جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازار چهار شنبه 18 ارديبهشت 92

گزارش بازار چهار شنبه 18 ارديبهشت 92

نوید خاندوزی
می 8, 2013
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازار چهار شنبه 18 ارديبهشت 92

اصلاح بدون خونريزي!

گزارش بازار – بتاسهم 15:40  امروز ، چهار شنبه ، بازار سرمايه  شاهد  يك روز ديگر همراه  با  اصلاح  بود . اين  اصلاح  چنان ماهرانه و بدون  سر و صدا  در حال  وقوع است كه از بيرون  كسي متوجه  ريزش نماد ها نمي شود چون مديريت  شاخص اجازه  چنين كاري را به  بازار نمي دهد اما ما اين  ريزش و اصلاح و تيزي اين  تيغ  را ما  به خوبي لمس مي كنيم . از همين  رو  اصلاح بدون خون ريزي  و درواقع باپنبه  سر بريدن را  شاهد  هستيم كه  بورس قصد اين  كار رادارد .

در اهميت  اصلاح  بازار اين  چند روز صحبت  كرديم  . حتي سهامداران  پالايشگاهي نيز نبايد ازاين  اصلاح  نارحت  باشند . بازهم ما تاكيد مي كنيم اصلاح  لازمه  بازار است در يك  چرخه صعودي اين  براي بازار لازم  وضروري است كه احتمالاً پس از اين  اصلاح و بهبود  ار اس اي بازار و روند  مناسب و بهبود قيمتي ها  تمايل براي حضور در بازار سرمايه  بيشتر و روند  بازار بهتر  خواهد شد .

اما در حين  نوشتن اين موضع  3 نكته  به ذهن خطور كرد كه بايد آن را لحاظ كرد .

1-  مديريت  شاخص و بازار بسيار چشم گير  و چشم  نواز است  . اين كه در بدنه  بازار قصد ندارند با  يك  شيب تند  رشد كند خود نشان  دهنده اين  است كه دستي نامرئي در پي مديريت  هدفمند  بازار است  . بازهم  تاكيد مي كنيم  فرصت هاي اصلاح  را بايد غنيمت  شمرد و اصلاح  براي بازار و هر نمادي كه  رشد كرده است  يك  زمان  براي نفس كشيدن و جابجايي سهامداران  است  . البته هنوز ما معتقديم كه  بازار در ميان مدت  و حتي در 6 ماهه اول همچنان  با  روندي صعودي همراه است  . 2-  بازار يك  شيفت احتمالي را از گروه هايي كه تا  به  امروز ليدر بودند  به  ساير گروه ها خواهد داشت . اين  بدان  معني نيست كه  كار پالايشگاهي ها  تمام  شده خير . بلكه  بخشي از جريان  نقدينگي در كنار گروه  پالايش به سراغ  ساير گروه ها نيز مي رود . در وهله اول احتمال  اين كه  به  سراغ  گروه  سنگ  آهن ، فولاد و پتروشيمي برود  بسيار است  . البته  در اين  مقطع  شركت هايي كه  سود نقدي مناسبي را تقسيم مي كنند در اولويت هستند . 3- در تمام محاسبات  خود  بايد اين  نكته  را لحاظ كرد  كه ما  يك انتخابات حساس را در پيش داريم كه  لحظه لحظه اش با  چالش همراه است  . درست  است كه  ثبت نام  برخي افراد نيز هاشمي  و خاتمي به  بازار شوك  وارد مي كند  ( كه  شايد شنبه اين  طور باشد ) اما فراموش نكنيم قبل از انتخابات معمولاً خريد هاي هيجاني را نداريم از همين  رو اگر بازار مثبت هم  شود  فشار عرضه  بارديگر در بازار وجود دارد .

به هر حال  با اين مقدمه  به  شرايط خاص بازار امروز ميرسيم كه روند  منفي داشت اما  روند منفي ان  به مانند ديروز نبود و كمي فرق مي كرد حرف و حديث هاي جديدي داشت  . ابتدا  شدت منفي بازار بالا  بود  بعد  كم كم  همان  اتفاقي كه توضيح داديم  يعني چرخش نسبي شرايط رخ  داد  و شاهد تمايل به  ساير نماد ها  بوديم و يكي از مهم ترين اتفاقات  نيز عرضه  سنگين صف خريد خليج  فارس توسط خصوصي سازي بود كه جو خاص بازار را خاص تر كرد و همه چيز در ريسك ها و صف ها  به هم مي آمد . اما اواخر وقت  بازار تمايل براي فروش در نماد هاي به جز پالايشگاهي كمتر شده  بود در پالايشگاهي ها نيز اتفاق جالبي رخ داد  . صف فروش شبندر به اندازه  حجم  برداشته  شد تا  بازيگران  سهم به ما  بگويند  كه  براي شمابرنامه ويژه اي داريم !!

اين  رخداد  مهم  بازار بود  كه  نشان داد شرايط براي بازار در هفته بعد مي تواند متفاوت  باشد  . برخي اين  موضوع  را مطرح مي كنند كه سه  اتفاق مي تواند هفته  بعد را  براي بازار بهتر كه از جمعه ، شنبه و يكشنبه آغاز مي شود . روز جمعه و پنج  شنبه  مي تواند  با  برخي اطلاعيه ها  شرايط براي بازار هفته  بعد را  بهتر فراهم  كرد . روز شنبه ورورد  برخي افراد كه  بازار از آنها  استقبال مي كند نظير هاشمي و خاتمي و البته مشايي كه مي تواند  ريسك  را افزايش دهد .

روز يكشنبه هم مجلس بايد جايگاه خود را در صنعت  پالايشگاهي نشان  دهد و اگر 26% حدف شود بارديگر مي تواند  شوك  مثبت خوبي به بازار و گروه  پالايشگاهي باشد .

به هر حال  3 روز خاص را در پيش داريم كه در روند  بازار ما موثر است  .

براي روز شنبه همچنان جو به دليل صف فروش پالايشگاهي مي تواند  منفي باشد  اما  شدت  منفي ان  به  مانند اين  هفته و امروز نيست .

در مورد  شاخص برخي معتقدند كه  شاخص نهايت  افتش تا 44100  و يا 43900 باشد  اما پس از ان  بارديگر به  سمت  رشد حركت خواهد كرد .

و اما در حاشيه  بازار چه  خبر است  …

در حاشيه  بازار از مسائل سياسي بايد به  سفر جان  كري به  روسيه  اشاره  داشت و از ان  طرف سفر صالحي به سوريه نيز در نوع خود جالب است  . 25 ارديبهشت  قرار است  جليلي و اشتون نيز در تركيه  با هم  ديدار كنند كه مي تواند  براي بازار ما  مهم و البته  ترسيم  چشم انداز كند  . ايران گفته  منتظر پاسخ مثبت  غرب است و مشخص نيست اگر پاسخ منفي باشد  چه  بلايي سر دلار و بازار خواهد آمد .

امامهم ترين چالش سياسي بازار بحث انتخابات  است كه  ثبت نام ها  را داريم  . هنوزتنور ثبت  نام  ها داغ  نشده  و بسياري معتقدند  روز شنبه است  كه  شوك درماني در بازار با انتخابات  همراه مي شود  . حتي برخي معتقدند كه با تحولات  ثبت نام ها است  كه بازار باز مي گردد  .

تقريباً عدم  حضور خاتمي قطعي شده اما احتمال حضور هاشمي هنوز وجود  دارد  .  در مورد  تحولات  اقتصادي بايد صبر كنيم تا  به مجلس برسيم و در صحن علني بحث بودجه مطرح  شود .گفته مي شود  جلسه  روز يك شنبه  برگزار  خواهد شد .  البته ديروز خبر وضع عوارض بر خام  فروشي نيز در بازار مطرح  بود  كه از دل كميسيون صنايع مجلس بيرون  امد و بر كل بازار موثر بود  اما  اين  بخشنامه  مغايرت هايي دارد و نمي توان  به اين  ميزاني كه اين  روز ها  شاهد  ان  هستيم  در بازار اثر گذار باشد  .  در مورد  نرخ ارز هم  ديروز با  كمي ثبات و كاهش به  3570  و 3565 نزديك  شديم  . در جمع  بندي بايد اذعان  داشت كه در خبرها و شرايط اقتصادي همه منتظر تحولات  مجلس هستند كه  بي شك  در روند  بازار موثر است به خصوص در گروه هايي مانند  پالايشگاه ، سنگ  آهن  كه مستقيماً حيات  آنها  را هدف گرفته است . در كنار ان  افت و ركود بازارهاي رقيب نيز مي تواند در بازار به رشد بازار سرمايه كمك كند  . در كنار اين خبرها عرضه اوليه  دو شركت  تاپكو و جم  نيز خبر خوبي براي بازار ما خواهد بود .

در كنار اين موارد بازارهاي جهاني قرار دارد  كه اتفاق مهم  گذر داووجونز از 15 هزار واحد  بود كه  آنها نيز به تبعيت  از بازار ما!!! ركورد  شكني كرده اند. اما  در نفت  با  كاهش مواجه اين و به كمتر از 96 دلار رسيده است  . طلا  نيز به  1455 دلار سقوط كرده است . قيمت مس به  7266 و روي نيز به 1850  دلار رسيده است كه  اين  شركت هاي روي و مس در بازار كار سختي را در پيش دارند  و در منفي براي بهبود  اوضاع دست و پا مي زنند .

ودر پايان بازهم  شاخص را داريم كه امروز نبرد جالبي بين خليج  فارس و  يك  دو جين نماد منفي شكل گرفته  بود كه در نهايت  با  پر شدن حجم مبناي شبندر شاخص منفي شد . امروز 3 شركت خليج فارس، شيران و كگل شاخص را نزديك  به 260 واحد  بالا  كشيدند و در آن سونيز شبندر، فولاد،پارسان و اميد نيز وضعيت  را تغيير داده  و شاهد  ريزش در نهايت  23 واحدي شاخص بوديم كه  همين  كه اين  اصلاح  بازار بدون خون  ريزي جدي در بازار و شاخص همراه است  خود نكته  مهم وجالبي است .

تاپكو ورودي جديد بازار …

گويا  امروز جلسه  معرفه  عرضه اوليه  تاپكو  در بازار بودكه  نزديك  به  1.5 ميليادر سهم  اين  شركت  در هفته  بعد  راهي بازار مي شود . اين كه  سهم  چه ميزان  سود دارد و ارزش ذاتي ان  چقدر است مفصل صحبت  مي كنيم اما  طبق برخي شنيده ها  سهم 340  ريال سود  دارد در حالي كه 1800 ريال مي تواند  بيارزد  از قيمت هاي بالاي 2500  ريال  براي سهم صحبت مي شود . تامين  اين  روز ها حسابي در كار فروش سهم  با پي به اي بالا  زده است .

معادن سبز پوش!

در بازار امروز نمادهاي معدني به دليل برخي از شايعات مثبت در خصوص تعديل مثبت در عملكرد 12 ماهه و احتمال تعديل مثبت درسود سال 92 و عدم رشدقيمتي در روزهاي اخير با نوسانات مثبت مواجه شدند به نظر ميرسد معدنيها رشد ارام و به قول معروف لاكپشتي را تا شب مجامع در پيش داشته باشند

امروز كالسيمين تحت تاثير شايعه احتمال خريد معدن روي در كشور تركيه با روند مثبت و نوسانات رو به جلو همراه شد اما  امروز براي مجمع متوقف شد . به نظر نميرسد با  وجود  اين خبرها سهم در كوتاه مدت خبر خاصي را داشته باشد .

اما كگل تحت تاثير شايعه توقف احتمالي نماد شركت به منظور تعديل مثبت عايدي سود سال 91 با رشد قيمتي به سطوح بالاي 1000 تومان مواجه شد كگل جاي رشد قيمتي تا سطوح 1100 توماني را در صورت تعديل مثبت بالاي 20 درصدي خواهد داشت.

در نماد فولاد صبانور شايعه افزايش سرمايه از سطوح 24 ميليارد تومان به سطوح 200 ميليارد تومان از محل سود انباشته باعث شده تا بازار همچنان به اين سهم روي خوش نشان دهد از طرف ديگر شنيده ميشود تا پايان نيمه اول سال طرح هاي توسعه اي شركت نيز به بهره برداري خواهد رسيد قيمتهاي 4400-4600 توماني را به عنوان هدف قيمتي كنور ارزيابي ميكنيم.

از كچاد  و كگل شنيده مي شود هر دو  با تعديل سود مواجه اند به خصوص كگل و كنور كه  شنيده  شده  تعديل انها  قوي تر است و حتي از كگل سود نزديك  به  2000 ريال  نيز شنيده  شده است. اما  نكته جالب تر اين است كه  شنيده  شده  امسال  حتي ممكن است  سياست  تقسيم 95% در كچاد  و كگل اجرا  شود كه  ناشي از دستور اميد به اين شركت هاست  . خبر ي كه مي تواند  براي همه  ي سهامدارا ن اين دو سهم  جالب باشد .

اتش زير خاكستر!

در بازار امروز پتروشيمي ها كم كم به محدوده حمايتي خود ميرسند پتروشيمي هايي كه پتانسيلهاي بنيادي بسيار خوبي داشته و ميتوانند با انتشار گزارشات 12 ماهه خود مجددا رالي صعودي را تا شب مجمع در پيش بگيرند از قيمتهاي فعلي تا شب مجمع انتظار بازدهي 10-15 درصدي سهام پتروشيمي انتظار بعيدي نيست

امروز پتروشيمي خراسان به عنوان سومين اوره ساز بازار سرمايه با قيمتهاي 720 توماني عرضه شد شخاسي كه بازار انتظار عرضه سهم را در سطوح قيمتي 650 تومان را داشت به نظر ميرسد اين سهم با دامنه نوسان كمتري طي روزهاي اينده نهايتا به قيمتهاي 800 توماني برسد. اين  سهم مزيت هاي خوبي دارد كه افزايش قيمت اوره داخلي ، ثبات  دلار ، كم مصرف بودن  گاز و وجود كريستال ملامين در صادرات شركت نكات  مثبت  سهم  است  .

اما در اين گروه امروز شاهد بازگشايي نماد شيمياي ايران پس از افزايش سرمايه 200 درصدي از محل سود انباشته وارائه گزارش عالي 3 ماهه سهم بوديم شيراني كه به نظر ميرسد باز هم با تعديلات مثبت قابل توجه ديگري مواجه بوده و سودش براي سال جاري حداقل به سطوح 700 تومان خواهد رسيد . شيران تاثير خوبي بر شاخص گذاشت و وضعيت  را مثبت كرد . در سايت  شيران  براي بلند مدت  توصيه اكيد بود كه  حالا  با  200% افزايش سرمايه  به  بازار آمد   و البته تعديل سود  31% را نيز در سود خود  زده است . شركت در حالي سود خود را  5018 ريال  اعلام كرده است كه 43% ان  را در 3 ماهه  محقق كرده است و اين خبر مسرت بخشي براي سهامداران  است  . اين در حالي است كه دلار شركت هنوز مبادله اي است . از اين  تعديل بيش از همه واتي خوشحال مي شود كه او نيز متوقف است و احتمالاً بيش از 4000 ريال  باز شود .

اما پتروشيمي شازند همانطور كه انتظارش را داشتيم در محدوده قيمتهاي 1200 توماني متعادل شد احتمال بازگشت روند قيمتي شازند تا سطوح 1400 تومان بسيار بالا ارزيابي ميشود اما توصيه اين است پس از مجمع براي نوسان گيري وارد سهم  شويم .

كي قفل بازمي شود؟!

در بازار امروز روند منفي پالايشگاه ها همچنان ادامه داشته و امروز بر خلاف روزهاي قبل حتي معاملات چنداني نيز در نمادهاي پالايشگاهي و تلاشي براي جمع اوري صفوف فروش نشد ظاهرا بازار به خصوص سهامداران حقوقي انتظار ريزش بيشتر قيمت سهام پالايشگاهي را دارند پالايشگاه هايي كه در انتظار بررسي بودجه سال 92 و تصويب برداشته شدن سهم صندوق توسعه ملي از صادرات اين شركتها هستند .

امروز از صف فروش شبندر تنها به ميزان حجم مبنا برداشته شد تا به  بازار آلارم دقيقي بدهد كه  براي سهم  برنامه دارد .  شبندري كه ظاهرا حقوقيها برنامه براي خريد سهم را در قيمتهاي منفي با توجه به معامله به ميزان حجم مبناي سهم را دارند

در نماد پالايش نفت تهران صف فروش سنگيني را بدون حمايت شاهد بوديم كه به واسطه فرابورسي بودن شتران اين سهم با افت 5 درصدي قيمتي همراه شد .

در شپنا  بايد خبر برگشت ماليات  را  شاهد  باشيم  تا اين  سهم بهتر شود  هنوز هم  تاكيد مي شود  شپنا،شبريز  و شراز از نظر ريسك و بنيادي قوي تر هستند  . البته  با تصويب 26% شبندر هم در قيمت هاي زير 8000 ريسك كمتري دارد .

در شراز به نظر ميرسد نقشه براي كاهش قيمت توسط پارسان  ادامه دارد . بهتر است سهامداران خريدار براي خريد سهم  برنامه داشته  باشند  و درست يك  يا دو روز قبل از معامله  بلوك خريد شود اما  احتمالاً شراز را در يك قيمت  پايئن و منطقي حفظ مي كنند .

هلدينگها زير فشار عرضه!

در بازار اموز جو فروش در كل بازار باعث شد تا در نمادهاي هلدينگي نيز شاهد فشار عرضه ها باشيم هلدينگهايي كه كه به نظر ميرسد در راستاي جو بازار فعلا روندشان خنثي بوده و با برگشت مجدد روند بازار روند صعودي به خود بگيرند.

امروز در هلدينگ خليج فارس شاهد معاملات جنجالي و عجيبي بوديم به يكباره صف خريد سهم عرضه شده و در ابتداي معاملات بيش از 100 ميليون از سهم فارس عرضه شد تا رفته رفته فشار عرضه ها به 186 ميليون سهم رسيده و كاملا اين سم را متعادل سازد البته به نظر ميرسد با توجه به ماهيت سهم و تقاضاي بالا توسط حقوقيها شاهد ادامه يافتن روند صعودي فارس تا سطوح قيمتي 1200 توماني را در ميان مدت شاهد باشيم. بازهم  تاكيد مي كنيم ميان مدت و باز 2 روز بعد  سهامداران نگويند  چرا  امروز 1200 نيست !!!

امروز نفت و گاز پارسيان تا سطوح قيمتي 870 تومان با افت قيمتي مواجه شد سطوح بسيار خوبي كه ميتواند زمينه ساز برگشت روند پارسان شود خريد پارسان در قيمتهاي منفي فعلي با توجه به پتانسيل تعديل مثبت شركتهاي پتروشيمي زير مجموعه اش ميتواند گزينه مناسبي باشد. گويا كارگزاري فرهنگيان  خريدار بلوك ديروز پارسان  از غدير بوده  كه گفته مي شود از سهم  نيز حمايت  خواهند كرد اما  با اين حال  قيمت هاي 8700 و 8800 ريال  براي سهمي كه  سود  2000 ريالي را در دل  خود دارد  قيمت  بالايي نيست  . گفته  شده  سود تعديلي مارون و زاگرس  بالا خواهد بود و اين خبر خوبي براي پارسان  است . عرضه  پتروشيمي خراسان  نيز به سهم  كمك خواهد كرد .

امروز معادن و فلزات هم تا قيمتهاي 580 توماني با نوسانات مثبت مواجه شد اين روزهاش شنيده ميشود ومعادن از بابت سنگ اهنيها توان تعديل مثبت عايدي را خواهد داشت سطوح قيمتي 580 تومان سد محكمي است كه اگر شكسته شود ومعادن 620 توماني را به ارمغان خواهد اورد. با برگزاري مجمع مس  و شرايط تعديل سود سنگ آهني ها  بهتر مي شود . هنوز هم  اين  سهم  با توجه  به ارزش ذاتي بيش از 7500  ريالي مي تواند مورد توجه  بازار باشد  . به نظر ميرسد با توجه  به  اخبار فوق ومعادن  بازدهي مناسبي را در بازار داشته  باشد .

فولاد باز هم در كف!!!

امروز فولاديها همچنان با نوسانات منفي به سمت كف قيمتي خود در حال حركت ميباشند فولاديهايي كه پتانسيلهاي بنيادي خوبي داشته و خريد انها در قيمتهاي منفي ميتواند گزينه كم ريسك و مناسبي باشد.

امروز فخوز يك  معامله  بسيار خوب در بورس كالا داشت كه 5% رشد قيمت گرفت و بسيار پر حجم  بود .در فخوز تقسيم  سود  به دليلي نياز صندوق به  پول و پرداخت  قسط بالا خواهد بود . سود  سال 92 فخوز با اين  شرايط و حتي در 3 ماهه  تعديل و به  6200  ريال ميرسد . در سال 91 نيز در تقسيم سود  5500 ريالي مي توان نظر داشت كه  اگر قيمت فعي سهم  يعني محدوده  28000 ريال  را  لحاظ كنيم  سهم با  پي به اي زير 4 در حال معامله  است  .

امروز ذوب اهن رفته رفته به سطوح قيمتي 300 تومان ميرسد سطوحي كه به نظر ميرسد باز هم شاهد اقبال بازار به اين سهم و برگشت كوتاه مدت ونوسان10 درصدي ذوب باشيم ذوبي كه شينده شده قصد خريد سهام فولاد چهار محال و افزايش ظرفيت را دارد

امروز فولاد مباركه هم تا حمايت 440 توماني خود فاصله چنداني ندارد فولادي كه پتانسيل تعديل مثبت زير 10 درصد را در عملكرد 12 ماهه را داراست شنيده ميشود شركت شديدا پيگير اخذ مجوز افزايش سرمايه 40 درصدي ميباشد.

اما فخاس در حالي معاملات منفي را اين روزها پذيرا ميباشد كه با توجه به قيمتهاي ميلگرد محدوده 2000 توماني شركت پتانسيلهاي خوبي براي سود سازي دارد از طرف ديگر شنيده ميشود مرحله دوم افزايش سرمايه شركت نيز به زودي اجرايي خواهد شد .

چهارگوشه بازار

در بازار امروز 10 درصد از سهام مسكن شمال غرب با پي بر اي نازل 3 مرتبه و در قيمتهاي 210 توماني عرضه شد سهم ساختماني كه با توجه به پتانسيل سود بالايش انتظار رشد حداقل تا سطوح 250 توماني از اين سهم ميرود مضافا اينكه سهامدار عمده اين سهم تاكيد بر عدم عرضه خرد سهام شركت و فروش سهام شركت تنها در قالب فروش بلوكي تاكيد كرده است كه همين امر ميتواند بر صعود بيشتر سهم بيافزايد

امروز هلدينگ معدني ميدكو كه اين روزها به واسطه افتتاح برخي از طرح هاي توسعه ايش و شايعاتي در خصوص تعديل مثبت سود سال 92 اين شركت امروز در قيمتهاي 600 تومان بالاخره به روند صعودي خود پايان داد به نظر ميرسد در مقطع فعلي شاهد سقف قيمتي ميدكو باشيم

در نماد  پرديس همچنان  توصيه مي شود  سهم  را  براي بلند مدت داشته باشيد  .

امروز وصندوق خريداران خوبي داشت . احتمال  اين  كه وصندوق با خبر عرضه  جم  رشد كند  وجود  دارد . البته تعديل مناسب شرانل،شپاس،شفن و شخارك نيز مهم  است . سهم در نهايت در 2 ماه  آتي 5200  ريال  خواهد بود .

نكته اي در مورد  گروه  قند و غذايي بايد عرض شود  . قند احتمالاً با رشد نرخ عملي مي شود و اين گروه  يك  بالايي داشته  باشد . اما مراقب باشيد  چرا  كه در دولت  بعدي ممكن است اولويت غذايي كشور اين  باشد  كه رشدي در اين  زمينه نداشته  باشيم  پس به اين موضوع دقت  كنيد .

در نماد حفاري شمال  شاهديم  كه امروز متوقف شده و با رشد سود احتمالاً به  650  ريال  رسيده است  .احتمال  اين  كه  شركت  به رشد قيمت خوبي برسد وجود  دارد .

گروه تحلیل گری بتا سهم

18 ارديبهشت 92

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم