عراقچی: به آمریکا هشدار دادیم که دخالت نکند

مهر ۱۱, ۱۴۰۳

 

وزیر امور خارجه:
🔺باعث افتخار است که این اقتدار از سوی نیروهای ما نشان داده شد آن هم در زمانی که منطقه ما در تنش به سر می‌برد و این اقدام ثبات‌ساز بود چرا که می‌تواند بازدارندگی ژئوپولیتیک را به منطقه بازگرداند.

🔺نیروهای مسلح ما آمادگی برای اقدامات احتمالی رژیم صهیونیستی را دارند. هر اقدام جدیدی توسط رژیم و حامیان آن اگر انجام شود با پاسخ سخت‌تر ایران مواجه خواهد شد و این در تماس‌های تلفنی دیشب بنده اطلاع داده شد.

🔺تبادل پیام به معنی هماهنگی نیست و هیچ تبادل پیامی قبل از پاسخ صورت نگرفت. بعد از پاسخ هشداری به سوییس داده شد تا به آمریکایی‌ها منتقل کنند و گفته شد که این حق ما به لحاظ دفاعی بود و قصد ادامه نداریم. همچنین هشداری به آمریکا دادیم که خودشان را کنار بکشند و دخالت نکنند.

🔺من روزهای آینده را روشن میبینم. احتمال درگیری هست اما نیروهای ما آمادگی کامل را دارند. دیشب ما فقط اهداف نظامی و امنیتی را مورد هدف قرار داریم و برعکس اسراییلی‌ها وارد حوزه مردمی نشدیم. ما احتمال می‌دهیم به تدریج در روزهای اینده شاهد نوعی ثبات در منطقه باشیم.

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم