلیل و سود دارند می توانند در بازار اقدام کرده و دست به کار شوند …گزارش های ماهانه مهر هم کمک انها خواهد بود

و اما سراغ  بازار امروز برویم که خوب اغاز کرد و خوب پیش رفت و برای دقایقی موج عرضه ها  را تحمل میکرد ولی در مجموع بد نبود و همین که به ورطه منفی گرفتار نشد  اتفاق خوب و مثبتی بود  .

خودرویی ها در مسیر برگشت

در نمادهای خودرویی برگشت روند خوبی را در سهام این گروه شاهد بودیم به طوری که سهام این گروه به حمایت های قوی خود واکنش مثبت داشتند

این گروه روز به روز خاص تر می شود در بازار خاور مجوز افزایش سرمایه اش را گرفت و خبرخوبی برای سهم است خپارس در این قیمت های افت کرده بد نیست و خگستر هم با توجه به افت عجیبی که داشته

در پارس خودرو به کف قیمتی 100 تومانی واکنش نشان داد و به نظر نمی رسد افت بیشتری داشته باشد گزارش 6 ماهه شرکت عالی بود و زیان شرکت به شدت کاسته شده بود سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و در حال احیا بوده و تا قیمت های 110 تومان جای یک نوسان را دارد

ایران خودرو هم به حمایت خود واکنش نشان داده و مثبت شد این سهم نیز گزارش خوبی داشته و از زیانش کاسته شده است اگر همین روند در ایران خودرو ادامه داشته باشد می توان به رشد سهم تا قیمت های محدوده 200 تومان خوشبین بود

خکاوه بر سرمقاومت 560 تومانی گیر افتاده است و نتوانست از سد این قیمت ها عبور نماید سهمی که سود ساز شده و قراردادهای جدیدی هم گرفته است به طور کلی اوضاع سنگین سازان و خودروهای تجاری در این گروه مساعد بوده و سایپا دیزل هم وضعیت خوبی پیدا کرده است

حمایت از غولهای بازار

در نمادهای پتروشیمی شاهد حمایت خوبی از سهام این گروه بودیم همچنان پتروشیمی ها اصلاح فعلی را مغتنم شمرده و خرید های خوبی می شوند.

این گروه شرایط خوبی را دارد افت خوبی هم داشته ریسک نرخ گاز 3600 تومان را هم تقریبا پشت سرگذاشتیم . در بین شرکت های گروه اوره به نظر شپدیس به طور متوسط حداقل 3700 تومان می تواند سود داشته باشد بی دردسر و با تقسیم سود 1800 تومانی به نظر قیمت های فعلی قیمت خوبی است هم برای شیراز هم همینطور است .

پارس نوری اریا هم شرایط خوبی را دارند در نماد نوری باز هم قیمت های محدوده 10 هزار تومان سبب برگشت روند سهم شد انگاری سهم خیال افت بیشتری را از این سطوح ندارد نوری که توان سود سازی بالا و گزارش خوبی را ارائه و بازار در انتظار عملکرد مهرماه این سهم می باشد

زاگرس هم به قیمت های 28 هزار تومانی نرسیده ترمز اصلاح خود را کشید این سهم تا قیمت های 32 هزار تومان در صورت برگشت جای نوسان دارد سهمی که رشد قیمت های جهانی متانول تازه در نیمه دوم سال اثر گذار بوده و اثرات مثبت خوبی بر سهم خواهد گذاشت

در شگویا فروش بد نبود در مهر 1317 و شهریور 1602 ، مرداد 1054 و تیر با عدد 1068 میلیارد تومان مواجه بود
. میانگین فروش ماهانه سال 99 شرکت برابر 832 میلیارد تومان بود 7 ماهه 9277 میلیارد تومان فروش داشته و مدت مشابه 4477 میلیارد تومان بود سهم 1600 و 1700 ریال سود داشته باشد این قیمت ها گران نیست. معتقدیم شصفها هم میتواند جالب باشد گزارش این ماه فروش او مهم است .

در بین اوره ای ها  شپدیس و خراسان خوب بودند و نشان میدهد  با این دست فرمان  شرایط فروش انها بد نیست و می تواند  فضای خوبی را  شاهد  باشد. خراسان در مهر 5342 میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش صادراتی ۹۴,۶۹۰,۲۲۴ ریال شده است
در شهریور 6165 میلیارد ریال فروش داشته است 43 هزار تن با نرخ ۸۵,۷۴۷,۲۷۸ ریال صادر کرده است7 ماهه 25998 میلیارد ریال فروش زد مدت مشابه قبل 9320 میلیارد ریال بود .

در شپدیس هم اوضاع بد نبود شپدیس در مهر با فروش 20596 میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ صادراتی ۸۶,۳۹۹,۸۰۷ ریال است به نظر گزارش این دو نشان میدهد اوضاع میتواند برای گروه پتروشیمی بهتر هم دنبال شود به خصوص برای این اوره ای ها

در نهایت پارسان یکی از بهترین گزینه های این گروه است البته پارسان زمان میخواهد تا خود را به بازار اثبات کند ولی به نظر با دید میان مدت هنوز یکی از بهترین هاست .

معادن خاص

در معدنی ها حمایت عالی از نمادهای این گروه مشهود بوده و تاچ نمودن کف قیمتی در معادن سبب شده تا سهام این گروه در موقعیت ممتازی قرار بگیرند

در این گروه  کزغال با رشد خوببی همراه شد ولی گزارش خوبی را نداد . همچنان در اورهال است   یکی از دو طرح توسعه مهم شرکت افتتاح شده است برای نیمه دوم سال یک سوم محصولات شرکت با نرخ های بالا صادر و امسال سود سازی سنگینی در سهم محقق خواهد شد مضافا این که نمودار سهم نیز صعودش را تا قیمت های 3600 الی 4200 تومان تایید می کند خبر اینسایدری سهم کسب گواهی اکتشاف در چهنه جدید در طبس بوده که ارزش بسیار بالایی داشته و شنیده می شود 500 میلیارد تومان معادن جدید تا کنون کشف شده است

کپرور را هم  در این گروه  زیر نظر بگیرید  شرایط خوبی را دارد

ملی مس هم برگشت خوبی زد روند سهم کند اما اینده سهم درخشان است گزارش خوبی از عملکرد مهرماه انتظار این غول مسی را می کشد سهمی که شایعات سود 280 تومانی داشته و با این سود سازی 6 ماهه رسیدن به این سود نیز محتمل می باشد وضعیت بنیادی سهم در بهترین حالت قرار دارد

افت شدید قیمت باما تا قیمت های 800 تومان را شاهد بودیم همین امر سبب شده تا باما در قیمت های فوق ارام بگیرد سهم یکه تا قیمت های 1250 حتی 1400 تومان هم پیشروی کرده بود این سهم همان زمان هم گفته شد ارزش بازار بسیار سنگینی گرفته و این ارزش بازار با سود سازی سهم همخوانی ندارد فعلا انتظار حمایت سهم در قیمت های فعلی می شود

یکی از سهم های خاصی که امروز خوب مثبت شد  فروس بود و البته  گزارش خوبی زد  . فروس مهر جالبی زد در تیرماه با فروش 472 میلیارد ریالی و مرداد با کمی افت مقداری تولید 392 میلیارد ریال فروش مواجه بوده شهریور 677 میلیارد ریال فروش داشته و و مهر با یک پرش خوب 1175 میلیارد ریال فروش زد

فولادی ها و نشانه های مثبت

فولادی ها گزارشات عملکرد ماهانه خوبی را در حال انتشار هستند با این گزارشات تخمین سود سازی فولادی ها نشان از پی بر ای پایین و سود سازی بالایی را می دهد

در فولاد مبارکه سهم به سمت قیمت های 1200 الی 1250 تومان جای رشد دارد پی بر ای فوروارد سهم به 4 رسیده است و این سهم را به شدت جذاب نموده است سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و با این اوضاع و احوال صعود خوبی در پیش رو دارد

در بین  فولادی ها به نظر فولاژ شرایط خوبی را دارد و انصافا گزارش سهم نیز بد نبود در شهریور دوباره رشد کرد و به 7187 میلیارد ریال بوده و نرخ ۲۶۲,۱۴۹,۶۱۳ ریال است مهر 7217 میلیارد ریال فروش داشته و ۲۶۵,۵۸۴,۴۰۴ ریال نرخ بوده است جمعا 7 ماهه به 49109 میلیارد ریال رسیده مدت مشابه 29975 میلیارد ریال بود

هرمز دیگر سهم خوب این گروه است و به نظر تکرار این  گزارش ها او را ارزنده تر میکند  مهر با فروش 15128 میلیارد ریالی به نرخ ۱۶۲,۹۰۸,۱۶۶ ریالی رسیده شهریور با 18326 میلیارد ریال فروش و نرخ ۱۶۴,۱۹۸,۱۴۸ ریالی مواجه بود مرداد با وجود افت تولید فروش بدی نداشته و 14915 میلیارد ریال فروش داشته و نرخ مرداد ۱۶۲,۹۷۷,۴۳۴ ریال شده 7 ماهه 117727 میلیارد ریال و مدت مشابه 53756 میلیارد ریال است

فجهان نیز ظاهرا کف قیمتی 580 تومانی را بسته است سهم فعلا روندش نوسانی اما اینده خوبی دارد سهمی که سود سازی بالای 100 تومانی و طرح های توسعه ای عظیم در سهم سبب سده تا فجهان مورد توجه خاصی قرار بگیرد

حمایت هایی از جنس پالایش

در نمادهای پالایشی شاهد روند مثبت ارامی بودیم روند رو به رشد قیمت های جهانی نفت و احتمال رشد نفت تا سطوح 100 دلار سبب شده تا سهام پالایشی در موقعیت خوبی برای صعود قرار بگیرند

گزارش های این گروه امده و به نظر قیمت این گزارش ها را لحاظ کرده حتی در شپنا و شبندر هم لحاظ شده شبندر با فرض بد بینانه 1100 ریال سود داشته باشد به نظر این قیمت با سود ها همراه شده در این گروه شاوان و شبریز هر دو شرایط خوبی را دارند و با دید میان مدت جالب می شوند به نظر منفی هر دو سهم برای کسانی که اهل ریسک هستند یک پله خرید بد نیست

در شبریز هم روند نوسانی مثبت را شاهد بودیم سهمی که اوضاع و احوال خوبی داشته و با دید میان مدت سهم با شکست قیمت های 3600 تومانی تا سطوح قیمتی 4000 تومان مجددا جای رشد دارد سهم در رسیدن به سود 800 تومانی مشکلی نداشته و در قیمت های بسیار خوبی قرار دارد

در شبندر هم سهم وضعیت خوبی را شاهد است سهمی که اصلاح خوبی کرده و به کف قیمتی رسیده است همچنان توان دست یابی به سود 140 تومانی در سهم وجود داشته و سهم موقعیت برگشت روند خوبی دارد به خصوص این که افتتاح طرح توسعه در نیمه دوم سال بر سهم اثر گذاری خوبی خواهد داشت

شاوان سهم سود ساز گروه هم توان رشد خوبی دارد این سهم با پی بر ای نازلی معامله شده و در گروه خود پایینترین نسبت پی بر ای را دارد سرمایه پایین و شایعات افزایش سرمایه و اهرم بالای سود سازی سهم را در موقعیت خوبی قرار داده است

چهارگوشه بازار

در غدیر سهم با برگشت روند خوبی همراه شد حمایت قوی این سهم سطوح 1450 تومان و مقاومت سهم سطوح 1600 تومان می باشد غدیری که عرضه سهام شرکت های زیر مجموعه و گزارش عالی 6 ماهه و در پیش بودن سود بالا سبب توجه بازار به این غول سرمایه گذاری ها شده است

بیمه کوثر هم به قیمت های بالای 1000 تومان بازگشت شناسایی سود سرمایه گذاری ها در پایان سال سود خوبی را در این سهم به نمایش خواهد گذاشت سهم فعلا دو هدف قیمتی 1100 و 1200 تومانی دارد اما با دید میان مدت روند سهم صعودی و حجم بالایی از منابع این شرکت در سرمایه گذاری های سوداور قرار گرفته است

معتقدیم گزارش کچاد و کگل انقدر خوب بوده که ومعادن را به بازی بگیرد و شرایط خوبی را برای او لحاظ کند به نظر وقتی سود کگل کچاد گنور فملی رشد خوبی دارد میتوان روی رشد سود ومعادن هم حساب کرد و با دید میان مدت روی این سهم حساب باز کرد سهم را کمی بیشتر و دقیق تر زیر نظر بگیرید

معادن و فلزات در قیمت های 1000 تومان کف سازی بسیار خوبی کرده است سهم کم کم باید از این قیمت ها بازگشته و به سمت سطوح قیمتی 1200 تومانی حرکت نماید سهمی که هم سود سازی بالایی از طریق سنگ اهنی ها و ملی مس داشته و هم ان ای وی بسیار خوبی دارد گفته می شود ومعادن  با این  سود اوری کچاد و کگل و …  امسال  کف سود  2000 را دارد

در بین  ساختمانی ها  ثامید  شرایط خوبی را دارد و میتواند جالب باشد

در بین دارویی ها دابور را هم  کمی بیشتر زیر نظر بگیرید . سهم در تیر به 805 میلیارد ریال رسید و مرداد 806 وشهریور 1031 میلیارد ریال بود و مهر هم 1041 میلیارد ریال 7 ماهه 5834 میلیارد ریال بود

دشیمی هم  شرایط بدی نداشت و سود خوبی محقق کرد  . دشیمی در ۶ماهه ۱۶۵۱ و 3 ماهه 724 ریال سود محقق کرده است
در۳ماهه 453 میلیارد ریال سود عملیاتی و 329 میلیارد ریال سود خالص دارد و ۶ماهه به عدد ۱۱۰۳ میلیارد ریال در سوددعملیاتی و۷۵۱ میلیارد ریال سود خالص دارد

در این گروه سهم های خوب گروه از نظر گزارشی مشخص اند دلر دتماد دارو گزینه های خوبی ازاین نظر بوده و همچنان مورد توجه هستند جو بازار بهتر شود هر 3 قابلیت های رشد خوبی را دارند و در کنار انها تیپیکو نیز مورد توجه بازار است . در بین کمی خاص تر ها دلقما نه به واسطه فروش بلکه با دید افزایش سرمایه جالب شده . افزایش سرمایه 898 درصدی دلقما از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تایید حسابرس قرار گرفت. سهم جالبی میتواند باشد در سوی دیگر دتوزیع هم گزارش های بدی ندارد

های وب  این روزها مورد  توجه است جالب است که در قیمت های بالاتر سهم  قفل صف خرید بود و حالا  منفی نمی خرند

رنیک هم  شرایط بدی را نداشت  گزارش سهم نیز بد نبود رنیک با سرمایه جدید در 6ماهه به سود 632 ریالی رسیده است در 6 ماهه 1228 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1219 میلیارد ریال سود خالص دارد در 3ماهه
483 میلیارد ریال سود عملیاتی و 475 میلیارد ریال سود خالص داشتدر مجموع  شرایط خوبی برای سهم  داریم

وصندوق هم خبرهای خوبی دارد به خصوص در مورد سود زیر مجموعه ها مثلا صبا فولاد خلیج فارس از زیر مجموعه های وصندوق 6 ماهه به سود 7933 میلیارد ریالی رسیده است وصندوق صبر زیادی میگیرد ولی رشد خوبی میکند .

از وسکاب و ونیکی وصنعت و ومهان و برخی دیگر یاد صحبت کردیم چند وقتی است یک سهم چشم ما را بیشنر گرفته و ان وسپه است .وسپه در مهر 988 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است و تا مهر ۹,۱۶۱,۰۸۶ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است سهم 1000 ریال سود تا به امروز محقق کرده و یک سود شپدیس را میگیرد به نظر میتواند مورد توجه باشد قیمت های خوبی هم بوده و سود با کیفیتی دارد .

امروز غذایی ها هم  شرایط خوبی را داشتند  روشن بود که غمارگ را بهتر میخرند دلایلی دارد و دیروز مجوزش را گرفت مجوز افزایش سرمایه ۱۰۳۳% غمارگ از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد. به نظر نفر بعدی غبشهر است و از همین رو هر دو سهم هم عملیاتی و هم از نظر افزایش سرمایه جذاب هستند . غکوروش را هم کنار این سهم قرار دهید بد نیست ولی شاید غبشهر اولویت جذاب تری باشد

سیمرغ  را هم  زیر نظر داشته  باشید

غدیس را همباید  زیر نظر گرفت  غدیس در 6ماه 913 و 3 ماهه 489 ریال سود محقق کرده است.
سهم 3 ماهه 835 میلیارد ریال سود عملیاتی و 571 میلیارد ریال سود خالص دارد .6ماهه سود عملیاتی 1597 و سود خالص 1067 میلیارد ریال است

 

[/ihc-hide-content]

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم