جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازار امروزسه شنبه 27 مهر 1400

گزارش بازار امروزسه شنبه 27 مهر 1400

نوید خاندوزی
اکتبر 19, 2021
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]

گزارش بازار امروزسه شنبه 27 مهر 1400

نیم خیز …

امروز بازار نه  به گل نشسته  بود و منفی بود و نه خیز بلندی داشت و مثبت تا حدودی روی صندلی خود  نیم خیز شده بود تا شرایط را  بسنجد و پیش برود به نظر بازار هم  برای رفتن انرژی لازم را ندارد و هم  برای ماندن و درجا  زدن خسته شده و قصد حرکت را دارد . بازار باید از جا بلند شود و این ان چیزی است که باید  رخ دهد … شاید گزارش ها  بتواند این حس را در بازار تقویت کند  البته  موج  گزارش ها هنوز آغاز نشده و همه چیز به  روز اخر موکول شده است  .

اما آیا گزارش ها ان  حلقه مفقوده و گم شده  بازار است ؟! به تنهایی خیر و باید او هم در بین برخی سطور مهم اثرگذار بر بازار ارزیابی کرد  …
ولی در هر صورت به موعد اعلام گزارش‌های ۶ ماهه نزدیک میشم … از امروز موتور گزارش ها روشن شده و چراغ کدال پرنورتر و روشن تر می شود هیچ کس نمی تواند پنهان کند که اصل و اهمیت این گزارش ها در بازار وجود ندارد.  شاید در مقطع فعلی به دلیل ابهامات زیاد اثر گزارش ها کم شده باشد اما در نهایت این گزارش ها اثرات خود را بر ارزندگی قیمت سهم‌ها خواهند گذاشت و می‌توانند در مقاطع پیش رو و چراغ راه بسیاری از سهامداران باشند.  اما اگر به فضای ۷ ماه گذشته نگاه کنید متوجه یک رویداد می شوید که اگر در بازار رشدی واقع شده این رشد  بیس و پایه کدالی داشته و هر سهمی که توانست آنجا موفق باشد در بازار نیز موفق بوده یکبار دلایل آن را بحث کردیم که به دلیل کمبود نقدینگی در بازار پول حاضر و فعلی نیز ترجیح می دهد سراغ سهمی برود ارزندگی  لازم را داشته و فضای خوبی را تجربه میکند . روند ۷ ماه گذشته نشان می دهد سوپرمن های نوسانی بازار یعنی خودرویی و بانکی هم نتوانستند پولها را توجیه کنند که با دیدن نوسان دل به دریای آنها بزنند. البته  اثرات  پروانه ای و عقب ماندگی انها کم کم  به داد  آنها میرسد . ولی حتی گروه پالایش هم که داشت در بازار نوسانی می‌داد با رسیدن گزارشهای کدال بود که خط پیروزی را پاره کرد و آن چالش را به بازار تحمیل کرد بر هیچ کس پوشیده نیست که گزارش‌های میان‌دوره‌ای و سپس ماهانه می‌تواند اثرات بسزایی در بازار داشته باشد

اما کار سهامداران چیست احتمالاً اکثر گزارش‌ها در آخرین مهلت و بعد از بازار خواهد رسید و سهامداران می‌توانند با دقت بیشتر و زمان بیشتر گزارش ها را مطالعه کنند و اما مهمتر از مطالعه یک غربالگری ویژه در مورد شرکت ها نیز رخ خواهد داد به طوری که سهامداران باید این عامل را کنار هم قرار داده و در مورد انتخاب سهم و پرتفوی نتیجه‌گیری کنند… ۱ گزارش فعلی که پیش روی ماست ۲ چشم انداز ۵ ماه آتی که در پیش است و ۳ تلفیق کردن آن دو عامل اول و قرار گرفتن در کنار قیمت یعنی شما باید شرایط بنیادی یک سهم و چشم انداز آتی را بررسی کرده و تازه این دو را کنار قیمت سهم قرار دهید که اگر در ارزندگی لازم حاصل شد فضای بازار هم به زودی با او همراه می شود باز هم می‌گویم تجربه نشان داده که شاید نوسان خاصی را در برخی روزها در برخی سهم هایی که فضای بنیادی  دارند داشته باشیم  اما در نهایت حداقل تجربه نشان می‌دهد سهم هایی در بازار موفق بودند که این عوامل را در بهترین شرایط فراهم کرده بود و بازار را جذب خود کردند…

در مجموع این دو روز پیش رو و همچنین هفته بعد بازار درگیر جدی این گزارش ها خواهد شد و به نظر باید به او زمان داد تا این موارد را برای خود تجزیه و تحلیل کند و به طور کلی فضای فعلی بازار از نظر بنیادی می‌تواند در حداقل ممکن قیمتی و بهترین شرایط بنیادی باشد و امیدواریم این موضوع در گزارش های پیشرو ترسیم شود که البته تا این لحظه که با شما صحبت می کنیم گزارش‌های رسیده حاکی از عملکرد خوب شرکت است و نکته آخر دقت داشته باشید که گزارش شش ماهه شرکت‌ها در شش ماهه اولی رخ داده که نرخ ارز به خصوص دلار نیما در میانگین ۲۲ و ۸۰۰ تا ۲۲۵۰۰ بوده و بازارهای جهانی نیز این رشد را که در این مدت تجربه کردند نداشته است به واقع عامل چشم انداز آتی اگر در این دو نرخ یعنی نرخ دلار و بازارهای جهانی ثبات در منطقه فعلی را نیز شاهد باشد به نظر روزهای خوبی در انتظار بازار 6 ماهه دوم است البته همچنان ترسها و تردیدهایی که دیروز از آن صحبت شد و همچنان روی سر بازار است وجود دارد ولی به لحظاتی فکر کنید که این نرخ ها و اتفاقات  ادامه داشته  باشد که قطعا  6 ماهه های دوم درخشان تری در انتظار شرکت هاست …

و اما یک نکته …

این روزها که هزار و یک دلیل برای نخریدن وجود دارد و برخی از افراد که نقد کردند و بازار را نظاره می‌کنند یکی از دلایل بهانه‌های آنها برای نخریدن تحولات دلار است و تا به آنها می رسی می‌گویید بازار ارزنده است  می‌گویند اگر دلار ۱۸ تومان شد چه ؟! اگر فلان اتفاق توافق و برجام رخ داد چه روی می دهد؟  امروز کمی در مورد این موضوع بیشتر صحبت می‌کنیم .  فارغ از اینکه اصلاً آیا توافق میشود یا نمیشود یا اصلاً دلار به چه قیمت هایی خواهد رسید حتی بعد از توافق !  و یا مولفه های موثر بر دلار چیست. اصلا آیا با توجه به بحث خروج ارز فضای افت دلار اتفاق می افتد یا نمی افتد ؟ همه اینها را کنار بگذاریم به یک چیز می خواهیم فکر کنیم که  بازار چرا از نرخ ارز می ترسد  ایا ترس درستی است ؟!

حرفی که در بازار است این بوده که  شرایط افت نرخ ارز و برجام در پیش است . این موضوع به نظر ریشه در تحولات و تاثیراتی که از قبل بوده دارد  که به نظر هیچگاه دیگر تکرار نمیشود به همین چند آیتمی که در مورد نرخ ارز رخ می دهند توجه کنید…  در حال حاضر برخلاف بسیاری از عزیزان معتقدیم ریشه  بسیاری از مسائل به بازار ناشی از بی پولی دولت است شما مسائل آشکار را می‌بینید که مثلاً خود را در کسری بودجه  و تمایل دولت برای دست انداختن در جیب شرکت‌ها و مواردی از این دست نشان می دهد، روی دیگر سکه موارد پنهانی وجود دارد که شرکت‌های شبه دولتی و خصوصی که باید حامی  بازار باشند در برخی اوقات می‌بینید که فروشنده سهام بوده چرا چون بودجه با آنها نمی رسد و باید از این محل تامین کنند…  در ورود سرمایه به کشور بسته شده و همه چیز باید از داخل تامین شود همه موارد را اگر کنار هم بگذاریم به نظر هر چه جلوتر می روید ترس تحریم و ادامه تحریم بیشتر از ترس رفع تحریم هاست …  تازه در مورد نرخ ارز بازار با دلار نیما حرکت می‌کند و این دلار نیماست که در صورت های مالی شرکت ها موثر بوده به نظر خیلی اتفاق عجیبی نمی‌تواند برای نرخ نیما رخ دهد و ای کاش تحلیلگران بازار سرمایه به جای پرداختن به فلان الگوریتم و اینکه عشقی بیاید و غیر عشقی رفتار کند این سناریو ها و تحلیل ها بررسی کنند . این  روزها نگاه به تابلو به عنوان استراتژی و تحولات روزانه آفت جان بازار شده است

و اما سراغ بازار برویم که امروز خوب اغاز کرد ولی برای دقایقی با موج عرضه ها مواجه  بود و صد البته حرکت امروز خوب خودرویی ها به خوبی نشان میداد اوضاع میتواند  بهتر باشد و کمی زمان میخواهد … امروز خودرویی ها ستاره های درخشان بازار بودند …

برگشتی به سرعت خودرویی

در خودرویی ها شاهد برگشت روند و مثبت شدن معاملات این گروه بودیم سهامی که همچنان امیدهای زیادی به عرضه تولیدات خود در بورس کالا دارند

شنیده می شود به زودی ایران خودرو هایما و خساپا نیز یکی دیگر از محصولات را راهی بورس کالا میکند . به نظر در این گروه خپارس در این قیمت ها جالب است و در سوی دیگر خبهمن هم همینطور و با یدد نوسان نشان میدهد

در ایران خودرو سهم در مسیر برگشت قرار و با تثبیت در قیمت های بالای 180 تومان تا سطوح قیمتی 200 تومان رشد خواهد کرد سهمی که در 6 ماهه انتظار کاهش زیان بیشتری داشته و در مسیر کاهش زیاندهی قرار دارد

در سایپا باز کف قیمتی 160 تومانی عمل کرده و سبب شد تا سهم با برگشت روند مواجه شود این سهم نیز اوضاع و احوال خوبی داشته و با دید میان مدت جای رشد تا قیمت های 180 و 200 تومانی را دارد سهمی که اگر خبر عرضه سهام برخی زیر مجموعه هایش به واقعیت تبدیل شود در موقعیت خوبی قرار می گیرد

پارس خودرو هم به حمایت 110 تومانی خود واکنش مثبتی داشت سهمی که با رشد قیمتی به سمت سطوح 120 الی 125 تومانی حرکت می کند این سهم نیزوضعیت خوبی داشته و با دید میان مدت به واسسطه نوساناتی که می دهد مورد توجه قرار گرفته است

ساختمانی ها و باز هم سیگنالی دوباره

در ساختمانی ها باز تاکید رییس جمهور مبنی بر حضوره انبوه سازان برای ساخت سالانه 1 میلیون واحد مسکونی سبب شد تا سهام این گروه استارت رشد قیمتی خود را بزنند

در ثاخت سهم از کف قیمتی 200 تومانی برگشت روند خوبی را تجربه کرد سهمی که تا قیمت های 220 و 250 تومانی جای رشد دارد این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و با دید میان مدت صعود خوبی در انتظار سهم می باشد ثاخت شایعات و شنیده هایی مبنی بر قراردادهای جدید و رشد ارزش ان ای وی دارد

در ثالوند سهم افت زیادی داشته و بعد اصلاح عمیقش با برگشت روند همراه شده است این سهم ساختمانی تا قیمت های 1500 الی 1600 تومان صعود خواهد کرد ثالوندی که تعدیل مثبت خوبی داشته و جز ساختمانی های سود ساز می باشد فروش برخی پروژه های اماده فروشش سبب شده تا سهم باز مورد توجه قرار بگیرد

ثغرب که بازار در انتظار فروش زمین ارزشمند شرکت می باشد با رشد قیمتی همراه شده است این سهم به سمت سوطح قیمتی 480 الی 520 تومانی در حرکت است سهمی که اوضاع و احوال خوبی داشته و در صورت فروش دارایی هایش می تواند رشد قیمتی قابل توجهی داشته باشد

دارویی های خاص

در دارویی ها برخی نمادهای این گروه با رشد قیمتی خوبی همراه و مهمان صف خرید شدند دارویی هایی که وضعیت خوبی داشته و شنیده می شود دلار 4200 تومانی تا پایان سال در این گروه حذف و ازاد سازی روی خواهد داد

در دارویی ها دو خبر خاص رسید دیران و دلقما تجدیدی شدند و هر دو مورد توجه بازار هستند . در دلقما این عدد جالب توجه است پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت دارویی و بهداشتی لقمان درصد افزایش سرمایه: 898 درصد محل تامین: مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به نظر دلقما را زیر نظر بگیرید در کنار ان دارو دتماد دلر درازک و با دید عرضه ددانا دجابر هم میتواند جالب باشد . خود تیپیکو هم در این شرایط خوب است .

در این گروه در گروه پخش دتوزیع شرایط خوبی دارد و هجرت هم میتوانهد جالب باشد در هجرت در 6 ماهه 2057 ریال سود داشته است . در 3 ماهه به سود 687 ریالی رسیده است1031 میلیارد ریال سود عملیاتی و 686 میلیارد ریال سود خالص داشته در 3 ماهه
در 6 ماهه این عدد 2984 میلیارد ریال بوده و سود خالص 2056 میلیارد ریال بوده است . سهم 5000 ریال هم سود بسازد تعجیبی ندارد دتوزیع هم قابلیت های خوبی را دارد

دارویی اکسیر را در قیمت های 4200 تومان معرفی و تاکید بر این سهم داشتیم امروز در قیمت های 4600 تومان سهم صف خرید بود و در صورت شکسته شدن این قیمت ها سهم تا سطوح 5000 الی 5200 تومان رشد خواهد داشت شنیده می شود سود بالایی در 6 ماهه سهم محقق شده است

دارویی لقمان با دریافت مجوز افزایش سرمایه سنگین خود با صف خرید به سمت قیمت های 3500 تومانی می رود سهمی که با این افزایش سرمایه متحول و اقبال خوبی را شاهد می باشد دلقما سهمی هم در شرکت تولید کننده واکسن برکت داشته و از این جهت نیز پتانسیل هایی دارد

دتماد شایعات سود 800 تومانی دارد سهم فعلا با کف قیمتی 4600 تومانی و هدف قیمتی 5200 تومانی می تواند نوسانات خوبی بدهد سهمی که سود سازی بالایی داشته و به دلیل رشد قیمت محصولاتش از یک سو و تعدیل مثبت از سوی دیگر می تواند همچنان در کانون توجهات بازار باشد

بانک های برگشتی

بانک ها واکنش مثبت و خوبی داشتند و با برگشت روند همراه شدند بانک هایی که با وضعیت بنیادی خوبی همراه و رشد قیمتی خوبی در پیش رو دارند

در پست بانک واکنش خوبی را به کف قیمتی 2000 تومانی در سهم شاهد بودیم سهمی که توانایی دارد از همین قیمت ها برگشت روند خوبی را تجربه نماید این سهم تا قیمت های 2200 الی 2500 تومان صعود قوی خواهد داشت وپستی که سود سازی خوبی در 6 ماهه محقق و بازار به دنبال دریافت مجوز افزایش سرمایه بانک از تجدید ارزیابی می باشد

بانک صادرات در کف قیمتی 200 تومانی برگشت خوبی زد این سهم توانایی رشد تا قیمت های 220 و در نهایت 250 تومانی را دارا می باشد صادراتی که هم سود عملیاتی و هم سود سرمایه گذاری هایش امسال هم سود سازی خوبی را برای سهم به همراه خواهد داشت

در بانک دی هم سهم تلاش دارد به قیمت های بالای 100 تومان بازگردد بانک دی که در حال مذاکره برای فروش بلوکی سهام نیروگاه دماوند بوده تا هم زیان انباشته اش کاهش یابد هم بتواند وضعیت عملیاتی خود را با ورود جریان نقدینگی و افزایش تسهیلات دهی بهبود ببخشد

در این گروه وبملت و وپارس هم میتواند جالب باشد در مورد  این گروه  دی هم  افزایش سرمایه داشته است  .

معادن و گزارشات دست بالا

در گزارشات پیش روی معدنی ها شاهد دسست بالای سهام این گروه خواهیم بود صورت های مالی مثبت به همراه تحقق سود های مناسب و چشم انداز صعودی حاصل کار این گروه خواهد بود

کالسیمین امروز عرضه شد سهم با این قیمت های جهانی روی سود سازی بالایی داشته و انتظار رشد بیشتر قیمتی را داریم بازار در انتظظار گزارش عملکرد مهر ماه و صورت های مالی 6 ماهه و سود این سهم می باشد کالسیمین که وضعیت بنیادی خوبی داشته و اگر قیمت های جهانی روی افت نکند مسیر میان مدتش صعودی می باشد

فملی همچنان نوسانات ارامی دارد ظاهرا این سهم برای رشد قیمتی درست و حسابی نیاز به حمایت های قوی و جریان های پولی سنگینی داشته که در بازار فعلی فعلا به دلیل کمبود نقدینگی فملی از ارزش ذاتی خود عقب مانده است این سهم سد قیمتی 1400 تومانی را بر سر راه رشد خود دارد

در این گروه  فایرا  شرایط بسیار خوبی را داشت و گزارش خوبی دارد  فایرا در 6 ماهه بسیار جالب عمل کرد 1504 ریال سود محقق کرده است
سهم 3 ماهه هم جالب عمل کرده و 582 ریال سود هر سهم داشته است 3 ماهه 6894 میلیارد ریال سود عملیاتی و 5606 میلیارد ریال سود خالص دارد 6 ماهه 15703 میلیارد ریال سود عملیاتی و 14482 میلیارد ریال سود خالص دارد

کپرور همانطور که اشاره داشتیم با برگشت روند خوبی همراه شده و پس از تاچ کف قیمتی خود با رشد قیمتی همراه شد سهم هدف قیمتی 3600 و 4200 تومانی دارد سهمی که فروش 3 ماهه دوم سالش متحول شده و خبر مهمش در اختیار گرفتن سه معدن جدید و برنامه اخداث خط جدید ذغال شویی می باشد صورت های مالی این شرکت جز گزارشات خاص می باشد

دراین گروه به نظر گزارش 6 ماهه کگل و کچاد تازه بازار را به سمت ومعادن و امید سوق میدهد میتواند هردو مورد توجه باشند . هم در ومعادن ارزش ذاتی نقاط خوبی رسیده و هم در وامید در وامید که به سطح 50% امده NAV هر سهم وامید 23,780 ریال و نسبت P/NAV روز شرکت 55 درصد می باشد. به نظر شرایط خوبی را در هردو داریم با دید نوسان ومعادن و با دید کمی صبر وامید کم ریسک ترین ها هستند

کزغال گزارش خوبی نزد و کمی کار روی این  سهم گره خورده است  کزغال در 6 ماهه 1690 ریال سود داشت و 3 ماهه 855 ریال سود هر سهم داشته استسهم 3 ماهه 1662 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1709 میلیارد ریال سود خالص داشت در 6 ماهه 2676 میلیارد ریال سود عملیاتی و 3380 میلیارد ریال سود خالص دارد

چهارگوشه بازار

پتروشیمی خارک رشد قیمتی خوبی در پیش گرفته برخی شایعات سود 1000 تومانی را در این سهم مطرح می کننند سهمی که تا قیمت های 6800 الی 7200 تومان صعود می کند این سهم سود سازی بالایی داشته و رشد قیمتی سهم ادامه دار خواهد بود

کاشی الوند درست از سر حمایت 2000 تومانی خود با برگشت روند همراه شد این سهم می تواند تا سطوح قیمتی 2200 الی 2400 تومان صعود نماید سهمی که وضعیت معاملاتی خوبی داشته و با این صف خرید و توانایی های بنیادی و در پیش بودن دریافت افزایش نرخ 20 درصدی در موقعیت خوبی قرار دارد

فولاد کویر با روند مثبت همراه شد شنیده می شود رشد قیمت محصولات شرکت از یک سو و طرح توسعه از سوی دیگر در کنار اصللاح عمیق و وضعیت تکنیکالی مناسب سهم سبب شده تا کویر در مسیر رو به رشد قرار بگیرد این سهم در صورت شکست قیمت های 1450 تومان تا سطوح 1600 الی 1800 تومان صعود خواهد داشت

در این گروه نیز منتظریم گزارش ها برسد ولی فکر میکنیم با دید کمی نوسانی تر فجهان و سبزوار و با دید گزارش های پیش رو فولاد هرمز و فولاژ و با دید کمی کوتاه مدت در بازار ذوب میتوانند گزینه های خوبی باشند . بازهم میگوییم باید منتظر گزارش مهر و 6 ماهه فولادی ها بود تا بتوان غربالگری خوبی رادر این شرایط انجام داد

در گروه پالایش فضا کمی ارام  شده است . از شبندر شنیده می شود 60 تومان سود خواهد داشت و این سود ها و خبرها اگر درست باشد این گروه باردیگر شرایط بهتری را خواهد گرفت با دید کمی صبر به نظر این گروه باردیگر در صدر توجه بازار خواهند بود و بین اعضای گروه بازهم روی شبریز و شبندر توصیه میکنیم در این گروه شسپا هم شرایط خوبی را دارد و حتی اگر به سود حداقلی 700 ریالی هم برسد بازهم به نظر قیمت خوبی خواهد داشت امروز هم  شرایط خوبی را داشت

امروز سرمایه  گذاری ها  بسیار خوب بودند غدیر را بسیار عالی خریدند .وبانک هم با توجه به رشد سود احتمالی و قرار داشتن در سطح 50% پرتفوی مورد توجه است ونیکی هم همینطور و این سهم هم از نظر سود اوری و هم ان ای وی شرایط خوبی را دارد اما سراغ نوسانی تر ها و کوچک ترها برویم . ومهان دیروز گزارش خوبی زد ومهان در 6 ماهه به سود 1963 ریالی رسیده است

در بین غذایی ها  غبشهر سود عملیاتی بسیار خوبی را داشت  ولی سود خالص با  یک سری هزینه ها کم  شده است  در 6 ماهه این عدد 1133 ریال بوده و 4996 میلیارد ریال سود عملیاتی و 3397 میلیارد ریال سود خالص دارد . در 9ماهه سود هر سهم 1496 ریال بوده و سود عملیاتی 7384 میلیارد ریال بوده و سود خالص 4487 میلیارد ریال . عدد سود عملیاتی جالب است ولی سایر هزینه ها به شرکت وارد شده و گزارش 9ماهه میتوانست بهتر باشد

امروز های وب هم شرایط خوبی را داشت و در مرداد این عدد 2323 میلیارد ریال بود و شهریور هم 2332 میلیارد ریال6 ماهه به 12997 میلیارد ریال رسید . تابستان خوبی داشته است . کل سال قبل 17185 میلیارد ریال بود . 6 ماهه  به نظر گزارش خوبی را میدهد و امروز سهم  صف خرید خوبی داشت

این  روزها اخابر را هم خوب میخرند به نظر بازی اخابرمیتواند  با توجه به شرایط خوبی را که دارد و افتی که داشته مورد  توجه  بازار قرار گرفته است  حکشتی رمپنا اخابر سه سهم  عجیب بازار هستند که حسابی عقب مانده اند .

ساوه هم  شرایط خوبی را در این گروه داشت ساوه گزارش شهریور ماه خود را منتشر کرد و مطابق با آن، مجموع فروش 6 ماهه شرکت مبلغ 525 میلیارد تومان می باشد.همچنین مقایسه فروش فصلی در نماد ساوه نشان میدهد که این شرکت در 3 ماهه دوم مبلغ 258 میلیارد تومان فروش داشته است. این بدان معنی است که فروش شرکت در تابستان نسبت به بهار افت فصلی 4 درصدی را داشته است.

 

[/ihc-hide-content]

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم