آیا بازارها نسبت به اخبار جنگ بی تفاوت شده اند؟

مهر ۱, ۱۴۰۳

 

در روزهای اخیر شاهد بی تفاوتی بازارها خصوصا، بازار سهام و بازار ارز به اخبار جنگ و درگیری بین اسراییل و حزب الله هستیم. سوال اینجاست که آیا این بی تفاوتی ادامه دارد؟

تا قبل از حمله به کنسولگری ایران در دمشق، هر بار اسرائیل با حزب الله یا نیروهای مقاومت در سوریه درگیری می شد، از نظر بازارهای احتمال درگیری مستقیم ایران و اسراییل بالا می رفت. با حمله به کنسولگری این ترس یکبار تجربه شد.

بعد از آن تا مدتی اتفاق بزرگی که احتمال درگیری را بالا ببرد پیش نیامد تا در تهران اسماعیل هنیه ترور شد. مبهم باقی ماندن این ترور و عدم واکنش پس از آن، بازارها را به این نتیجه رسانده که ایران به این راحتی حاضر به درگیری نظامی نیست.

لذا حتی اگر درگیری اسرائیل و حزب الله شدیدتر از این چند روز نیز بشود، با توجه به احتمال پایین درگیری مستقیم ایران، بازار سهام و بازار ارز به اخبار درگیری آنجا بی تفاوت خواهند ماند.

هر زمان اتفاقی بیافتد (چیزی شبیه حمله به کنسولگری) که پای ایران را وسط بکشد، آن موقع می توان انتظار واکنش سهام و دلار را داشت.

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم