جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزشنبه 4 بهمن 99

گزارش بازارامروزشنبه 4 بهمن 99

نوید خاندوزی
ژانویه 23, 2021
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروزشنبه 4 بهمن 99

بهمن سبز و فتح سنگر به سنگر …

 

از قدیم الایام  بهمن که میشد همه میگفتند  فصل فصل بهتر شدن  بازار است و دولت در دهه  فجر و نزدیکی های آن و فصل انقلاب!  نمیخواهد  بازار منفی باشد ! خلاصه هر کسی به هر دلیلی مثبت شدن  بازار را  به  بهمن وصل میکرد و حالا هم  در ماه  بهمن بازار سبز شده و فتح  سنگر به  سنگر انچه از دست دادیم  را اغاز کرده است . سخت است  ولی چاره ای نیست  باید  مسیر را  برویم حتی شده ارام و باید این  سنگرهایی که بابت از دست دادنش چندین تار مو سفید کردیم و حرص و جوش ها خورده ایم  پس بگیریم   …

امروز بازار سرمایه در بهمنی که سبز اغاز شده مسیر خوبی در پیش گرفته تا  با حرکتی همه جانبه  این  روزهای خوب را برای  شاخص وبازار داشته  باشد  . کار بازار این  روزها اسان نیست ولی این  نوع صفوف خرید  باعث شده تا  اعتماد تا حدودی به  بازار برگشته و فروشنده ها کمی هم  احساس پشیمانی کنند .یک نکته امروز در بازار خودنمایی میگرد و ان  صفوف خرید  قفل شده در بازار بود که  بسیاری حاضر به  فروش سهم نیستند و یا  شاید  کمی خودمانی تر بگوییم  حقوقی ها تا حدودی نسبت به فروش های ابشاری منع  شدند تا  اعتماد از دست  رفته  به  بازار برگردد …

همه می دانیم که روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و البته قبل از این روزهای سخت روزهای شیرین ساختن قلعه های شنی زیبا در کنار ساحل دریا را داشتیم  و مدام با خود زمزمه می کردیم شن های ساحلی و خانه‌های گلی شرایط بازار را درخشان کرده … ( البته  ته دل نگران ان  سرعت رشد هم بودیم ) اما یک موج سهمگین تمام آنچه ساخته بودیم را ویران کرد و این موج خرابی های زیادی را به بار اورد و بیش از همه  موجب بی اعتمادی به بازار شد و حالا بازار باید دوباره آن  قلعه ها و آن شکل های زیبای شنی را بسازد قطعاً کار عاقلانه ای نخواهد بود که همان نقطه و همان شرایط و همان مسیر را در پیش بگیرد آن موج سنگین درس‌هایی را بازار داده که باید یاد گرفت و اجرایی نمود اما قبل از هر چیز در مورد موج  بی اعتمادی باید گفت که این موج و این بی اعتمادی متاسفانه شکل گرفته و دوباره ذره ذره باید ساخته شود کار بسیار سخت است بسیار سخت و دشوار حالا در روزهای پیش رو خواهیم دید که چطور برای فتح قله های بالاتر باید سنگر به سنگر و وجب به وجب بجنگیم تا آنها را پس بگیریم اما به هر حال باید پس بگیریم… چاره ای جز این نیست چاره ای جز اعتماد کردن و اعتماد  ساختن نیست …

بازار یکی یکی  باید بر فضای ابهام و اتفاقات خاص  بازار غلبه کند اتفاقاتی که تا همین چند وقت پیش بازار  درگیر آن  بود و باز هم درگیر خواهد شد . از نرخ گذاری ها در مجلس تا  گزارش ها و به خصوص نرخ ارز …  ابهامات نرخ ارز هنوز برای بسیاری روشن نشده بانک تغییر و تحولات بازار و کامنت های همتی و رخدادهای بازار نشان می‌دهد افت آنچنانی نخواهیم داشت اما به هر حال هنوز برخی به جریان ارز اعتماد ندارد . یا ابهام دیگر وضعیت شرکتهاست آنچه در حال حاضر با آن مواجه ایم  یک ثبات نسبی در وضعیت بنیادی شرکت‌ها و همچنین شرایط خاص گزارش‌های آنهاست به نظر در گزارش دی ماه نیز می تواند تکرار شود بازار بتواند در حال حاضر دو ابهام وضعیت بنیادی و نرخ ارز را با خود به خوبی حل و فصل کند  و حل این دو می‌تواند یکی از پایه های مهم رشد بازار شود . به خصوص اگر گزارش های ماهانه شبیه انچه باشد که در اذر بود . برای چند  شرکت  فولاد و فجر و …  واقعا  گزارش های جالبی داشتیم و این نوع گزارش دهی تردید و شک  بازار را کمتر کرده و کجا  به درد میخورد ؟ درست جایی که  بازار عرضه می شود  این گزارش ها شجاعت خرید مجدد را داده و میتواند اولین پله محکم برای اشتی قوی جریان پول با  بازار باشد …

نکته دیگر در مورد بازار این است که ما در شرایط فعلی به جریان نقد نیاز داریم و این جریان نقدینگی هنوز در بازار ایجاد نشده بازار باید بتواند به سرعت آن اعتماد را بازسازی کرده و دوباره به محلی برای جذب سرمایه‌های سرگردان تبدیل شود همه در این موضوع وظیفه خاصی دارند در همین راستا طی چند روز گذشته طرحی آماده شده که می‌خواهد به نوعی محدودیت‌های محدود و خاصی را برای عرضه ها به خصوص عرضه حقوقی ها به وجود آورد که این دقیقا در راستای مسیر اعتمادسازی بازار است.   markrt impact می تواند مزیت های بسیاری را ایجاد نماید که فروش هدفمند و مفید و حمایت  قوی تر از حقیقی ها میتواند  نقطه خوبی برای بازار باشد  . البته  باید  برای حقوقی ها نیز جذابیت هایی در نظر گرفت و باگ های این  طرح  را  برطرف کرد .ولی یکی از مهم ترین مزیت های این طرح جلوگیری از فروش های ابشاری ناگهانی حقوقی هاست که در این فضا  به شدت به اعتماد  سهامدارانم  لطمه میزند  .

اما قبل از بیان این موضوع باید از آن داشت که این قوانین باید کوتاه مدت باشد فقط برای گذر از این دوران برنامه‌ریزی شود محدودیت در هر شکل و هر نوع اش برای بازار مفید نخواهد بود اما این  محدودیت می تواند عرضه حقوقی ها را سر و سامان بخشیده و از فروش های عجیب و غریب برخی کدها در بازار جلوگیری کند و البته در بررسی و اجرایی شدن آن باید دقت بسیار کرد تا اتفاقات عجیب تکرار نشود و باگ های ان قبل از اجرا شناسایی شود  . و صد  البته  سلیقه ای هم نشود .

و موضوع آخر ببینید بازار سرمایه به واسطه بزرگ شدن و درگیر شدن بسیاری از افراد در آن این روزها در کانون توجه سیاسیون قرار گرفته این موضوع مزیتها و معایب بسیاری دارد فعلاً از مزیت‌های آن چشم بپوشیم اما یکی از معایب آن سیاسی شدن بازار اس. به شدت معتقدیم  بازار نباید سیاسی شود بازاری که سیاسی شد به محل نزاع بین دسته ها و گروه ها تبدیل می شود که هر یک از سمتی دست های  این بچه را می کشند و در نهایت نتیجه آن مشخص است  ! به نظر یکی باید اینجا را رها کنند و یا هر دو  با همراهی بازار همراه  باشند !  بازار نیاز به کشمکش‌های سیاسی ندارد همه باید  به نفع بازار گام برداریم به فعالان بازار هم عرض میکنیم کشاندن پای سیاسیون به بازار منفعتی برای سهامداران نخواهد داشت ما اینجا ثبات می خواهیم ثبات در قانونگذاری ثبات در رویه ها ثبات در گفتار ها اگر کسی می خواهد به بازار کمک کند به این ثبات ها فکر کنند و چه جالب که یکی از دلایل استعفای رییس فعلی سازمان همین کشمکش‌ها بوده که گفته می شود برمیگردد ولی اگر هم برمیگردد باید با جدیت و قدرت حتی با پیشنهاد ورود  به هیئت دولت و نظر دادن در مورد تصمیمات مهم اقتصادی باشد  …   بهتر است بازار سرمایه پای خود را از این بازی های سیاسی کنار بکشد بازار نباید عاملی برای رقابت ها و چماقی برای تو سری زدن این جناح و آن جناح باشد

بگذریم و سراغ  بازار امروز برویم که از همان ابتدا  تکلیفش روشن  بود  سفت و سخت در صفوف خرید و کم عرضه . به نظر طی روزهای اتی یک موج عرضه  را خواهیم داشت و این  طبیعی است ولی واکنش بعد از ان مهم است هر چه گزارش ها و شرایط پیرامونی بهتر باشد سرعت  صف شدن دوباره  بازار بیشتر می شود  …

و اما در بازار چه خبر است  …

سرمایه گذاری ها حامی شاخص

در سرمایه گذاری ها وضعیت خوبی را شاهد بودیم روند صعودی قوی در کنار حمایت های صورت گرفته از این گروه سبب شد تا سرمایه گذاری ها لیدر بازار شوند

شستا با صف خرید همراه و به سمت سطوح قیمتی 2200 تومانی در حرکت است سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و در صورت شکست مقاومت خود تا سطوح 2500 تومان جای رشد را خواهد داشت سهمی که افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی در زیر مجموعه ها  و سود سازی بالا دو پتانسیل سهم محسوب می شود

غدیر با صف خرید همراه می باشد این سهم هدف قیمتی 1100 تومانی را دارد سهمی که ارزش ذاتی 1250 تومانی داشته و ارزش ان ای وی بالا و تحولاتی که در سود سازی خود دارد می تواند حتی هدف قیمتی دوم  خود را ببیند

ومعادن با صف خرید قیمت های 1100 تومانی را شکسته و به سمت قیمت های 1200 تومانی در حرکت است تحولاتی که سهم از سمت سنگ اهنی ها تجربه خواهد کرد چه از نظر رشد ارزش ان ای وی و چه از نظر سود سازی می تواند زمینه ساز رشد قیمتی خوبی را در سهم به همراه داشته باشد

این گروه همچنان یکی از خاص ترین گزارش ها را میزند و با دید توجه به قیمت ها میتواند جالب باشد وسکاب یک نمونه بود وتوسم گزینه بعدی است وصنا با شناسایی 150 تومان سود یکی دیگر از گزینه هاست . وتوشه هم حتی شرایط خوبی را دارد این سهم را کمی بیشتر زیر نظر داشته باشید وتوشه در گزارش ماهانه دی نشان میدهد 4238 میلیارد ریال سپرده بانکی داشته و همچنین 33 میلیارد ریال از محل فروش سرمایه گذاری ها سود شناسایی کرده است

و در نهایت وسپهر و وخارزم به خصوص با دید نوسان وخارزم را بیشتر زیر نظر بگیرید گفته می شود وخارزم گزارش تلفیقی جالبی از زیر مجموعه ها ارائه خواهد داد

معادن خوش اقبال

در معدنی ها شاهد نوسانات مثبت به خصوص در برخی نمادهای گروه بودیم معادنی که گزارشات مثبتی ارائه و اینده خوبی برای صعود دارند

در کچاد سهمی که هم در زمینه تولید سنگ اهن و هم شمش فولادی فعال می باشد با توجه به جو مثبت فولادی ها سهم به سمت قیمت های بالای 2000 تومانی و هدف قیمتی 2200 تومانی در حرکت است این سهم فولادی اوضاع و احوال خوبی داشته و با پتانسیل سود سازی بالایی با توجه به گزارشات خود همراه می باشد

کنور هم با روند خوبی همراه شده است این سنگ اهنی در 9 ماهه به سود خوبی رسید سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و هم سود عملیاتی و هم سود ناشی از فروش سهام ومعادن سبب شده تا سهم تارگت های خوبی داشته باشد فردا سهم بتواند مقاومت 4600 تومانی را بشکند تا قیمت های 5000 تومان صعود خواهد داشت سهم  گزارش های خوبی را دارد  کنور در بین سنگ آهنی ها جالب بوده 9ماهه 4482 ، 6 ماهه 3287 و 3 ماهه 2267 ریال سود محقق کرده است
در 3 ماهه سود عملیاتی 1798 میلیارد ریال و سود غیرعملیاتی 4947 و در مجموع سود خالص 6656 میلیارد ریال است
در 6 ماهه سود عملیاتی 3591 میلیارد ریال و سود خالص 9652 میلیارد ریال بوده .
در 9 ماهه سود عملیاتی به 7035 وسود خالص 13159 میلیارد ریال است و رشد این دوره سود عملیاتی بوده عمدتا

کالسیمین که از قیمت های بالای 2000 تومان اصلاح بالایی داشته توانست در مسیر برگشت قیمتی قرار و به قیمت های بالای 1600 تومان بازگردد سهمی که هدف قیمتی 1800 و 2000 تومانی داشته و با توجه به گزارش 9 ماهه و سود سازی بسیار خوب سهم رشد قیمتی خوبی در انتظار سهم است به نظر گزارش ماهانه  سهم اگر خوب باشد  بازار او را  رها نمیکند

کگل هم  شرایط خوبی دارد در بین معدنی ها تاصیکو  را هم  معتقدیم  جالب است و میتواند  شرایط خوبی را رقم  بزند  شاید  فایرا و فملی هم در گزارش ها خوش بدرخشنمد و دل بازار را بربایند  .

فولادی های شاخص شکن

در فولادی ها روند صعودی این گروه ادامه داشت خبرهایخوب فولادی ها از یک سو صورت های مالی 9 ماهه و گزارشات دی ماه از سوی دیگر سبب شد تا این گروه با رشد قیمتی خوبی قرار بگیرد

در فولاد صف خرید خوبی را شاهد بودیم گزارش دی ماه عالی بوده و فروش خوبی به ثبت رسید فولاد و رکورد جدید در گزارش ماهانه 84724 میلیارد ریال فروش بهترین فروش فولاد مربوط به ماه قبل بود با 78370 میلیارد ریال .  سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و تا قیمت های 1200 الی 1250 تومان جای رشد دارد فولادی که به نظر می رسد سود سازی خوبی تا پایان سال داشته و شنیده می شود پتانسیل رسیدن به سود بالای 150 تومان را دارد

در فولاژ هم صف خرید خوبی را شاهد بودیم در دی ماه فروش شرکت عالی و به نظر می رسد .فولاژ و بازهم رکورد ماه های قبل را شکست
فولاژ در دی 6900 میلیارد ریال بود و بهتر از اذر نرخ فروش نیز ۱۹۹,۱۲۰,۷۹۲ ریال
اذر بهتر از ابان بود و 6657 میلیارد ریال فروش زد و نرخ ۱۷۵,۰۹۳,۹۰۹ ریال است
10 ماهه فروش 49579 میلیارد ریال بوده. مدت مشابه این عدد 22480 میلیارد ریال بوده  فولاژ به سود بالایی در گزارش 12 ماهه با تحقق سود زیر مجموعه ها و جهش سود عملیاتی خود برسد این سهم تارگت 2000 تومانی داشته و در مسیر رشد قیمتی خوبی قرار گرفته است

در فولاد کاوه سهم صادراتی این گروه که انتظارات بالایی در گزارش 12 ماهه و سال اینده ساخته است می توان صعود خوبی را تجربه نماید این سهم تا قیمت های 2000 و 2200 تومان جای رشد دارد ارزش ذاتی سهم برای سال اینده رقم های بالایی بوده و با توجه به تخمین سود 500 تومانی به شرط عدم ریزش قیمت دلار نیمایی به کمتر از 20 هزار تومان سهم پتانسیل های بالایی در گروهش دارد

در این گروه  فجر هم انصافا  خوب بود  فجر در دی خوب بود و 3263 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ هم ۲۲۷,۸۸۳,۰۳۱ ریال شده و رشد 10% را نسبت به اذر داشته است جمعا10 ماهه 21598 میلیارد ریال فروش داشته . مدت مشابه این عدد 9054 میلیارد ریال بوده است

در بین نوسانی ها هم  فپنتا و هم  فوکا هم  جالب هستند در فخوز هم  منتظر گزارش ماهانه هستیم ولی او هم شرایط خوبی در گزارش ها میتواند داشته  باشد  .

پتروشیمی ها و گزارشات مدد رسان

در گزارشات 9 ماهه پتروشیمی ها زمینه سود سازی خوبی ایجاد شده است همچنین سهام این گروه با گزارشات دی ماه پتانسیل های بیشتری را رونمایی میکنند

در شازند گزارش عالی 9 ماهه و جهش سود شرکت از یک سو و گزارش عملکرد دی ماه سهم از سوی دیگر انتظارات را از سهم به شدت بالا برده است شازندی که در سال 1400 توان سود سازی بالاتری داشته و می توان انتظار رشد سود و قیمت خوبی از سهم را داشت سهم واقعا یکی از بهترین  گزارش ها را داشت در 9 ماهه 2391 و 6 ماهه 1003 ریال سود محقق کرده به نظر سال بعد  4000 ریال سود  را  به  راحتی دارد  .

اریا ساسول به سمت قیمت های 9200 تومانی روانه شده است سهمی که به نظر می رسد کار سختی در شکست این قیمت ها داشته باشد اریایی که هم توان سود سازی خوبی داشته هم گزارشات سهم کمک خوبی به رشد سهم می کند

در بین اوره ای ها هم  شپدیس و هم  شیراز خوب هستند . شیراز شرایط خوبی را دارد با همین دست فرمان نرخ اوره و دلار کار خوبی در سال 1400 در پیش دارد . شپدیس و زاگرس هم واقعا خوش درخشیدند و اگر گزارش های ماهانه خوبی بزنند بازار شرایط انها را بیشتر و بهتر درک میکند .

زاگرس با صف خرید همراه شده به سمت سقف قیمتی خود در حرکت است سهم تارگت 22 هزار تومانی دارد این سهم به دلیل رشد قیمت های جهانی متانول و گزارش عالی 9 ماهه و شایعات سود 2600 الی 2800 تومانی خواهد داشت سهمی که تارگت 22 الی 24 هزار تومانی دارد

در این گروه  شکبیر را هم  دنبال  کنید  سهم  شرایط خوبی را دارد شکبیر بسیار خالص عمل کرده و 9 ماهه 7658 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است .سهمی که 6ماهه 2645 ریال سود محقق کرده است در 3 ماهه 725 ریال به ازای هر سهم محقق کرده بود .

پارس هم  جذاب است پارس در گزارش 9ماهه 10292 ریال محقق کرد . 6 ماهه به سود 7133 ریالی رسیده بود
در سود فعلی پارس سود اریا ساسول در ان لحاظ نمی شود که اگر با احتساب ان بگیریم بیش از 15000 ریال در 9 ماهه سود محقق کرده است

شبصیر هم  یکی از خوب های بازار است  شبصیر در ۹ ماهه 6296ریال محقق کرده است ،در 6 ماهه 3190 ریال سود و در 3ماهه 1003ریال محقق کرده بود

انصافا  جم پیلن هم  عالی بوده  با این  گزارش جم  پیلن  شاراک و جم میتوانند  گزینه های خوبی برای گروه  باشند هر چند همچنان  بازار بی توحه است  .

تیک اف خودرویی

در خودرویی شاهد نوسانات مثبت و صفوف خرید سنگین بودیم این گروه به دلیل روند رو به بهبود خود از یک سو و اصلاح قیمتی بالا از سوی دیگر با اقبال همراه شده است

ایران خودرو با صف خرید سنگینی همراه شده است سهمی که تا قیمت های 300 الی 320 تومانی جای رشد داشته و به نظر می رسد صعود سهم ادامه خواهد داشت سهمی که توانست مقاومت 260 تومانی را در هم شکسته و روند قوی رو به رشد سهم ادامه دار خواهد بود سهم با فروش دارایی هایش می تواند وضعیت خوبی پیدا نماید

در سایپا سهم با رشد قیمتی به سمت شکست قیمت های 220 تومانی رفته تا در گام بعدی به سمت هدف قیمتی 250 الی 260 تومانی برود این سهم اوضاع خوبی داشته و اصلاح قیمتی عمیقی نیز تجربه کرده است رشد قطعه سازان زیر مجموعه سبب شده تا در این سهم با رشد ارزش دارایی ها و شایعات مثبت خوبی در خصوص واگذاری سهام این شرکت ها همراه شود

خپارس با رشد قیمتی و صف خرید سنگینی همراه شده است سهمی که تا قیمت های 680 الی 720 تومان صعود و می تواند روند خوبی به خود بگیرد این سهم به واسطه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی در موقعیت صعودی خوبی قرار گرفته است

دراین گروه خبهمن با افزایش سرمایه و خحبران مورد  توجه است اگر مورد تایید  بورس واقع شود  شرایط خوبی را در پیش خواهد داشت البته  سود نفت و گاز هم نکته خوب و خاص خبهمن است .

چهارگوشه بازار

دارویی کوثر امروز صف خرید شد این سهم را در قیمت های کف معرفی داشتیم سهمی که در دل خود دارویی امین را داشته که بیش از نیمی از ارزش سهم را به خود اختصاص داده است دکوثر می تواند تا قیمت های 2800 تومان صعود داشته باشد

در نماد سرمایه گذاری بهمن شنیده می شود شرکت در حال دریافت مجوز واگذاری زمین های بافت کار و عرضه سهام دو شرکت زیر مجموعه می باشد وبهمنی که خبرهای خوبی داشته در 9 ماهه به سود خوبی رسیده

در غپونه سهم شایعات واگذاری 1 درصد سهام خود در تبرک و احتمال ازاد سازی نرخ روغن را دارد غپونه ای که در تدارک افزایش سرمایه 500 درصدی از تجدید ارزیابی می باشد

چه جالب است که پالایشی ها  بدون دادن  گزارش ها  و البته  با جوی خوب سردمدار بازار هستند  . مزیت مهم انها این است که اصلاح قوی را در یان بازار داشته و حالا در مسیر برگشت فروشنده های کمتری دارند به نظر 3 سهم شبریز شبندر شپنا میتواند گزینه های خوبی برای بازار باشد و حتی صف زدن شبریز میتواند جالب باشد شنیده می شود عرضه 12% پتروشیمی تبریز طی روزهای اتی قطعی و به بازار اعلام می شود و این خبرخوبی برای بازار است . پالایشی ها به طور کلی در این قیمت ها خیلی ریسک خاصی ندارند و اگر امروز عرضه شدند با دید کمی صبر خرید انها بد نیست .در شبندر هم  خبر تجدید  قطعب شده و در کل اتفاقات خوبی در انتظار گروه است  ولی هنوز گزارش نداده اند  .

در بین  سهم های خاص هلدینگی انصافا  فارس تازه  به چشم  امده است  پروژه بید بلند پروژه بسیار خاصی برای فارس است و به بهره برداری رسیده به نظر میتوان فارس را ازاین شرایط و این قیمت ها کمی دور دید و کم کم مسیر سهم تغییر میکند بید بلند پروژه بزرگی است و میتواند با دید اثرگذاری جدی در فارس مورد توجه باشد خرید فارس با دید میان مدت در این شرایط توصیه می شود

در گروه  ساختمان  ثبهساز امروز خوب معامله می شد به نظر در این گروه  ثمسکن و ثبهساز گزینه های خوب و خاص این گروه می توانند  باشند  ثامید و ثرود و برخی دیگر نیز پر معامله هستند ولی در کل گروه  ساختمان گروه خاصی است

در بین  سهم های خاص تنوین  را زیر نظر بگیرید تنوین در9ماهه 763 و 6 ماهه 518 و 3 ماهه 268 ریال محقق کرده است به نسبت  قیمت  و سود  سازی شرایط بدی ندارد  .

امروز تایرا هم  شرایط خوبی را داشت و مثبت  بود  سهم  گزارش تلفیقی خوبی زده و میتواند 12ماهه خوبی هم داشته  باشد تایرا در گزارش 9ماهه تلفیقی حسابرسی نشده 2468ریال محقق کرده است و رشد خوبی داشته است ,در6ماهه تلفیقی 1711ریال محقق کرده بود

کیسون  با این همه حبرهای خاص افزایش سرمایه و قرارداد  بازهم  به واسطه  انتقال به بازار پایین تر منفی است  ولی در کل باید  سهم  را دنبال  کرد و دید چه می شود

موتوزن هم امروز مثبت  بود و خوب معامله شد  انصافا  سهم  گزارش خوبی داشت  بموتو 3 ماهه به سود 1439 ریالی رسیده است و سود قابل توجه 1400 میلیارد ریالی در سود عملیاتی و سود 978 میلیاردریالی در سود خالص دارد

در مجموع امروز بازار همه جور مثبتی را داشتیم و خیلی قابل تمایز نبود به نظر از فردا و روزهای اتی با  رسیدن موج گزارش ها می شود تمایز های بنیادی و ارزندگی بازار را  قوی تر و بهتر مشخص کرد  .

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم