تهیه اشتراک ویژهورود / عضویت
رنگ سایت (روشن/تیره)
ورود / عضویت
دسترسی به بتاسهم

هفته جاری شورای رقابت بیانیه نهایی را منتشر می کند/

تیر ۱۱, ۱۴۰۲
میلاد خاندوزی

هفته جاری شورای رقابت بیانیه نهایی را منتشر می کند/

تیر ۱۱, ۱۴۰۲

جلسات فشرده شورای رقابت با خودروسازان در نخستین روز هفته برگزار شد

▫️ بعد از هفته ها کشمکش امروز جلسات پیوسته و سنگینی بین خودروسازان و شورای رقابت برگزار شد تا بن بست قیمت گذاری خودرو گشوده شود.

▫️ شورای رقابت طی هفته های گذشته مدعی بود فرمولی که منجر به چنین قیمت گذاری ای شده است را از جانب وزارت صمت دریافت کرده و تیم خودرویی فاطمی امین هم در محافل خصوصی عنوان می کرد فرمول قیمت گذاری آنها این نبوده است ‌. به هر حال با حضور وزیر جدید گویا بن بست قیمت در حال گشایش است و حسب اطلاع از منابع مختلف قرار است این هفته شورای رقابت طی بیانیه ای به این بحران خود ساخته پایان دهد. بیانیه فوق بر مبنای محاسبه قیمت صحیح ارز و نیز در نظر گرفتن هزینه های درست تولید است . گفتنی است با بحرانی که طی سه ماه گذشته برای صنعت خودرو ایجاد شد برنامه های تولید خودروسازان خصوصی در سال ۱۴۰۲  دچار افت ۱۵ تا ۲۰ درصدی شده است و با رفع بحران قیمت گذاری و تامین به موقع ارز مورد نیاز امید است برنامه های جهشی افزایش تولید خودروسازان خصوصی در سال ۱۴۰۲ به طور کامل اجرا شود . بخش خصوصی در سال جاری سهم تولیدش نسبت به دو خودروساز دولتی ایران خودرو و سایپا رشد خیره کننده ای خواهد داشت و تا پایان سال ۱۴۰۴ رقم تولید خودروسازان خصوصی نسبت به کل تولید خودرو سواری کشور به رقم ۳۵ تا ۴۰ درصد خواهد رسید

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم