جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروز شنبه 3 مهر 1400

گزارش بازارامروز شنبه 3 مهر 1400

نوید خاندوزی
سپتامبر 25, 2021
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروز شنبه 3 مهر 1400

پاییز سبز !

  پاییز آمد … بوی ماه مهر … قدیم ترها میگفتیم بوی مدرسه !! الان تقریبا  سر مدرسه ها هم  گرد است و تازه  دانش اموزان شدند مثل اساتید بورسی با شلوارک و لباس فرم نشسته اند  پشت سیستم !! اما  برای بورسی ها پاییز همیشه فصل خاصی بوده که گزارش‌های شش ماهه و ماهانه ابتدایش و تحولات بودجه انتهایش است . پاییز فصل پر چالشی برای بازار است امیدواریم برخلاف نظر همایون خان  شجریان   این پاییز برای ولگردی و نامردی نیامده باشد.  پاییز آغا سبزی داشت و امیدوارم پاییز سبزی باشد . همه پاییز را با رنگ زرد و قرمز می‌شناسند و امیدواریم این بار هم حرف آن یکی شاعر خوبمان درست در بیاید که باغ بی برگی که میگوید که زیبا نیست !  امیدواریم زیباترین فصل بازار سرمایه باشد و رقم  بخورد …

در جهان طبیعت انگار برخی چیزها با هم دست به یکی می کنند تا همه چیز جفت و جور شوند  !! انگار روند بازار در مثبت و منفی بازار همین است.  انگار وقتی می‌خواهد اصلاح کند بهانه های خود را یکی یکی کنار خود تصور می‌کنند و وقتی می‌خواهد از جا بلند شود هم به همین شکل تا دیروز بازار جهانی عامل  ترس و ریسک بازار به شمار می رفت و امروز فرصت شوک  مثبت !!  تا دیروز دلار ترس بازار بود و  امروز عاملی برای حرکت بازار و در نهایت نرخ سود که همین چند روز پیش ترس بازار بود و حالا با صحبت های وزیر کمی دل گرمی بازار شده  ! البته موقت …
اما  انگار بین تمامی عوامل این قیمت سهم ها بودند که پاییز را بیشتر باور کردند ! قیمت هایی که میان این هزار رقص خبرها و اتفاقات همچون برگ درختان ریختند انگار آنها پاییز را زودتر از همه درک کردند و نقش خود را در این تاتر فصل ها راحت تر بازی کردند  انگار فقط قیمت ها بودند که در نقش خود  فرو رفته  بودند و بازار سهام تنها کسی بود که نقش خود را درست بازی کرده … تورم و دلار و همه چیز روی نرخ های قبلی چسبیده بود و باقی مانده بود و به ما لبخند میزد به خصوص وقتی آمار تورم را شنیدیم فهمیدیم که آن چیزی که برای بیش از همه ارزان شده  است !!  سهام است سهام  …

در بازار امروز به واسطه برطرف شدن تحولات تنش زای بازار شرایط بهبود خوبی داشته و رونق نسبی را در بازار شاهد بودیم البته هنوز نیم ترسی در دل بازار وجود داشته و برخی  نسبت به روند تردید دارند این  همیشه بوده و هست و احتمالاً طبق روال دفعات قبل بازی که داغ تر شد مطمئن تر می شوند و کافی است  3 الی 4 روز بازار این نقاط را پیش ببرد و خبرهای خوب به  بازار برسد  . فعلا بازارهای جهانی و گزارش ها و نرخ  سود و اتمام تسویه اعتباری ها و … همه به  سود بازار پارو میزنند و این  قایق مسیر خود را تغییر داده است  .

امروز در مورد دو موضوع صحبت می کنیم کمی سر شما را بیشتر درد می آوریم اما اجازه بدهید این مطالب بیان شود مطلب اول ارزندگی بازار است گزارش های ماهانه و میان دوره هم احتمالاً در بازار نشان می‌دهد که بسیاری از قیمت ها بخصوص بعد از اصلاح اخیر در مدار ارزندگی قرار دارد این مدار ارزندگی نقطه اتکا و قوت بازار خواهد بود  و میتواند شرایط پیشرو را تغییر دهد .   معتقدیم نقش گزارش‌های ماهانه و میان‌دوره‌ای در مهر بیش از هر رویداد دیگری به چشم خواهد آمد  و این ارزندگی عاملی برای زیرسازی و حرکات نرم و اهسته صعودی بازار می شود . قطعا  همه  سهامداران  باید در انتخاب سهم  به این موضوع توجه کنند … یک نکته سرخود را کلاه نگذارید  توجیه نکنید سعی کنید برمدار ارزندگی حرکت کنید با تحلیل های واقعی قطعا  جواب میدهد …

اما درست در مقابل این نقطه ارزندگی دو ترس عجیب قرار دارد در مورد یکی امروز صحبت می‌کنیم و در مورد دیگری فردا که مطالب خیلی هم طولانی نباشد این 2 ترس عبارتند از  ۱ تصمیم دولت برای تامین مالی  و نرخ سود و …  ۲ مقاومت تکنیکالی بازار …  در بازار برای هر دو می شود هزاران کلمه صحبت کرد اما امروز سعی می کنیم در مورد اول یعنی تامین مالی دولت و اثرات آن در بازار صحبت کنیم .

میگویند پیرمردی دیوانه دیوانه شد و او را نزد روانشناس بردند .روانشناس پرسید ماجرا چیست ؟!  پیرمرد خانه اش نزدیک ایستگاه قطار بود و هر بار که صدای سوت قطار به صدا در می آمد ناله و  گریه و فریاد می‌کرد …

ماجرا از این قرار بود که دوست صمیمی سالهای دور و نزدیک او به  دلیل مشکلات متعدد تصمیم به خودکشی می‌گیرد . او تصمیم می گیرد تا خود را جلوی قطار بیندازد اما اتفاق خاصی رخ می دهد قبل از رسیدن قطار رفیق او از ترس سکته  می‌کند و حتی قطار هم به او برخورد نمی‌کند اما صدای سوت ممتد قطار برای هشدار به او که کنار برود را همه ان خانه های اطراف و از جمله دوست او شنیده  بودند و از خواب پریده بودند و همه فردا شنیدند که او مرده !
پیرمرد با شنیدن اینکه دوست و رفیق عزیزش دست به خودکشی زده آن هم با قطار  و ان  سوت های دیشب برای او  بود هر روز از شدت ناراحتی و ترس به این سوت قطار واکنش نشان میداد  … از فردای آن روز هر سوت قطار برای او تداعی کننده آن فریاد و مرگ رفیق بود . و صد البته همه میدانیم  عامل مرگ رفیق برخورد با قطار نبود ترس  بود …

قطار تامین مالی دولت با سرعتی عجیب در حال حرکت است صحبت های وزیر و رئیس سازمان بورس نشان میدهد این قطار در عین وحشتناک بودن و غول آسا بودن و ترسناک بودن قابل کنترل است از سوی دیگر خیلی‌ها در بازار همین تامین مالی و حرکت قطار دولت را دلیل ریزش و سقوط اخیر میداننند و معتقدند سوت های این  قطار باعث فشار به صندوق‌ها و سپس یک سلسله اقدامات و رویدادهای دیگر شد که نتیجه ان  ریزش بازار بود … در این موضوع رئیس سازمان بورس موضوع را به طور کلی رد کرد و اعلام کرد که اصلاً چنین چیزی وجود ندارد و بازار از ترس این سوت قطار دست به خودکشی زده …

حالا چه با قطار و چه استرس  ناشی از سوت قطار … بازار ما امروز از صدای سوت تامین مالی می ترسد این اتفاق مهمی است  به نظر قبل از هر چیز به جای تصمیم گرفتن در مورد  عرضه های اولیه بهتر است این سوت درمانی تامین مالی را چاره کنیم طبق برخی گفته ها و شنیده ها دولت قصد ۱۲۰ هزار میلیارد تومان تامین مالی از اوراق را دارد که ۳۰ هزار میلیارد آن تامین شده و سه مقطع دیگر باقی مانده هر بار صدای تامین مالی شنیده شود واکنش بازار شبیه همین فریاد‌های خواهد بود که بازار داشت . امروز را به خاطر داشته باشید که ابتدای مهر است. دست  ‌اندرکاران گر می‌خواهند بازار سرمایه را از این وضعیت نجات دهند باید فکری به حال این موضوع داشته باشند اگر واقعاً اثر ندارد نشان دهند و ثابت کنند که این موضوع بی اثر بوده و الا هر بار که صدای سوت قطار تامین مالی به صدا درآید مشکلات بازار دو چندان خواهد شد…

اگر اجازه بدهید به دلیل طولانی شدن مطلب بعدی یا ترس بعدی در مورد تکنیکال و شرایط تکنیکال در بازار را به فردا موکول کنیم و اما در بازار امروز چه خبر بود.

امروز بازار در مسیر خوبی بود خوب اغاز کرد و خوب پیش رفت و نیمه های راه  طبیعی بود که یک فاز عرضه داشته باشد و بعد ارام ارام دوباره تجدید  قوا کرد و بهتر شد و به نظر این  شرایط یک پیام مهم برای بازار داشت که اگر بتواند  دوباره  برای 3 الی 4 روز سناریو  فروشنده های پشیمان  را ایجاد کند فضا تغییر خواهد کرد  .هنوز بسیاری نسبت  به  روند تشکیک میکنند و این  مثبت  را موقت میدانند به نظر در کونتاه مدت مهم ترین  اتفاق این تردید  زدایی از بازار است

 

پتروشی های صدر بازار

در نمادهای پتروشیمی شاهد صدر نشینی سهام این گروه بودیم به طوری که سهام این گروه وضعیت خوبی داشته و بازار در انتظار گزارشات مثبتی از شهریور ماه می باشد

اریا ساسول با صف خرید به سمت قیمت های 11000 و 12500 تومانی در حرکت است سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و با سود سازی بالایی همراه می باشد این سهم پتروشیمی شایعات سود سازی بالایی داشته و بازار خوشبین به گزارش ماهانه سهم می باشد

رشد قابل توجه نرخ های جهانی متانول سبب شده تا زاگرس با صف خرید و رشد قیمتی خوبی همراه شود قیمت های فیوچرز که بالاتر از قیمت های فعلی بوده و با این نرخ ها سود نیمه دوم سال و سود سال اینده زاگرس متحول می شود فعلا سهم هدف قیمتی 28 الی 32 هزار تومانی دارد

در پارس نیز سهم در حال رشد قیمتی و پس گیری قیمت های 20 هزار تومانی می باشد یک گزارش مثبت و عالی می تواند این سهم را تا قیمت های 22 هزار تومان بالا ببرد پارسی که هم دنبال گزارش تولید و فروش ماهانه می باشد هم به دنبال افزایش سرمایه جذاب خود است

در این گروه  شگویا انصافا در این  ماه خوب بود در شهریور 1602 ، مرداد 1054 و تیر با عدد 1068 میلیارد تومان مواجه بود
. میانگین فروش ماهانه سال 99 شرکت برابر 832 میلیارد تومان بود 6 ماهه 7960 میلیارد تومان فروش داشته و مدت مشابه 3708 میلیارد تومان بود . به نظر بازی این  سهم  در نوسان میتواند  جالب باشد

در بین اوره ای ها شیرا شپدیس خراسان با این نرخ اوره جالب هستند و شپدیس دم دست ترین شرکت در گزارش هاست . در متانولی ها هم زاگرس را بیش از بقیه قبول داریم و معتقدیم گزارش های خوبی میدهد و 6 ماهه بیش از 2 هزار تومان محقق میکند .بین بنیادی تر ها نوری و بوعلی و پارس و اریا به همراه جم شاید گزینه های خوبی با دید نگهداری و صبر و رسیدن گزارش باشند. با دید نوسان شصفها معتقدیم گزارش خوبی میزند

پالایشی ها در مدار مثبت

در پالایشی ها رشد قیمت های جهانی نفت و گمانه زنی در خصوص احتمال صعود بیشتر قیمت های جهانی نفت سبب شده تا سهام این گروه در مسیر مثبت قرار بگیرند. در حال حاضر با شرایط فعلی شاید کم خطرترین و به قیمت ترین سهم های بازار باشند . هم نفت و هم شرایط جانبی را ببینید حرف ما را تایید میکنید . در این گروه گویا فردا گزارش های این گروه میرسد و اتش بازی دارند به نظر خبرهای بسیار خوبی از این گزارش ها خواهیم داشت و شبندر شاوان شبریز سه گزینه خاص ما هستند . شاوان امروز صف خرید خوبی را داشته و میتواند ادامه دهد  .

شپنا با رشد قیمتی همراه شده است و به نظر می رسد قیمت های 1400 تومان باعث متعادل شدن سهم شود سطوح مقاومتی که جلوی رشد بیشتر سهم را می گیرد سهم کف قیمتی 1200 تومان را بسته و با سطوح قیمتی هدف خوبی همراه می باشد

شتران هم با رشد قیمتی خوبی همراه شده است این سهم هدف قیمتی 1200 الی 1250 تومان مواجه شده سهمی که به این هدف خود خواهد رسید شتران هم وضعیت بنیادی خوبی داشته و با دید میان مدت روندش صعودی می باشد البته شاهد افزایش عرضه ها نیز در این سهم می باشیم

شبندر هم صعود خوبی را تجربه کرد این سهم تا قیمت های 650 الی 680 تومان بالا خواهد زد در صورت شکست این سطوح سهم تا قیمت های 720 الی 760 تومان رشد خواهد داشت شبندری که وضعیت بنیادی خوبی داشته و سود سازی بالایی دارد و در بین پالایشی ها اقبال خوبی هم دارد

امید خودرویی ها

در خودرویی ها شاهد روند صعودی بودیم واکشن مثبت این گروه به حمایت های خود در معاملاتی که داشتند نشان داد امروز با روند صعودی همراه می شوند

ایران خودرو با صف خرید به سمت قیمت های 200 تومان رفته و سپس تا قیمت های 220 تومان رشد خواهد کرد امید این شرکت به عرضه محصولاتش در بورس کالا می باشد که با توجه به رشد تولید تحولات خوبی در سهم ایجاد می کند

خپارس به سمت قیمت های 125 تومانی خواهد رفت سهمی که اوضاع و احوال خوبی داشته و سهم بازدهی خوبی در دلش نهفته است البته باید توجه داشت سهم روندش نوسانی و این روند سهم را جز سهام پریسک نوسان یتبدیل کرده است

سایپا از کف قیمتی برگشت زد سهمی که تا سطوح قیمتی 200 تومان بالا خواهد رفت این سهم اوضاع خوبی دارد و رشد قیمتی خوبی را تجربه خواهد کرد کف زنی سهم در قیمت های محدوده 165 تومان پول های قوی را روانه است سهم و خساپا را در روند برگشتی قرار داد

 

سرمایه گذاری های پر توان

در سرمایه گذاری ها روند مثبت ددر راستای روند صعودی شاخص را شاهد بودیم سرمایه گذاری هایی که همچنان تا شاخص مثبت باشد روندشان صعودی است

بارها بر غدیر اشاره داشتیم این سهم شاهد عرضه زیر مجموعه خود یعنی سغدیر خواهد بود کم کم یکی پس از دیگری زیر مجموعه های قوی غدیر عرضه می شوند سهم در صورتی که فردا هم مثبت بماند هدف قیمتی 1600 تومانی را خواهد زد

در شستا هم سهم با روند نوسانی مثبت همراه بود این سهم تا سطوح 1400 تومان رشد خواهد کرد این سهم سود خوبی را رونمایی کرده است و حالا بازار دنبال خبری از افزایش سرمایه می باشد خبری که شنیده می شود فعلا در حال کار بر این افزایش سرمایه بوده و در ماه جاری احتمالا شاهد تصویب این افزایش سرمایه از سوی هیئت مدیره باشیم

در معادن و فلزات سهم به سمت صف خرید رفت سهمی که تا سطوح قیمتی 1100 تومان بالا رفته و برای شکسته شدن این سطوح باید خبرهای مثبتی دریافت نماید هدف بعدی ومعادن در صورت رشد بیشتر قیمتهای 1250 تومان خواهد بود به زودی شاهد عرضه سهام تجلی توسعه معادن و فلزات با سرمایه 6000 میلیاردی می باشیم که سبب جهش ارزش ان ای وی سهم می شود

روی خوش بانک ها به بازار

در بانک ها وضعیت مثبت دنبال شد بانک هایی که اصلاح بالایی داشته و افت بیشتروضعیت خوبی را برای این گروه به همراه نخواهد داشت

در بانک صادرات سهم رشد خوبی کرد سهمی که تا قیمت های 240 الی 250 تومان صعود می کند رشد سود سازی و رشد ارزش دارایی های بانک و کف نشینی باعث برگشت خوبی در روند سهم شد

بر بانک اقتصاد نوین تاکید داشتیم سهم امروز را مهمان صف خرید بود شنیده می شود برخی دارایی های بانک به زودی برای فروش اگهی خواهد شد از سوی دیگر گزارش 6 ماهه خوبی در انتظار ونوین است که اهداف قیمتی 460 الی 520 تومانی را برای سهم رقم زده است

سامان از کف قیمتی 820 تومان برگشت بسیار خوبی زد این سهم بارها از این قیمت ها به واسطه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی برگشت زده و به قیمت های 920 و 1000 تومانی رسیده اسن کف سازی خوبی در سهم رقم زده شده و سهم وضعیت بنیادی خوبی دارد

چهارگوشه بازار

ایران ترانسفو هم رشد خوبی دارد سهم کف قیمتی حمایتی وقی در سطوح قیمتی 220 تومان بسته است و از سوی دیگر گزارشات خوب خود شرکت و زیر مجموعه ها هم مزید علت شده تا سهم در مسیر صعودی قرار و هدف قیمتی 260 تومانی داشته باشد

در کاشی صدف سرام  شایعاتی در خصوص پیش خرید تولیدات امسال شرکت شنیده می شود سهمی که ارزش بازار بسیار پایینی دارد با توجه به ظرفیت حدود 2 میلیون مترمکعب کاشی در قیمت های خوبی قرار داشته و افزایش سرمایه 800 درصدی از تجدید ارزیابی را در دستور کار دارد در این گروه کحافظ هم  با  خبرهای خوبی مواجه است و کنار کپارس میتواند گزینه خوبی باشد

در مورد فملی و فاسمین با دید هم میان مدت هم نوسان با این اتفاقاتی که رخ داد و اصلاحی که صورت گرفت هر دو سهم جذاب هستند هم فاسمین و هم فملی هر دو شرایط خوبی را دارند بین این دو فاسمین شارپ تر و گزارش خاصی را میدهد فملی هم بد نیست و محکم است
ملی مس با رشد قیمت های جهانی مس گارد صعودی قوی به خود گرفته است به نظر می رسد گزارش خوبی از عملکرد شهریور شرکت شاهد باشیم با این نرخ های فروش و این وضعیت قیمت های جهانی مس فملی ارزش ذاتی 1400 تا 1500 تومانی خود را خواهد زد سهم  یک گزارش بسیار خاص و جالب را  زده است  فملی در شهریور با فروش 86740 میلیارد ریال بوده است و نرخ فروش ۲,۲۱۱,۰۸۲,۳۳۷ ریال و نرخ صادراتی ۲,۲۰۴,۱۳۶,۷۰۲ ریال است .
مرداد کمی افت کرد و 48381 میلیارد ریال فروش داشت تیر هم با فروش 77438 میلیارد ریالی رکورد شکنی کرد .
در تیر 17500 تن با نرخ ۲,۱۱۴,۰۷۵,۸۲۲ ریال صادر کرده است !! مرداد 19 هزار تن با نرخ ۱,۱۸۱,۷۲۱,۳۱۱ ریال صادر کرده است جمع فروش به 349813 میلیارد ریال رسید است مدت مشابه 161957 میلیارد ریال بود . واقعا  گزارش خوب و خاصی را  زده است .

وتوسم هم  واقعا در بین  سرمایه  گذری ها  با این  گزارش میتواند جالب باشد  در شهریور 2371 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است و تا شهریور ۲,۵۶۲,۷۵۸ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است

در رمپنا  به نظر فردا  روز بهتری دارد تلفیقی سهم  بیش از 600 تومان  سود داشت و یعنی پی به ای تلفیقی سهم  یر 3 است و باید واقعا دید چه میتواند بازار با این  سهم  بکند

گروه  سیمان  را  باید  بیشتر زیر نظر داشت  . در این گروه گزارش هایی که تا به امروز رسیده خیره کننده بوده و این یک سیگنال قوی برای گروه است سدور رشد خوبی داشته و اگر بقیه هم همین باشند شرایط جالب می شود . سدور در خرداد 230 میلیارد ریال و تیر 134 میلیارد ریال شدو مرداد با رشدی بهتر 261میلیارد ریال شده بود در شهریور 523 میلیارد ریال فروش داشته 6ماهه 1713 میلیارد ریال فروش داشته مدت مشابه سال قبل این عدد 1009 میلیارد ریال بود. سباقر هم  انصافا خوش درخشید و صادرات خوبی داشته است  . سباقر درمرداد و شهریور خوش درخشید
در شهریور با کمک صادرات 397 و مرداد هم 412 میلیارد ریال فروش داشت تیر 273 میلیارد ریال فروش داشت و 1579 میلیارد ریال فروش6 ماهه بوده . کل سال قبل 875 میلیارد ریال بود.

خبرهای خوب عرضه سابیک هم جدی شده و روی سفارس اثرات خوبی دارد سخوز ساروم سفانو سپاها را هم زیر نظر بگیرید با دید پر ریسک تر سشرق و سهگمت هم جالب هستند .

یکی از خاص ترین گزارش های ماهانه را دارویی ها دارند و بع خوبی میتوان فیلتر کرد و سهم خوب را بیرون کشید . به دتماد دلر دارو بیش از بقیه توجه کنید . دارو انصافا خبرهای خوبی را دارد تولید محصولات انسولین قلمی و کارتریج های دندانی در دستور تولید قرار گرفته و به زودی خبرهای قوی تری از فروش به گوش میرسد درازک و دابور هم میتوانند جالب باشند در مجموع گروه دارو خبرها و تحولات خوبی را دارد

در فولاد با این قیمت بلوک که بعید است انجام شود شرایط خاصی را در سهم داریم گزارش 6 ماهه خوبی را نیز فولاد می زند قیمت خوبی هم دارد فولاد میتواند گزینه خوبی باشد

فسپا را هم زیر نظر بگیرید شهریور خوبی در ماهانه بدهد گزارش خوبی ساخته و میتواند بیشتر مورد توجه باشد

امروز فولاژ هم  عالی بود و در گزارش خوش درخشید و به نظر6 ماهه خوبی بدهد  فروش شرکت  در شهریور دوباره رشد کرد و به 7187 میلیارد ریال بوده و نرخ ۲۶۲,۱۴۹,۶۱۳ ریال استدجمعا 6 ماهه به 41886 میلیارد ریال رسیده مدت مشابه 24056 میلیارد ریال بود .

ابسال امروز یکی از خاص ترین های بازار بود سهم از نظر قیمتی شرایط خاصی را دارد گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 360,000,000,000 ریال به مبلغ 1,800,000,000,000 ریال از محل سود انباشته خبرخوبی برای بازار است و با دید میان مدت میتوان سهم را کمی بیشتر زیر نظر داشت

در فراکابی ها برخی میپرسند چه می شود  به نظر فعلا  کمی فشار روی این  دو سهم کالا و فرابورس زیاد است ولی احتمالا  بورس خوب باز شود و خوب بخرند

در بین پیمانکاری ها رنیک گزارش خوبی میدهد رنیک سهمی که درامدش رو به رشد بوده
خرداد 1697 میلیارد ریال شد و تیر 1793 میلیارد ریال بود و مرداد 1735 میلیارد ریال در شهریور این عدد 1915 میلیارد ریال شده و رشد خوبی داشت 6 ماهه 9945 میلیارد ریال بوده . کل سال قبل شرکت 16020 میلیارد ریال است .

در پایان بگوییم در این گر.وه دو سهم کیسون و خصدرا را هم به همراه شساخت بیشتر زیر نظر داشته باشید از دید ما انظر بنیادی و گزارشی این 4 سهم قابلیت های قوی تری را دارند . رنیک خصدرا کیسون شساخت  البته 2 تای انها یعنی کیسون و خصدرا امروز منفی بودند  .

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم