جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزسه شنبه اولین روزتابستان

گزارش بازارامروزسه شنبه اولین روزتابستان

نوید خاندوزی
ژوئن 22, 2021
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]

گزارش بازارامروزسه شنبه اولین روزتابستان

روز اول بهترین 3 ماهه سالیم !

تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که اکثر خوانندگان پاپ و غمگین خوان ما  عاشق پاییز هستند و رپ و شاد و متال باز های ما تابستان ! همین شهرام خان شب پره بزرگوار را ببینید ! یک نمونه اش که انقدر شاد و سرحال مانده ! برای این که مدام به تابستان  امیدوار بوده و دل خوش کرده است … امیدواریم  حال بازار در این تابستان شبیه حال او  باشد !

و حالا تابستان آغاز می شود تابستانی که فکر می‌کنیم بتواند بهترین سه ماهه امسال باشد حداقل یک سال درد و خونریزی اخیر را تاحدودی بشورد  و ببرد تابستان امسال با گزارش های ماهانه خرداد آغاز می‌شود و البته حس خوبی که بازار از دنیای سیاست گرفته است نیز مهم است  . امروز در مورد این حس خوب بیشتر صحبت می‌کنیم و البته شرایط بازار هم با دنیای سیاست و اتفاقات آن گره خورده و در نهایت انگار تابستان گرمایش دلار و بازارهای جهانی را هم داغ تر کرده و کمی نگرانی از بابت این دو موضوع کمتر شده است . اگر طی این روزهای داغ تیر ،کدال هم  بتواند  اتش بازی کند اتفاقات خوبی در انتظار بازار است . فقط باید مراقب باشیم در دنیای سیاست کسی گل به خودی نزند …

از بازار امروز اغاز میکنیم  تا به سیاست  برسیم … یک مشخصه  بازار امروز شجاع  بودن در خرید بود  هر چه پیش می رود  بازار شجاع تر می شود . این موضوع را میتوان اذعان داشت  هم ناشی از تحولات نمودری و هم  بنیادی بازار است و هم تحولات سیاسی و  البته  روزهای پیش رو اسان و راحت نیز نخواهد بودو  مسیر پر پیچ و خمی را داریم  که ممکن است  برخی روزها در بین این مسیر برگشتی عرضه هایی را نیز شاهد  باشیم که  در این مسیر طبیعی است  …

اما بخشی از بهبود این روزهای بازار را به نظر خواه یا ناخواه باید مدیون دنیای سیاست باشیم دنیای سیاست این روزها حس و حال خوبی را به بازار تزریق کرده و صحبت های دیروز رئیس جمهور منتخب نیز نشان می داد در عین وجود بیم و ترس ها امیدهایی هم وجود دارد امروز به چند مورد آن اشاره می کنیم . دیروز و در بین صحبت‌های جناب آقای رئیسی چند نکته مثبت وجود داشت اولین نکته اشاره مستقیم  ایشان به بورس و اینکه بورس نباید محل تامین کسری بودجه باشد و کمک های احتمالی دولت برای حرکت بازار سرمایه  را به زودی می بینیم … قطعاً کسی که چهل سال کار او چیز دیگری بوده یک شبه نمی تواند روی بازار سرمایه به اندازه ما مثل صحبت کند و مسلط باشد . انتظاری هم وجود ندارد اما همین که در اولین مصاحبه اینطور از بازار سرمایه گفته می شود و حمایت می شود اتفاق خوبی است

نکته دیگری که از دید ما بسیار جذاب بود تاکید ایشان بر غیر جذاب کردن بازارهای رقیب  بازار سرمایه نظیر ارز ، سکه ،طلا ، مسکن زمین که به آن اشاره شد و البته در برنامه هایشان هم بود.  کاهش مالیات از ۲۵ به  10 که  البته پلکانی خواهد بود به نظر نکته مهمی است و اثرات خوبی دارد . تاکید روی تولید و اینکه باید جهش در تولید داشته باشیم و جهش در تولید شک نکنید به بازار سرمایه هم اثرات خوبی را وارد خواهد کرد …

تاکید بر اینکه نقدینگی باید هدایت شود به سمت تولید… ببنید نقدینگی در حال افزایش است یک  طرز فکر بچه درس خوانده ها این است که  نرخ سود را  بالا ببریم تا جذب بانک‌ها شود و تورم کنترل شود … نتیجه ان  را در سال های اول دولت روحانی دیدیم چه رکود عجیبی وجود داشت و چه بلایی سر بازار امد .  اینکه بلد نیستیم  این نقدینگی را به سمت تولید سوق بدهیم دلیل نمی شود بازی با نرخ بهره را در دستور کار قرار دهیم . آن کمبود را با یک کار بد دیگر نباید پوشاند باید مسیر ها و ابزارها را درست کرد. نقدینگی درست شبیه یک جریان اب است اگر نتوانی هدایتش کنی قطعا مخرب خواهد شد . به نظر دولتمردان فعلی کمی باهوش باشند از طریق بازار سرمایه به خصوص بازار اولیه میتوان این نقدینگی را به سمت بازار اورد …

تاکید روی سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور نیز نقطه مهم دیگری که حتی اگر شعار باشد بیان آن با این سطح به این شکل امیدواری های جدیدی را به همراه دارد.

اما این مصاحبه نکات مبهم و کمی هم نگران کننده برای بازار داشت این که در برخی صحبت‌ها اشاره شد می خواهیم سفره مردم را از دلار و وابستگی با آن قطع کنیم نکته بسیار خوب و شعار بسیار خوبی است اما به نظر باید به تبعات این تصمیم فکر کرد . بی شک قیمت‌گذاری دستوری و داستان‌های  قبل را یاداوری میکند ! که کمی نگران کننده است . نکته بعد برخورد با فساد بود اتفاقاً رویداد خوبی است و لازم است اما نباید دستاویز برخورد با سرمایه گذاران و کسانی که کمی سرمایه دارترند باشد که فضای پلیسی در این حوزه  امنیت سرمایه گذاری را به خطر بیندازد
و در اخر بیش از همه آنچه ما را نسبت به شرایط کمی نگران کرده این تحولات سیاست خارجی است که رئیس جمهور در اول کار قوی و محکم در مورد دیدار  می گوید  خیرر!!این را مقایسه کنید با صحبت های روحانی و یا ان احمدی نژاد !! . یا در مورد برجام درست است این نکته منفی بیان نشد اما نشان می‌دهد آن سیاست قبل در مورد برجام وجود ندارد و این که قرار است مسیر اقتصاد بدون برجام و با تحریم  طی شود کمی نگران کننده است .

این صداقت و محکمی در بیان نظرات در مورد برجام و احتمال اجرای آن این نکته را می رساند که کار سختی برای سیاست خارجی داریم و از سوی دیگر همگان معتقدند خیلی فرصت نداریم و باید با دنیا تعامل کرد اقتصاد بدون نفت برای ما هزینه های زیادی دارد و طرف مقابل هم نقطه ضعف ما را می داند و دست روی آن گذاشته اگر قرار باشد سیاست خارجی را با شدت و تقابل پیش ببریم ممکن است اثرات آن را در نرخ ارز و ریسک های آن شاهد باشیم چیزی که طی این دو سال شاهد بودیم و البته با سرعت کمتر ولی در هر صورت بعد از انتخابات مشخص است که جریان نرخ ارز عاقل تر و واقعی تر شده و کم کم با مشخص شدن ابعاد اقتصادی و بودجه نرخ ارز حالت واقعی تری نیز به خود خواهد گرفت

امروز میخواستیم در مورد یک اتفاق مهم یعنی پیش بینی سود  شرکت ها صحبت کنیم می بینیم  واقع طولانی شده . البته این انرژی خوب بازار است که منتقل می شود و ما هم زیاد حرف میزنیم … بازاری که امروز خوب اغاز کرد و خوب هم  به پایان  برد در این گیر و دار عرضه هم وجود داشت ولی به نظر بازار حداقل امروز حریف عرضه ها میشد و باید دید  فردا چه می شود . کمی افزایش عرضه در بازار فردا  طبیعی است و نمی شود ان  را غیر منطقی دانست

بانک های صدر نشین

در نمادهای بانکی شاهد صدر نشینی سهام این گروه بودیم به طوری که سهام بانکی با رشد و اقبال خوبی همراه شدند

در بانک ملت سهم صف خرید شد سهمی که تا قیمت های 420 تومانی فردا رشد و در صورت شکست این سطوح تا قیمت های 460 تومان هم صعود خواهد داشت بانک ملتی که تعدیل مثبت خوبی داشته و رشد سود خوبی برای سال جاری در انتظارش است . روزهای قبل هم گفتیم  2 بانک ملت و نوین بهترین تراز عملیاتی را در 3 ماهه اخر سال داشته و بتوانند  تکرار کنند اتفاقات خوبی برای این دو رقم میخورد  .

بانک تجارت در استانه شکست مقاومت 260 تومانی قرار گرفته است سطوح حساسی که اگر شکسته شود سهم را تا قیمت های 280 الی 300 تومانی بالا خواهد برد این سهم نیز وضعیت بنیادی و سود سازی خوبی داشته و به همین واسطه رشد خوبی تا قیمت های مذکور خواهد داشت

بانک سامان را بارها در کف قیمتی به واسطه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی و گزارش خوب 12 ماهه اش توصیه به خرید داشتیم فردا سهم باید به مصاف اولین هدف خود یعنی قیمت های 920 تومانی برود این سهم تا قیمت های 1000 تومان و حتی 1100 توان جای رشد در صورت فعال شدن پتانسیل هایش خواهد داشت

وپاسار با این گزارش خیلی تغییر نکرد چون قیمت اصلاح نکرده است  .  قیمت کمی تند  است چرا که با کمک بازار گردان حفظ شده بود ولی نشان داد می ارزد . وپاسار در 12ماهه تلفیقی به عدد عجیب 2226 ریالی به ازای هر سهم رسیده است !! در سود اصلی این عدد 1929 ریال بوده است بازهم معتقدیم این قیمت خیلی برای وپاسار جذاب نیست ولی سود خوبی داشته و برای سهامداران خود وپاسار شرایط بهتری را دارد و انها ممکن است بهتر شوند نظیر اریان

وبصادرهم امروز بسیار خوب کار کرد . در وبصادر در سال 99 به سود خالص 6039 میلیارد تومانی رسید(344 ریال به ازای هر سهم) که 411 درصد بیش از سال 98 بوده است. هم چنین این بانک در این سال، حدود 29866 میلیارد تومان درامد از تسهیلات داشته که 40 درصد بیش از سال 98 است.

در اخر وسینا را هم زیر نظر بگیرید منتهی فقط نوسانی قابلیت های خوبی با دید کوتاه مدت دارد تا وقتی اخابر این  طور می تازد وسینا هم میتواند در بازار مورد  توجه  باشد

لبخند پالایشی ها

در نمادهای پالایشی شاهد روند صعودی و نوسانات مثبت سهام این گروه هستیم سهامی که تعدیلات خوبی در بودجه سال 99 داشته و رشد سود دو رقمی خوبی هم برای سال جاری خواهند داشت

در گروه پالایش با توجه به برخی نرخ ها و شرایط نسبت گیری با گزارش قبلی نرخ هایی از سوی شرکت ها براورد شده و در صورت های مالی جاگذاری می شود و البته ریسک این را دارد که ملی پخش و پالایش زیر میز بازی بزند . ولی در هر صورت در این شرایط و این قیمت ها این گروه صورت های مالی را منتشر میکند که شبریز دیروز یک نمونه ان بود و کار بزرگی کرد .شرکت پالايش نفت تبريز در سال 99 به سود 5055 ریالی به ازای هر سهم رسید. سود خالص شرکت حدود 403 درصد بیشتر از سال 98 گزارش شده است. . این شرکت در سه ماهه آخر سال مالی 496 میلیارد تومان سود سرمایه گذاری از محل سود نقدی شرکت پتروشیمی تبریز شناسایی کرده است. به نظر سهم می تواند اهداف 4هزار تومانی را هم لمس کند به خصوص این که شبریز به زودی یک خبر تجدید را هم رونمایی میکند .

در این گروه همچنان منفی های شپنا را با این شرایط و احتمال سود 2000 ریالی منطقی می بینیم و البته شراز هم قابلیت های خوبی را دارد .

در شپنا سهم به قیمت های 1300 تومان رسیده و در ادامه روند صعودی تا قیمت های 1500 تومان رشد خواهد کرد شنیده های سود 200 تومانی برای سال جاری و داشتن طرح های توسعه ای ارزشمند سبب شده تا شپنا با رشد و اقبال خوبی همراه شود

شتران هم به استانه مقاومت 900 تومانی رسیده است فردا سهم بتواند از این سطوح عبور و تثبیت شود رشد ادامه داری تا قیمت های 1000 تومان خواهد داشت بازدهی شتران مناسب و به دلیل سهام شناور کمتر و گزارشات خوبش رشد قیمتی خوبی خواهد داشت

دراین گروه  خود  شسپا نیز بد نیست و بهتر است بعد از گزارش سراغ  سهم  برویم در این سهم در 12ماهه تلفیقی 1800 و در سود اصلی به 1785 ریالی رسیده است و به  زودی افزایش سرمایه میدهد  .

دارویی ها و روی خوش بازار

در دارویی ها پس از مدت ها اصلاح و افت قیمتی شاهد روند صعودی و مثبت بودیم سهامی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و افزایش نرخ دارو و گمانه زنی برای حذف بیشتر دلار 4200 تومانی سبب شده تا سهام دارویی در وضعیت خوبی به سر ببرند

دارویی لقمان که مالکیت 11 درصدی شفافارمد تولید کننده واکسن کوو برکت را در اختیار دارد مهمان صف خرید شده است سهم دارایی ارزشمندی در دل خود داشته و صعود خوبی تا قیمت های 2500 تومان خواهد داشت

برکت هم با صف خرید همچنان به صعود خود ادامه می دهد سهم تارگت 4200 تومانی داشته و با توجه به تعیین قیمکت هر واکسن 200 هزار تومان و تولید ماهانه 1 میلیون دوز و رسیدن این ظرفیت به ماهانه 4 میلیون دور در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد برکت مجمع پر بار و خوبی هم داشت

دارویی کوثر با کف قیمتی 380 تومانی و هدف قیمتی 420 تومانی در نوسان است سهم به اندازه ارزش بازارش دارویی امین را در اختیار دارد این سهم با ارزش ذاتی خود فاصله داشته و می تواند با شکست قیمت های 420 تومان تا سطوح 460 تومان رشد داشته باشد

در مورد گروه دارو گزینه های مختلفی را بارها پیشنهاد دادیم و بررسی کردیم دتماد دالبر دلر دارو بعد از اصلاح و البته تیپیکو را هم منطقی دیدیم
وپخش در 12ماهه 12099 ریال سود محقق کرده است ببنید فکر میکنیم همه سود تقسیم شودولی در کل قیمت های فعلی کمی تند است ولی قطعا گران نیست فکر میکنیم تیپیکو ارزندگی بهتر و قوی تری را نسبت به وپخش داشته باشد .

تیک اف خودرویی

در خودرویی ها وضعیت خوبی را شاهد بودیم این گروه همچنان امیدوار به رشد و صعود در وضعیت خوبی قرار دارند وضعیتی که نشات گرفته از احتمال تغیییر فرمول گذاری و افزایش نرخ خودرو می باشد

در ایران خودرو سهم با صف خرید به صعود خود ادامه می دهد حجم معاملات 1 میلیارد سهمی در خودرو نشان می دهد پول قوی و سنگینی در سهم جریان داشته و سهم می تواند با این پول قوی رشد بهتری را تجربه نماید فعلا هدف سهم سطوح 220 تومان است

خبهمن هم با رشد قیمتی به سمت سطوح قیمتی 140 الی 150 تومانی در حرکت است سهمی که اوضاع و احوال خوبی داشته و با دید میان مدت صعود خوبی دارد خبهمن تا قیمت های فوق به واسهط وضعیت بنیادی خوب خود از یک سو و افزایش سودسازی در سال جاری از سوی دیگر جای رشد خواهد داشت

در زامیاد هم سهم گارد صعودی خوبی گرفته است اگر قیمت های 650 تومانی شکسته شود سهم تا قیمت های 720 تومان صعود خواهد کرد این سهم به نظر می رسد وضعیت بهتری داشته و شایعاتی در خصوص تولیدات جدیدش به گوش می رسد

سیمانی های سر سبز

احساس میکنیم هر چه برنامه های دولت  بیشتر اعلم  شود گروه  فولاد  و سیمان  بیشتر مورد  توجه  قرار میگیرد

این گروه هم کم کم مورد توجه بیشتری قرار میگیرد و البته اگر گزارش های خرداد و بعد 3 ماهه جذاب باشند قابلیت های خوبی برای رشد دارد در این گروه در منفی ها 3 سهم سخوز سهگمت ساوه را بیشتر از قبل زیر نظر داشته باشید در کنار این 3 سهم سفارس بازهم میتواند بهترین و لیدر گروه باشد . سفارس قابلیت این را دارد تا به راحتی به 2000 تومان هم برسد از همین رو امروز اگر زیر 1400 باز شد برای خرید یکی ای گزینه های خوب بازار است .

در سیمان ارومیه سهم با صف خرید همراه شد قابلیت این سهم برای سود سازی بالا بوده و شنیده می شود امسال سهم سود 500 الی 600 تومانی خواهد داشت سهم دو هدف قیمتی 3200 و 3600 تومانی را دنبال می کند

در سیمان سپاهان بالاخره سهم صف خرید شد سهمی که در 6 ماهه بدون افزایش نرخ 50 تومان سود ساخته و در نیمه دوم سال مالی با افزایش نرخ سود بالاتری به دست خواهد اورد شایعات سود 120 تومانی در این سهم مطرح می باشد سهم بتواند قیمت های 760 تومانی را بشکند تا سطوح قیمتی 820 تومان رشد خواهد کرد

سیمان شرق هم مهمان صف خرید خوبی شد توان سود سازی بالا و سرمایه گذاری های ارزشمند و شایعات برنامه شرکت برای عرضه سیمان سفید شرق در فرابورس سبب شده تا سهم با وضعیت خوبی همراه شود سهمی که هدف قیمتی 650 الی 720 تومانی را دنبال می کند

سخزر هم  گزارش بدی نداشت در فروردین با فروش 327 میلیارد ریالی مواجه بوده و اردیبهشت این عدد 430 میلیارد ریال شده و خرداد 395 میلیارد ریال بود و در مجموع 3 ماهه 1153 میلیارد ریال فروش داشت سال قبل در 3ماهه این عدد 407 میلیارد ریال بود

چهارگوشه بازار

شستا با روند مثبت اما پرعرضه ای همراه شد سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و رشد قیمتی تا سطوح 1200 الی 1250 تومان در صورت ادامه حمایت ها طی بازار فردا محتمل می باشد این سهم هم افزایش سرمایه جذاب هم گمانه زنی در خصوص سود 260 تومانی را دارد

بازار بعد از گزارش وصندوق کم کم روی سهم حساس شده و به نظر با این تقسیم سود خوب احتمالی و افزایش سرمایه وصندوق میتواند یکی از بی دردسر ترین گروه ها و سهم های بازار باشد

دراین گروه فعلا با خبرهایی که میرسد و تقسیم سود زیر مجموع هها شستا یکی از ارزنده ترین هاست غدیر و پارسان هم با این سود های خوب گروه پالایش میتوانند جالب باشند . به زودی گزارش تلفیقی پارسان منتشر می شود و میتواند یک شوک خوب به گروه و خودش وارد کند . فعلا فارس شستا غدیر پارسان وصندوق ریسک های حداقلی را دارند و چشم بسته می شود بع انها اعتماد کرد

ذوب اهن صف خرید خوبی زد سهمی که تا قیمت های 400 الی 420 تومان رشد خواهد کرد سهمی که اوضاع بنیادی خوبی داشته و اصلاح عمیقی هم تجربه کرده و این رشد قیمتی هم از بابت افزایش انتظارات عالی به دلیل رشد قیمت های فروش شرکت در بورس کالا می باشد

مس باهنر که خبرهایی در خصوص خرید معدن و تعدیل مثبت و رسیدن به سود بالایی برای سال جاری دارد با روند مثبت همراه شد سهم کف 1900 تومانی را تاچ و به حمایت خود واکنش مثبتی نشان داد و در حال برگشت روند به سمت سطوح 2200 تومان است خرید معدن می تواند این سهم را با تحولات جدی همراه و در مسیر صعود خوبی قرار دهد

درگروه  فلزات  فاسمین  شرایط خوبی در گزارش داشت ولی بازار بی توجه است فملی هم اخر وقت رنج شد به نظر می ارزد و قیمت های خوبی دارد

هنوز فولاد سود قطعی و تلفیقی خود را اعلام نکرده ولی به نظر با اعلام ان میتواند شوک خوبی به گروه وارد کند . با دید نوسان کمی ذوب زیر نظر بگیرید برای نوسان بد نیست فوکا در قیمت های کمی اصلاح شده تر برای نوسان بد نیست و با دید بنیادی هرمز و فخوز را هم زیر نظر بگیرید

پتروشیمی ها این  روزها  شرایط خوبی را دارند  .  دراین گروه پارس را زیر نظر بگیرید جم و مارون همچنان گزینه های منطقی هستند و شاید مثلا فروش شاراک در مثبت های بعدی و تبدیل بع یکی از این دو بد نباشد . به زودی شپترو بازمی شود و به نظر قیمت های محدوده 3800 ریال قیمت های خوبی برای سهم خواهد بود زاگرس و پردیس را هم با گزارش های ماهانه پیش می بریم . گزارش های ماهانه این گروه بتواند شرایط خوبی را ترسیم کند به نظر با دید میان مدت یکی از بهترین گروه های بازار می شود .

گروه معادن امروز کزغال خوب بود ولی توجه  بازار به سمت گروه سنگ آهن است  . دراین گروه گزارش کچاد و کگل رسید و واقعا با این شرایط و این نرخ ها میتوانند جز خوب های ارزندگی بازار باشند با دید نوسان های مقطعی ومعادن و وسپه را نیز زیر نظر بگیرید با دید کمی صبر و تحمل بالا و زیاد وامید گزینه خوبی است . در این گروه در این قیمت ها کگل را میتوان یکی از سهم های خوب در نظر گرفت و بازی خوبی را دارد . البته  با دید میان مدت وگرنه دید نوسانی را  باید در ومعادن و کنور دید

امروز اخابر جشن  صف خرید داشت و خوب مثبت  بود  . همراه اول و اخابر به واسطه تغییرات در دولت و حتی زمزمه قرار گرفتن مدیرعامل همراه اول در وزارت ارتباطات مورد توجه می شوند و ان جدال بین نرخ گذاری ها به نظر کم کم از بین می رود و این خبرخوبی برای هر دوسهم به خصوص اخابر است که مدت ها درجا ده و رشدی نکرده است

رمپنا امروز شرایط بسیار خوبی داشت و صف شد  دراین گروه گزینه های خوبی وجود دارد بترانس و بموتو 2 تا هستند که مورد توجه بوده
تقریبا همه متفق القولند که رمپنا ارزندگی ویژه ای دارد یکی از سود تلفیقی 700 تومانی سهم صحبت میکرد و در کنار قمیت بگذارید !! به نظر با کمی صبر و تحمل و چشم بستن به رفتار ضعیف سهامداران عمده رمپنا در این قیمت ها ارزندگی های خاص خود را دارد

های وب امروز باز شد و شرایط بدی را نداشت  به نظر با این  اصلاحی که کرده در این نقاط با توجه به این سود ها منطقی باشد  .

بین  فاراک و فاذر هم  به نظر کم کم شرایط بهتر و جذاب تر می شود فاذر به نظر اصلاح خوبی کرده ولی شاید فاراک  سریعتر رشد کند  .

خصدرا هم در این گروه شرایط خوبی را داشت و بازی خوبی کرده است   روهای قبل زیاد در مورد این سهم  نوشتیم

به نظر گروه زراعت هم کم کم مورد توجه  قرار میگیرد . سلسه اخبار مثبت و برنامه های دولت در خودکفایی میتواند این گروه را باردیگر در کانون توجه قرار دهد و باید ان را زیر نظر بگیرید برنامه امنیت غذایی نکته مهمی است و میتواندجالب باشد با دید کمی صبر و بررسی بیشتر گزینه های این گروه میتواند جالب تر بررسی کرد زبینا زشگزا کوثر زمگسا و برخی دیگر گزینه های خوبی در این گروه هستند

 

[/ihc-hide-content]

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم