جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزچهارشنبه 7 مهر 1400

گزارش بازارامروزچهارشنبه 7 مهر 1400

نوید خاندوزی
سپتامبر 29, 2021
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]

گزارش بازارامروزچهارشنبه 7 مهر 1400 

پسران شجاع چهارشنبه ! 

امروز دوباره همه  پسر شجاع شده  بودند و در نقش نینجاهای بازار ظاهر شده و رنج میزدند !!

امروز اخرین روز از اولین هفته پاییز را بازار اندکی خندان آغاز کرد تا کمی برق شجاعت در چشمان او بیشتر سوسو کند … هر طور بود اخر هفته با نیروهای کمکی دلار و گزارش ها کمی ان ترس و تردید فروریخت و چهارشنبه ای شجاعانه  را برای بازار رقم زدند و البته در این شجاعت همانطور که دیروز هم گفتیم نرخ دلار و گزارش های ماهانه نقش بسزایی داشت… البته  هنوز هیچ چیز تمام نشده و با یک گل بهار نمیشه !! هنوز احساس میکنیم حس ترس در دل بازار هست  .

دیروز از یک استرس صحبت کردیم و امروز با خیالی کمی اسوده تر و لبی خندان تر در ادامه همان حرف ها عرض می‌کنیم که بازار درست یا غلط منطقی و غیر منطقی هنوز  این حس ترس را در دل خود دارد و فعلاً نمی توان با  قطعیت گفت بازی جدید  که منتظرش بودیم  اغاز شده است  .  البته ابزارهای کمکی نظیر  گزارش‌ها و نرخ ارز  کمک او  آمده  اما برای غلبه بر این حس باید شجاعت بیشتری داشته و دل به دریا زد . فرق بین سهامدارانی که ریسک می کنند و ریسک نمی کنند هم این است که آنها ممکن است ۱۵ تا ۲۰ درصد بالاتر وارد برخی سهم ها شوند از همین رو بازار باید بتواند با هر ابزاری که در اختیار دارد بر این حس ترس خود غلبه کرده و شجاعت خرید را پیدا کند . درست مثل امروز … البته  کمی نه خیلی !  شجاعتی که به نظر می‌رسد با ارزنده تر شدن قیمت سهم ها هر روز بیشتر می شود اما نهاد ناظر هم برای کمک به بازار می تواند این حس ترس را کاهش دهد

روزهای قبل نوشتیم که ترس جدی برای بازار وجود دارد   یکی  تکنیکال بود که فعلاً به آن نمی‌پردازیم ولی شاید هفته بعد  چند قدم که برداریم  سراغ  ما  بیاید و  بحث دیگر نرخ سود اوراق بود به نظر اینجاست که سازمان بورس می‌تواند ورود کرده و با ابزارهایی نظیر دخالت بانک مرکزی و یا تغییر برخی قوانین خیال بازار را نسبت به تحولات نرخ سود به خصوص تحولات آتی راحت کند وقتی خیال  بازار راحت  باشد غلبه  بر سایر ترس های درونی راحت تر می شود .

بر ما ببخشید ما خیلی اهل تحلیل سیاس بازار مثل برخی دوستان نیستیم و به تئوری‌های توهم توطئه هم اعتقادی نداریم که فلانی می‌خواهد بازار را منفی نگه دارد و آن یکی بیاید و مثبت شود و از این جور بازی ها… بی تعارف و لخت و عور معتقدیم
بازار بر مدار ارزندگی می تواند حرکت کند حالا هر کسی می‌خواهد رئیس باشد . مگر نه این که امروز مثلا دلاری های بازار را خریدند و برخی دیگر را نخریدند !! این چیزی جز نشان دهنده همین رفتار حرکت برمدار ارزندگی نیست !  به نظر این مدار ارزندگی از دید ما در حال حاضر کم کم به وجود آمده و میتواند فضای بازار را تغییر دهد اما شجاعت خریدی که قبل بود و بازار هنوز پیدا نکرده و این درست همان نقطه ایراد است

پیش از این نیز گفتیم که گزارش‌ها به این موضوع کمک می کند اما در کنار آن  احساس می‌کنیم طی روزهای آتی  یک عامل دیگر نیز به کمک بازار خواهد آمد و آن چیزی نیست جز نرخ دلار اما این بار از نرخ دلار صحبت میکنیم که در بازار آزاد نیست بحث ما دلار نیماست آنجایی که میتواند جرقه جدیدی زده شود و بازار شکل جدیدی به خود بگیرد … به نظر کم کم این نرخ تغییر خواهد کرد و جهت آن منطقی تر می شود خیلی دور نیست که این عدد به محدوده بالای ۲۵ هزار برسد و این خود یک یک اتفاق مثبت برای بازار خواهد بود

امروز این  جزیره ای حرکت کردن  بازار هم دوباره برخی را ازار میداد مثلا توجه بیش از حد  به گروه پتروشیمی و یا دور افتادگی بانک و خودرو ! دیروز در گزارش بازار مطلبی در مورد شرکت‌های بزرگ و کوچک نوشتیم که برخی را ناراحت کرد .ببینید دوستان بحث  اندازه شرکت ها نیست از دید ما بحث اززندگیست به قول دوستی اندازه مهم نیست عملکرد مهم است در مورد این موضوع یک نکته را به دقت کنید . نمی توان واقعیت شش ماه گذشته بازار را در نظر نگرفت و تئوری پردازی کرد در ۶ ماه گذشته جریان پول به وضوح نشان داده که اهل ریسک روی سهم های بدون جریان نقدی و سودآوری  نیست و به راحتی دل به دریا نمی زند و سعی می کند بازی خود را روی سهم های بزرگ با جریان معاملات بالا و سودآوری منطقی پیش ببرد البته معتقدیم سهم های کوچک که شرایط خوبی هم دارند به زودی مورد توجه قرار می‌گیرند اما اگر این موضوع را یک مجموعه تصور کنیم حرکت شرکت‌های بزرگ و رشد آنها کم کم کل بازار را حرکت می دهد و به بقیه بازار سرایت میکند ولی به سرعت نخواهد بود

در واقع به نظر اگر می‌خواهیم چرخ بازار یا بهتر بگویم چرخ همه سهم ها در بازار بچرخد باید ابتدا این واگن های بزرگ حرکت کنند حداقل در شش ماه گذشته رفتار بازار این را نشان داده و صد البته این به معنی این نیست که بروید سهم بزرگ بخرید و یا سهم کوچک نخرید باز هم می‌گویم اندازه شرکت‌های مهم نیست و عملکرد و ارزندگی آنها مهم است اما رفتار فعلی بازار نشان می‌دهد که احتمالا ابتدا باید این دست شرکت ها حرکت کرده و سپس بقیه بازار پشت سر آنها آرام آرام به حرکت درآیند

و حرف اخر …

این روزها هر کانال شبکه را که باز می کنی یک مطلب در مورد ماینرهای شرکت بورس می‌خوانیم استخراج بیت کوین در دل تالار شیشه‌ای ،البته در دل زیر زمین !! مرثیه ای عجیب و غم انگیز کاری با حواشی این موضوع نداریم اما دو نکته در این موضوع جای بحث و صحبت دارد نکته اول این است که پیدا کردن ماینرهای بیت کوین در زیرزمین شرکت بورس چیزی شبیه پیدا کردن  شیشه های شراب در زیرزمین مسجد است! حرمت مسجد  را باید متولی نگه دارد !  فرض کنیم قبول !  اصلاً این موضوع تحقیقاتی بوده اما عزیزان می توانستند این تحقیقات را برون‌سپاری کنند حتماً باید خود شرکت بورس این کار را انجام میداد !  این موضوع بازخورد بیرونی خوبی نداشت اما آن چیزی که ما را کمی اذیت می کند نکته دوم است و نکته اول را حداقل ما می پذیریم که شاید متولی مسجد اهل دل باشد و به یاد حرف محمد رضا شریفی نیا در کیف انگلیسی هم به نوعی عاشق  مظلومیت امام حسین باشد و هم خشم و صلابت یزید را دوست داشته !!   اما نکته دوم این است که این موضوع پنهان مانده و توسط رسانه ها بیان می شود حتی در صورت های مالی نیز افشا نشده اولین نکته این است که اگر این موضوع می تواند پنهان شود احتمالاً بقیه موارد نیز این چنین خواهد بود این چیزی است که ذهن ما را بسیار آزار می دهد و انصافا شاید هیچ بهنان کاری در هیچ مورد دیگری وجود نداشته باشد اما همین ۱ مورد باعث بروز نا اطمینانی از این عزیزان می شود آن هم درست در مقطعی که همه از همه‌چیز گلایه مندند . اتفاقات رخ داده به نظر این مورد زخم و دردش از اولی بیشتر است باقی بماند .

بگذریم و سراغ بازار برویم که امروز خوب اغاز کرد و خوب پیش رفت و خوب هم  تمام کرد و عطش و شدت  بازار هم  در دقایق اخر کم که نشد  بیشتر هم  شد

اقبال بازار به پتروشیمی ها

تقریبا تا به این لحظه بهترین گزارش ها برای همین گروه بوده و میتوان گفت گزارش های 6 ماهه خوبی را هم راهی بازار میکنند .

در نمادهای پتروشیمی اقبال خوبی را شاهد بودیم صعود دلار ازاد به بالای 28 هزار تومان از یک سو و گزارشات عالی فروش ماهانه از سوی دیگر سبب شده تا سهام این گروه در موقعیت خوبی قرار بگیرند

اریا ساسول همانطور که وعده داده بودیم به قیمت های بالای 11 هزار تومانی رسیده و به سمت سطوح قیمتی 12500 تومان حرکت می کند سهم کف قیمتی 10000 تومانی را بسته و نوسانات خوبی را بین این دو سطح قیمتی می دهد به خصوص این که گزارش بسیار خوبی از شهریور ماه شرکت منتشر شد

شازند به قیمت های 5000 تومانی نزدیک می شود سهمی که توانایی های بنیادی خوبی داشته و در 1 ماهه اخیر با رشد خوبی در نرخ هایش همراه شده است به نظر می رسد سهم باید به جدال مقاومت 5200 تومانی برود گزارش ماهانه مهمی در پیش روی سهم است

در بین اوره ای ها شپدیس عالی بود خراسان هم همینطور و روی شیراز هم اثر پروانه ای داشته و او هم مورد توجه است  شپدیس امروز بارها  صف خرید شد گزارش شرکت بسیار عالی و فروش سنگینی رقم خورده است سال مالی شرکت هم با نرخ های اوره 8000 تا 9000 تومانی اغاز و سهم می تواند به سوددهی سنگینی برسد هدف قیمتی 18 و 20 هزار تومانی انتظار این غول اوره ساز را می کشد

در مورد شپدیس در شهریور و مرداد بسیار داغ بود شهریور 25637 میلیارد ریال و نرخ ۷۹,۵۶۳,۰۳۱ ریال بود مرداد هم 25098 میلیارد ریال فروش داشت
طی این دو ماه نرخ هم رشد کرده.مرداد 247 هزار تن با نرخ ۷۳,۱۵۳,۱۱۷ ریال فروخت به نظر 12ماهه عالی بدهد

در خراسان در شهریور داریم و 6165 میلیارد ریال فروش داشته است 43 هزار تن با نرخ ۸۵,۷۴۷,۲۷۸ ریال صادر کرده است
تیر 3460 میلیارد ریال بود و نرخ ۶۲,۱۶۰,۱۹۵ ریال مرداد هم 2641 میلیارد ریال بوده و ۷۶,۳۱۶,۷۷۹ ریال نرخ صادرات بوده و 6 ماهه 20655 میلیارد ریال فروش زد مدت مشابه قبل 7158 میلیارد ریال بود

در متانولی ها هم شفن هم شخارک هم زاگرس گزارش های بدی نداشتند البته زاگرس کمی افت کرد تیر با فروش 16423 میلیارد ریالی مواجه بود و 213 هزار تن با نرخ ۷۲,۲۴۹,۷۵۰ ریالی فروش داشته است مرداد در زاگرس 22151 میلیارد ریال و نرخ ۷۶,۰۲۵,۳۰۹ ریال و مقدار 280 تن صادر شده است
شهریور به 14435 میلیارد ریال رسید و نرخ ۷۷,۶۶۰,۷۸۷ ریال و 160هزار تن فروخته است . 6 ماهه 108851 میلیارد ریال بوده زاگرس 6 ماهه بالای 2هزار تومان سود محقق میکند .

نوری هم واقعا عالی ظاهر شده و گزارش جذابی در 6 ماهه میدهد نوری 3ماهه خوبی در فروش داشتفروش در خرداد به به عدد 37999 میلیارد ریالی رسیدو تیر با پرشی بزرگ 61228 میلیارد ریال فروش داشت و و مرداد 63096 میلیارد ریال شد و شهریور به 58045 میلیارد ریال رسید .

اریا و پارس هم شرایط خوبی دارند در اریا هم منتظر 6 ماهه خوبی باید بود

در بین پر ریسک تر ها معتقدیم شپترو نیز این ماه متفاوت تر ظاهر می شود شهریور دوباره 1550 میلیارد ریال بود نرخ فروش پی وی سی نیز شهریور ۳۳۳,۱۰۱,۹۲۲ ریال است 6 ماهه 5642 میلیارد ریال بوده و مشابه سال قبل 1143 میلیارد ریال .
بررسی پایانی سهم است به اسم پارسان که با این رشد فروش و نرخ و سود در اوره و متانول و پالایشی ها به زودی حرکات بهتر و خاص تری را نیز در بازار خواهد داشت امروز تا صف خرید پیش رفت و شرایط خوبی را داشت .

ساختمانی ها در مسیر بازگشت

ساختمانی ها هم امروز اوضاع و احوال خوبی داشته و با روند مثبت همراه شدند سهامی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و با ساخت سالانه 1 میلیون مسکن اوضاع خوبی در این خصوص پیدا خواهند کرد

ثاخت با صف خرید و روند صعودی در مسسیر برگشت قرار گرفت سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و با دید میان مدت باز هم جای صعودبه قله های قیمتی قبلی را دارد شنیده می شود این سهم به زودی شفاف سازی در خصوص قرارداد ساخت مسکن اقدام ملی را رونمایی خواهد کرد

ثنوسا که افت بالایی داشت با برگشت روند همراه شد فعلا سهم تا رنج قیمتی 820 الی 860 تومان جای صعود دارد اما رشد بیشتر بسته به خبرهایی از پروژه نوسای کیش داشته و باید در انتظار وضعیت این پروژه ماند

ثرود هم با صف خرید خوبی همراه شد قرارداد 300 میلیارد تومانی یکی از قراردادهای شرکت در راستای ساخت مسکن اقدام ملی می باشد شنیده می شود شرکت دو قرارداد دیگر در دست دارد سهم سود سازی بالایی داشته و تا قیمت های 1250 تومان صعود خواهد کرد

تلاش مستمر خودرویی ها

در خودرویی که شاهد حضورشان در کف قیمتی هستیم تلاش هایی برای مثبت شدن دیده می شود خودرویی هایی که نباید این حمایت های قوی را از دست داده و هر چه زودتر باید به تعادل برسند

در بازار خودرویی ها  شرایط خوبی را ندارند . در این گروه همچنان گزارش ها میرسد و خیلی هم بد نیست ولی با دید میان مدت نمی شود روی این گروه حساب کرد دولت تکلیف خود را با این گروه روشن نکرده است . در خودرویی ها خساپا خودرو خبهمن شرایط 3 گانه گروه هستند و کنار انها خپارس و خاور به خصوص خاور با این گزارش مورد توجه نوسانی ها هستند . بخواهیم پیش برویم اگر اهل ریسک هستید وساپا خپارس و خساپا و اگر از ریسک فراری در این گروه باید سراغ خبهمن رفت

در این گروه خدیزل امروز با این گزارش کمی چشمک میزد در خرداد 844 میلیارد ریال فروش داشته و تیر 1300 میلیارد ریال و مرداد 1014 میلیارد ریال شد
در شهریور این عدد 3523 میلیارد ریال بوده است و 6 ماهه 7544 میلیارد ریالی مواجه است
مدت مشابه قبل 3043 میلیارد ریال است

خپارس هم واقعا جالب بود  تابستان خوبی داشت و دست به کار بزرگی زده
کل 3ماهه اول سال 10663 میلیارد ریال بودهدر تیر به عدد فروش 16116 میلیارد ریال رسیده و مرداد هم 4478 میلیارد ریال بود و شهریور 9120 میلیارد ریال بوده استجمعا 6 ماهه 40366 میلیارد ریال بود کل 6 ماهه قبل 11674 میلیارد ریال بود

خودرو با نوسانات مثبت همراه و از قیمت های 180 تومانی فاصله گرفته است سهمی که وضعیت خوبی داشته و به نظر می رسد صعود خوبی نماید 180 تومان قیمت های حمایتی قوی سهم محسوب شده و جای برگشت روند را دارد

در خساپا بعید است سهم از قیمت های 165 تومانی افت بیشتری داشته باشد سهمی که اوضاع و احوال خوبی داشته و تا قیمت های 200 تومان انتظار نوسان در سهم را داریم این سهم خودرویی احتمال خروج از زیان را در صورت عرضه خودرو در بورس کالا را دارا می باشد

گروه بهمن احتمالا شنبه باز در قیمت های 180 تومانی با عرضه های زیاد متعادل می شود سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و نوسانات خوبی در رنج قیمتی 160 الی 180 تومانی می دهد و توصیه می شود فعلا دراین سهم نوسانگیری انجام شود

سرمایه گذاری های تماشایی

در سرمایه گذاری ها شاهد روند مثبت و خوبی بودیم سهامی که اوضاع و احوال خوبی داشته و توان رشد قیمتی مناسبی دارند این گروه به واسطه شاخص مثبت رشد خوبی را در حال تجربه می باشند

سرمایه  گذاری ها  بازار هم  شرایط خوبی را دارد  این گروه هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارند در روزهای قبل از وتوسم صبا وسکاب و … صحبت کردیم ومهان و ونیکی را هم بارها گفته ایم و حالا سراغ برخی گزینه های دیگر میرویم مثلا وسپه بد نیست وسپه در شهریور 141 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است و تا شهریور ۹,۰۲۶,۸۴۲ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است. امروز شستا و غدیر هم خوب مثبت  شدند . روی وبانک  وصندوق هم  شرایط بد نیست وصندوق به نظر حرف های زیادی برای گفتن میتواند داشته باشد  .

در غدیر که بارها بر این سهم تاکید داشتیم سهم با روند مثبت در حال شکست قیمت های 1600 تومانی است شکسته شدن این قیمت ها سهم را تا سطوح 1800 الی 2000 تومان بالا می برد غدیری که شایعات خوبی از تعدیل مثبت و عرضه سهام سغدیر و هلدینگ معدنی غدیر دارد

وبانک پس از کف نشینی با صف خرید و برگشت روند همراه شد این سهم نیز اوضاع و احوال خوبی داشته و با دید میان مدت بازدهی خوبی خواهد داد این سهم سرمایه گذاری می تواند تا سطوح قیمتی 920 تومان و سپس 1000 تومان صعود داشته باشد

تاصیکو هم تلاش دارد به محدوده قیمتی بالای 1000 تومان بازگردد شرکتی که خبرهای خوبی از معدن طلای کشف شده اش به گوش رسیده و سود شرکت های زیر مجموعه هم رشد بالایی داشته است سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و جای رشد تا قیمت های 1100 تومان را به شرط تثبیت در سطوح بالای 1000 تومان را دارد

سیمانی ها گارد صعود گرفتند

در سیمانی ها برخی سهام این گروه با توجه به تحولات جدی بنیادی صعودی شده و نشان دادند پتانسیل های خوبی دارند

در نماد سیمان سپاهان سهم با روند مثبت به سمت قیمت های 1000 تومان حرکت می کند شنیده می شود در سال مالی اخیر شرکت موفق به سود سازی خوبی شده است اما شنیده ها حاکی از سود 200 تومانی برای سال مالی جدید شرکت داشته و بدین ترتیب سود بالایی در سهم سهم نهفته است

سیمان خوزستان را باید فعلا نوسان گیری کرد کف قیمتی 2400 تومانی و هدف های 2600 و 2800 تومانی فرصت خوبی برای این سهم سیمانی است که توانسته فروش خود در شهریور ماه را متحول و انتظارات را بالا ببرد

سیمان شمال هم به نظر می رسد بین قیمت های 920 تا 1000 تومان فعلا نوسانی باشد سهمی که ارزش ذاتی 1200 تومانی داشته و رشد قیمتی خوبی خواهد کرد این سهم نیز به واسطه ارزش بازار پایین و سود سازی خوبی که دارد جای رشد قیمتی مناسبی خواهد داشت

چهارگوشه بازار

فولاد خوزستان بالای خوبی داشت گزارش شرکت مثبت و به نظر می رسد رسیدن به سود انتظاری 400 تومانی بعید نباشد این سهم تا قیمت های 2000 تومان جای صعود داشته و رشد قیمتی خوبی خواهد داشت فخوزی که افزایش سرمایه مناسبی هم در دل خود دارد

قبل از هر چیز از هرمز باید گفت که از همین حالا باید منتظر یک 6 ماهه خوب از سهم باشیم . 2 ماه گذشته عالی عمل کرده
شهریور با 18326 میلیارد ریال فروش و نرخ ۱۶۴,۱۹۸,۱۴۸ ریالی مواجه بود مرداد با وجود افت تولید فروش بدی نداشته و 14915 میلیارد ریال فروش داشته و نرخ مرداد ۱۶۲,۹۷۷,۴۳۴ ریال شده در تیر این عدد 17150 و نرخ ۱۵۵,۹۸۸,۶۷۵ ریال است .
6 ماهه 103539 میلیارد ریال و مدت مشابه 42850 میلیارد ریال است

بین این شرکت ها به نظر فولا و هرمز 6ماهه های خوبی بدهند ذوب هم  البته گزارش خوبی را دارد  بسیاری از فولادی ها مرداد خوبی داشت 28718 میلیارد ریال فروش داشته و نرخ ۱۴۵,۲۰۹,۰۳۰ ریال است در شهریور 29466 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۱۴۸,۵۴۴,۲۴۹ ریالدر تیر خوب بود 26339 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۱۴۴,۳۵۹,۳۹۷ ریال بوده است
6 ماهه 160379 میلیارد ریال بوده و مدت مشابه قبل عدد 75658 میلیارد ریال

معتقدیم  فجهان هم  شرایط خوبی را داشت و امروز گزارش خوبی زده است شهریور خوبی داشته سهمی که در 5 ماهه گذشته 38278 میلیارد ریال بود در شهریور به فروش 12183 میلیار ریالی رسیده و شمش را با نرخ ۱۴۳,۰۶۲,۸۵۴ ریال صادر کرده است
6ماهه 50461 میلیارد ریال فروش داشت حدود 2 برابر سال قبل

معادن و فلزات رشد ارام و مناسبی دارد این سهم می تواند تا قیمت های 1100 تومان پیش برود رشد بیشتر سهم را به قیمت های 1200 الی 1250 تومان خواهد رساند ومعادنی که سود سازی بالایی از طریق زیر مجموعه هایش امسال حاصل می کند

زاگرس هم صف خرید خوبی زد این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و با دید میان مدت جای صعود خوبی دارد سهمی که تارگتش سطوح 32 هزار تومان بوده و شایعات سود سازی بالاییی دارد به نظر می رسد بازار دید و انتظارات خوبی از این سهم دارد

در این گروه بررسی های دقیق نشان میدهد شپنا از نظر نموداری و گزارشی شاید در حال حاضر پتانسیل های قوی تری را نسبت به شبندر داشته باشد . در دید نوسان شراز و شاوان را توصیه میکنیم و با دید کمی صبر بلند مدت و رفتن به افزایش سرمایه و نگهداری شبریز گزینه قطعی تر و بهتری است

در مورد  بانکی ها  در تراز ها وبصادر انقدر جالب بوده که بنیادی هم قابل توجیه شده است . وبصادر در تراز شهریور مثبت بود 33169 میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و 26783 میلیارد ریال سود سپرده دارد تا 5ماهه تراز 5037 میلیارد ریال مثبت بود و 6 ماهه به 11333 میلیارد ریال رسید . در وتجارت هم  تراز خوب بود و 33820 میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و 26473 میلیارد ریال سود پرداختی به سپرده ها دارد
تراز 4 ماهه 18042 میلیارد ریال مثبت بود و 5 ماهه 27597 میلیارد ریال و 6 ماهه 34943 میلیارد ریال بوده  در این گروه مننظر تراز خاص وبملت هستیم

 

[/ihc-hide-content]

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم