جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروز شنبه 16 مرداد 1400

گزارش بازارامروز شنبه 16 مرداد 1400

نوید خاندوزی
آگوست 7, 2021
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروز شنبه 16 مرداد 1400

زوج وفرد صنایع …

امروز بازار در اغاز هفته به  طور کلی برایند بدی را نداشت و امیدوار کننده  آغاز کرد . بازار امروز به نظر به خوبی نشان داد که شرایط تغییر کرده و این موضوع از حجم خرید ها در منفی و شکل و شمایل بازار روشن بود ولی این تغییرات به شکلی نیست که انتظار داشته باشیم چند روز پیاپی مثبت باشد و این دست به دست شدن ها و اصلاح های مقطعی طبیعی است و اتفاقا اگر این شکل و شمایل پیش نرود و معامله نشود بایداز روند همیشه مثبت ترسید . بازار به کم و زیاد کردن و شل و سفت کردنها شناخته می شود و روند های دایم صعودی و نولی خطرناک است . این منفی و عرضه های بازار امروز و شاید فردا را نیز از همین رو می بینیم. به نظر  بازار میتواند باردیگر رفتارهای قبل را تکرار کند  آن حالت زوج و فرد بودن صنایع در مقاطع مختلف را می شود در چهره معاملات این روزها دید و تا حدودی چرخش نقدینگی را در بازار نشان میدهد که مثلا در یک  روز ذائقه  بازار با  رفع تحریم ها و چشم انداز افت نرخ ارز جور می شود و خودرویی و بانکی و … میخرد و در یک  روز دیگر دلار محور می شود  . مهم تداوم این حضور جریان پول در بازار است…

نکته ای که در بازار به شکل زیر پوستی دیده میشود ورود موج جدیدی از جریان پول به بازار است که می توان دلایل متعددی برای حضور این جریان در نظر گرفت برخی از تفکرات دایی جان ناپلئونی معتقد است این پول سیاسی است و برای پهن کردن فرش سبز زیر پای سید تجهیز شده و به بازار می زند و دوباره از بازار خارج می شود !! دوست نداریم این دیدگاه را داشته باشیم اما به هر حال به عنوان یک نظریه سیاسی بورسی  می تواند مورد توجه باشد .به  نظر دلایل مهم دیگری هم می‌تواند برای حضور این جریان پول در بازار ذکر کرد.
اول شرایط بنیادی است که بازار و تحلیلگران و جریان پول به این نتیجه رسیده که دارایی سهام با چشم انداز سودآوری مناسب در مقابل سایر دارایی ها وضعیت ارزان تری را داشته و این عاملی برای جذابیت این بازار شده و می‌تواند به مامنی برای پول های پاک شده تبدیل گردد.  دیدگاه دیگر بر این مبنا شکل می گیرد که با توجه به کسری بودجه و شرایط کشور ،چشم انداز خاص کاهشی برای تورم  نیست و در این افق چند ساله باز هم این دارایی‌  سهام هستند که ارزشمند می‌شود و نگهداری سهام به جای ریال گزینه امن تر و سیف تری برای فعالان است.

اما کمی ریز تر باشیم… دو اتفاق باعث تقویت این دیدگاه در بازار شده اتفاق اول این است که گذر زمان  باعث شده سیاست زدگی و حرف های سیاسی در مورد مسائل اقتصادی خود را کنار زده و واقعیت جای آن را گرفته . به  یاد دارید چند ماه قبل در همین گزارش بازار می‌نوشتیم گذر زمان به سود بازار است دلیل ما از گفتن این حرف این بود که گذر زمان پرده سیاست را کم کم و آرام آرام کنار می زند و  رخ واقعی اقتصاد نمایان می شود.  اقتصادی با کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی  ،تورم ساختاری و شرایطی از این دست که همین روشن شدن فضا و کنار رفتن فاز خوش بینی مفرط سیاسی ناشی از افت نرخ ارز ، باعث بروز این دیدگاه شده که دارایی سهام میتواند ارزشمند باشد
این اتفاقاتی که می گوییم خیلی دور نیست برای همین چند ماه پیش است که رئیس جمهور از تریبون رسمی هیئت دولت سیگنال دلار ۱۵ هزار تومانی می‌داد این همان پرده سیاست بود که جلوی واقعیت های اقتصادی را گرفته بود آن زمان برخی از همین بچه های خوش باور و ساده دل بازار قبول می‌کردند به واقع  باید گفت برخی از همین بچه های بازار به این حرف ها وزن می دادند و به خاک خون میکشیدند اما در بورس کالا تاجران در همان مقطع از این جو  استفاده کرد و خرید می کردند … البته گذر زمان نشان داد کدام درست رفتار میکنند تا یک بار دیگر ثابت شود  برخی بورسی  ها زیادی خود را دست بالا میگیرند
نکته نکته بعد به گزارش شرکت ها باز می گردد بازار مشاهده کرد که نه تنها رکود در فروش شرکت دیده نمی شود بلکه روند مقدار فروش و نرخ افزایشی است . اگر سکته ناشی از قطعی برق نبود به نظر گزارش‌های تیر و مرداد هم گزارش‌های خوبی می شد که البته در مرداد به نظر چنین شرایطی را نداریم اما احتمالا ماه‌های بعد  جبران می‌شود این رونق فروش و گزارش‌های خوب سود سازی باعث بروز خوشبینی ها از جریان سودآوری شرکت‌ها شده  و در کنار ان، افت  قیمت سهم ها در این مدت این جذابیت را دو چندان کرده است .

این دلیل در کنار دلایل متعدد دیگر باعث شده جریان پول کم کم از لاک دفاعی خارج شده و به سمت ریسک پذیری های بیشتر حرکت کند که نتیجه آن را فعلاً در بازار میبینیم …

اما در یکی دیگر از حاشیه های بازار به نظر این هفته  تکلیف بسیاری از پست ها و اتفاقات مشخص می شود و میتواند  برای بازار اظهار نظرها و برنامه های کابینه  حیاتی باشد فردا  ساعت 10 ازاین لیست رونمایی می شود و به  نظر آنچه مهم است این است که در این هفته سیاست‌های کلی اقتصادی دولتبا اظهار نظرها  تا حدودی مشخص می شود
قبل تر ها فقط وزیر اقتصاد بود که شاید به بازار سیگنال می‌داد و انتخاب او برای بازار مهم بود اما به نظر در حال حاضر شرایط بازار طوری است که انتخاب و برنامه وزرای صمت ، نفت ،رفاه ، و رئیس کل بانک مرکزی برای بازار مهم می‌شود و برنامه و حرف های  این افراد است که در جمع بندی تصمیمات .  خروجی مناسب می‌توانند برای بازار بیرون بدهد و اگر ناهماهنگی بین آنها وجود داشته باشد بازار نیز آسیب خواهد دید از همین رو در این هفته باید پای صحبتهای برنامه وزرا نشست و از دل آن برای بازار دلایل مثبت و منفی را بیرون کشید. هفته حساسی را داریم …

حرف اخر … کار خوب را باید دید و بیان کرد …  دیروز در خبرها داشتیم که اعلام رسمی خواهد شد که  سازمان بورس شرکت ها را موظف می کند که در مجامع درست به مانند انتخاب حسابرس ، شرکت های مشاور سرمایه‌گذاری را نیز به عنوان مشاور انتخاب کرده تا روی صورت های مالی میاندوره ای و گزارش های ماهانه  آن ها نظر تحلیلی دهند .  بارها و بارها بیان کردیم اگر بازار زیر بمبارانی از خبرو طالاعات قرار گیرد قطعا شاید ابتدا واکنش سردی داشته باشد ولی تلاطم های اخیر نشان داده که او را به سمت کارایی بهتر سوق میدهد .  به نظر  این کار سرآغاز گسترش تحلیل محوری در بازار و آغاز رویدادهای خوب برای تحلیل گران در بازار سرمایه است به نظر  باید از این موضوع استقبال کرد و صد البته شرکت‌ها را نیز تشویق کرد تا در مقابل سهامداران به اصل پاسخگویی و شفافیت رجوع کند که یکی از شروط بازار کار است که قطعاً قابلیت‌های منطقی و مناسبی را برای بازار ما  رقم میزند

البته این موضوع نیز ریزه کاری های فراوانی دارد اما به نظرم آنچه آغاز شده مسیر بسیار خوب و منطقی و مناسبی است که می‌تواند افزایش سرعت و گردش اطلاعات را در بازار بالا برده و شفافیت را در شرکت ها به بالاترین مرحله خود برساند.   این اتفاق خوب و مثبتی برای کلیت بازار خواهد بود بود روزهای آتی با روشن‌تر شدن ابعاد این طرح ، موارد و نکات دیگر را نیز یادآور خواهیم شد اما همچنان معتقدیم این کار خوب را باید دید و این یکی از مهمترین اتفاقات خوب این این مدت اخیر در جهت افزایش شفافیت و گردش اطلاعات و تحلیل محوری در بازار است .

و اما سراغ بازار امروز برویم که خوب شروع کرد و در مثبت ها خریدار داشت ولی هر چه پیش رفت شدت عرضه  بیشتر شد و البته  گرایش به سمت خودرو و بانک هم زیادشده  بود ولی در هر صورت به نظر اخر وقت و نیمه دوم  توجه به سایر سهم ها نیز از اول وقت بیشتر بود و البته  توجه  بازار کمی به سمت سهم های کوچک بیشتر شده و این  طبیعی است که بعد از یک دوره رشد و سکوب و سکوت قیمتی ، اکثر بازار شرایط این چنین  باشد ولی توجه کنید که بازار نباید تحولات  بنیادی را فراموش کند  و این چرخش ها در نهایت برمدار ارزندگی باید قرار گیرد  …

تیک اف بانک ها
در بانک ها شاهد تیک اف و رشد قیمتی خوبی در سهام این گروه بودیم به طوری که صدر نشین بازار امروز نمادهای بانکی بودند

در گروه بانک یک نکته بسیار مهم وجود دارد . این گروه از نظر نموداری و بازدهی از بازار عقب است و نمودارهای گروه نشان میدهد یک نوسان مقطعی را حداقل باید داشته باشد حالا چه به واسطه اخبار و چه موارد دیگر ولی در هر صورت با دید نوسان گروه بانک شرایط خوبی را دارد

به نظر با دید میان مدت هم اگر خبرهای تحریمی و رفع ان درست باشد اتفاقات خوبی را خواهیم داشت . در مورد این گروه با دید نوسان وپارس ونوین سامان با دید میان مدت تجارت و ملت گزینه های خوب و خاص تری هستند .
بانک ملت صف خوبی زد اما عرضه ها امان سهم را بریده است رشدقیمتی می تواند سطوح 420 تومان را برای سهم به همراه بیاورد سهمی که این روزها خبرهای خوبی از سود سازی بالا و تعدیل مثبتش و عرضه سهام گروه مالی ملت به گوش می رسد

صف خرید بانک صادرات سنگین بود و سهم معاملات خوبی را شاهد بود سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته وشکسته شدن قیمت های 220 تومانی می تواند سهم را تا سطوح 240 الی 250 تومان بالا ببرد سهم بر سر مرز حمایتی 200 تومانی قرار داشته و از قیمت های خوبی برگشت

بانک اقتصاد نوین به قیمت های 500 تومانی رسید این سهم وضعیت بنیادی بسیار خوبی داشته و با دید میان مدت جای رشد قیتی تا سطوح 540 تومان را هم دارا می باشد این سهم به دلیل تراز ارزی مثبت خوب خود و دریافت بخشی بزرگی از مطالبااتش و رشد سود عملیاتی با تحولات بنیادی همراه شده است
عقب گرد غول های پتروشیمی
در پتروشیمی ها شاهد روند منفی و اصلاحی هستیم روندی که به نظر می رسد سهام این گروه را برای مدتی به حمایت های جذابی برساند
در نوری سهم روند برگشتی زد سهمی که تازه مقاومت 9200 تومان را شکسته و به نظر می رسد به سمت قیمت های 8600 تومانی عقب گرد نماید این سهم وضعیت بنیادی خوبی داشته و با دید میان مدت رشد قیمتی خوبی دارد این سهم شایعات سود بالای 1600 تومانی را داشته و بازدهی بسیار مناسبی خواهد داشت
در شازند سهم به صف فروش رسید سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته اما نیاز به کمی استراحت دارد قیمت های 3500 و 3200 تومان دو حمایت مهم سهم محسوب می شوند سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و به نظر می رسد به حمایت های خود واکنش نشان دهد سود 200 تومانی در گزارش 3 ماهه اثرات خوبی را بر این سهم می گذارد

شپدیس با رشد قیمتی خوبی همراه شده است سهمی که وضعیت سود سازی خوبی داشته و این اصلاح فرصت خوبی برای خرید این سهم می باشد سهمی که اگر به قیمت های 12500 تومانی برسد می تواند از همین قیمت ها با برگشت روند همراه شود قرار است به زودی بودجه سال مالی 1401 شرکت منتشر شود

در این گروه  به نظر فضای خوبی را در برخی سهم های بزرگ  داشتیم

اگر کمی دید نوسانی تر به این گروه میخواهید داشته باشید شپترو و شصفها نیز شرایط خوبی دارند و با دید نوسان هر دو گزینه های جالبی می شوند در شصفها گزارش واقعا خوبی را در تیر زد سهم با حضور شپنا متحول شده سهمی که 3 ماهه 5348 میلیارد ریال فروش داشت در تیر این عدد به 4018 میلیارد ریال رسیده است جمع درامد 4 ماهه 9366 میلیارد ریال شده است و مدت مشابه قبل 3666 میلیارد ریال بود

سرعت گیر معادن
در معدنی ها شاهد فشار فروش و عرضه بودیم به طوری که سهام این گروه با فت قیمتی و روند نزولی مواجه شده و در فاز منفی قرار گرفتند
در ملی مس سهم نتوانست به صعود و تثبیت خود در قیمت های بالای 1400 تومان و رشد بیشتر همراه شود سهم حمایت قوی 1250 تومانی داشته و با این وضعیت فروش و سود سازی جای افت زیادی ندارد سهم اینده خوبی با توجه به اینده بازارهای جهانی مس دارد
کگل وضعیت بهتری دارد سهم به قیمت های 2300 تومان رسیده و رشد ارام و نوسانی دارد این سهم اوضاع و احوال خوبی داشته و انتظارات اتی شرکل گرفته از سهم سبب شده تا سهم فاز صودی خوبی به خود بگیرد این سهم تا قیمت های 2500 تومان فعلا جای رشد و صعود دارد

کطبس قیمتش نصف شده است سهمی که امسال شایعات سود 1200 تومانی و ارزش ذاتی 7000 تا 8000 تومان به همراه تجدید ارزیابی سنگینی دارد شنیده می شود برخی شرکت های این صنعت به دنبال خرید 20 درصد سهام شرکت به منظور کسب یک کرسی هیئت مدیره در سهم هستند

به نظر میرسد با دید کمی ارزش گذاری و روند حرکتی ومعادن میتواند فضای بهتری را داشته باشد . معدنی های بازار با دید کمی دید میان مدتی و ریسک گریزی وامید و با دید نوسان های مقطعی و کوتاه مدت ومعادن میتواند مورد توجه باشد . ومعادن کمی استراحت کند دوباره مسیر خوبی را پیش خواهد برد .

بیمه های خوش اقبال
بیمه ای ها این روزها نوسانات و روند بهتری دارند گزارشات خوبی با بازارمثبت در انتظار شرکت های بیمه ای خواهد بود و مجددا سود فروش سرمایه گذاری و ها و داد و ستد بورسی در این گروه تاثیر گذار خواهد شد

بیمه آسیا با رشد قیمتی به سمت هدف 220 تومانی رفته و بازدهی خوبی را در حال ثبت است سهم از کف قیمتی 180 تومان در حال برگشت بوده و به نظر می رسد تا قیمت های 220 تومانب دون مشکل رشد داشته باشد اما رشد بیشتر منوط به پابرجا بودن حمایت های فعلی از سهم می باشد

بیمه کوثر هم که گزارشات عالی را در حال انتظار بوده و شنیده می شود به زودی سود خوبی از طریق فروش سرمایه گذاری ها شناسایی خواهد کرد هم با رشد قیمتی همراه شده است  و گفته می شود به  بیش از 250 میلیارد تومان از این محل رسیده  سهم جالبی است به خصوص این که کف قیمتی سهم نیز در سطوح 1200 تومان بسته شده است
بیمه دانا علی رغم اخبار افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی و خبرهایی در خصوص قراردادهای جدید شرکت باز هم روندش منفی است سهم به دنبال شفاف سازی در خصوص قراردادهای جدید خود می باشدسهمی که جای برگشت روند خوبی داشته و با روند میان مدت می تواند به قیمت های 580 الی 620 تومانی بازگردد

در این گروه  بیمه نوین  با دید  نوسان و بیمه البرز و اسیا و کوثر با دید کمی صبر گزینه های خوبی هستند  .
سرمایه گذاری ها در انتظار روند شاخص

به نظر با دید میان مدت اگر فارس به این قیمت ها باشد به نظر دو سهم بازار ارزان تر هستند یکی وغدیر و دیگری به خصوص شستا که فکر میکنیم شستا با دید میان مدت و تقسیم سود دراین قیمت ها شرایط بهتری را دارد . تاپیکو در مجمع 1800 ریال تقسیم میکند و تیپیکو و تاصیکو هم شرایط خوبی را دارند

در سرمایه گذاری ها فشار عرضه ها و ترمز شاخص سبب شد تا این گروه هم ترمز رشد خود را کشیده و با روند نوسانی همراه شوند
تاپیکو با نوسانات منفی همراه شد این سهم وضعیت خوبی داشته و گزارش عالی از عملکرد 12 ماهه خود داشت به نظر می رسد سهم با توجه به ارزش ذاتی 1800 تومانی خود جای افتی نداشته باشد و در رنج قیمتی 1400 االی 1450 تومان متعادل شود
سرمایه گذاری غدیر نتوانست به رشد بیشتر خود ادامه دهد سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و عرضه سهام شرکت های زیر مجموعه می تواند سبب تحولات جدی در این سهم شود وغدیر با دید میان مدت جای رشد خوبی داشته و کمی اصلاح بعد این صعود لازمه سهم است سهمی که تا قیمت های 1400 تومان جای نوسان دارد
تاصیکو وضعیت بهتری داشت سهمی که شنیده می شود تعدیل و افزایش سرمایه خوبی دارد سهم با کف قیمتی 1100 و سقف قیمتی 1200 الی 1250 تومانی نوسانات خوبی می دهد این سهم اوضاع و احوال بنیادی خوبی هم دارد

در گروه سرمایه گذاری ها   با دید کمی ریسکی و نوسانی تر وخارزم وتوکا وپترو و با دید میان مدت و سهم بنیادی به نظر ونیکی ومهان وسکاب گزینه های خوبی برای چه نوسان چه نگهداری هستند وسپه هم انصافا شرایط خوبی را دارد

چهارگوشه بازار
سشمال عالی عمل کرد سهم با صف خرید به قیمت های بالای 1000 تومان صعود داشت سهمی که تا قیمت های 1100 تومانی جای نوسان مثبت دارد همانطور که اشاره داشتیم سهم به دلیل ارزش بازار پایین و وضعیت مثبت سود سازیش در قیمت های مناسبی قرار داشت

در نماد کاشی الوند سهم به حمایت 2200 تومانی رسید شنیده می شود سهم 500 درصد افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارد مضافا این که امسال سود شرکت متحول و به 550 تومان به ازای هر سهم خواهد رسید با رویکرد دولت رییسی بر ساخت و ساز به نظر می رسد تقاضا برای محصولات کاشی و سرامیک افزایش و شرکت بتواند از کف قیمتی خود بازگشت خوبی داشته باشد

های وب صف خرید سنگینی بسته است هم افزایش سرمایه و هم پیشبینی مناسب و عالی از سود سال جاری و ارائه گزارش بسیار خوب 3 ماهه هم سبب شد تا سهم با رشد قیمتی همراه شود سهمی که وضعیت خوبی داشته و رشد قیمتی مناسبی در انتظارش می باشد های وب اهداف قیمتی 1500 تومانی را دنبال می کند

امروز گروه پالایش اغازش خوب بود ولی بعد  با عرضه ها  منفی شد . این گروه  را زیر نظر بگیرید . ازاین گروه خبرهای خاصی میرسد گزارش های 3 ماهه خاص و خوب . مثلا در مورد شبریز شنیده می شود بدون سود پتروشیمی تبریز بیش از 1600 ریال سود گویا محقق شده و این به این معنی است شبریز با همین فرمان 8000 ریال سود را امسال دارد ! در سایر گروه ها و سهم ها نیز میتوان اوضاع خوبی را دید شبریز شاوان شپنا گزینه های خوب این گروه هستند اخر این هفته گویا بازار میزبان شبندرمی شود و مسیر این گروه خاص تر پیش می رود .

کم کم گروه غذایی در بازار مورد  توجه قرار میگیرد . به خصوص با  بحث حذف نرخ ارز 4200  … در  این گروه غکوروش و غدیس و غبشهر جالب هستند .  در 3 ماهه اول کسی گزارش خوب غبشهر را باور نمیکرد ولی در 6 ماهه توانست ان را تکرار کند . در خرداد به 6187 میلیارد ریال رسید و تیر 6348 میلیارد ریال
7 ماهه 33576 میلیارد ریال فروش داشت . نرخ فروش اردیبهشت ۱۲۰٫۱۳۲٫۶۰۳ است و خرداد ۱۴۹,۳۴۳,۶۵۴ ریال و تیر ۱۵۳,۹۵۶,۷۱۷ ریال و به نظر شرایط خوبی دارد. در 6 ماهه این عدد 1133 ریال بوده و 4996 میلیارد ریال سود عملیاتی و 3397 میلیارد ریال سود خالص دارد .این بدان معنی است که غبشهر امسال 2500 ریال را دارد و با حذف تدریجی ارز 4200 سود ها بیشتر می شود غبشهر غدیس غکوروش هر 3 شرایط خوبی را در این گروه داشته و میتوانند مورد توجه باشند .

در گروه  سیمان همچنین در خبرها داشتیم  که گویا سیمان  ابیک  به  زودی راهی بازار می شود و این خبرخوبی برای سفارس است

در بین لاستیکی ها بازهم  معتقدیم  بارز شرایط خوبی را دارد  پکرمان 2 ماهه گذشته گزارش خوبی داده است و روند خوبی گرفته در تیر 4511 و نرخ فروش ۵۴۲,۷۲۷ ریال استخرداد 4788 و نرخ ۵۲۳,۸۵۲ ریال بود اردیبهشت ماه 4428میلیارد ریال فروش داشته است در فروردین ماه 2320میلیارد ریال فروش داشت مجموع فروش به 16049 میلیارد ریال فروش داشته است مدت مشابه 7319 میلیارد ریال بوده است این  سهم  را نیز زیر نظر داشته  باشید

در بازار فروس شرایط بدی را ندارد  به نظر سهم  را با امید اتفاقات  بهتر میتوان بیشتر زیر نظر گرفت

حفاری امروز شرایط خوبی را داشت  . سهم این مدت اصلاح خوبی را داشته است و با دید نوسان یکی از گزینه های جالب بازار می شود گزارش ماهانه خوبی هم زد در حفاری با دید کمی صبر و رسیدن گزارش های بهتر میتوان امیدوار بود و البته سهمی است که رفع تحریم ها اثرات خوبی در درامد شرکت دارد حفاری را هم زیر نظر داشته باشید .

امروز ولساپا  را بسیار خوب خریدند و سهم  شرایط خاصی گرفته است  . سهم پیشنهاد افزایش سرمایه را رو کرده و به نظر اتفاق مهم و بزرگی برای سهم است و میتواند جالب باشد در مورد ولساپا با دید میان مدت گروه خودرو حرکت کند این سهم نیز شرایط بهتری خواهد داشت همین حالا ماهانه های خوبی میدهد در تیر 705 میلیارد ریال درامد داشت جمعا به 2456 میلیارد ریال رسیده و 764 میلیارد ریال هزینه مالی دارد و خوب پیش رفته است به نظر ولساپا هم با دید نوسان و هم با دید کمی صبر گزینه خوبی است

 

 

 

 

 

 

 

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم