جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزسه شنبه 6مهر 1400

گزارش بازارامروزسه شنبه 6مهر 1400

نوید خاندوزی
سپتامبر 28, 2021
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]

گزارش بازارامروزسه شنبه 6مهر 1400 

ترس و انتظار … 

انگار بازار و فنرش دوباره در حال  جمع شدن هستند ولی کسی دل و جرات بیان ین موضوع  را ندارد . ترس چیزی است که رخنه در ذهن و روح  سهامداران کرده و مانع از دیدن  برخی شرایط شده است  . شما  ببنید همین 1 ماه پیش در قیمت هایی بیش از 15% بالاتر از امروز در حالی که نه نفت اینجا  بود و نه  دلار این نقاط بازار را  بهتر میخریدند و امروز بنا به هر دلیلی تاکید میکنیم هر دلیلی حس ترس باعث شده این شرایط رقم  بخورد و برای نخریدن هزار و یک دلیل وجود داشته باشد و برای خریدن هزار و یک مانع !

البته  معتقدیم امروز بازار توانست تا حدودی تاکید میکنیم کمی و تا حدودی با آن حس بی رمقی  که تقریباً یک ماه است اسیر آن شده سرشاخ شود که شاید بر ان غلبه کند ! و شرایط بهتری را داشته باشد البته هنوز این حس ترس در  بین برخی سهامداران وجود دارد و به نظر با رسیدن اخبار و گزارش ها این حس کمتر شده و شجاعت بازار می‌تواند افزایش داشته باشد.   این حس ترس باید جای خود را به افزایش خرید و شجاعت در خرید در بازار بدهد

به این موضوع بسیار معتقدیم که بازار در دوره های مختلف درس های متفاوتی به سهامداران داده اند که می تواند به نوعی آیینه فعلی پیش روی سهامداران باشد در چند سال گذشته در ادواری که بازار مسیر صعودی در پیش گرفته است عمدتاً متکی بر سه عامل بود اول جریان ارزندگی بازار که به واسطه تغییر شرایط و گزارش‌ها و افت اصلاح قیمت‌ها باعث حرکت شده و موج هایی با  طول موج کوتاه ایجاد میکرد
دوم پول !!  جریان پولی آمده و رفته و این موج را رقم زده که مثالش را در سال ۹۹ دیدیم و مفصل در موردش قبل تر صحبت کرده بودیم و بازهم میگوییم تاریخی ترین  فرصت  برای بازار سرمایه به بدترین شکل ممکن از بین رفا  و سوم نرخ دلار و تحرکات نرخ ارز این موضوع را به وجود آورده و  یا خیلی اوقات هم ترکیبی از این موارد بوده است به نظر می رسد در حال حاضر بازار آن جریان پولی که مدت‌ها قبل سوارش بود را ندارد و باید متکی بر دو اصل دیگر باشد. نرخ ارز و جریان ارزندگی !

اتفاقاً یکی از دلایلی که برخلاف بسیاری از عزیزان ، معتقدیم جریان خوبی به زودی و دوباره شکل می گیرد به این دلیل است که ما معتقدیم این جریان ارزندگی و همچنین جریان نرخ ارز به سود بازار حرکت خواهند کرد و شرایط بهتری را برای او رقم می‌زنند فقط این موضوع زمان می خواهد و البته تغییر نکردن شرایط محیطی  به شکلی که بازار اگر بتواند مولفه های منفی را از دل خود خارج کرده و تحولات بنیادی را یکی یکی و پله پله بسازد و بالا برود این حرکت نیز ادامه خواهد داشت و بازار هم  دیر یا  زود حرکت میکند  .

اما ادامه حرکت بازار یک بحث است بحث دیگر که اتفاقا خیلی هم عجیب و غریب نیست و این روزها بسیاری به آن می پردازند بحث چگونگی کیفیت رشد شرکتها در این شرایط است . از خرداد تا مرداد و ابتدای شهریور ۱۴۰۰ که بازار مثبت شده بود شرکتهایی رشد کردند که چند خصوصیت و ویژگی خاص داشتند اول از هر چیز بنیادی بودن آن‌ها مولفه اصلی بود از روش‌های مختلف از جمله پی به ای و …  ارزندگی آنها به چشم بازار می‌آمد. سایز آنها بزرگ و حجم معاملات آنها زیاد بود و مولفه های دیگر که توانست در مجموع جریان پول را به خود جذب کند که تقریباً تعداد این نماد ها بین  40 تا 50 شرکت  بود   و همه  بازار رشد نکرد  …

و شاهد بودیم که بعد از پایان دوره رشد شرکت هایی که بالا  رفتند  رشد خوب خود را اصلاح کرده و آن شرکت هایی هم که رشد نکرده بودند دوباره اصلاح شدند !! و به نوعی خشم و عصبانیت بازار را نیز به همراه داشت اما برای مقطع فعلی شاید فضا کمی متفاوت تر شود ولی قبل از آن با خود یک موضوع را مرور کنید که چرا چنین اتفاقی روی داد این اتفاق رخ داد چون پول ترسو دنبال سهم کم ریسک رفت تا بتواند راحت تر خارج شود پول ترسو دنبال سهمی رفت که  اما اگر نداشته و دو دو تا چهارتای  او راحت حساب می شد و این بحث را توجیه می کرد و در نهایت همین پول عمدتا از سوی حقوقی‌ها حرکت داده شد که نوع خرید و رفتار آنها معمولاً متفاوت است… در شرایط فعلی بازار حتی همین امروز هم میدیدیم که برخی شرکت ها که گزارش بهتری دادند فضای بهتری داشتند  .

اما شاید بعد از انتشار گزارش ها همین رفتار تغییر کند و فضا شکل دیگری به خود بگیرد معتقدیم همچنان آن جریان پول اگر بخواهد به بازار برگردد سراغ همین دست سهم می رود اما شاید به واسطه گزارش ها و موج ایجاد شده و یا اتفاقات دیگر سایر سهم‌های نیز مورد توجه قرار گیرد سهم هایی که دو محور را دارند یک افت زیادی طی این مدت کردند و درجا زدند و دو جریان گزارش ماهانه و میاندوره ای خوبی خواهند داشت   باز هم تاکید می‌کنیم رفتار بازار بعد از آن سقوط رفتار محافظه کاری شده که تن به هر سهمی نمیدهد این را برای این عرض می کنیم که حال و هوای سالها قبل را از سر خود بیرون کنیم احتمالاً رویدادهایی نظیر سال ۹۹ به این راحتی ها دیگر تکرار نمی شود وقتی این اثر را بپذیرید بیشتر سراغ تحلیل و بنیاد و بررسی جریان سودآوری خواهید رفت تا جریان پول و نکته را تکمیل کنیم این جریان پول بسیار حال نگر است و تحولات آتی را نمی‌تواند برای خود توجیه کند ا شما بگویید فلان شرکت می‌تواند به این فروش برسد و یا نرخ‌گذاری حذف شود این میشود…  او به دلیل زخم کاری که خورده  به این حرف‌ها کمتر وزن می‌دهد و سعی می‌کند آن چیزی را که رخ داده تحلیل کند . از همین رو معتقدیم  بخشی از بدنه  بازار به زودی با گزارش های ماهانه و 6 ماهه  خرید در بازار و در برخی سهم ها  را اغاز میکنند .

و حرف اخر بازهم  سیستم !! به خدا زبان ما مو دراورده ! عزیزان بازار سرمایه و سهامداران به اندازه کافی با ریسک های مختلف می جنگند از برجام  تا دلار، از طیب نیا تا نیکزاد ، از نرخ سود تا اوراق ، از وزارت صمت تا وزارت نفت و … خداوکیلی این هسته و گیرو گور های ان نباید این  طور بازار را  فلج نماید  . یک  بار این  را نوشتیم و بازهم مینویسیم چون به ان اعتقاد داریم  . به نظر  حتی اگر یک هفته  بازار را تعطیل کنید تا این هسته درست  شود بهتر ازاین است که این  شرایط ادامه داشته  باشد  …

متن زیادی در مورد هسته و تعهدات طرفین این بازی و … نوشنیم ولی بیخیال شدیم …

بگذریم و سراغ  بازار برویم

پالایشی ها در سیر صعودی

در پالایشی ها روند صعودی خوبی شکل گرفته و سهام این گروه با نوسانات مثبت همراه شده و نشان دادند انتظارات بازار از این گروه بالا می باشد

دراین گروه همه چشم انتظار گزارش ها هستند که شنیده می شود قرار بود یکشنبه اعلام شود ولی گویا نشده به نظر این هفته فته پرخبری برای گروه است

در بین اعضای گروه شبریز را هم  زیر نظر داشته  باشید پتروشیمی تبریز شبریز امسال  3400  میلیارد تومان  سود دارد و اثرات  قوی در سود  سازی شبریز خواهد داشت .

د ر شبندر سهم به قیمت های 680 تومانی نزدیک شده است سهمی که کفقیمتی 580 تومان را بسته و با مقاومت 680 تومان همراه می باشد این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و سود سازی بالایی را در 3 ماهه اعلام خواهد کرد

شپنا هم روند نوسانی را در پیش گرفته سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و شنیده می شود سود بالایی در 3 ماهه محقق کرده است سهم یک افزایش سرمایه هم از تجدید ارزیابی دارد کف سهم سطوح 1200 تومان و سقف سهم سطوح 1400 تومان است

شاوان قیمتهای 12 هزار تومانی را بشکند تا سطوح 14 الی 15 هزار تومانی صعودی می شود سهمی که اوضاع و احوال خوبی داشته و با دید میان مدت رشد قیمتی خوبی در انتظار سهم است شنیده می شود به دلیل سرمایه پایین سهم رشد قیمتی میان مدتی خوبی خواهد داشت

در این گروه شپاس هم  شرایط خوبی دارد.سهم گزارش خوبی را داشته و میتواند جالب باشد خرداد به عدد 4275 میلیارد ریالی رسیده و کمی افت کرد و نرخ نیز ۶۳,۵۷۱,۲۶۴ ریال بود .در تیر 5204 میلیارد ریال و نرخ صادراتی ۶۴,۲۸۴,۶۲۷ ریال است
در مرداد 5536 میلیارد ریال و نرخ ۶۸,۰۰۹,۳۷۳ ریال و شهریور هم 5299 میلیارد ریال بود و نرخ ۶۹,۸۱۱,۰۷۸ ریال شد
6 ماهه با فروش 32481 میلیارد ریالی مواجه بوده . مدت مشابه 15576 میلیارد ریال بوده استبا فرض رسیدن به سود 4000 ریالی که برخی حتی ان را 5000 ریال می دانند و انتشار گزارش 6 ماهه خوب در این قیمت ها بد نیست زیر نظر باشد

گزارش شسپا هنوز نرسیده  به نظر شسپا هم میتواند  جالب باشد

پتروشیمی ها و یاری گزارشات ماهانه

در بین سهام پتروشیمی شاهد گزارشات ماهانه خوبی هستیم در شهریور ماه نیز فروش های بسیار خوبی در سهام پتروشیمی به ثبت رسیده است

اریاساسول فروش بسیار خوبی داشته و امروز مثبت بود سهم بالای قیمت های 11هزار تومان تثبیت شود تا قیمت های 12 هزار تومان جای صعود دارد این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و به نظر می رسد صعود خوبی تا سسطوح 12000 الی 12500 تومان داشته باشد

شپدیس هم مسیر صعودی خود را حفظ کرده است در مسیر صعود تا قیمت های 18 هزار تومان رشد خواهد داشت این سهم نیز وضعیت بسیار خوبی داشته و از نظر سود سازی اوضاع و احوال خوبی دارد رشد قیمت های جهانی اوره و شروع سال مالی جدید با این نرخ های فروش سهم را در موقعیت سود سازی بالایی قرار داده است

زاگرس هم رشد قیمتی تا قیمت های 28 هزار تومانی را در پی دارد سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و با دید میان مدت رشد خوبی دارد این سهم شایعات سود سازی 4000 تومان به بالا را برای سال جاری دارد به نظر می رسد با این نرخ های جهانی متانول و رشد ادامه دارش سهم تا قیمت های 4200 الی 4500 تومان صعود داشته باشد

در بین سایر اوره ای ها  شیراز به نظر وضعیت خوبی را داشته  باشد انصافا خراسان هم خوب بود  و یک فروش خوب در  خراسان را در شهریور داریم و 6165 میلیارد ریال فروش داشته است 43 هزار تن با نرخ ۸۵,۷۴۷,۲۷۸ ریال صادر کرده است
تیر 3460 میلیارد ریال بود و نرخ ۶۲,۱۶۰,۱۹۵ ریالمرداد هم 2641 میلیارد ریال بوده و ۷۶,۳۱۶,۷۷۹ ریال نرخ صادرات بوده و6 ماهه 20655 میلیارد ریال فروش زد مدت مشابه قبل 7158 میلیارد ریال بود

شخارک هم گزارش بدی را نداشت در مرداد 2746 میلیارد ریال فروش داشت و 22 هزار تن پنتان با نرخ ۱۲۴,۶۶۸,۰۱۳ ریال صادر کرده است
در شهریور این عدد 10066 میلیارد ریال و ۱۱۸,۳۶۲ تن و نرخ فروش ۸۵,۰۴۵,۲۸۵ ریال
6 ماهه 41624 میلیارد ریال بوده و مدت مشابه 14113 میلیارد ریال بود

سرمایه گذاری های خاص

در سرمایه گذاری ها برخی نمادهای گروه به ورطه روند مثبت برگشته و اوضاع خوبی پیدا کردند به نظر می رسد سرمایه گذاری ها همچنان جز سهام برتر باشند

پارسان با رشد قیمتی از سد 3200 تومان در حال عبور است امسال سود این شرکت از طریق شرکت های زیر مجموعه متحول خواهد شد پارسانی که اوضاع و احوال خوبی داشته و هدف 3500 الی 3600 تومانی دارد

در نماد تاپیکو سهم روند نوسانی داشته و با این نوساناتی که دارد در صورت رسیدن به کف قیمتی 1250 تومانی اوضاع خوبی پیدا می کند سهمی که تا قیمت های 1600 تومان جای صعود داشته و هم ان ای وی و هم سود سازی بالایی خواهد داشت افزای شسرمایه سنگین از تجدید ارزیابی و تعدیل مثبت از پتانسیل های سهم می باشد

ومعادن مهمان نوسانات ارام است به زودی سهام تجلی سامانه با سرمایه 6000 میلیاردی وارد بازار شده و ومعادن با این عرضه با رشد خوبی در ارزش ان ای وی خود همراه می شود سهمی که می تواند باعث رشد قیمتی ومعادن تا سطوح 1100 الی 1200 تومانی شود

 

تک گل های دارویی

در دارویی ها برخی نمادها مثبت و برخی دیگر منفی بوده و بدین ترتیب این گروه امروز با روند نوسانی همراه شده بود

دارویی های بازار هم شرایط خوبی را دارد به نظر میتواند  شرایط خوبی را داشته  باشد  . گزارش های خوبی را در این چند وقت داشته اند .

بازار کم کم به این گروه بیشتر توجه میکند چرا که افزایش نرخ خوبی را گرفته و در بین دارویی ها می شود گزارش های خوبی پیدا کرد .ما همیشه از دلر و دتماد و دارو صحبت میکنیم ولی این 3 هنوز گزارش نداده و سراغ باقی می رویم تا بیشتر بررسی کنیم .

در بین شرکت ها دالبر واقعا عملکرد خوبی داشت تیرهم شبیه همان روند بود و 1150 میلیارد ریال فروش داشت مرداد کمی کم شد و 936 میلیارد ریال بود و شهریور با رشدی خوب 1426 میلیارد ریال شد 6 ماهه 6368 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه قبل این عدد 4012 میلیارد ریال بوده است

دابور هم بد نبود و میتواند جالب باشد دابور در ماه های اخیر برمدار 80 بود و شهریور 100 را فتح کرد !سهم در تیر به 805 میلیارد ریال رسید و مرداد 806 وشهریور 1031 میلیارد ریال بود 6 ماهه 4792 میلیارد ریال بود در مدت مشابه قبل این عدد 3152 میلیارد ریال شده بود

در دارویی اکسیر همچنان گزارشات بسیار عالی این سهم در خصوص تولید رمدسویر سبب شده تا انتظارات سود سازی بالایی ایجاد نماید سهم با شکست قیمت های 4600 تومانی هدف قیمتی 5200 تومانی دارد

در نماد دجابر سهم در انتظار است تا زمانی که خبر جدی از عرضه سهام دارویی دانا منتشر نشود روند سهم ارام دنبال می شود سهمی که در صورت عرضه سهام دانا پتانسیل هایش ازاد شده وشاهد رشد قیمتی خوبی در سهم تا قیمت های 1500 الی 1600 تومان و حتی سطوح بالاتری خواهیم بود

دارویی کوثر به نظر می رسد اصلاح قیمتی تا سطوح 420 تومان داشته باشد سهم سرمایه گذاری خوبی در دارویی امین داشته و عمده قیمت تابلوی سهم را ارزش سرمایه گذاری فوق تشکیل داده است قیمت های 420 تومانی با هدف قیمتی 460 الی 500 تومان می تواند فرصت خوبی در سهم باشد

بانک ها در انتظار حمایت

در بانک ها عرضه ها زیاد بوده و همچنان بانک ها منفی بودند به نظر می رسد بانک ها هم در انتظظار حمایت و یا خبر مثبتی برای برگشت روند باشند

ترازهای این گروه نیز امروز میرسد و به نظر ونوین و وبملت این روزها پرحجم ترهستند و بیشتر مورد توجه بازار بوده ولی دید میان مدت میخواهد در این گروه وپارس وبصادر هم شرایط خوبی را دارند به طور کلی در این گروه این 4 سهم را کمی بیشتر زیر نظر داشته باشید و البته تراز ماهانه ونوین هم بد نیست .

تراز وبصادر هم  بهتر شده و میتواند  گزارش 6 ماهه خوبی داشته  باشد  وبصادر در تراز شهریور مثبت بود 33169 میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و 26783 میلیارد ریال سود سپرده دارد تا 5ماهه تراز 5037 میلیارد ریال مثبت بود و 6 ماهه به 11333 میلیارد ریال رسید .

بانک تجارت 200 تومانی در فرصت بسیار خوبی قرار دارد سهمی که وضعیت بنیادی عالی و سود سازی خوبی از شرکت های زیر مجموعه حاصل خواهد کرد قبضه مدیریتی ونیکی سبب می شود هم ارزش ان ای وی و هم توان سود سازی بانک افزایش خوبی داشته باشد

بعید است بانک سامان از کف قیمتی 800 تومان افت بیشتری داشته باشد این سهم در موقعیت خوبی قرار داشته و پتانسیل تجدید ارزیابی سنگین و فروش برخی پروژه هایش را دارد تنها مشکل سهم عدم شفاف سازی مناسب و اطلاع رسانی به بازار می باشد

چهارگوشه بازار

گروه بهمن با نوسانات خوبی صف خرید شد کف قیمتی 160 تومانی و مقاومت 180 تومانی فرصت نوسان گیری خوبی در این سهم ایجاد کرده است سهمی که هم ان ای وی خوبی داشته و هم جای سود سازی خوبی دارد و این روزها نوسانات خوبی می دهد

سیمان خوزستان رشد خوبی داشت  گزارش شرکت در شهریور ماه عالی و با این گزارش سود بالایی در انتظظار سهم م یباشد سهمی که هدف قیمتی 2600 الی 2800 تومانی داشته و با حمایت 2400 تومانی نیز مواجه است

کاشی سعدی که کف خود را تاچ کرده بود با برگشت روند به قیمت های بالای 1200 تومان برگشت  شنیده می شود به زودی خبرهای خوبی از سهم در خصوص زمین هایش در بافت شهر ری به گوش خواهد رسید  هر چن از نظر بنیادی معتقدیم کپارس کساوه و کحافظ شرایط خوبی دارند در گروه کاشی از کساوه فروش خوبی دیده  شده

کحافظ هم شرایط بدی ندارد فروش خوبی در2 ماهه گذشته داشته است .
سهم در خرداد 340 میلیارد ریال
تیر 345 میلیارد ریال فروش داشته است و مرداد 381 میلیارد ریال شده در شهریور این عدد با رشد 384 میلیارد ریال شده است و 6 ماهه 1916 میلیارد ریال فروش داشته است
مدت مشابه سال قبل 873 میلیارد ریال بوده است

در بین  فولادی ها انصافا هرمز گل کاشت شهریور با 18326 میلیارد ریال فروش و نرخ ۱۶۴,۱۹۸,۱۴۸ ریالی مواجه بود
مرداد با وجود افت تولید فروش بدی نداشته و 14915 میلیارد ریال فروش داشته و نرخ مرداد ۱۶۲,۹۷۷,۴۳۴ ریال شده
در تیر این عدد 17150 و نرخ ۱۵۵,۹۸۸,۶۷۵ ریال است .
6 ماهه 103539 میلیارد ریال و مدت مشابه 42850 میلیارد ریال است

گزارش ارفع خیلی خاص نبود ولی باید او را در 6 ماهه دید  که 3 ماهه  دومش بد نبوده

گزارش فولاد بد نبود و شایعه پوشش سود 100 تومانی را در 6 ماهه دارد شهریور خوبی داشت و ۱۲۰۵۷۸ میلیارد ریال فروش زد

در بین کمی خاص تر ها فپنتا انصافا چند وقتی است که بهتر عمل میکند سهمی که 1957 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ فروش ۲۵۶,۰۴۰,۰۰۰ ریال بود
تیر 1052 میلیارد ریال فروش خوبی را ثبت کرد و نرخ فروش ۲۲۸,۵۸۸,۲۱۴ ریال بود
مرداد با رشد 1337 میلیارد ریال بود و نرخ ۲۳۹,۲۱۸,۰۰۵ ریال
6ماهه 6793 میلیارد ریال فروش داشت سال قبل عدد فروش 4687 میلیارد ریال بود

این روزها در بازار فاسمین را خوب میخرند سهم  گزارش بدی نداشته است  . سهم انصافا در فروش بسیار خوب پیش می رود و کمی کاهش چند ماه قبل را جبران کرد شهریور 2236 و مرداد هم 2060 میلیارد ریال فروش داشته است 2200 تن با نرخ ۶۹۴,۹۲۷,۲۴۰ ریال صادر کرده است بیش از 3هزار تن نیز تولید داشته جمع فروش 6 ماهه 11557 میلیارد ریال بوده و مشابه سال قبل 6534 میلیارد ریال بوده
منتظر گزارش 6 ماهه خوبی باید بود. طبق برخی شنیده ها 6 ماهه 1100 ریال محقق میکند و قابلیت رسیدن به سود 3000 ریالی را در پایان سال دارد به نظر در قیمت های فعلی یکی از سهم های خوب ارزان و منطقی بازار است

در گروه  رایانه امروز اپ و رانفور را خوب خریدند  رانفور نوسان بازی زیادی روی سهم می شود  . های وب هم  یکی از نوسانی هاست سهم  هنوز گزارشی نداده است ولی فکر میکنیم هم گزارش ماهانه و هم 6 ماهه به خصوص 6 ماهه تحولات خوبی در سهم رقم می زند در اوان اما گزارش خوبی را شاهد بودیم اوان در شهریور متفاوت بود و 332 میلیارد ریال فروش و درامد داشت سهمی که مرداد با درامد 82 میلیارد ریالی به 859 میلیارد ریال در 6ماهه رسیده است کل سال قبل 1608 میلیاردریال بود . اوان اصلاح تند و تیزی کرده و بد نیست زیر نظر باشد به نظر با دید کوتاه مدت اوان یکی از گزینه های خاص بازار میتواند باشد

فروس این  روزها  افزایش نرخ  داده و صف خرید بودو  مورد  توجه  بازار است . سهمی که شهریور متفاوتی را داشت فروس در تیرماه با فروش 472 میلیارد ریالی و مرداد با کمی افت مقداری تولید 392 میلیارد ریال فروش مواجه بوده و شهریور 677 میلیارد ریال فروش داشته و جمعا 3565 میلیارد ریال فروش داشته است مدت مشابه قبل 1867 میلیارد ریال بود . به نظر بتواند گزارش شهریور را تکرار کند یک مسیر سبز و قوی را در پیش خواهد گرفت و به طور کلی با دید میان مدت این سهم قبالیت خوبی برای رشد سود و بازدهی دارد

کفپارس این  روها جالب شده و خوب معامله می شود در خرداد 262 میلیارد ریال بود و تیر 270 میلیارد ریال و مرداد 255 میلیارد ریال بوده است وشهریور هم شبیه مرداد 256 میلیارد ریال
3 ماهه اخیر عدد خوبی در فروش زد عدد فروش 9 ماهه 1868 میلیارد ریال بوده و مدت مشابه سال قبل 649 میلیارد ریال

گروه  سیمان  هم امروز شرایط بدی را نداشت گزارش های خوبی دراین گروه رسیده است  .سخوز واقعا عالی بود   فروش سهم در خرداد ۷۶۶ میلیارد ریال بوده است . در تیر با افت 416 میلیارد ریال فروش داشت و مرداد 651 میلیاردریال و شهریور به 1450 میلیارد ریال رسیده و 813 میلیارد ریال با نرخ ۷,۰۴۱,۲۱۵ ریال صادر کرده است 6 ماهه به 4899 میلیارد ریال رسیده مدت مشابه 3364 میلیارد ریال بود.

سبجنو هم  شرایط خوبی را تجربه کرده است . شهریور فروشش به 711 میلیارد ریال رسید سهمی که خرداد 439 میلیارد ریال بود
در تیراین عدد 434 میلیارد ریال شده است و مرداد 488 میلیارد ریال رسید
6 ماهه به عدد 2948 میلیاردریالی رسیده مدت مشابه 1626 میلیارد ریال بود

در بین غذایی ها  غبشهر گزارش بدی نداشت 9 ماهه خوبی میزند در بین برخی دامی ها نیز سپید و سیمرغ  شرایط خوبی را دارند . در سیمرغ در شهریور 1736 ، مرداد 1385 و تیر 1114 میلیارد ریال فروش داشته است کل 9 ماهه به 9623 میلیارد ریال رسیده و عدد خوبی است سهم در مدت مشابه 7888 میلیارد ریال فروش داشت

ساروم هم فروش خوبی را ثبت کرد و غیرعملیاتی هم به کمک این سهم می اید ساروم در شهریور خوب ظاهر شد
سهم خرداد به عدد خوب 714 میلیارد ریالی رسیده تیرهم 762 میلیارد ریال بود و مرداد با رشدی خوب 867 میلیارد ریال شد و شهریور هم 1138 میلیارد ریال
و6 ماهه 4651 میلیارد ریال بوده است مدت مشابه سال قبل 2472 میلیارد ریال بود

خودرویی ها امروز بازهم  نتوانستند جذاب ظاهر شوند  . البته خاور به واسطه خبرها امیدوار کننده است خبهمن هم خوب معامله شد

شناسایی سود در خبهمن و زیر مجموعه ها ادامه دارد و همین موضوع خبهمن را کمی خاص در این گروه میکند با دید میان مدت خبهمن میتواند جالب باشد خبهمن تا شهریور 388 میلیارد ریال سود تا مجمع محقق کرده است و در زیر مجموعه ها این عدد بیشتر بود

در این گروه با دید نوسان خودرو خساپا خگستر هم همچنان جالب هستند در بین قطعاتی ها خچرخش را بع واسطه فروش بسیار خوب زیر نظر بگیرید سهمی که خرداد 482 میلیارد ریال و تیر 379 میلیارد ریال و مرداد با افت 289 میلیارد ریال فروش داشته است شهریور به 1041 میلیارد ریال رسید و 6 ماهه 3074 میلیارد ریال بود مدت مشابه سال قبل 1174 میلیارد ریال بود

[/ihc-hide-content]

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم