زلزله بازار!!!
در بازار امروز شاهد وقوع زلزله اي بوديم زلزله اي كه همه گروه ها را يكباره به ورطه منفيها كشاند اما در اين بين منفي شدن دو گروه بيش از پيش قابل توجه و تداعي كننده فرصت طلايي ميباشد گروه اول گروه تجهيزات است كه با توجه به پتانسيلهاي بلند مدت اين گروه خريد سهام اين گروه در قيمتهاي منفي گزينه مناسبي به شمار ميايد و ديگر سهام پر پتانسيلي كه اين روزها حسابي منفي شده است گروه بيمه به خصوص بيمه البرز ميباشد كه به نظر شكار سهام اين دو گروه در قيمتهاي منفي ميتواند براي هفته اتي سود و نوسان مناسبي به همراه داشته باشد
از طرفي با توجه تعطيلي روز چهارشنبه به نظر فردا شاهد شدت يافتن عرضه ها و نقد شدن سهامداران براي شروع هفته متفاوت باشيم شروع هفته اي كه شايد خيليها را ا جا گذاشته و روند مثبت بازار مجددا اغاز شود پس توصيه ما به سهامداران حفظ سهام پرپتانسيل خود و عاقلانه تصميم گرفتن در اين برهه زماني ميباشد
اما اين روزها روز مهمانان خوش قدم ميباشد صف هاي سنگين ميليوني چه در شبريز و چه در بيمه پارسيان نشان از برگشت اعتماد سهامداران به عرضه اوليه و احتمالا استقبال از اين عرضه ها در اينده ميباشد و انصافا حداقل دولتيها در عرضه شبريز مناسب عمل كرده و از روز بعد كه همگان انتظار عرضه شديد و حتي روند منفي را در اين سهم داشتند به حمايت از اين سهم برخواسته و شبريز را با صف خريد و روند مثبت همراه ساختند
دوشنبه 24 ابان


