[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
گزارش بازار امروز چهارشنبه 1 بهمن 99
بهمن گزارش ها و جوانه بازار !
امروز چهارشنبه در اولین روز بهمن خوشحال بودیم که حداقل بهمن خونین را در این ابتدا و آغاز ماه نداشتیم و شرایط مثبت پیش رفت . امروز بازار گوشه لب خود لبخندی داشت و کمی از این که حداقل امروز دیگر منفی نیست احساس رضایت میکرد … شاید اگر بخواهیم به طور خلاصه 3 دلیل مهم برای برگشت بازار بگوییم بیش از هر چیز و به نظر مهم ترین دلیل برای برگشت بازار خود بازار است یعنی قیمت ها و شرایط طوری شده که برای رشد دنبال بهانه است و این خود بازار است که با دست بی رحم اصلاح گر خود این قیمت ها را رقم زده در سوی دیگر یکی دیگر از محرک های قوی برای بهبود بازار جذاب شدن قیمت ها با اهرم گزارش ها بود که بازار دید در چه قیمت ها و چه شرایطی مشغول فروش است و انصافا ارزندگی بالایی را داشته و همین موضوع ترمز فروش و افت قیمت را کشید . عامل سوم ثبات نسبی و برگشت اندک دلار بود که بازار تا حدودی متوجه شده است که روند نزولی دلار خیلی منطقی نیست و با برگشت و صحبت های روزهای گذشته شرایط کمی تغییر کرد .صحبت هایی که همتی یک بخش و وزیر خارجه دولت منتخب بایدن بخش دیگر ان بود …
البته امروز برای بازار یک اهمیت ویژه دیگر هم داشت همیشه طی این چند وقت که بازار جمع میشد و یک برگشت خفیف می زد فردا همان ابتدای وقت مثبت ها عرضه و تا بیخش را میدادند و منفی میشد اما این بار به نظر کمی شرایط فرق کرده و صفوف خرید حتی عرضه نشد .
اما امروز یک روز مهم برای ایرانی هاست …
احتمالاً حالا که این مطلب را می خوانید ترامپ دیوانه دیگر رئیس جمهور آمریکا نیست و دوران او به سر رسیده دورانی که یکی از سخت ترین سال های مردم ما بود و روزهای سختی را به کشور تحمیل کرد بلد نیستیم تحلیل سیاسی کنیم بحث ما چیز دیگری است بگذارید برایتان یک خاطره را تعریف کنم هفته ها و ماه های اولی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده بود در جمعی که بسیاری از بزرگان بازار حضور داشتند دوستی که اتفاقاً از فعالان بازار بود تحلیل کاملی ارائه داد که تا وقتی این آدم دیوانه هست نباید در بازار کار کرد و باید ارام و اهسته راه رفت و عمده سرمایه را گوشهای نگه داشت تا خیلی آسیب نبیند چرا که ما با یک آدم دیوانه طرفیم و نباید ریسک کرد … ببنید تحلیل ایشان دو بخش داشت بخش اول این بود که با یک آدم دیوانه طرفیم و جوی بدبینی در آن حاکم بود تقریباً درست بود اما بخش دوم میگفت از بازار دور باشید که اگر بر اساس تحلیل ایشان گوشه ای نشسته بودیم امروز تقریباً سرمایه مان یک بیستم آن چیزی بود که امروز داریم و احتمالاً با پول بزرگ ان موقع آن شاید نهایت بشود یک ماشین یا خانه کوچکی خرید !! این اخلاق بورسی هاست زود قضاوت کردن زود نتیجه گیری کردند و تا بیخش را بریدن حالا همین برای بایدن تکرار شده . البته ما فکر می کنیم ریسک حضور در بازار با حضور بایدن بهتر از ترامپ خواهد بود و ریسک بازار کاهش خواهد یافت اما شما صحبت های امروز وزیر خارجی بایدن را نگاه کنید تقریباً هر آنچه که ترامپ می خواست با زبان و ادبیات دیگری در حال بیان کردن است خوش بینی و اعتماد مفرط به طرف مقابل که تحریم ها را برمیدارند و ال میکنند و بل میکنند ارزوی ما هم هست ولی این اخلاق بچه های بازار است و به همین خاطر همه چیز را تا بخش حساب کرده و سر بریدند چرا که معتقدند همه چیز گل و بلبل می شود . البته امیدواریم بشود …
از همین بحث به دلار برسیم چند اتفاق طی چند روز گذشته رخ داده که معتقدیم دلار که پاشنه آشیل فعلی تحلیل های بازار است روند متفاوتی را خواهد گرفت قبل از هر چیز یک نکته را بگوییم یکی میگفت بورسی ها از پایین آمدن دلار خوشحال نیستند اتفاقاً برادر اشتباه می کنید همه حاضریم دلار کم شود بقیه دارایی ها و اجناس هم به همان نرخ برسد … باور کنید همه راضی هستیم حتی شده به بهای ضرر بورسی ها تمام شود اما چون این اتفاق رخ نمی دهد ما مجبور به تحلیل دیگری هستیم … اما در مورد دلار همتی بحث های مهمی در مورد آن داشت که سمت و سوی حرکت آن را مشخص کرده و روی دو نکته تاکید کرد که ذخایر بانک مرکزی را حراج نخواهد زد و مزیت رقابتی و اقتصادی را حفظ می کند بحث خروج سرمایه را به خوبی به درستی اشاره کرد و نشان میدهد به این موضوع اشراف دارد موارد دیگر و البته روشن تر شدن فضای برجام که نشان میدهد آن خوشبینی مفرط نیز وجود ندارد باعث آرام تر شدن در این بازار می شود هیچ کس نمی گوید دلار قرار است منفجر شود و رشد کند اما اگر سرکوب شود و فنرش غیر منطقی و غیر اقتصادی فشرده گردد رشد خواهد داشت به نظر دلار به ثبات نسبی در این ماهها و هفته ها خواهد رسید و این دقیقاً همان چیزی است که بازار دنبال می کند و یک چراغ سبز خوب برای بازار خواهد بود
بازاری که در این مقطع یک رویداد کمکی خوب دیگر را نیز داشت گزارش های نه ماهه را در پیش داشته و اتفاقات خوبی را شاهد بودیم به نظر اگر این قابلیت وجود داشته باشد که بازار بتواند گزارشهای سه ماهه سوم را در انتهای سال و برای سال بعد تکرار کند در حال حاضر بازار سرمایه یکی از کم ریسک ترین و بهترین بازار های موجود برای سرمایه گذاری می باشد
البته این گزارش ها طبق معمول حرفهای زیادی برای گفتن دارند حرف هایی که نشان میدهد هر راهی نباید رفت ، هر سهم هم نباید خرید … بی شک با انتشار بیشتر اطلاعات و دیتاها احتمال حبابی شدن قیمت برخی سهم ها همچنان وجود دارد و این گزارش ها نیز این را نشان می دهد نکته بعدی این است که خیلی از سهام بسیار ارزان خواهند بود و برخی دیگر با این گزارشها نشان میدهد چندان هم ارزان نیستند نمیگویم گران و یا حبابی ، ارزان نیستند و در این شرایط به نظر بازار باید سریعتر این تفکیک را برای خود ترسیم و اعمال نماید…
بگذررریم … این قصه سر دراز دارد … امروز بازار را در حالی آغاز کردیم که از ابتدا کمی مردد و بعد از 10 دقیقه قفل در صف خرید شد تا پایان هم پیش رفت به نظر خبرهای عجیب و غریب به بازار نرسد هفته بعد هفته خوبی برای بازار است هر چند احساس میکنیم کمی موج گزارش های ماهانه ضعیف تر از اذر ماه باشد ولی اگر حتی در حد اذر هم بود یک سورپرایز بزرگ برای بازار است .
شتاب خودرویی
در خودرویی ها شاهد شتاب سهام این گروه برای صعود بودیم سهامی که در موقعیت بنیادی خوبی قرار داشته و با دید میان مدت اهداف صعودی خوبی دارند
در گروه خودرویی انچه محرک این گروه می شود گزارش ها نیست شما گزارش خپارس زامیاد خودرو وخساپا را ببینید زیانشان بیشتر شده به نظر دراین گروه تحولات سیاسی و افت نرخ ارز و جو افت سنگین قیمت ها در این چند روز بیشتر موثر بوده است . در بین اعضای گروه حتی گزارش خدیزل با این که خوب بود ولی نمیتواند قیمت های فعلی را توجیه کند . شاید خبهمن به واسطه دریافت سود های پارسان و … کمی جذاب تر باشد ولی در مجموع بازی خودرو بازی نوسان است و خساپا و خودرو صدرنشین این جریان بین این دو خساپا شارپ تر است .
ایران خودرو با صف خرید سنگینی همراه شد سهمی که به سمت قیمت های 280 و در صورت عبور از این سطوح هدف قیمتی 320 تومانی خواهد داشت سهمی که وضعیت خوبی داشته و معاملات خوبی را شاهد می باشد
در سایپا حمایت های خوبی را شاهد هستیم سهم کم کم به سمت قیمت های 220 تومانی حرکت خواهد داشت این سهم نیز اوضاع خوبی داشته و با دید میان مدت بازدهی خوبی در دل خود دارد سایپا هم به دلیل رشد قیمتی قابل توجه شرکت های زیر مجموعه با اقبال همراه می باشد
خبهمن بالاخره جمع اوری شده و در روند صعودی قرار گرفت دو سطح قیمتی 2600 و 2800 تومانی را در سهم شاهد خواهیم بود خبهمنی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و افزایش سرمایه 2000 درصدی و گزارش 9 ماهه عالی سهم می تواند زمینه ساز رشد میان مدتی شود
گرای مثبت پتروشیمی ها
در پتروشیمی ها گزارشات عالی 9 ماهه نشان داد سهام این گروه در موقعیت خوبی قرار داشته و وضعیت مناسبی دارند همین امر این گروه را مجددا مورد توجه قرار داد
پتروشیمی شازند گزارش بسیار خوبی داد هم سود سازی بالا و هم در قالب گزارش تفسیری اعلام دریافت نفتا از پالایشگاه ستاره با تخفیف 20 درصدی سهم را با صف خرید سنگینی همراه ساخت سهمی که اهداف قیمتی 2200 و 2500 تومانی را در پیش رو دارد
اریا ساسول نیز نشان داد امسال سودش به بالای 1000 تومان خواهد رسید سهمی که در موقعیت بسیار خوبی از دید بنیادی قرار داشته و سهم بتواند از سد قیمتی 8600 تومان عبور نماید تا قیمت های 9200 تومان صعودش ادامه دار خواهد بود
نوری هم سود سازی خوبی داشت این سهم نیز مقاومت 5200 تومانی داشته و شکست این قیمت ها سهم را به سمت قیمت های 5800 تومان پیش خواهد برد نوری که توان تعدیل مثبت عایدی قابل توجهی داشته و رشد قیمتی خوبی دارد
از دید ما پارس یکی از گل های سرسبد گزارش ها بود 1500 تومان برای 9 ماهه عدد خوبی است پارس در گزارش 9ماهه 10292 ریال محقق کرد . 6 ماهه به سود 7133 ریالی رسیده بود
در سود فعلی پارس سود اریا ساسول در ان لحاظ نمی شود که اگر با احتساب ان بگیریم بیش از 15000 ریال در 9 ماهه سود محقق کرده است
مارون حرف های زیادی برای گفتن دارد و او نیز گزارش خوبی زده است مارون گزارش بسیار خوبی داده است و در 9ماهه 8785ریال محقق کرده است در 6ماهه 4456ریال و در 3ماهه 1085ریال محقق کرده بود
مجموع فروش شرکت 128321میلیارد ریال و سود خالص به 70276میلیارد ریال رسیده است. سال بعد مارون 2 هزار تومان سود رو کرد تعجب نکنید به نظر با دید میان مدت مارون عالی است
در نهایت یکی دیگر از سورپرایز ها در گزارش ها شکبیر بود شکبیر بسیار خالص عمل کرده و 9 ماهه 7658 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است .سهمی که 6ماهه 2645 ریال سود محقق کرده است در 3 ماهه 725 ریال به ازای هر سهم محقق کرده بود . این سهم را با دید نوسان زیر نظر داشته باشید
فولادی ها در مسیر جبران
در فولاد سازان شاهد جبران افت قیمتی سهام این گروه بودیم سهامی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و با دید میان مدت صعود خوبی را در پیش خواهند گرفت
در فولاد مبارکه سود 99 تومانی سهم در 9 ماهه و پتانسیل دست یابی به سود بالاتر در سه ماهه اخر سال سبب شده تا سهم با اقبال همراه شده و مهمان صف خرید باشد اولین سد قیمتی پیش روی سهم سطوح 1100 و در صورت شکست این قیمت ها سطوح 1250 تومان خواهد بود
فولاد کاوه هم با رشد قیمتی و صف خرید همراه شد نه به ان فروش های احساسی ابشاری نه به این عدم عرضه امروز سهمی که به دلیل صادرات محور بودن دو سوم محصولاتش وضعیت بنیادی بسیار خوبی داشته و چشم انداز خوبی برای سال اینده به خصوص با توجه به افتتاح طرح توسعه شرکت دارد
در فولاژ هم سهم صف خرید خوبی شد سهمی که قیمت های 1800 تومانی را بشکند مجددا شاهد قیمت های 2000 تومانی برای سهم خواهیم بود فولاژ هم سرمایه گذاری های خوبی داشته و هم توان جهش خوبی در سود عملیاتی خود تا پایان سال دارد
فخوز هم انصافا عالی بود فخوز بسیار خوب عمل کرد و با سرمایه جدید 1443 ریال در 9ماهه سود داشته است به نظر فخوز نیز ارسان است
در بین پر ریسک های فولادی فوکا را کمی بیشتر زیر نظر بگیرید میدانیم پر ریسک است فوکا داستان های پیچیده ای دارد ولی در هر صورت از نظر گزارش دهی خوب بوده و قابلیت نوسان های خاص و بهتری را هم دارد فوکا که عمدتا زیان ده بود در گزارش 9 ماهه به سود 656 ریالی به ازای هر سهم رسیده است 4557 میلیارد ریال سود عملیاتی و 3917 میلیارد ریال سود خالص دارد به نظر کمی دیگر اصلاح کند جذاب خواهد شد
سرمایه گذاری ها سوار بر شاخص
در سرمایه گذاری ها شاهد شاخص سواری سهام این گروه بودیم به طوری که سرمایه گذاریی ها با اقبال و صف خرید همراه و صعود خوبی داشتند
صبا تامین با صف خرید همراه و با توجه به رشد ارزش پرتفوی و شناسایی سود های فروش سرمایه گذاری ها شایعات سود 150 تومانی تا پایان سال با اقبال همراه شده است سهم هدف قیمتی 800 تومانی را دنبال می کند که این رشد قیمتی بر مبنای وضعیت بنیادی سهم می باشد
وسکاب با این گزارش عالی 12 ماهه و سود سازی بالایی که داشته است با رشد قیمتی به سمت سطوح 650 تومانی در حرکت است سهمی که تا قیمت های 720 تومان به عنوان گام بعدی هدفش جای رشد داشته و با این گزارش عالی و تحقق سود بالای 200 تومانی حالا حالاها می توان انتظار رشد سهم را داشت
شستا با صف خرید قیمت های 2000 تومان را پشت سر گذاشت سهم به سمت اهداف قیمتی 2200 تومانی حرکت می کند سهمی که وضعیت بنیادی خوبی داشته و سود سازی خوبی را شاهد بوده است از طرفی افزایش سرمایه شرکت های زیر مجموعه تجدید خوبی را برای سهم رقم خواهد زد اصلاح قیمتی سهم نیز سبب شده تا سهم به قیمت های خوبی برسد
دیروز مجمع پارسان برگزار شد و با تقسیم سود 1250 ریالی مواجه شده است به نظر یکی یکی شرکت های زیر مجموعه پارسان را مرور کنید می بیند گزارش های خوبی زده اند و این یعنی سال مالی بعد 3000 ریال سود را روی شاخش دارد معتقدیم زیر 2000 نباید باز شود و باید رشد داشته باشد با این بازگشایی در پارسان غدیر هم به سمت بالا حجرکت میکند سهمی که 900 ریال امسال ممکن است تقسیم کند و سال بعد کف سود او 1800 ریال است . انصافا غدیر یکی از ارزان ترین سهم های بازار در شرایط فعلی است
وتوسم هم همین شرایط را دارد وتوسم هم عالی عمل کرده و 3093 ریال سود در 12ماهه محقق کرده است به نظر او نیز صف خرید می شود
پردیس هم جالب است و سود خوبی را محقق کرده است
وخارزم در 6 ماهه اصلی خبرخاصی نیست ولی بازهم سود خوبی محقق کرده وخارزم در گزارش 6 ماهه به ازای هر سهم 1192 ریال سود محقق کرده است باید منتظر تلفیق وخارزم بود و خبرخوبی برای سهم است
وسپهر را نیز باید زیر نظر گرفت وسپهر در 9 ماهه به سود 1119 ریالی رسیده است به نظر او نیز گزارش های خوبی میزند و پا به پای وباصدر می اید
پول بازی بانک ها
بانک ها پس از اصلاح عمیقی که داشتند با رشد قیمتی و روند صعودی بسیار خوبی همراه شدند سهامی که اوضاع و احوال خوبی داشته و روند میان مدتی بسیار خوبی را دنبال می کنند
بانک تجارت با صف خرید همراه شد گزارش مثبت 9 ماهه دیروز را فرصتی برای خرید دانسته وگفتیم سهم به پایان اصلاح رسیده است سهمی که دیروز اخرین اصلاحش را زده و با رشد قیمتی به سمت اهداف 280 و 320 تومانی در حرکت می باشد
بانک پاسارگاد نشان داد واقعا سهم بنیادی خوبی است سهمی که در گزارش 9 ماهه سود سازی خوبی را به نمایش گذاشته و به نظر می رسد برگشت خوبی به قیمت های 1250 تومان داشته باشد وپاساری که در انتظار انتشار اخباری از افزایش سرمایه ازتجدید ارزیابی می باشد
بانک ملت هم پس از اصلاح عمیقی که تجربه کرد در مسیر برگشت قرار گرفته است اولین هدف سهم می تواند سطوح 400 الی 420 تومانی باشد عرضه اولیه شرکت گروه مالی ملت در کنار تراز ارزی قابل توجه و رشد قیمت تسعیر ارز تا پایان سال و سال اینده پتانسیل های قوی را برای این سهم بانکی فراهم خواهد کرد
ونوین را هم یکی از بهترین ها در گزارش می بینیم و به نظر کم کم میتواند مورد توجه بیشتری قرار گیرد . ونوین در 9 ماهه به سود 532 ریالی رسیده است در 9 ماهه نسبت به سال قبل سهم بانک از درآمدهای مشاع از منفی به مثبت رسیده و جمع درامد ها از 447 میلیارد ریال به 43 هزار میلیارد ریال افزایش یافته و رشد خوبی داشته است
چهارگوشه بازار
گزارش عالی 9 ماهه در پتروشیمی پردیس و تحقق سود نزدیک 500 تومانی سبب شد تا سهم با صف خرید به رشد خود ادامه دهد امسال سود 1800 تومانی کاملا در دسترس شرکت بوده و سهم حداقل تا قیمت های 10 و 12 جای رشد خواهد داشت
در نماد سیمان داراب سهم با صف خرید خوبی همراه شد سهمی که نیمی از ارزش سهم سرمایه گذاری فقط در شرکت سیمان دشتستان می باشد این سهم با سود بالای 120 تومانی در 9 ماهه و پتانسیل رسیدن به سود بالای 150 الی 160 تومانی در 12 ماهه و سرمایه گذاری های ارزشمند خود ارزش ذاتی 1600 تومانی دارد
الومینیوم ایران هم با صف خرید همراه بود سهمی که وضعیت خوبی داشته اما شنبه باید به مصاف قیمت های 2200 تومانی برود سهمی که صورت های مالی 9 ماهه خوبی با سود بالا را منتشر و رشد قیمتی در صورت شکسته شدن مقاومتش ادامه خواهد داشتسهمی که به نظر عملکرد خوبی را خواهد داشت 9 ماهه 2475 ریال سود محقق کرده است
6 ماهه 1360 ریال سود محقق کرده بود در حالی که 3 ماهه 160 ریال محقق کرده بود گزارش بسیار خوبی در 3 ماهه سوم داشته
بی شک معتقدیم یکی از بهترین گزارش های اخیر برای حفاری بود و میتواند سهم را در این قیمت ها به سمت اعداد بالاتری سوق دهد . حفاری در گزارش 6 ماهه حسابرسی شده به سود 2107 ریالی رسیده بود و حالا کمی با بهبود وضعیت عملیاتی و درامد تسعیر ارز به 3168 ریال تحقق سود رسیده است به نظر قیمت فعلی قینمت خوبی برای سهم بوده و با دید نوسان میتواند جالب باشد . هر چند عدد سود تکرار نمی شود ولی بازهم خوب است سهم امروز صف خرید بود و احتمالا مسیر مثبت خوبی را خواهد داشت
در پالایشی ها به نظر برگشت خوبی را بعد از افت سنگین اخیر داریم شاوان با مفروضات خاص خود گزارش داد و بقیه ندادند تا حدودی 70% گزارش 6 ماهه برای 3 ماهه سوم سود محقق کرده است اگر این قاعده را درست بدانیم شبندر 9ماهه 2100 تا 2200 ریالشپنا هم میتواند به سود های بالای 1000 1000 ریال فکر کند ببنید البته این یک قاعده است شبریز هم به سود های خوبی میرسد با دید پتروشیمی تبریزش سهم جالبی خواهد شد و بازار باید وزن بیشتری به شبریز بدهد بین شرکت ها معتقدیم شبندر میتواند شرایط جالبی را داشته باشد و بعد شبریز بازاری تر شود
رمپنا هم این روزها با شرایط خوبی مواجه شده و صف است انصافا سهم اصلاح عجیبی را داشته و این قیمت ها و این ارزش بازار برای سهم منطقی و مناسب است
در مورد های وب سهم شرایط بدی را ندارد گزارش بدی هم نداشت های_وب در 9ماهه1442ریال محقق کرده است ، سهم 3 ماهه 489 ریال محقق کرده بود و 6 ماهه 1007 ریال شد . به نظر بازی خوبی را دارد و یک نوسان خوب را میدهد
در بازار همراه و اخابر با این که گزارش های خیلی خاصی نداشتند ولی مورد توجه هستند انصافا اخابر اصلاح خوبی را داشته و میتواند مورد توجه بازار باشد
ونفت را هم باید کرد یکی از زیر مجموعه های شرکت برای ورود به بازار ارزش گذاری شده و به نظر هم ونفت و هم شساخت از این عرضه سود خواهند برد
در بین کاشی ها کپارس گزارش خوبی داشت ولی کم قیمت تند رشد کرده است کحافظ را امروز خیلی خوب و منطقی و مناسب خریدند در مورد این سهم کحافظ در9ماهه 415 و 6 ماهه 266 ریال سود محقق کرده بود .
فردا روز مهمی برای فارس است بید بلند به بهره برداری می رسد و این یکی ا مهم ترین اتفاقات برای فارس است به نظر فارس را به این راحتی از دست ندهید با این گزارش های خوب از زیر مجموعه ها فارس شرایط خوبی برای برگشت و رشد خواهد داشت
در مورد شصفها سهم خاصی است که به زودی بلوک اگهی می شود اگر خبر تخفیف نفتا برای این سهم رخ دهد به نظر گزارش بسیار خاصی را میتواند داشته باشد
دتماد هم انصافا گزارش خوبی را داشت سهم در بین دارویی ها از نظر مالی خوش درخشیده و به نظر دتماد دالبر و برخی دیگر میتوانند جالب باشند
بموتو امروز منفی بود ولی به نظر گزارش خوبی زده است بموتو 3 ماهه به سود 1439 ریالی رسیده است و سود قابل توجه 1400 میلیارد ریالی در سود عملیاتی و سود 978 میلیاردریالی در سود خالص دارد
امروز شرانل هم صف خرید بود سهم شرایط خوبی را دارد شرانل 9ماهه خوش درخشید و4047 ریال سود محقق کرده است و عالی بوده
در6 ماهه 1326 ریال محقق کرده سهمی که 3 ماهه 318 ریال سود محقق کرده بود .
در 6 ماهه سود عملیاتی با رشدی چشم گیر 3512 و سود خالص 2651 میلیارد ریال بود در 9ماهه سود عملیاتی 9674 و سود خالص 8094 میلیارد ریال است
[/ihc-hide-content]


