جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازار امروز یکشنبه 11 مهر 1400

گزارش بازار امروز یکشنبه 11 مهر 1400

نوید خاندوزی
اکتبر 3, 2021
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]

گزارش بازار امروز یکشنبه 11 مهر 1400 

چرخش به جاده مخصوص … 

امروز بازار سرمایه با عرضه های نسبی کار را اغاز کرد و این موج عرضه بارها و بارها در بازار تکرار شد که به نظر با توجه به رشد اخیر برخی نماد ها عرضه و استراحت انها  طبیعی بود ولی نکته مهم  چرخش بازار امروز بود که  به  سمت خودرو و بانک متمایل شد . البته این چرخش ها ناشی از همان اثر پروانه ای است که در بازار ایجاد می شود  .

به نظر در مسیر فعلی بازار این عرضه ها طبیعی است و به نظر می رسد که رشد مداوم بازار در برخی نماد ها نیز خیلی اتفاق قشنگی نباشد و منجر به ایجاد فشار فروش می‌شود البته این رشد روزهای گذشته در پی عوامل بنیادی بوده و این نگرانی ها را کمتر می کند اما به هر حال شناسایی سود ز سوی برخی سهامداران و نوسان های کوتاه مدت ذات طبیعی بازار است و نمی‌توان آن را خاتمه دهنده روند ایجاد شده دانست برای این موضوع دلیل ما همان بستر ارزندگی است که معتقدیم اول و آخر دلایل اصلی افت  و یا صعود بازار است .
اما در مقطع فعلی و حتی مقطع قبلی رشد یعنی در دو مقطعی که روند  صعودی خوبی را پشت سر گذاشتیم یک اتفاق بیش از همه به چشم می‌آمد و امروز هم این موضوع ذهن بسیاری از سهامداران را درگیر خود کرده و حتی چرخش فعلی بازار امروز همبی ربط با این  بحث ها نیست .موضوع این است که   رشد بازار همه جانبه نیست و فقط برخی شرکت های بزرگ و یا صنایع خاص در بازار حرکت می کند بسیاری از کسانی که دیدگاه تئوری توطئه دارند این را دستکاری آشکار بازار می‌بینند و عمدی در کار می‌دانند…  اما به نظر باید عینک تحلیل به رویدادهای سال ۱۴۰۰ بازار را کمی تغییر داد بازار را نباید با نگاه سال ۹۹ دید آن شرایط و آن روزها سپری شده…  یکی از مهمترین خصوصیت های آن روزهای خوش سال 99  بازار ، جریان پول بود که در بازار وجود داشت و باعث شده بود حتی در خرید کسی خیلی سود محور نباشد و حتی پی به ای  های تحلیلی ده و  ۲۰ را هم خریدار باشد امروز فقدان جریان پول قوی و وجود یک پول محدود در بازار باعث شده تا وسواس عجیبی در خرید سهم در بازار به وجود آید و سهم های قوی و بزرگ بازار را نیز با پی به ای ۸ بعضا  نخرند
البته قیاس سهم ها با مدل پی به ای قطعاً مدل کاملی نیست اما با همین مولفه ساده نیز  هنوز جریان پول قوی در بازار ایجاد نشده اما انتظار برخی از عزیزان این است که همه بازار با هم رشد کند  و مثال ان را هم حوادث سال 99 می داند ! اما واقعیت این است که بی پولی کف بازار باعث شده جریان پول محدود چرخش محدودی را هم داشته باشد و در بین برخی صنایع و شرکت‌های خاص بچرخد اتفاقی که باعث شده برخی فکر کنند فقط سهم های خاصی حرکت می کنند در صورتی که جریان پول بازار بیشتر روی سهم هایی که فکر می‌کند ارزندگی  خاصی دارد حرکت می کند و تازه این جریان مداوم هم نیست از جایی بالاتر فروشنده آن است درست مثل انچه این روزها می بینیم ..
بارها  روزهای قبل گفتیم  وقتی بازار رشد میکند اثر پروانه ای ان کم کم در بازار بروز میکند … حالا  آن اثر پروانه ای که از مدت ها قبل صحبتش را می کردیم  این سهم ها را نیز حرکت می‌دهد اما باز هم در این  مرحله سراغ گزینه‌های می‌رود که ارزندگی لازم را داشته و یا افت بالایی را طی این مدت داشته و رشد نکرده اند از همین رو معتقدیم که مثبت های فعلی بازار در برخی صنایع نظیر بانک و خودرو و یا برخی سهم های کوچک  ناشی از از این اتفاقات است  و البته حتی ممکن است همین  فردا  دوباره چرخش ها جور دیگری باشد  …
قبل از بررسی و حرف آخر مورد بحث خاص مشاور سرمایه‌گذاری‌ها یک نکته را بگویم و سعی میکنیم فردا در مورد آن مفصل تر صحبت کنیم و آن هم تحولات اقتصادی است که تیم اقتصادی دولت در حال رقم زدن است . بخشنامه های جدید تصمیمات جدید به خصوص تصمیمات ارزی اتفاق جدیدی است که می تواند شرایط بازار را تحت تاثیر قرار دهند به خصوص اینکه چند روز است شایعه ای در بازار وجود دارد مبنی بر اینکه به زودی نرخ دلار نیما افزایش خواهد داشت و به نرخ منطقی و نرخ بازار نزدیک تر می شود و نرخ ارز 4200 نیز حذف خواهد شد .  درست یا غلط این موضوع را فعلاً نمی توان رد یا تایید کرد ما به نظر می رسد تصمیمات جدی برایجبران کسری بودجه گرفته خواهد شد که این  هم می‌تواند یکی از آنها باشد با پرس و جو و سوال بیشتر فردا سعی می‌کنیم در مورد این موضوع و اثرات آن در بازار بیشتر صحبت کنیم.
حرف آخر دیروز خبر رسید که مشاور سرمایه گذاری نوع دوم ابلاغ شده و علاقمندان می توانند اقدام نمایند این نوع مشاوره بیشتر برای بچه های فعال فضای مجازی پیش‌بینی شده که بتوانند با مجوز در این حوزه حرکت کرده و گام های قانونی بردارند این مجوز هرچند دیر ولی در حال حاضر قابلیت اجرایی پیدا کرده و باعث می شود سره از ناسره تشخیص داده شده و فعالیت بسیاری از تحلیلگران بازار که با بازار سرمایه و فضای تحلیل قهر کردند ( آن هم به واسطه برخورد سازمان )  دوباره آشتی کرده و فضای تحلیلی در بازار بیشتر شود ۱ نظریه و یک فکر داریم و آن را بارها تکرار کردیم و به آن به شدت معتقدیم هرچه جریان  اطلاعات و تحلیل و خبر در بازار بیشتر باشد بازار به سمت شفافیت و کارایی بیشتر حرکت خواهد کرد و هر ابزاری در راستای تقویت این موضوع به بازار کمک می‌کند .از  همین‌رو مشاور سرمایه گذاری نوع دوم ابزار مناسبی برای این موضوع است و اتفاق مهمی برای افزایش فعالیت تحلیلی در بازار خواهد بود  و قطعاً در این  شرایط و بعد از ان  کسانی اگر خدای نکرده بخواهند زیرابی بروند و به نوعی فعالیت غیر قانونی داشته باشند با این فضا راه برخورد با آنها راحت تر و فعالیت آنها کنترل و محدود تر می شود و همچنین راه برای فعالان قدیمی و حرفه‌ای و حتی تحلیلگران جدید و خاص بازار باز می شوند تا بتوانند آزادانه اظهار نظر کنند . البته  به شرطی که  سازمان هم  سنگ های عجیب جلوی پای این  بچه ها  نیاندازد … به  نظر این اتفاق یک مکمل هم نیاز دارد که چند بار بیان کردیم و به نظر در برنامه‌های سازمان نیز هست ولی  تسریع میخواهد و آن  گسترش فعالیت شرکتهای مشاور سرمایه گذاری نوع اول است که بتوانند با ابلاغ و تکلیف سازمان بورس به ناشران  شرکت ها را پاسخگوتر  نمایند و تحلیل را نیز گسترش دهد . به  شکلی که شرکت‌های مشاور موظف باشند با توجه به صورته ای مالی منتشر شده از این شرکت ها تحلیل رسمی خود را بدهند  آن را برای عموم منتشر کرده و جریان اطلاعات گردش بیشتری داشته باشدگویا بنا بر این است که هر شرکتی موظف می‌شود دو شرکت مشاور سرمایه گذاری را انتخاب کرده و به سوالات سهامداران هم  باید پاسخ دهد اطلاعات صورت های مالی توسط این مشاور ها بررسی و در کدال قرار داده می شود و مواردی از این دست. که این موضوع نیز بنا همان تئوری افزایش سطح تحلیل و اخبار و اطلاعات  در بازار می‌انجامد که نتیجه آن کارایی و جلوگیری از دستکاری های عجیب قیمت است .هرچه این فضا دقیق‌تر باشد بازار می تواند شکل بهتری به خود بگیرد باز هم تاکید می‌کنیم جریان اطلاعات شفاف و پاسخگویی شرکت ها تاکید می‌کنیم پاسخگویی شرکتها شفافیت لازم را افزایش داده و بی شک جلوی بسیاری از فسادها را خواهد گرفت هنوز مدیران برخی شرکت های بزرگ و کوچک به سهامدار به چشم یک مزاحم نگاه می کنند در صورتی که او صاحب  شرکت است و باید پاسخگو باشند این قید می تواند با الزام شرکت‌ها به پاسخگویی شکل جدیدتری را به بازار سرمایه بدهند و سرعت  گسترش جریان اطلاعات  را نیز افزایش دهد …

بگذریم چقدر حرف زدیم … امروز بازار خوب اغاز نکرد و منفی بود بعد  کمی مثبت شد و دوباره موج عرضه او را رها نکرد و البته در طول بازار بارها سعی کرد بهتر شود ولی خیلی خاص نبود هر چند نیمه دوم  بازار بسیار بهتر بود و گردش و چرخش بازار به  سمت سهم های خودرویی و بانکی بیشتر مشهود  بود

استارت قوی خودرویی ها

در نمادهای خودرویی شاهد روند مثبت بودیم و صفوف خرید قوی شکل گرفت علت این امر حمایت وزارت صمت و سازمان بورس از رفع قیمت گذاری دستوری در این گروه می باشد نامه امروز ریس سازمان بورس اتفاق مهمی برای بازار و این گروه  بود .

در مورد این گروه خبرها کم کم میرسد گفته می شود هفته اتی یک طرح در مورد خودرو اعلام می شود که این فروش قرعه کشی گونه را به کنار می برد . به نظر قیمت های خودرو و خساپا جایی رسیده که ریسک کردن را توجیه میکند هر چند گزارش های فجیعی را در زیان سازی رو میکنند در این گروه خبهمن ولی راهش جداست و عملیاتی خوبی هم در بهمن موتور دارد در خدیزل هم گزارش 6 ماهه بسیار خوبی میدهد ولی قیمت کمی تند رفته

در این گروه به نظر ریسک خودرو و خساپا کمتر است

در ایران خودرو سهم صف خرید شد سهمی که وضعیت خوبی را در صورت عرضه خودروهایش در بورس کالا پیدا خواهد کرد این سهم هدف قیمتی 200 و 220 تومانی داشته و در موقعیت صعود و نوسان مثبت مناسبی قرار دارد

در سایپا هم برگشت خوبی را شاهد بودیم همانطور که اشاره کرده بودیم کف قیمتی 165 تومانی در سهم بسته شده است سهمی که اوضاعش به دلیل شناسایی سود ناخالص بهتر بوده و امید ها به سهم بیشتر است سایپا هم هدف قیمتی 200 تومانی دارد

همانطور که گفته بودیم کف قیمتی 110 تومانی در خپارس به عنوان سطوح قوی تلقی شده و سبب واکنش مثبت به این سهم شد سهمی که تا قیمت های 125 تومان صعود می کند این سهم زیانده بوده اما امید به تولیدات جدید و بهبهود وضعیتش دارد

سرمایه گذاری های پرعرضه

در نمادهای سرمایه گذاری شاهد عرضه های سنگینی بودیم سهامی که اوضاع و احوال خوبی داشته و وضعیت بنیادی خوبی از نظر سود سازی و ان ای وب دارند

در تاپیکو سهم با رشد قیمتی به سطوح نزدیک 1600 تومان رسیده است کف سهم قیمت های 1250 تومان و مقاومت سهم نیز همین قیمت های فعلی می باشد عرضه های سنگین امروز حقوقی ها صف خرید را عرضه کرد و فردا به نظر می رسد روند سهم متعادلتر باشد

سرمایه گذاری غدیر امروز را منفی بود سهمی که پتانسیل های بالایی دارد  سهمی که حمایت 1400 تومانی و مقاومت 1650 تومانی داشته و وضعیت بنیادی و اینده سهم نیز محکم و صعودی می باشد

در شستا هم سهم با روند نوسانی همراه شد این سهم اوضاع و احوال خوبی دارد و قیمت های 1420 در انتظارش است سهمی که بازار در انتظار مشخص شدن وضعیت افزایش سرمایه اش از تجدید ارزیابی بوده و همین امر باعث شده تا فعلا روند سهم نوسانی ارام دنبال شود البته  تقسیم  سود  218  تومانی در مجمع  شایعه  مهم  سهم  است و میتواند  جالب باشد  .

در این گروه وسبحان ونیکی وسپه را هم کمی بیشتر زیر نطر داشته باشید ونیکی گزینه خوب میان مدتی می شود ومهان هم میتواند با این سود سازی های قوی مورد توجه باشد تا شهریور ۸,۷۷۷,۲۰۸ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است

در بین  سرمایه گذاری های معدنی شرایط وامید و معادن خوب است . هرو سهم شرایط خوبی را دارند یکی نوسانی و دیگری صبوری میخواهد ولی هر دو گزینه های خوبی برای بازار هستند ومعادن بالای 3000 ریال سود امسال دارد و بازار هنوز به این باور برای ومعادن نرسیده در مورد این سهم قیمت های فعلی قیمت های خوبی است در وامید هم با دید بیش از 1 سال یکی از کم ریسک ترین گزینه های معدنی است در وسپه نیز با دید نوسان مارکت خوبی داشته و گزینه بدی نیست . بین این 3 سهم ومعادن را بیشتر قبول داریم و فکر میکنیم بازدهی قوی تری بدهد .

ساختمانی ها و شروع موج جدید

در ساختمانی ها احتمال شاهد شروع یک صعود باشیم ساختمانی هایی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و اوضاع و احوال مناسبی برای رشد قیمتی دارند

ثرود موقعیت خوبی دارد قیمت های منفی سهم فرصت خرید خوبی محسوب می شود سهمی که  قرار داد 300 میلیاردی را در راستای ساختمان اقدام ملی بسته و شنیده می شود 2 قرار داد دیگر در شرف اقدام دارد سهم ارزش ذاتی بالایی داشته و در کف تکنیکالی قرار گرفته است

ثاخت هم کف حمایتی 220 تا 225 تومان داشته و از قیمت های بالای 300 تومان اصلاح زیادی داشته است سهمی دارایی محور که بازدهی بسیار بالایی داشته و اگر گارد صعودی به خود بگیرد بازدهی سنگینی خواهد داد سهم دارایی و شرکت های ساختمانی خوبی در زیر مجموعه خود دارد

آ س پ به رشد خود ادامه می دهد تا به تارگت 1250 تومانی برسد این سهم نیز به دلیل پروژه های خود از یک سو و ورود جریان نقدینگی قوی از سوی دیگر می تواند رشد خوبی داشته باشد این سهم حمایت های خوبی در بازارهای منفی شده و نشان می دهد حامیان خوبی هم دارد

 

ایست موقت پتروشیمی ها

در نمادهای پتروشیمی شاهد ایست به این گروه بودیم پتروشیمی هایی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و به نظر می رسد با دید میان مدت صعود خوبی داشته باشند

شپدیس نتوانست به قیمت های 20 هزار تومانی برسد سهمی که وضعیت بنیادی بسیار خوبی داشته و سود سازی بالایی برای سال جاری دارد این سهم همچنان جذاب بوده و در صورت اصلاح احتمالی با این وضعیت قیمت های جهانی اوره فرصت رشد و خرید خوبی دارد

شازند هم در قیمت های بالای 5000 تومان ترمز رشد خود را کشید سهم به سقف قیمتی خود رسیده و با فرض سود 800 تا 900 تومانی سهم به قیمت های مناسبی رسیده است صورت های مالی 6 ماهه بسیار مهم و اگر سهم سود سازی بالایی داشته باشد باز رشد بیشتری خواهد داشت

زاگرس هم با رشد قیمتی خوبی مواجه شد این سهم به قیمت های 30 هزار تومان نزدیک شده است قیمت های اوره جهانی رشد بالایی داشته است و به نظر می رسد کمی رشد بیشترس هم به خصوص با توجه به مقاومت 32 هزار تومانی سخت شده باشد

شیراز هم انصافا در کنار کرمانشاه شرایط خوبی دارد شیراز گزارش خوبی هم زد در شهریور 11978 میلیارد ریال فروش داشت و 105 هزار تن با نرخ ۷۷,۹۸۰,۳۹۹ ریال صادر کرده است مرداد 13564 میلیارد ریال فروش داشت و 126 هزار تن با نرخ ۸۴,۰۶۳,۲۷۹ ریال صادر کرده است جمع فروش 52945 میلیارد ریال است و مدت مشابه 25626 میلیارد ریال به نظر سهم  6 ماهه خوبی را داشته  باشد

در این گروه نوری هم  میتواند جالب باشد و در بوعلی هم  بحث افزایش سرمیاه  به  شکل جدی مطرح  شده است

شبصیر هم  6 ماهه خوبی را  احتمالا  گزارش بدهد  شبصیر تابستان خوبی داشت
در شهریور 2668 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۶۵۵,۴۲۴ ریال بوده در مرداد 1640 ، و نرخ فروش ۶۷۶,۷۵۲ ریال است تیر 1922 و نرخ فروش ۶۶۸,۵۹۴ ریال است 6 ماهه مجموع به 11439 میلیارد ریال رسیده و مدت مشابه به 5090 میلیارد ریال بوده است

در نهایت سراغ پارس میرویم که 6 ماهه خوبی میدهد در مرداد به 34393 میلیارد ریال رسیده است و شهریور 32131 میلیارد ریال
نرخ استایرن نیز در حالی ماه های قبل ۲۴۱,۳۱۸,۶۸۹ ریال است که تیر به ۲۳۰,۳۴۱,۶۷۵ ریال رسیده و مرداد ۲۴۱,۶۰۵,۳۱۸ ریال شهریور ۲۴۳,۲۰۷,۶۲۶ ریال
6 ماهه به 211264 میلیارد ریال رسیده است و مدت مشابه قبل 94520 میلیارد ریال بود به نظر امسال پارس 3 هزار تومان سود را میتواند بسازد و با خبرهای افزایش سرمایه این سود و این خبرها منطقی است

پالایشی ها گیج شدند 

در پالایشی ها هم فشار فروش سنگینی را شاهد بودینم این گروه وضعیت بنیادی خوبی داشته و با دید میان مدت رشد خوبی دارند اما بازار همچنان در انتظار صورت های مالی 3 ماهه و بعد هم  6 ماهه   این گروه می باشد

در شبندر شایعات سود 150 تومانی و تحقق سود  35 تومانی در 3 ماهه شنیده می شود اگر این امر صحت داشته باشد سهم رشد قیمتی خوبی تا سطوح 800 الی 900 تومانی خواهد داشت سهمی که طرح توسعه خوبی را هم به بهره برداری رسانده است

شپنا هم گزینه ارزشمندی می باشد این سهم می تواند به قیمت های 1400 تا 1600 تومانی برسد این سهم علاوه بر تعدیل مثبت افزایش سرمایه جذابی هم دارد شپنایی که اوضاع و احوال خوبی داشته و رشد قیمتی سهم می تواند از سطوح 1300 تومان مجددا استارت زده شود

شبریز هم شایعات سود 700 تا 800 تومانی دارد با این سود سهم می تواند قیمت های 5000 تومان را هم ببیند هم سود سرمایه گذاری هم سود عملیاتی در سهم متحول شده است سهم تنها گزارش 3 ماهه می تواند زمینه ساز رشد بیشترش شود

به نظر در بین نماد های باز مانده شبریز و شاوان گزینه های خوبی در بازار هستند . یک شرکت پالایشی گزارش بدهد بقیه بازار حساب بقیه را کرده و به نظر شوک مهم بازار همین گزارش پالایشی ها خواهد بود

در کنار این  سهم ها  امروز نفتی ها و روغنی ها هم  بد نبودند در سهم های جدید شرانل واقعا گزارش خوبی زد   بین این گروه  بهترین را شسپا می دانیم که اصلاح خوبی هم داشته و شسپا گزینه خوبی است گزارش عالی هم داشت شسپا در 3 ماهه گذشته خوب بوده

در این گروه شپاس و شسپا را به عنوان گزینه های خاص بیشتر زیر نظر بگیرید

چهارگوشه بازار

بانک صادرات رشد خوبی داشته و درست از کف قیمتی 200 و 205  تومانی برگشت روند را تجربه کرد سهمی که به نظر می رسد تا قیمت های 250 الی 260 تومان صعود داشته باشد این رشد قیمتی و نوسان مثبت را پیش از این در وبصادر وعده داده بودیم در این گروه  به نظر باقی هم میتونند جالب باشند  .این گروه نیز عقب مانده و البته مولفه های قوی بنیادی خوبی برای رشد دارد در مورد بانکی ها همچنان دو سهم وبصادر و وبملت را با دید میان مدت توصیه بررسی داریم با دید نوسان گزینه زیاد است از سامان و وپارس بگیر تا بانک دی  جالب هستند وپارس هم  خبرهای خوبی از شناسایی سود  قوی در زیر مجموعه ها دارد

لخانه را قبل از این معرفی کرده بودیم سهمی که به واسطه طرح ممنوعیت لوازم خانگی مورد توجه و با صف خرید همراه شده است لخانه هدف قیمتی 2400 تومانی داشته و با افتتاح خطوط تولیدی جدید در وضعیت خوبی قرار گرفته است

پتروشیمی اصفهان هم تحولات خوبی دارد مالکیت این سهم توسط پالایش نفت اصفهان سبب تخصیص خوراک بالا و سود سازی های خوبی در سهم شده است شنیده می شود امسال سهم به سود 2000 تومانی می رسدسهم پر ریسک اما اینده دار بوده و در صورت اصلاح گزینه ارزنده ای می باشد این  سهم  را  زیر نظر داشته  باشید در گروه پتروشیمی سهم هایی نظیر شپرت و شصفها و شفارا شرایط خاصی دارند و البته  فکر میکنیم وضعیت  شصفها خاص تر از بقیه  باشد

بازار در گروه دارو  با  ر سیدن گزارش ها میتواند  بهتر باشد  .  دلر انقدر که مثل ماه های قبل عالی و رو به صعود بود خیلی حرکت نکرد ولی در مجموع بد نبود در تیر این عدد 2240 میلیارد ریال و مرداد 3403 میلیارد ریال رسید و رشد چشم گیری داشت
شهریور کمی افت کردو 2810 میلیارد ریال شد مجموع به 11649 میلیارد ریال رسیده مدت مشابه 5137 میلبارد ریال بوده است. در این گروه روی دجابر و تیپیکو میتوان هنو شرایط خوبی را دید اهل ریسک هستید دجابر و گزینه کن ریسک تیپیکو ست. دارو شرایط خوبی دارد دارو گزارش خوبی در تابستان داشته است و روند خوب مرداد را تکرار کرد برخی ا سود حداقلی 4000 ریالی برای این سهم صحبت میکنند

در گروه روی از فاسمین بارها صحبت کردیم یک گزینه بعد از این سهم به نظر جالب می اید و ان کیمیاست  و امروز هم  صف خرید خوبی را  ثبت کرد  . فروش کیمیا منظم نیست ولی 3 ماهه اخیر خوبی داشت در شهریور 1201 و در مرداد 527 میلیاردریال بود و 6 ماهه 3259 میلیارد ریال شده است مشابه سال قبل 928 میلیارد ریال بود با دید نوسان سراغ کیمیا رفتن بد نیست و میتواند جالب باشد .

گروه غذایی و زراعت جالب اند به یک خبر نیز بهتر است وزن بیشتری بدهیم و ان حذف 4200 است . به نظر با این خبر سپید غکوروش میتوانند با توجه به گزارش های فعلی گزینه های خوبی باشند غکوروش انصافا گزارش خوبی هم زد سهم در شهریور با رشدی خوب 8893 میلیارد ریال فروش داشت مرداد 5248 و تیر 5331 و خرداد 5605 میلیارد ریال فروش داشته و6 ماهه به 34102 میلیارد ریال رسیده است
مدت مشابه 17951 ملیارد ریال بوده است در مورد این سهم به نظر گزارش خوبی دارد

[/ihc-hide-content]

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم