وعده ی پایان دوران ارز چند نرخی

تیر ۲۷, ۱۴۰۳

 

📌مالیه ی کشور باید فقط یک خزانه داشته باشد ما نمیتوانیم خزانه های متعدد داشته باشیم.

📌همه ی تلاشم را به کار خواهم بست که منشاء رانت حذف شود.

📌توازن در تعاملات بین المللی با کشورهای بزرگ یک اصل است ما نباید در روابط بین الملل همهی تخم مرغ هایمان را در داخل یک سبد بگذاریم.

📌حضور ما در بازارهای منطقه ای باید حضور مشارکت جویانه باشد. ما باید به دنبال شرکای بلندمدت باشیم و سیاست خارجی ما نیز این قید را بپذیرد.

📌اما زمینه هایی که در آن فساد ایجاد میشود بسیار مهمتر است ارز چند نرخی تعرفه های متنوع و متعدد در مقادیر بالا، اعتبارات بانکی سفارشی و تکلیفی، چند قیمتی کالاها و خدمات …. مواردی است که برای فساد میدان عمل ایجاد میکنند با حفظ شرایط فسادزا ما نمیتوانیم انتظار پایان یافتن این پدیده ی مخرب سرمایه ی اجتماعی را داشته باشیم.

 

📌در حوزه مالکیت بنگاههای اقتصادی به نظر من در بسیاری از موارد نه تنها به انحراف رفته ایم بلکه در خلاف جهت منطق اصلی خصوصی سازی حرکت کرده ایم به اسم خصوصی سازی نهادهایی را که حاکمیتی ،هستند درگیر امور تجاری و اقتصادی کرده ایم. اساساً . من پدیده ای به نام خصولتی را قبول ندارم سیاست نباید ذینفع در تجارت باشد. نهادهای حاکمیتی کارشان حکمرانی است.

📌یکی از مهمترین اولویتهایم تلاش برای خاتمه عزتمندانه تحریمها خواهد بود.

📌اصلاحات بازار انرژی در شرایط تحریم به گونه ای و در شرایط غیر تحریم به گونه ای دیگر نه تنها باید مشکل مواجهه با بحران کمبود انرژی را حل کند، بلکه باید به رفع فقر مطلق هم بینجامد. در شرایط غیر تحریمی با توجه به نزدیک شدن اعمال محدودیت های جدی بین المللی بر افزایش آلایندگیها خواهیم توانست سرمایه گذاریهای سودآوری در صرفه جویی انرژی داشته باشیم.

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم